Djosua 0 Posted July 5, 2019 (edited) Jel moguce da ovo je razlog da mi auto ne vuce kako treba Edited August 28, 2021 by neshaoct update Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 5, 2019 @Djosua Šta znači ''slabo vuče''? Koliko je to ''slabo'', daj malo detaljnije šta se dešava, sa kojih obrtaja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted July 5, 2019 Najbolji odgovor bi bio zamena filtera pa probati auto nakon zamene. Bar njemu nije previsoka cena... 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djosua 0 Posted July 5, 2019 Just now, neshaoct said: @Djosua Šta znači ''slabo vuče''? Koliko je to ''slabo'', daj malo detaljnije šta se dešava, sa kojih obrtaja... nema snagu da vuce negde posle 3000 obrtaja jel mozda razlog od ovog filtera sada cu da menam a skoro 6 mjeseca sam vlasnik alfe a danas sam pogledao i imam sta da vidim Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 6, 2019 Za toliko si mogao da probas i bez filtera a zameni ga svejedno ako treba Mislim da nije to razlog ali eto najlakse ces da vidis Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 6, 2019 12 hours ago, Djosua said: nema snagu da vuce negde posle 3000 obrtaja... Koju 147-cu imaš, koje godište? JTD ili MJet (JTDm)? Pitam jer ako imaš neku od starijih 147-ca sa JTD 8v motorom od 115 (116) konja, on i počne da ''umire'' posle 3.000 obrtaja. Kao što su rekli ljudi, filter treba da zameniš svakako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 6, 2019 A brt ne umire nego se samo dere u prazno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 6, 2019 Pa to, da...dere se samo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted July 6, 2019 Nisam znao za taj podatak. Jel to vazi za sve jtd 8v? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted July 6, 2019 (edited) 8V mjet (jtdM) malo su elasticniji ali i oni pocinju sa izdisanjem oko 3500. mislim i posle se oseti da ima snage ali apsolutno nema potrebe ici toliko ... Bravo II 1.9 8V mjet vs AR 147 1.9 8V (primer za mjet i JTDm i izdašnost agregata) link 1 @Djuk85 Mozda male razlike, ali su osetne ako ga chipujes / mapiras. Edited July 6, 2019 by neshaoct formatiranje 2 Djuk85 and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 6, 2019 2 hours ago, Djuk85 said: Jel to vazi za sve jtd 8v? Za sve što je 8v - 1.9 JTD, 1.9 MJet/JTDm - u odnosu na 16v. 16v dizeli počinju samo da se deru na malo preko 4.000 obrtaja, tj. bolje vuku između 3.000 i 4.000 obrtaja nego braća im sa 8 ventila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djosua 0 Posted July 8, 2019 8 v jtd 2001 god je moja alfica ali i ako ne vuce ja je joS VOLIM Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 8, 2019 Voli je ali mora da vuce iz m..a iliti iz niskih rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djosua 0 Posted July 8, 2019 kod meni je skoro godina ipol tako da jako volim ovaj auto nije mi prvi ali jako dobro se ponasa u krivinama stabilan je i jako je sportski dux u njega italjanac i za sada nebih ga menao ni za koi auto samo da mu sredim neke stvari i vozi cu ga jako mi se svidja Quote Share this post Link to post Share on other sites
max_23 11 Posted August 11, 2019 provjeri map i maf senzor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aco 0 Posted November 21, 2019 Pozdrav druze i meni se isto tako desava, zamenio sam filter goriva i opet isto, samo meni kad se ugreje do radne temperature osetim kako probije i ide opet kao lood, a hladan isto nece da idem preko 3000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aco 0 Posted December 7, 2019 Druze proveri vakum od turbine, onaj leptir na turbini mora da se pomerinna dole kad upalis auto, i kad dajea gas on mora da radi gore dole Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pajko 3 Posted January 8, 2020 Pozz.. i moja 147 1.9jtd sa 8v nesto preko 3000 obrtaja se muči? Danas sam je vozio 170 km/h max i to je bilo nesto malo preko 3200 o/m...,ne znam dali je mozda zbog veličine felni? 16 cola a gume su 205/60. Turbo radi i u nizim stepenima prenosa(ima ih 5) do to vuce. Da nije do ventila za turbo? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 8, 2020 Do felni nije sigurno proveri protokomer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted January 8, 2020 Sta kaze dijagnostika? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 1009 Posted August 25, 2021 (edited) Cao ljudi, Ovaj mesec me bas krenuo, imao sam 100k trosak pocetkom avgusta, radjeno kvacilo, zamajac i jos neke zajebancije, posle toga selidba i troskovi koji idu sa menjanjem stana. Krenuo sam u nabavku i primetio slabiji odziv na gas i dosta dima iza sebe pri prelasku iz prve u drugu brzinu, kada dam gas kao da ima delay od 5-6 sekundi pa pocne da vuce kako treba, pri tome iza mene bude bas veliki oblak dima. Auto je normalno radio do danas, za vikend sam cak napravio lepu turu Bg-Kv-Ic-Kv-Bg i nije bilo nikakvih problema u voznji, vozikao sam se ovih dana po gradu i nisam primetio dim i slabiji odziv gasa. Nisam stigao da guglam nesto preterano ali po prvim rezultatima vidim da se spominje turbina. Da li da idem prvo do Gorana na dijagnozu? Svaki savet je dobrodosao! Edited August 28, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted August 25, 2021 Otkaci protokomer pa probaj kako ide (najjeftinija metoda sto se njega tice). Ako ide bolje, on je, pa imas teme za njegovo ciscenje. Moze biti i map senzor/fals vazduh (ako pisti kada se daje gas). Ofc turbo si vec naveo. Ako imas dijagnostiku, tim bolje, ispratilo bi se dosta parametara, a to znaci kod Gorana. 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 1009 Posted August 25, 2021 Oke, znaci ne mora da znaci da je turbina? Videcu ako stignem sutra to sa protokomerom, ali cu svakako u petak do Gorana da vidim sta ce da kazu, sutra necu ni voziti auto.. Hvala za informacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted August 25, 2021 (edited) Ne mora ali moras od necega krenuti da proveravas sta je. Tipa protokomer mozes da otkacis odmah i probas. Nesto mozes po zvuku i pregledom ali za detalje mora dijagnostika da ne bi nasumicno prljao ruke. Dijagnostika ipak daje najbolji pregled, ofc ako je odgovarajuca. Posto je Goran prva linija, tu nema dalje dileme. Edited August 25, 2021 by ISV_01 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted August 25, 2021 EGR off ? 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites