Jump to content

Recommended Posts

Smislih se konacno da predstavim masinu.

Pazaren jos u maju ali sve nesto danas sutra i nikako da napisem koju.

U pitanju je varijanta sa troje vrata, 1.9JTD, 2002g. Za sada (kuc, kuc) sam prezadovoljan kako performansama tako i potrosnjom. Ide fantasticno (terao do 180 par puta), medju ubrzanja vrhunska. Sto se tice potrosnje, striktno po gradu (1-2 i malo treca) ide ~7. Otvoreno je dosta dosta manje naravno. Krusevac - Paracin je po bordu bilo 4l (vecinom peta brzina 70 - 90km) ali vrlo lagane voznje sa malo gasa.

Elektronika mi je malo zadavala muke dok nisam sve resio. Od problema sam zakacio standardni airbag, crkao jedan grejac, masa pravila problem na stop svetlu, nosaci losi. Bilo je tu jos sitnijih intervencija oko sijalica i kontakata ali nista strasno. Nadam se da ce i ostati na redovnom odrzavanju.

Da ne tupim vise evo par slicica :

 

3996077d155e25ef981d6557d8c3ab0c.jpg3fa765d55094ee58c655ba057279e39c.jpg

d6f4bfeb31df247445fcca3bc5aacd31.jpgedc0c2522e2badcf5708d3b6ad66ed60.jpg6aed5736ef38d8f4419a30bd7dfaecfa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne napisah u prvom postu. Odradio sam, naravno, odmah mali servis (sa svim filterima) i ispregledao ostalo. Jedino mi se strese nekad kad ga gasim (zamajac verovatno ima lufta) ali resicemo i to kad dodje na red.
Za ovih 2.5k predjenih nemam zamerki. :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvih 180, ide on dosta vise
Jesi li menjao nosace i koje si stavio ako jesi? To sto se stresa po nekad ne mora da znaci da je zamajac. Hoce da bude do vakuma na klapni, cesta pojava kod stila ali je nebitna. Ulje u menjach promeni sam, ispusti staro i dolij novo po specifikaciji ili Tutel-u, 1.65l bese i gas
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/14/2018 at 9:52 PM, MS PK said:
Kakvih 180, ide on dosta vise
Jesi li menjao nosace i koje si stavio ako jesi? To sto se stresa po nekad ne mora da znaci da je zamajac. Hoce da bude do vakuma na klapni, cesta pojava kod stila ali je nebitna. Ulje u menjach promeni sam, ispusti staro i dolij novo po specifikaciji ili Tutel-u, 1.65l bese i gas


Menjao donja dva, za onaj ispod akumulatora i onaj drugi desno kaze da je ok. Akron mislim da je stavio (2000 po komadu kostalo).
Tutelu sam i mislio svakako.

 

On 10/14/2018 at 10:36 PM, danijel55 said:
Ma folira Mica,ne moze stilo preko 180  Inace da sluzi bez kvarova i sto je najbitinije u zdravlju


Hvala druze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitam, baš lepo izgleda, i da se navozaš bez problema...

 

Za zimu ostavi ovako, al' na leto da ide malo 'dole'. Visok k'o magarac. 

 

I next time na photo session-u izbaci bakutu iz kadra ili porodične slike čuvaj za sebe, ne moraš ovde da kačiš  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala druze.
Nisam ni obratio paznju na babu (slikao kod drugara pa upala u kadar). :D
Evo jedna sveza od jutros :

 

933f86d578e432a9271a993d4ea8ce7d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I znaci Akron ti je zavrsio posao ok? Jel si menjao one kao rekete ili one manje sto su ispred njih?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

One donje sto lice na batak.

Pa pazi, i dalje unutra vibrira malo (doduse to je ujutru nezagrejan, posle je dosta mirniji) ali mislim da su mi resili vibracije koje sam imao kad ubrzavam (najprimetnije mi je bilo kad idem cetvrtom ~2k obrtaja) mada cu to jos da proverim.

Nisam primetio nista drugo zamenom (nadao sam se da ce resiti ovo tresenje kad gasim), ali su oni stari bas bili izlomljeni i guma tvrda kao kamen.

P. S. Ovo sto trese se dosta cesce desava kad vozim krace relacije pa ugasim. Kad ga vozim duze ili manje zatrese ili ne uopste.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A onaj ispod akomulatora je po meni najbitniji što se tiče vibracija. I moj je na oko izgledao savršeno.. čak je majstor to prokomentarisao. Ali razlika je bila itekako primetna,kao da sam seo u drugi auto. Zameni njega i uživaj.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, to je taj, a ostavicu ti na kraju posta 2 linka gde imas sve detaljno objasnjeno oko problematike i izbora, pa baci pogled. I batali tu odokativnu sacometriju da li nosac valja... Posto je Stilo pre restyle, lako ces provaliti da li je originalni, ima dosta manje amortizujuce gume. Ako je tek tako, zestoko je za menjanje... Sto se tice izbora nosaca, pisali smo vec godinama na citiranim temama, iz licnog iskustva sam uvek za onaj iz originala, pogotovo sto vise uopste nije skup kao ranije. Da ne bi placao na cupriji.

Detalj koji mi je upao u oko na 2. slici predstavljanja - mozes da "krknes" jedan nevidljivi srafcic na sredinu gornje strane centralne resetke. Da se dalje ne krivi i ne stoji tako, a i da stoka ne marne. Ne znam kakva je situacija sada sa smaranjem na tehnickim, ali sa ovakvim felnama place za kacketom (krovnim spojlerom). I pritamnjena stakla bi legla na ovu boju kao budali samar, ali i ja sam strugao Llumar sa svog bivseg Stila slicne boje, zbog nasih janicara.

Baci i neku fotkicu enterijera da ti damo poneku ideju (kako da potrosis pare) ;) , nadgradnje za Stildzu su odavno bagatela i lako se nalaze i instaliraju.

 

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre svega hvala na velikoj pomoci. Stilo mi je prvi auto pa i nisam bas upoznat toliko sa mnogim stvarima i svaka pomoc mi znaci. 

U toku dana slikam i enterijer.

Procitao sam vec obe teme (cak sam u jednoj i pisao, zaboravih skroz). E sad, gde naci taj origialnalni nosac? Gugl me vodi samo na AP Sport gde je Akron i na polovnjake. 

Sto se tice kacketa i zatamnjenja, razmisljao sam o tome ali verovatno ce da drndaju na tehnickom a i prvo gledam da resim ove problemcice koji su bitniji. 

EDIT:

Nisam te razumeo oko srafa. Gde da krknem? :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je i pravilan pristup - na 1. mestu tehnicka ispravnost, a kada je sve utegnuto, lako je (a i zadovoljstvo) potrositi pare na sminku. Sve pomenuto od styling-a je moglo povoljno da se nabaci, ali najbolje proveriti kakva je situacija sada na tehnickim (za folije vec znamo kako su zamrsili, da je skuplja papirologija nego vrhunska folija sa ugradnjom).

Ovo za nosac je i moje licno iskustvo jer sam ga menjao i ponasao se odlicno dugi niz godina. I slobodno za takve stvari zaobidji polovne i najjeftinije delove, ako auto planiras iole duze da ostavljas za sebe. Za ovaj iz originala proveri cenu i kod ovlascenih - znaju neke stvari da budu iznenadjujuce pristupacne (mada obicno nije tako :) ).

Tu smo da pomognemo koliko mozemo, pogotovo sto je prvi autic u pitanju ;) . Imas lepih i bas sa ukusom sredjenih Stila predstavljenih na forumu, pa ces sigurno dobiti korisne ideje za sredjivanje i eksterijera i enterijera.

PS: Da ne zaboravim - da te lepo sluzi i da uzivas u Stildzi!

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provericu sutra cenu originalnog nosaca pa cu da vidim i to da odradim.
Upravo zamenio ulje u menjacu tako da sam to prebrinuo. Staro bilo crno k'o noc, verovatno menjano pre 100 godina (ako i tada).
Hvala. :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, ono treba da bude ko zejtin.
Inace, zamenio sam ja danas levi nosac, ubediste me. Preporodio se auto a ja sam se porodio
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono je bilo kao zejtin mozda pre 10 godina. :D
Doduse nikakvu razliku u menjanju brzina ne primecujem ali dobro. Mozda lakse bude ulazio kad je hladan.
Pricaj za taj nosac. Koji si uzeo? Gde, koliko?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×