Jump to content
FAS Euroauto Goran
marko.jovanovic

Diskusija o legalnosti vozila

Recommended Posts

Najveca je fora sto je nelegalan deo napisan javno a mozda ima pandura koji ovo citaju a pisani trag ostaje, prema tome...Ne bi se ja igrao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja mislim da preterujete, svasta je ranijih godina registrovano na razne nacine, znam bmw koji je "LEGALNO" ocarinjen na 2.0 , a 528 je model i zato je covek koji je radio carinu primio pare za tu uslugu. I takvih je xy verovatno... Taj auto je u Srbiji "LEGALAN" iako neko moze ukucati broj sasije i po vinu videti da je 2.8, ali to niko nikad nece uraditi. Broj motora i broj sasije se slazu sa saobracajnom, a pri tom nije bilo prekucavanja/secenja varenja u zemlji Srbiji = LEGALNO

Share this post


Link to post
Share on other sites
I ja mislim da preterujete, svasta je ranijih godina registrovano na razne nacine, znam bmw koji je "LEGALNO" ocarinjen na 2.0 , a 528 je model i zato je covek koji je radio carinu primio pare za tu uslugu. I takvih je xy verovatno... Taj auto je u Srbiji "LEGALAN" iako neko moze ukucati broj sasije i po vinu videti da je 2.8, ali to niko nikad nece uraditi. Broj motora i broj sasije se slazu sa saobracajnom, a pri tom nije bilo prekucavanja/secenja varenja u zemlji Srbiji = LEGALNO

Hvala brt, jedan od retkih koji razume.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, ja nisam hteo da se mesam uopste al' ovo je smesno... Kao decurlija u jaslicama da raspravljaju o legalnosti.

Jasno mi je zasto mislis da je tvoj auto OK, jasno mi je da nema nikakvih problema sa njim i da vrvtn nikada nece ni biti, tako da to uopste nije predmet mog pisanja.

 

ALI, sa takvim i slicnim primerima nista nije legalno i ucinjeno je u najmanju ruku krivicno delo falsifikovanja dokumenata i zloupotreba sluzbenog polozaja radi sticanja materijalne koristi. Auto (vozilo - kamion, motor, camac, helikopter) koji se uvozi prati originalna dokumentacija koja jasno navodi koja je zapremina agregata. Da bi se to promenilo, mora da se falsifikuje dokumentacija i da se napravi lazna koja se prilaze nasoj carini i koja za navedeni fabricki broj motora lazira podatak o zapremini (ako je to predmet falsifikovanja). Ima primera gde je godina proizvodnje promenjena, snaga, broj sedista, ma sve sto je predmet neke registracije i oporezovanja ili regulative.

 

U poslednjih nekoliko godina (5-6) palo je jako puno grupa koje su radile sve i svasta (pa i ovakve gore navedene stvari) i nije moguce da niste culi. Subotica, Kragujevac, Sabac, gomila carinika, speditera i uvoznika je sada vec po zatvorima sirom srbije a vozila koja su bila predmet su ili zaplenjena ili su trajno izgubila pravo na registraciju.

 

 

NARAVNO da toga ima jos jako puno, prolazi i dalje ako nije ocigledno i ako se na tehnickom pregledu ne primeti ili namerno nece da se primeti, ali ako je neko ubedjen da je to ispravno i legalno - grdno se vara. Ne daj Boze da na licnom iskustvu nauci sta je legalno a sta je falsifikovano. 

 

 

btw, vreme je da se tema o prodaji auta ocisti od smeca - predlazem novu temu o legalnosti... admini, izvolite  :P

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bi trebalo da se ociste ovi komentari... I da vlasnik u prvom postu lepo napise sve o autu kako bi oglas bio potpuno tacan i opsiran. Da je 2.0 20v a vodi se na 1.8 16v do kad je registrovan  i sve sto je kroz odgovore napisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svako ko je i bio zainteresovan za moj auto posle pisanja dragih kolega clanova ja cu prodati blago receno biiip.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bas obrnuto. Ovo je forum prijatelja, poznanika i zaljubljenika. Ovde nesme da se uvaljuje.

 

Auto ces ionako mnogo lakse i brze prodati na KP nego ovde. Ovde se na oglasima foruma proda jedva jedan auto godisnje. A nije korektno da mislis da te je neko sabotirao. Trebalo bi da shvatis i naucis za ubuduce. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proda se i preko foruma nekoliko automobila godisnje, tj dosta automobila je "ostalo" na forumu.

Ali to su uglavnom kola koja su predstavljena odavno i od stalnih clanova.

 

Moj bivsi auto je predstavljen 2012. godine ako me secanje sluzi i razglabano je na istom na bezmalo 120 strana sa svakim kvarom, ulaganjem i potencijalnim ulaganjem tako da je zainteresovanom kupcu bilo dovoljno da iscita sve to i da ima kompletnu sliku o kolima i odnosu prodavca prema istim. Prodat je posle 4.5 godine na forumu.


Auto koji je predstavljen prvi put na oglasu nema nikakvu "prednost" na forumu vise nego na polovnim automobilima i isto tako clan koji nema previse postova i nije dolazio na okuljanja nema veci kredit na forumu nego na polovnim automobilima tako da su i sanse za prodajom daleko manje.

 

Ponuditi auto koji u buducnosti moze da ima problem sa legalnoscu i tvrditi kako "nemas brige" jos umanuje sanse za prodajom kao i neargumentovan nacin komunikacije posto nije bilo kontraargumenata u vidu objasnjenja zasto auto nije nelegalan vec samo rasprave.

 

A tebi srecna prodaja i da prodje sve kako treba :)

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tome sta je moguce, i pod kojim uslovima je kod nas moguce ostati bez vozila govori slucaj coveka koji je na drzavnoj aukciji (ej!) kupio kombi, i kad je pokusao da predje granicu, kombi je oduzet - kraden (skinut sa osiguranja napolju). Ima prilog u SAT.

Ono, Kafkin Proces uzivo...

 

U Sapcu je pre nekoliko godina oduzet punto koji je bio registrovan dva puta pre toga bez problema, zbog neke mucke sa carinom. Ne mogu da se setim detalja sad, bilo je poodavno.

 

Tako da te price "ma samo vozi, nemas brige!" ne piju vodu.

Moze da se desi da stvarno vozi neko i da ne bude nista (toliko stvari ovde ide tako kako ide), ali moze da se salomi i na tebi, i da ga oduzmu na sledecem tehnickom, registraciji, ili kad nekom panduru stanes na zulj.

Kupac mora da bude upoznat sa tim, pa ako zeli da preuzme rizik, njegova odluka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Smireni Sve je to poznato i poprilicno tacno.A da je to neki wow problem i nije...Pogotovo ako je vrednost auta oko 1000e pa cak i manje... Da je to neki auto vredan vise hiljada  eura pa da covek otvori "cetvoro ociju" . Kod nas godinama u nazad je normalna pojava auta sa smanjenom kubikazom koji se regularno voze bez ikakvih problema i licno ne znam ni jednog coveka koji je imao problem zbog toga... Pogotovo bmw sa 2.5 koji se vode na 2.0... Meni licno ne smeta ta smanjena kubikaza ako se sve poklapa u saobracajnoj koju je na kraju krajeva izdao mup.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Trofeo said:

A da je to neki wow problem i nije...Pogotovo ako je vrednost auta oko 1000e pa cak i manje... Da je to neki auto vredan vise hiljada  eura pa da covek otvori "cetvoro ociju" .

 

Ako neko kupuje auto od 1000e, razlog za to je jer verovatno trenutno zeli/moze/ima da ulozi toliko u kola i ne planira vise. I verovatno ce tih 1000e boleti nekog i vise nego 10 000e nekoga drugog.

Tako da ja ne vidim logiku ni u kom slucaju zasto bi se islo na svesnu prevaru i rizik koliki god on bio.

Ako mi se vozi auto od 3000 kubika kupicu ga i registrovati kako dolikuje. Ako mi je to skupo, vozicu do 2.0 i ne boli me glava.

Sama racunica da se nema dodatnih 200-300e za registraciju, a ima za 30% veci motor koji je dosta zedniji i skuplji za odrzavanje mi nikako ne pije vodu.

 

Just my 2 cents ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve je to ok.Nije to bas tako kako neki obrazlazu... I nije to bas klasicna prevara prekucavanjem brojeva itd itd. Pedeseti put pisem Da je pri uvozu smanjivana kubikaza ks itd..  zbog smanjenja carine. Samo to je bio razlog pre ihahaj godina kad je krenuo uvoz...Auto je ovde kod nas regularan 100% Ne moze niko da ti ga oduzme kad se poklapaju broj sasije i broj motora o cemu vi pricate?Evo ti primer blok motora na bmw-u 2.5 i 2.0 je identican,vizuelno motori deluju isto.Sta ce ovaj na tehnickom ili pandur da ga tera na valjkove da mu meri ks?:lol::lol: ili da ide na net pa da kuca u vin decoder broj sasije:lol:

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo da li znas kako se "smanjuje kubikaza"? Drugo, da, bas po oznakama motora su pocela da padaju vozila koja su se registrovala najnormalnije i po 10-ak godina. Brat mi je sef na jednom tehnickom pregledu pa znam. To je uzelo maha i padace sada sve cesce. Nije to jos toliko rigorozno da ne mozes sad da preguras jos jednu registraciju ali ima ogromne sanse i da ne mozes :D
A trece, ista je odgovornost i za vozilo od 1000e i od 100 000e. Prekrsaj je prekrsaj. I mnogo je glupo da neko svesno ulazi u pricu takvu tipa manja kubikaza ili euro 2 na euro3 . Da ne pricam za ova vozila kojima fali po neki klip :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidiš bre Mićo da carinski prekršaj i falsifikovanje ustvari nije prekršaj, jer se poklapaju brojevi
Ja ne mogu da verujem šta čitam...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti nisi ga ti falsifikovao nego uvoznik ;) Au totti ti ko da zivis u Svajcarskoj :D  Ako gledamo strogo zakonski naravno da je prekrsaj,nije niko ovde lud :D  2.0 motor koga je fabrika deklarisala na 2 litra 20v i 155ks naprm kad udje u Srbiju postaje 1.8 16v 113hp naravno da je nesto muljano pri uvozu.

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar ne postoji negde javno dostupan podatak gde pise sa kojim motorom i opremom je auto izasao iz fabrike na osnovu broja sasije?

 

Npr EPER.

O prici da li se to proverava i da li ce ikada biti proveravano ne bih.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci sve sto treba da se uradi da bi se videlo da li je neki auto legalan je uneti broj sasije i uporediti sa saobracajnom?

 

Samo je pitanje vremena kada ce ovo postati standardna praksa.

 

Komsije atestiraju druge dimenzije felni, a mi prodajemo V6 za 1.2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511 ako ti je isti broj sasije na autu i sabracajnoj naravno :D Ja sam svoj proveravao  i sve se poklapa... Ma nisu  pri uvozu bukvalno tako radili v6 na 1.2 ali su smanjivali 2.5 na 2.0 itd itd... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...