francuz69 995 Posted December 8, 2018 Meni se ovako na slikama ne dojmi bog zna koliko. Cekam da ju vidim uzivo pa cu doneti sud. Inace, insajderska informacija iz VW grupacije je da su Skodi po prvi put dozvolili da udje u Golfov segment. Koliko god ljudi govorili da je Oktavia bila u Golfovom segmentu, ona to ipak nije jer je veci auto a i nije bas klasican hecbek. Inace, ne bih se ja bunio ni za 1.0 tsi 110 ks. Ja sam odusevljen kako taj motoric radi u Golfu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted December 8, 2018 (edited) Ukoliko bude dovoljno jeftiniji od Oktavije, mislim da ce biti bestseler u citavoj Evropi. Kod nas ce biti veoma trazena kao polovnjak a i kao flotno vozilo. Skladan dizajn, pogotovo u visokim paketima opreme sa digitalnim cajgerom i velikim centralnim display-em... Da su im dopustili da naprave jos ostriji dizajn prednjeg dela, mislim da bi pomrsio Golfu racune ozbiljno... Edited December 8, 2018 by lufti Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted December 8, 2018 Slazem se Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 8, 2018 Generalno, dopadljiv mi je dizajn. Sa boka posebno, napred malo rešetka hladnjaka kao Kia modeli, farovi nešto između Seat i BMW sa serije 1...ne navodim ovo u smislu da su kopirali, nego je tako ispalo. Jedino mi se od pozadi ne dopada kako izgleda staklo na petim vratima...previše spušteno...ono, nije katastrofa kao nekada kod Volvo C30: ...ali mislim da bi sa klasičnom linijom stakla na petim vratima izgledala još bolje spolja. Teško da će ovo biti masovniji jeftiniji flotni auto, to je trebalo da bude Rapid, pa nije baš uspelo. Limuzine se uglavnom uzimaju kao flotni modeli. Oko cena, nekada je Rapid sa dizelom i dobrom opremom debelo ulazio u prve nivoe cenovnog opsega Octavie, teško da Scala to neće, ali se za razliku od priče sa Rapidom sada više ne dobija utešna nagrada (Rapid za one koji su hteli Octaviu), već se dobija drugačiji auto od Octavie, pa je realno da Scala bolje prođe na tržištu od Rapida jer ima svoju priču, nije više samo utešna nagrada Octavie. Nekako, kao da svi Škoda modeli koji su od starta viđeni kao svojevrsna ''utešna nagrada'' VW modelima su prolazili i prolaze ok, možda najbolji primer je Superb (za one koji žele Passat, ali ne mogu da ga priušte sa opremom i motorom koji žele), ili sada Scala koja će još kako biti izbor onima kojima je Golf preskup (ne verujem da će mnogo onih koji žele Octaviu umesto nje kupiti Scalu), ili najprodavaniji model Octavia koja je suštinski uvek bila u ''međuklasi'' kao Golf sa većim gepekom. Octavia, Scala i Superb = Škodin trio sa kojim obezbeđuju još prodajnih rekorda i u narednim godinama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 8, 2018 Na papiru deluje da su dobro zatvorili taj deo price u ponudi, s obzirom na celu situaciju. Vagen ih je izvukao od 90-ih naovamo, ali sigurno da imaju limite upravo zbog "tatka na mafiju" . Kao ste rekoh, jedva cekam da vidim rezultate i kako ce se Skala pozicionirati. I rezultatima u odnosu na lidere u klasi, ali i na konkurenciju u okviru grupacije (Golf/Octavia/Leon). Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 8, 2018 Zarad istine, Octavia nikad nije bila samo Golf sa većim gepekom, već i Golf sa barem 30% više prostora u kabini. 2 bglion and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 8, 2018 (edited) Istinoljubac piše gore šta je Octavia: 2 hours ago, neshaoct said: ...model Octavia koja je suštinski uvek bila u ''međuklasi'' Auto veći od npr. Golfa, ali ne toliko veliki kao npr. Passat...tj. auto u ''međuklasi'' između (C i D) ta dva = Octavia. Ili, kao što je sada u okviru Škode, Octavia u međuklasi između Scale i Superba. Naravno da nije samo gepek veći, ali to (''Golf sa većim gepekom'') je ja tako zovem, kao što tvoj auto zovem ''francuskim poluproizvodom'', ili kao što je neko na Forumu pre neki dan Daciu Logan nazvao ''fijakerom''...pa, nećemo valjda sad ''zarad istine'' da džangrizavo smaramo tog čoveka kako je pogrešio kad je tako rekao jer ipak fijaker po svojim karakteristikama nema motor i svašta nešto, pa eto zato nije istinito da se auto naziva fijakerom... Nego, u okviru teme...mislim da će biti zanimljivo videti hoće li Scala imati karavan verziju. Nisam ispratio, možda su i već rekli da hoće, ili neće? Zanimljivo bi bilo, jer kada se porede Octavia karavan i Golf karavan, Octavia više faktički nema veći gepek (610 vs 605) sa podignutim zadnjim sedištima na oba modela (ima blagu prednost 1740 vs 1620 kad se obore zadnja sedišta na oba modela zbog više prostora u Octaviji), pa da li bi tako bilo i sa Scalom karavan u poređenju sa Octaviom karavan...tj. može li Scala karavan da negativno utiče na prodaju Octavie karavan? Hatch protiv limuzine (Scala vs Octavia) neće biti negativnog uticaja na Octaviu, ali Scala karavan na Octaviu karavan... Edited December 8, 2018 by neshaoct dopuna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 8, 2018 (edited) Scala sada ima maltene isto medjuosovinsko kao Octavia, koja je 30 cm duza sa naravno vise mesta u gepeku. Niko mislim da nije ni rekao da su isto, ali jesu u istoj klasi. A sto se tice unutrasnjeg prostora, trebalo bi uporediti rastojanje od naslona zadnjih sedista, do pedala. Octavia je takodje trunku sira, tako da uopste ne sumnjam da je Totti u pravu sto se velicine tice, jedino mi tih +30% deluje prilicno? Edited December 8, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted December 8, 2018 Ja vam kazem da je Skala ulazak u Golf segment i to je tako odluceno na nivou Fauve grupacije. Sto se Skale tice ne verujem da ce biti karavan jer ovaj predstavljeni hatch vec podseca na karavan. Pre ce biti da ce izbaciti limo verziju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 8, 2018 On 12/8/2018 at 9:14 PM, Ivan said: Octavia je takodje trunku sira, tako da uopste ne sumnjam da je Totti u pravu sto se velicine tice, jedino mi tih +30% deluje prilicno? Sad da li je 24, 30 ili 33% , ali ihaha ima više mesta/prostora od Golfa, pogotovo na zadnjoj klupi. Šije i A4, BMW 3, C klasu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 9, 2018 10 hours ago, Ivan said: Sve u svemu dobra, jos bolja kada se uzme u obzir model koji nasledjuje. Sledi dizajnerski pravac kojim je krenuo Superb koji izgleda brutalno dobro. Malo nemacki hladnjikav enterijer, ali klasika za danasnje modele koji su svi nalik jedan drugom. Interesantno, 3 cm je duza od npr. Nuova Bravo i 6cm vece medjuosovinsko. Ili bukvalno iste duzine kao Tipo, sa 2cm vecim medjuosovinskim. Klasika za danasnje Compacte, tako da me zivo zanima kako ce se pozicionirati pored Octavie, koja je u stvari trenutno nesto slicno, samo sa vecim gepekom. Takodje, da li ce i koliko zabiti prst u oko vladaru klase iz iste grupacije. Octavia je prosle godine bila druga iza Golfa, Seat Leon na 7. mestu. Me like it , pogotovo ovako napucane na slikama sa "golemim" felnama. Ne bih se uopste bunio za jedan 1.5 TSI od 150 konja i 250Nm . Videcemo na sta ce liciti one malo vise klot, kojih ce biti najvise po ulicama. Kad se samo setim da smo se smejali sta voze Cesi koji su dolazili 80-ih na Jadran ... A kako će biti? Ovo je Polo na steroidima, MQB A0 platforma, a ne MQB A1. Vjerujem najjeftinija plastika u klasi kako je u tradicija VAG proizvoda u zadnjih par godina počevši od negdje T-Roca pa na dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted December 9, 2018 Meni se bas svidja kako izgleda. Kad je uporedimo sa Rapidom, nebo i zemlja. Ako bude imala dobru cenu, prodaja ce biti na nivou. Mada verujem da ce model sa 1.5 tsi motorom i ovom digitalnom tablom biti blizu 20k, ako ne i vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 9, 2018 (edited) Da, MQB A0 platforma uz sve sto to nosi, ali recimo u poredjenju sa aktuelnim Tipom imace 2 cm vece medjuosovinsko, veci gepek, uz istu duzinu. Meni je logicno da u razvoju nisu dobili odresene ruke zbog Golfa - cak me je iznenadilo da su uopste dopustili Skodi da radi takav model u C klasi. Ma sta mi ovde komentarisali, grupacija je dominantna medju Compactima i to se ne moze poreci. Pa i taj Rapid sa kojim se vecina ovde spr*a je prosle godine bio 12. po prodaji u Evropi, sa 67.000 primeraka. Golf na 1. mestu sa 482.000, Octavia na 2. sa 227.000, Leon na 7. sa 145.000. Cela grupacija zamalo pa milionce, samo u C klasi... Edited December 9, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 9, 2018 2 hours ago, skile86 said: Meni se bas svidja kako izgleda. Kad je uporedimo sa Rapidom, nebo i zemlja. Ako bude imala dobru cenu, prodaja ce biti na nivou. Mada verujem da ce model sa 1.5 tsi motorom i ovom digitalnom tablom biti blizu 20k, ako ne i vise. Neki kažu 18k eura za bazni 1.0 TSI u Njemačkoj. Čisto za usporedbu Golf je nešto preko 19.5k. 1 hour ago, Ivan said: Da, MQB A0 platforma uz sve sto to nosi, ali recimo u poredjenju sa aktuelnim Tipom imace 2 cm vece medjuosovinsko, veci gepek, uz istu duzinu. Meni je logicno da u razvoju nisu dobili odresene ruke zbog Golfa - cak me je iznenadilo da su uopste dopustili Skodi da radi takav model u C klasi. Ma sta mi ovde komentarisali, grupacija je dominantna medju Compactima i to se ne moze poreci. Pa i taj Rapid sa kojim se vecina ovde spr*a je prosle godine bio 12. po prodaji u Evropi, sa 67.000 primeraka. Golf na 1. mestu sa 482.000, Octavia na 2. sa 227.000, Leon na 7. sa 145.000. Cela grupacija zamalo pa milionce, samo u C klasi... Čisto kalkulacija ako je zadnje sjedalo jednako pozicionirano kao kod Pola. Dodaj na 199 još 9 cm i to je 208 cm. Dosta više nego li kod Golfa. Slično kao Octavia ili Tipo. Još je Honda Civic u toj kategoriji. Pričam o prostoru od pedala/papučica do stražnjeg naslona. Naravno treba znati i H točku. Viša H točka pomaže sa ponudom prostora. Za prtljažnik ne bih na pamet govorio. Tipo ima realnih 437 litara. To je teško nadmašiti. Vjerujem da će to sve biti jako slično. Da se razumijemo. Trenutno Scala ovakva kakva je teško može biti jeftina jer nudi jako puno sustava aktivne sigurnosti u seriji. Not to tamo negdje 2020. ili 2021. postaje dobrim dijelom obveza za sve automobile. Automatsko kočenje i još neki drugi sistemi će biti standardni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted December 9, 2018 (edited) Cenovno mora da bude ispod Golfa. Buduci da je akcijski model 1.0 tsi sa solidnom opremom 16k kod nas, a egal toga u Oktaviji 15, onda Scala mora biti ispod bar ako pricamo o 1.0 tsi sa 6-stepenim manualnim Edited December 9, 2018 by francuz69 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 9, 2018 3 hours ago, N.N. said: Za prtljažnik ne bih na pamet govorio. Tipo ima realnih 437 litara. To je teško nadmašiti. Vjerujem da će to sve biti jako slično. Udarili su po reklami sa 467 l, 1410 l sa oborenim zadnjim sedistima. Naravno, to je na papiru. Zaista jedva cekam da vidim prodajne rezultate, pre svega kada Scala "udari" na ostale u klasi u sopstvenoj grupaciji. Koliko joj to bude dozvoljeno, od samog razvoja pa nadalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 10, 2018 @Ivan Misliš da će ju ograničiti? Ne znam. OK, neće imati neke super snažne verzije, neće imati 2.0 dizel i slično. Ali kao što sam pisao za Tipa tako stoji i ovdje. Ovo pokriva jedno 80% populacije koja kupuje Golfa, možda malo manje. To bi bilo i više kod drugih kompakata. Pisao sam da prodaja danas ide mahom 1.6 dizel, pa onda isto toliko benzinaca do 150 KS. 2.0 su rjeđi dosta. Ono što neće biti dobro. Prateći što rade i stavljaju u Polo, T-Roc pa i novi Tiguan. Plastika će biti jeftina, pogotovo na vratima. Ne znam hoće li pokušati to nekako zamaskirati. Drugi dio gdje će vjerojatno štediti je izolacije. Ni kod osnovnih Octavia nije briljantna tako da ovdje očekujem lošije. Treba imati na umu da u sljedećih 12-18 mjeseci dolaze Golf, Leon i Octavia. U tom trenutku će ionako viša cijena od Scale biti još viša. No recimo da po izlasku Scala i neće biti povoljna, daleko od toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 13, 2018 YouCar video: 2019. Škoda Scala - detaljnije o dizajnu, unutrašnjosti, karakteristikama Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 15, 2018 Dimenzija guma 205/45 18. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 17, 2018 Ovako bi mogla da izgleda Škoda Scala RS Škoda je na nedavnoj promociji modela Scala saopštila da će najjači motor u tom modelu (bar na početku) biti 1.5 TSI turbo benzinac sa 150KS, ali neke vesti nagoveštavaju da je kasnije moguća i sportska Scala RS. Ne treba zaboraviti da je Škoda i najavila Scalu sa Vision RS conceptom koji je imao plug-in hybrid pogon sa 1.5 TSI benzincem i elektormotorom (sa ukupno 245KS). Kako bilo, pred nama je nekoliko rendera eventualne Scale RS koje je uradio dizajner Aksyonov Nikita i koji je za takav automobil predvideo crveni eksterijer, crne trkačke trake, aero body kit, crnu masku, crne alu točkove, RS natpis na bokovima... Takođe, u RS paketu bi se našli i sportski podešeno oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima, volanom i pedalama. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 2, 2019 Ovako bi mogla da izgleda Škoda Scala Scout Nezavisni dizajner Aksyonov Nikita je nedavno objavio nekoliko rendera kojima je pokazao svoje viđenje eventualne Scale RS, a sada nam predstavlja i kako zamišlja Scalu Scout. Ovako bi po njemu mogla da izgleda (pro)terenska Scala Scout, koji bi uz povišeni klirens dobila i modifikovani, robusniji izgled (doterani branici, zaštita blatobrana, upadljiviji pragovi), krovne nosače, veće alu točkove... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 24, 2019 Videćemo cene i na drugim tržištima, ali...izgleda će biti skupa. Osnovna verzija Scale je skuplja nego nekada osnovna verzija Rapida za skoro 1.000 evra. Još neće ni moći odmah da se poruči ta osnovna, nego će od starta (dok ne stigne ''klotara'' sa 95 konja), najjeftinija verzija Scale biti 21.5k evra u Nemačkoj. Za više konja - benzinac 1.5 TSI sa 150 konja kreće od 25.2k evra, dok dizel 1.6 TDI sa 115 konja kreće od 21.5k evra. Da nije tolika hajka na dizele po Evropi, bio bi i on sigurno skuplji... ===== Škoda Scala u Nemačkoj od 17.350 evra Škoda je krajem prošle godine predstavila novu generaciju Rapida, ali samo u hečbek verziji i pod novim imenom Scala, uz jasan cilj - da bude konkurentna u Golf segmentu. Slično kao što je učinila prelazom sa Yetija na Karoqa, Škoda i tranzicijom sa Rapida na Scalu želi da ovaj model napravi veliki korak napred u svakom pogledu. Scala je prva škoda na MQB A0 platformi, a u Mladoj Boleslavi se nadaju, tačnije očekuju da će ovaj model u C segmentu zauzeti isto mesto koje u svojim klasama imaju Octavia i Superb. Da budu koliko-toliko dopadljivi, kvalitetni, pouzdani, ali istovremeno i pristupačni modeli u žestokoj konkurenciji na tržištu. Atraktivnim dizajnom eksterijera i znatno višim kvalitetnom izrade enterijera uz poslednju reč tehnologije, Scala bi trebalo da obuhvati prva četiri cilja. Što se tiče petog, onog koji je možda i ključan s obzirom da je u pitanju najtraženiji segment automobila, bar u Evropi, Škoda će pokušati da početnom cenom od 17.350 evra za ulaznu verziju sa motorom od 95 KS (cena se odnosi na tržište Nemačke). Poređenja radi, osnovna verzija sada već ''ugašenog'' modela Rapid Spaceback je koštala 16.450 evra. Međutim, ta verzija će se tek kasnije ponuditi kupcima, Scala će prvo u prodajne salone stići sa 1.0-litarskim TSI sa 115 KS i cenom od najmanje 21.450 evra u Ambition paketu opreme. Za one kojima je potrebno nešto više konja u rezervi biće zadužen 1.5-litarski TSI sa 150 KS sa sistemom gašenja cilindra radi ekonomičnosti, a sa početnom cenom od 25.200 evra sa sedmostepenim DSG automatskim menjačem. Oni skloniji prednostima dizela tu će biti dobro poznati 1.6 TDI sa 115 KS koji ispunjava novi Euro 6d emisioni standard, a njegova početna cena će biti 21.500 evra. Krajem tekuće godine Scala će dobiti i verziju sa pogonom na prirodni gas - 1.0 G-Tech sa 90 KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 10, 2019 Škoda počela proizvodnju modela Scala Škoda je u fabrici Mlada Boleslava u Češkoj i zvanično počela sa serijskom proizvodnjom svog novog kompaktnog modela Scala. Više o ovom modelu možete pročitati u prethodnim postovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 18, 2019 AutoShow video: Škoda Scala unutrašnjost Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 10, 2019 Škoda Scala na sajmu u Ženevi Autogefühl video: Quote Share this post Link to post Share on other sites