Zoran Čolaković 0 Posted March 5, 2017 Ako je taj komad cepa u glavi sta se desava? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Čolaković 0 Posted March 5, 2017 Nizi je isparivac od prelivnog suda tako da moze da se ozraci. Ako je u glavi ne znam ni ja sta mize da uradi. U svakom slucaju hvala ti na vremenu i konverzaciji. Ovo me ubi u pojam Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted March 5, 2017 A na koja creva je spojen isparivac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Čolaković 0 Posted March 5, 2017 Na creva sto idu na mali hladnjak u kabini i u kabini mi se nekoliko dana kad dam gas culo cokorenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted March 5, 2017 Onda mora biti nize od cepa za ozracivanje koji se nalazi na crevu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Čolaković 0 Posted March 5, 2017 Isparivac je iznad creva, al prije kad je auto ozracivan nije pravio problem. Ai vruc je, na ledi se radi na plin bolje nego na benzin Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted March 5, 2017 To sto ti radi bolje na plin je neka druga prica. Po meni mislim da isparivac nije na pravom mestu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Čolaković 0 Posted March 5, 2017 Sad sam gledao gornja tacka isparivaca je ispod prelivnog suda. Ja ipak mislim da ono parcence plastike sto je upalo pravi dzumbus a ne mozemo da ga nadjemo ili je produvao na glavi. Da mu mozda tecnost ne pravi problem, ali nisam ja dirao jedino sam dosipao rastvor 50% g12 dok je izbacivao na cep. Do pre nekoliko dana palio je ventiator odmah iznad radne sad je pomerio za dve crte vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted March 6, 2017 Ne radi ti prva brzina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiat stilo 1.6 0 Posted March 6, 2017 Vidi Zorane, mozda to parce pravi problem ali ne verujem ... Idi pravo kod elektronicara da poveze na komp i da vidi kada i na kojoj temperaturi pali ventilator .. To ti ovako od oka ne mozes proceniti..Trebalo bi cini mi se naj kasnije na 97 ...Kad ides brze hladi ga vazduh od spolja pa zato spusta temp.. neka proba da pali on preko kompa prvu i drugu brzinu ventilatora ... ako obe brzine rade a ventilator kasni onda treba proveriti njega i njegovu instalaciju ...ako nije to onda iz nekog razloga komp ne salje komandu na vreme.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted September 13, 2017 Slican problem i kod mene, mislim da je dihtung glave probio, pa samo u taktu sabijanja - komprimovanja smese uduvava vazduh u rashladni sistem i pri vecem gasu i zato na c02 testu nema nicega - rade ga uglavnom na leru. Neko je i na forumu imao test negativan na leru , a na 3000 obrtaja tecnost pozutela. Jesi li ti resio problem, nameravam da ovih dana skidam glavu u servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 308 Posted September 22, 2017 Pre nego što skineš glavu razmisli koliko ti je star hladnjak i da li je ikad unutra čišćen. Meni je letos pravio problem, na jraju je i procurio. Kupio sam novi i odjednom su svi problemi nestali. Dakle bio je zagušen. Probaj s nekom od onih tečnosti za čišćenje hladnjaka. Nekoliko stotina dinara je svakako manje od troškova za skidanje i ravnanje glave i ostalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted September 22, 2017 (edited) Jos nisam skidao glavu, co2 test je negativan, klokot u malom hladnjaku se cuje samo dok se ne zagreje na radnu temp.Menjao sam mali hladnjak i termostat koji je bio probusem rupicom 1mm, kod prethodnog vlasnika.Promenjen je i cep i termostat, radna temp. je zakucana na pola i nisam primetio da trosi RT mada malo koristim auto.Inace glava je radjena pre 20000km. ili 3 god, ravnanje i dihtng u servisu Topic, po servisnoj knjizi koja je stigla sa autom .Pokusacu sa liqui moly sredstvom za ispiranje. Edited September 22, 2017 by lomisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
sima21 3 Posted March 14, 2018 Pozdrav svima. Valjda nisam promasio temu. Naime, imam fiat bravu 2001. god. 1.6 (benzin/plin). Posto mi je hladnjak negde supalj sipao sam one zaptivne stvarcice (da preguram zimu), dok ne dodje lepse vreme za zamenu istog. Vrsilo je posao do pre par dana. Sasvim slucajno proverim nivo vode (antifriza) i vidim da je malo ispod minimuma. Dospem oko 1/2 l antifriza i nastavim sa voznjom. POsle nekoliko dana opet padne nivo vode, i pocne da trokira na plinu jer je "zaledio" isparivac. Da ne davim puno, zanima me kako pravilno da odzracim sistem jer mi se ocigledno "uvukao" vazduh u sistem pa mi se desava da kada prebacim na plin na leru padnu obrtaji i auto se ugasi. Na benzinu normalno radi. Znam da ima dva srafa za "luftiranje" sistema, ali mislim da treba jos nesto raditi sa crevom od klime ili gresim?! Kada sam jednom prilikom isao kod Gorana u Zemun za ozracivanje sistema, on mi je spominjao neko crevo od klime ako se dobro secam. Da li neko zna o cemu je rec!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 15, 2018 Nema klima nikakve veze.Samo ona dva plasticna srafa i leptir na kileru.Ako ne uspe....onda gledaj vodenu pumpu il dihtung glave.Hoce da curi cesto i na isparivacu na plasticnim lulama gde ulaze creva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sima21 3 Posted March 15, 2018 Sta ti je leptir na kileru. Sta s njim da radim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Čolaković 0 Posted March 15, 2018 10 minutes ago, sima21 said: Sta ti je leptir na kileru. Sta s njim da radim? To ti je mali čep na vhu hladnjaka, na njemu ozračavaš hladnjak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted March 15, 2018 trebalo bi da ima i sa strane koliko se secam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Čolaković 0 Posted March 15, 2018 Da gornje leve strane sa one strane gde je prelivni sud. Koliko sam shvstio iz tvog teksta ti nemšp problem sa ozračivanjem tebi negde gubi tečnost. E sad to može biti na semeringu pumpe, na bilo kojoj šelni, na hladnjaku, na hladnjaku kabine... Moras sve dobro propratiti mora da se vidi tu gde pušta. Može biti loš čep na posudi za tečnost. Imam i ja problem sa stilom 1,9 jtd. Ima mali broj obrtaja na leru, trese volan i prenosi vibraciju na celi auto. Nosači motora nisu, zamajac nije. Auto perfektno vuče i radi znači nisu ni dizne. Samo malo mu dam gas na kazaljci oko 900 obrtaja miran totalno nije ni bučan. Inače na leru ima jedva preko 750 obrtaja što je malo. Kako da mu dignem ortaje? Čuo sam da može da se radi neki repair i preko EKUa mu poveća parametre za ler gas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted April 27, 2018 (edited) Pozdrav svima. i ja negde gubim rashladnu tecnost, fleka je bila ispod prednjeg desnog tocka. Ali posto je kod mog auta nesto cackano oko hladnjaka verovatno zbog lupanja prednjeg dela, zanima me gde mogu naci semu povezivanja struje i creva. Posto je nesto radjeno i oko struje jer nije prikacena na onaj gornji dzek sa desne strane hladnjaka. Edited April 27, 2018 by Reloaded92 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted April 28, 2018 Nasao mesto, curi na spoju creva od expanzione posude do hladnjaka, jace stegli selne i ne curi vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted October 17, 2020 (edited) Da ne otvaram novu temu bez potrebe,slicna je tema Dakle na leru duva hladno na vecem gasu duva mlako... :/ Hladnjak kabine procureo opet vidim mokro ali nece da greje. Pre sam imao slucaj da mi je cureo hladnjak ali je grejao kao lud... Sta moze biti? Ispustao sam vazduh vise puta opet isto... Mozda ne znam da ispustim kako treba... Drzao sam otvoren cep pa hladnjak pa "crevo" nista ne pomaze. Onda sam zatvorio cep hladnjak pa crevo i opet nista. Sta moze biti? U sistemu je cista voda Mozda nije hladnjak ali curi na istom mestu kao kad i je riknuo hladnjak dole gde izlaze cevi iz kabine u motorni prostor. Edited October 17, 2020 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 286 Posted October 18, 2020 Jedino ako je začepio mali hladnjak? Inače kod mene na Bravu nikad nisam ozračavao sistem.Samo nalijem i za nekolko minuta rada samo se ozrači i uvek je grejao ko blesav. 1 Trofeo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted October 18, 2020 (edited) 4 hours ago, kreator said: Jedino ako je začepio mali hladnjak? Inače kod mene na Bravu nikad nisam ozračavao sistem.Samo nalijem i za nekolko minuta rada samo se ozrači i uvek je grejao ko blesav. Resio danas. Kao sto kazes prljav hladnjak bio. Isprao ga sa crevom za vodu ,sipao mer i tako par puta Sad mi sistem penusavi od mer-a Hvala,kolega. sad mi curka na dodnjem srafu a zategao sam ga do kraja,moguce da gumica nije legla ne deluje lose na oko... Skidacu sutra ponovo. Bitno da sam resio grejanje Edited October 18, 2020 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites