Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

On 16.11.2016 at 9:41 AM, Milutin-NS said:

Petljali smo juce sa konektorima...i zamenili ulje u menjacu + aditiv...

 

Procitao sam da je @skile86 negde rekao da je hteo da menja ulje u menjacu ali da nije nasao ono po specifikaciji koje knjizica kaze, vidi ovo...

 

0-02-05-f9ed742ccf9fdf6719ca7154ac21f9ccc2a25dcd8c68cdc3317aa39da5b4368f_full.jpg

SWAG + STP - nema greske, menjac radi savrseno, malo lakse nego pre, i pre je bio super menjac, ali sada je eto mrvicu lakse i lepse

majke ti odakle izvuce ovaj swag ulje da naspes u F40(swag=jako lose njemacko ulje za menjace...mogu pricati sta hoce i praviti sklopove i diferencijale ali ulje katastrofa plus stp slag na tortu,kad ti se ispere mjenjac do proljeca ispusti to i naspi liqui moly GL5 75w90 punu sintetiku,teze salta dok se ne ugrije ali mu smrti nema....samo mi nemoj reci da je swag iz kit komerca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre će biti iz Wint-a

Nisam znao da je loše ulje...

Ja sam u menjač sipao kombinaciju

Tutela car Matryx i aditiv Liqui Moly 1040 (2kom)

 

Evo i Stalker-ovog mišljenja o predmetnom ulju

Screenshot_2016-11-20-21-27-41.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Dezurni said:

Zalik, na osnovu čega si formirao mišljenje da SWAG ulje za menjače ne valja?

Stalker je legenda covek koga cenim svaka mu cast mada o castrolu i valvoline moje misljenje se ne slaze sa njim da ne pravim Off,ja radim zadnjih 8 godina kao probni test vozac kamiona novih,ulazim svakodnevno u ZF steyr, Skf steyr,bmw steyr ...avl fabriku motora,tamo rade ljudi tehnicari inzinjeri dostupni nimalo prepotentni da kratko i jasno odgovore znatizeljnom covjeku,swag ulje je njemacko smece i to je misljenje vecine strucnjaka koje znam,jer swag nema laboratoriju ni rafineriju trpa neko smece unutra pravi nekom trgovcu zaradu i sam sebi itd.....

sta god da je unutra nije dobro...

selenia Markobgd svaka cast skidam kapu,fuchs je solidno ulje(Fuchs Titan),za moj pojam da ne pametujem Liqui Moly je kralj ulja,naravno ima i boljih ali neka zlatna alternativa,o uljima mogu u sitna crevca,ako naidjete na ulje Meguin to je kcerka Liqui Moly top kvalitet a cena dosta bolja,meguin se vrti u 2 nuova bravo kod mene 1.9 8v 120 ps,u 2.0 165 ps i u 156 1.9 115 ps ....sva najbolja iskustva 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ne moze biti losije od nekog ulja, koje je verovatno poslednji put videlo sunca 2010. godine u fabrici, i koje je zgazilo ko zna koliko i kojem je trebalo 10 minuta da se zagreje i pocne da "radi" kako treba...
Mislim da sam ja zavrsio sa menjackim uljem dokle god je bravac kod mene...

STP sam odabrao, citao sam malo, istrazivao, procitao sam samo pohvale, kako za STP tako i za konkretno ovaj moj aditiv...u svakom slucaju bolje mu je sa aditivom nego bez :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj GM F40 sto su pakovali i u 159ke je jedan od najlosijih menjaca, nisu bas dorasli zadatku, pogotovo u 2.0mjet verzijama. Nisu bas otporni na razna maltretiranja nazalost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako sam prilicno siguran da je 2.0 mnooogooo svileniji od 1.9 po raznim parametrima, sto se I pokazalo/pokazuje, ali bas je menjac f40 svetla tacka I daleko bolji od m32 koji je svilen.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne ne ne, f40 je fiatova radinost, a GM-ov ima oznaku m32


GM je oznaka menjaca, uz to 40 :)

Meni je ovaj 2.0 vrh motor, ali da budem iskren, 1.9mjet, 8v je (bar meni) bolji i zilaviji motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vagenovac said:

Iako sam prilicno siguran da je 2.0 mnooogooo svileniji od 1.9 po raznim parametrima, sto se I pokazalo/pokazuje, ali bas je menjac f40 svetla tacka I daleko bolji od m32 koji je svilen.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
 

Definitivno motor koji uz sve promene koje je doživeo u odnosu na 1.9 zahteva i više održavanja.

E sad kako će se pokazati dugoročno to ćemo tek videti ali verujem da su i sami žabari rešili da ga naprave manje trajnog jer im je 1.9 upropastio planove održavanja.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FantomX - Aha, mislio sam da si sve izmesao :) nisam znao da i f40 ima GM prefiks sto svakako asocira na gen. motors, pa zato :) sta znam, meni menjac savrseno, a jos sto mi interesantno, zena je pocela da vozi brava sad bas skoro, i krenuli za Vrbas, izasli na auto-put salta ona bez problema, pljas pljas samo menja, rekoh vidi vidi Laude...

Ima samo zamerku za kocnice, rekoh ja to mogu vrlo lako i brzo da resim :D tako da ce uskoro i Galfer da pristigne...ima do proleca da bude cakum-pakum, i onda cemo JAKO lepo da se vozimo

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno dobro je što se sad (bar mi ovde) zna šta treba uraditi odmah kako preventivno tako i radi rešavanja nekih problema koji su očigledno neminovni. 

Koliko nas ima ovde na forumu sa tim motorom svi do jedbog su imali "problem" sa onom gumicom. Dobro je da se bar sad to rešava bez višemesečnog razbijanja glave:rant:

Za drugi ozbiljniji problem ne znam. Čišćenje usisa je više nešto što dobro dođe a svakako nije neophodno pošto  jajca na panj mogu da stavim da klapne na ovom motoru ne mogu završiti u motoru što nije bio slučaj na 1.9 16v.

Sad je lako a i oko toga je bilo višemesečno razmišljanje...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu to ni skupi zahvati realno. Sa par stotina eura se sve to dovede u top stanje. Ostaje da vidimo da li sam ja zajedbo sa majstorom sje.ao semering radilice kada amo skidali karter ili je i to jedna od mana ovog motora. 

 

Ja ću možda sve pomenute radove raditi još jednom posle srede....ko zna...:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 16. 11. 2016. at 2:23 PM, nstyner said:

:laughing:

31 minutes ago, Markobgd said:

Nisu to ni skupi zahvati realno. Sa par stotina eura se sve to dovede u top stanje. Ostaje da vidimo da li sam ja zajedbo sa majstorom sje.ao semering radilice kada amo skidali karter ili je i to jedna od mana ovog motora. 

 

Ja ću možda sve pomenute radove raditi još jednom posle srede....ko zna...:rolleyes:

Pa bio bi red da isprobaš nove nosače :laughing:! Ne čačkaj Marko ništa bez potrebe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Milutin-NS said:

Ne ne ne, f40 je fiatova radinost, a GM-ov ima oznaku m32 :)

f40 original proizvod konstruktovan 

od GM i njihov proizvod radi se u Rusiji i Russelheim nemackoj 

najjaci i najkvalitetniji menjac u nasim ovim sklopocijama ,jedini kojeg tjuneri vole jer drzi 500+ nm 

bez problema po Engleskoj ljudi mole za konverziju m32 to F40

odvratan za saltanje ko fap13

Pogledaj jmw motorsport developments cdti surgery sta rade ljudi sa tim menjacima

m32 sampion smetlja....

https://en.m.wikipedia.org/wiki/GM_F40_transmission

51 minutes ago, Markobgd said:

Nisu to ni skupi zahvati realno. Sa par stotina eura se sve to dovede u top stanje. Ostaje da vidimo da li sam ja zajedbo sa majstorom sje.ao semering radilice kada amo skidali karter ili je i to jedna od mana ovog motora. 

 

Ja ću možda sve pomenute radove raditi još jednom posle srede....ko zna...:rolleyes:

semering radilice ja menjao na 118000 na Bravo mome propisao ko oluk,stavljen original made in poland...kupljen na ovlastenom servisu fiat...ima obicaj i semering bregaste na drugoj strani da popiski....

2 hours ago, FantomX said:

Taj GM F40 sto su pakovali i u 159ke je jedan od najlosijih menjaca, nisu bas dorasli zadatku, pogotovo u 2.0mjet verzijama. Nisu bas otporni na razna maltretiranja nazalost.

sta je otporno od menjaca u fiat alfa lancia opel motorima 1.9 mislim na 6 brzina menjace?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, skile86 said:

Meni nije otisao taj semering, jos. :D

A i cuvenu gumicu nisam menjao, jos. :D

ne sekiraj se mozda je neko menjao pre tebe ...usput posto me ovde u mome gradu na servisu fiat alfa lancia znaju pustaju me i u lager ovi momci sa rezervnih delova kad me vide guse se od smeha 

http://www.oellinger.at/

a ja vidim pune puncate rafove original ricambi

na kutijama pise made in china 

zavrtilo mi se sve u glavi

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Markobgd said:

Sad si ga utešio:lol:

totalno romanticno a ako je usis prljav puno zna da posisa klapne kao 1.9 150 ps u stara dobra vremena...ne salim se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...