totti 13165 Posted February 26, 2019 Video sam Golfa uživo. Auto je ekstremno dobro očuvan i šapuće u radu. Golf je Golf 2 marko.jovanovic and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted February 26, 2019 E bre Totti,Tdi sapuce u radu Al je tebi oslabio sluh Sala mala,ne zamerite. Inace drugar isto gleda g5 i a3,2.0,znaci samo BKD oznake da uzima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted February 26, 2019 Sto nerece imao je do pre par dana fenomenalan crni 5vr golfПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted February 26, 2019 Nek gleda oznake sa C da počinju Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 26, 2019 Šta da počinje sa oznakom C? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted February 27, 2019 Sto se tice A3 sa 2.0 PD motorom, mislim da su svi (ili bar velika vecina) BKD motori Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted February 27, 2019 16 hours ago, marko.jovanovic said: Šta da počinje sa oznakom C? Ako se dobro secam na broju motora slovna oznaka govori o tome koja je glava motora u pitanju. C je glava iz poslednje revizije i ima manje sanse da dodje do pucanja glave koje je karakteristicno na 2.0 TDI BKD 16V . Pucale su i one ali mnogo, mnogo redje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted February 27, 2019 Sa C slovnom oznakom počinju common rail motori, ali to je od '08-Sent from my SM-G950F using Tapatalk 2 rkoma1986 and voodoons reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 27, 2019 (edited) Ima na samoj glavi oznaka revizije, konkretno kod mene je B, tu je bio neki procenat škarta, tj pucanja. Glave revizije A su sve popucale, a revizija C treba da je bez škarta. Da ponovim, radi se o PD motorima, u ovom slučaju BKD oznaka. Edited February 27, 2019 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted February 27, 2019 (edited) Konkretno znam za Alteu 2007 godiste 2.0 tdi pd 140 konja C revizija glave. Pukla glava na nekih 140 hiljada ili nesto manje ne znam tacno sad. Prvi vlasnik. Promenjena glava auto je prodat u krugu familije i sad je na 200+ hiljada km . Kaze covek pucaju i C revizije ali ni blizu kao pocetna godista koja su pucala kao ledenice. Po prici mehanicara ako nije zveknula do nekih 150-200 hiljada km plafon nikad i nece Edited February 27, 2019 by Boris90 Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted February 27, 2019 jebes takve motore,kad im pucaju glave na 140 tkm, Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 27, 2019 Da li da se tresem od stra' ili ne, pitanje je sada? 2 silenci and Boris90 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted February 27, 2019 ma samo opusteno Mare,lepo izgleda unutra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted February 27, 2019 25 minutes ago, marko.jovanovic said: Da li da se tresem od stra' ili ne, pitanje je sada? Vozi i uzivaj.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 27, 2019 Alo BREEE !To je VW, to se ne kvari, to se samo reanimira !O čimu Vi ovde pričate ? Послато са LG-G3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 27, 2019 2 hours ago, marko.jovanovic said: Da li da se tresem od stra' ili ne, pitanje je sada? Kako izgleda ocuvano, sa tom kilometrazom bi imao jos da se navozas i sa onom najgorom glavom Vecina golfova 5 izguljeno iznutra kao su odrzavali borbe kerova, doduse vecina ima i pola miliona km. Super kupovina za tebe, ali koja je faca kupila novog golfa dizela i onda ga vozila jedva cca 10.000km godisnje, a kostao je sigurno makar 25k evra tako opremljen/motorizovan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 28, 2019 On 27.2.2019. at 2:52 PM, Boris90 said: Konkretno znam za Alteu 2007 godiste 2.0 tdi pd 140 konja C revizija glave. Pukla glava na nekih 140 hiljada ili nesto manje ne znam tacno sad. Prvi vlasnik. Promenjena glava auto je prodat u krugu familije i sad je na 200+ hiljada km . Kaze covek pucaju i C revizije ali ni blizu kao pocetna godista koja su pucala kao ledenice. Po prici mehanicara ako nije zveknula do nekih 150-200 hiljada km plafon nikad i nece Aj molim te raspitaj se oko te Altee, da nije slučajno 2.0tdi 8v, taj je sa DPF-om. Njima su glave isto loše, made in Poland ako se ne varam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 28, 2019 On 2/27/2019 at 2:52 PM, Boris90 said: Konkretno znam za Alteu 2007 godiste 2.0 tdi pd 140 konja C revizija glave. Pukla glava na nekih 140 hiljada ili nesto manje ne znam tacno sad. Prvi vlasnik. Promenjena glava auto je prodat u krugu familije i sad je na 200+ hiljada km . Kaze covek pucaju i C revizije ali ni blizu kao pocetna godista koja su pucala kao ledenice. Po prici mehanicara ako nije zveknula do nekih 150-200 hiljada km plafon nikad i nece Da moguce je, narocito kad pregrejes motor, na svakom autu. Pitanje je koji procenat njih ima defekt glave. Po nekoj proceni u prvih 250.000km ranije serije su imale 10% problema sa glavama, kasnije 2-3%, svodi se na statističku grešku. Prevelika fama je podignuta oko toh glava. Quote Share this post Link to post Share on other sites