Jump to content
FAS Goran
Ticma

Honda Accord Type S

Recommended Posts

Neka navede jedan dobar argument bas da vidim

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pljuvacina?!? Jel ima nekih mana a da ih mali japanci nisu resili?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9.7.2016. at 7:53 AM, Ticma said:

Ne znam kako da vam objasnim da taj motor ima sanse samo dok drugom ne zadjem malo u obrtaje, posle toga emoji1366.pngemoji23.png

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Smeš da se kladiš?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pricamo o standardnim motorima, ajde uradicu ja neki swap na turbo pa onda da merimo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde uradi, da vidimo koliko će to da te košta u poređenju sa cenom remapa od 50-100€ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Ticma said:

Pricamo o standardnim motorima, ajde uradicu ja neki swap na turbo pa onda da merimo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Uradio je jedan momak, Blagojević Aleksa swap na turbo, Honda Civic 1.6vtec, mislim da je 160ks stok, model pre odvratnog marsovca. Imao je oko 250ks, dok mu nije pukao klip. Baš je Feđa naleteo na njega u Novaspeed, kaže kao da je detonirao kada je prebacio sa plina na čorbu. Eno ga sada menja klipove... 

A Feđin Golf 4 1.9tdi  sa 206ks na točku se i dalje vozi, bez problema i lomova u motoru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plin... Necu dalje komentarisati. Naravno da je detonirao kad je ugao paljenja bio prilagodjen plinskoj smesi al ok.

Zaista mislite da je remap od 50-100 eur zaista ok i da ozbiljan tuning ne kosta kao i kod benzinskog motora?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ti budži turbo na taj tvoj motor, ima da ide zlo, ali pitanje je koliko dugo. 

Svaka zabava košta, to je istina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Ticma said:

Zaista mislite da je remap od 50-100 eur zaista ok 

 

Naravno, zašto ne bi bio? Eno, i Novaspeed sada radi povoljnije tjuninge, jbg, tržište je takvo. Uvek ćeš ti naravno imati neke Revochipove i Bobane i ko zna koga koji deru kožu sa 250-350-500€ remapima, što ne znači da su njihovi remapi u bilo kom smislu bolji od ovih koje rade Novaspeed i SafeChip, obojica na valjcima, koji znamo koliko koštaju.

 

Uvek ti i na dizelu imaš tjuning od 1000-2000€, ako ćeš da menjaš turbo, dizne, pumpu, set kvačila, zamajac, interkuler, izduv... Ali za razliku od tog tvog benzinca kog porediš sa 1.9 dizelima, dizela za 50-100€ možeš da odšrafiš da te preleti, a ti u tvog benzinca MORAŠ da uložiš još pola vrednosti tog auta da bi parirao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to logicno ali ja i dalje pricam da sa mojim autom svakog stock 1.9 gledam u retrovizoru. Da sam hteo da odvrcem dizela kupio bi insigniu 2.0 biturbo sa fabrickih 250ks i ko zna na koliko napucao...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumem ja tebe šta ti pričaš, ali je problem što je jako malo 1.9 dizela danas ostalo na putevima da su stock :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Vule said:

Razumem ja tebe šta ti pričaš, ali je problem što je jako malo 1.9 dizela danas ostalo na putevima da su stock :D 

Ja računam stock.. ono da nije stavljan veći turbo, dizne i tako to... :D (samo remap) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Vule said:

A dobro, ako je remap stock, onda ih je većina stock :D 

 

Pa dobro...tu možda i može ponekom da izađe na megdan sa Accordom... ali ponekom...poluispravnom....  :) 

Edited by drfedja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj napiši leba ti, kako si odrao Accorda 2.4 :D Koliko je dužina bilo, 100m? Al bitno je da se batica izvadio, kao ne radi mu varijator :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha... dobro, nije baš bila fer borba.... Ja sam bio sam u kolima, kod njega ukupno troje...mada mu ništa to ne bi pomoglo da je kod mene jedan prešao. Drugo... Ja imam 204 KS na točku, batica u full stock ispravnom TypeS nema više od 160 na točku, plus kilaža... rezultat je bio poražavajući po benzinjaru. U prvoj se držao prvih 10 metara, posle prebacivanja u drugu više ga nisam video u retrovizoru.  U pitanju je bio stariji Accord 2.4 Type S 192KS model pre CU...dakle 2005-6 godište, koji je ujedno i lakši od CU modela o kojem je ovde reč. 

 

Batica je kukao posle kako mu ne radi VTEC ventil pa kako eto ima samo 160KS umesto 190... rekoh... ne bi ti pomogao ni VTEC ventil, jedino turbo bi te izvukao. :D

Edited by drfedja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ne lažemo, odrao bi ga momački i samo sa remapom od 100€, da su samo vozači u kolima :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bi.... dosta bi bilo 170 KS i 440 Nm. 

 

Evo grafikona iz NSP za Accord Type S 2.4 .... 

 

[12239672_1655232391402081_11353715607240

 

179 KS na radilici, 157 KS na točkovima. Remapovan TDI 130, mJET 16V 140 itd... imaju oko 160 na točku na istim valjcima i to na dosta širokom opsegu. Dobar vozač u takvom dizelu dobija bez problema ovakvog accorda... (sa ispravnim VTEC ventilom ofc. :) )

 

S druge strane, pouzdanost je na strani K24 motora, bez sumnje.... jbg... no turbo, no problem! ;) ...dok je potrošnja opet na strani turbodizelaša, ali i registracija. 

 

Doduše ni turbo danas više nije neka mudrost, mada ima još uvek mnogo majstora koji ne umeju da reše različite probleme sa kontrolom boost-a. Srećom sve ih je manje. 

Edited by drfedja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Susreo se ja sa jednim TypeS, RU tablice, sivi sa led osvetljenjem tablice.

Napisao sam vec iskustvo, ukljucio sam se u tunel, ka gradu, on od Miseluka ide. Preticem ga polako levom, on ide srednjom, cujem ja on dao gas, samo dubok zvuk.

Pogledam desno u njega, cujem dao gas, a nista se ne desava, ja ubrzavam sa pola gasa. Vozim devojku kuci u sred noci hladan auto. I sta cu, morao sam, stisao gas do panja i negde dole na pola mosta ostao je 20-tak metara iz mene.

Nisam bas hteo da ga navlacim preko *80, ali generalno nista posebno. Pitali momci da stanemo na crtu, ali sam dzentlmenski odbio zbog dame :)

Zao mi sto ih nisam sreo na povratku kuci ;) 

U sustini je bila fora da je suvozac rekao, to je moj auto, drug vozi, pa kao ajd da stanemo na crtu. Noga ko noga, do patosa stisnuta, njegova ili drugova, nece pa nece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja i dalje poredim dve fabricke varijante. Zagrizen sam isto kao i Milutin i nema sanse da me iko ubedi da je dizelas napravljen za "trkanje". Da je tako eno wrc wtcc etcc da ne nabrajam dalje, nigde dizela. Da ima logike bilo bi obrnuto. Ok dobri su za povlacenje tereta, masovno se u tome takmice u USA koji traktor ce dalje da odvuce

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...