Ticma 537 Posted July 9, 2016 Neka navede jedan dobar argument bas da vidim Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 9, 2016 Mislim da je planirao pljuvačinu po Hondi al ajde Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 5, 2016 Pljuvacina?!? Jel ima nekih mana a da ih mali japanci nisu resili? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted August 5, 2016 On 9.7.2016. at 7:53 AM, Ticma said: Ne znam kako da vam objasnim da taj motor ima sanse samo dok drugom ne zadjem malo u obrtaje, posle toga Sent from my iPhone using Tapatalk Smeš da se kladiš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted August 5, 2016 Na forumu uvek svi benzinci preskaču dizele, u praksi je to malo drugačiije Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 5, 2016 @nidza zar ga nisi ti preskocio na valjcima, ~190vs180ks? Послато са GT-N7100 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 5, 2016 Pricamo o standardnim motorima, ajde uradicu ja neki swap na turbo pa onda da merimo. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted August 5, 2016 Ajde uradi, da vidimo koliko će to da te košta u poređenju sa cenom remapa od 50-100€ Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 5, 2016 21 minutes ago, Ticma said: Pricamo o standardnim motorima, ajde uradicu ja neki swap na turbo pa onda da merimo. Sent from my iPhone using Tapatalk Uradio je jedan momak, Blagojević Aleksa swap na turbo, Honda Civic 1.6vtec, mislim da je 160ks stok, model pre odvratnog marsovca. Imao je oko 250ks, dok mu nije pukao klip. Baš je Feđa naleteo na njega u Novaspeed, kaže kao da je detonirao kada je prebacio sa plina na čorbu. Eno ga sada menja klipove... A Feđin Golf 4 1.9tdi sa 206ks na točku se i dalje vozi, bez problema i lomova u motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 5, 2016 Plin... Necu dalje komentarisati. Naravno da je detonirao kad je ugao paljenja bio prilagodjen plinskoj smesi al ok. Zaista mislite da je remap od 50-100 eur zaista ok i da ozbiljan tuning ne kosta kao i kod benzinskog motora? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 5, 2016 Pa ti budži turbo na taj tvoj motor, ima da ide zlo, ali pitanje je koliko dugo. Svaka zabava košta, to je istina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted August 5, 2016 5 minutes ago, Ticma said: Zaista mislite da je remap od 50-100 eur zaista ok Naravno, zašto ne bi bio? Eno, i Novaspeed sada radi povoljnije tjuninge, jbg, tržište je takvo. Uvek ćeš ti naravno imati neke Revochipove i Bobane i ko zna koga koji deru kožu sa 250-350-500€ remapima, što ne znači da su njihovi remapi u bilo kom smislu bolji od ovih koje rade Novaspeed i SafeChip, obojica na valjcima, koji znamo koliko koštaju. Uvek ti i na dizelu imaš tjuning od 1000-2000€, ako ćeš da menjaš turbo, dizne, pumpu, set kvačila, zamajac, interkuler, izduv... Ali za razliku od tog tvog benzinca kog porediš sa 1.9 dizelima, dizela za 50-100€ možeš da odšrafiš da te preleti, a ti u tvog benzinca MORAŠ da uložiš još pola vrednosti tog auta da bi parirao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 5, 2016 Sve je to logicno ali ja i dalje pricam da sa mojim autom svakog stock 1.9 gledam u retrovizoru. Da sam hteo da odvrcem dizela kupio bi insigniu 2.0 biturbo sa fabrickih 250ks i ko zna na koliko napucao... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted August 5, 2016 Razumem ja tebe šta ti pričaš, ali je problem što je jako malo 1.9 dizela danas ostalo na putevima da su stock Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted August 5, 2016 16 minutes ago, Vule said: Razumem ja tebe šta ti pričaš, ali je problem što je jako malo 1.9 dizela danas ostalo na putevima da su stock Ja računam stock.. ono da nije stavljan veći turbo, dizne i tako to... (samo remap) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted August 5, 2016 A dobro, ako je remap stock, onda ih je većina stock Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted August 5, 2016 (edited) 4 minutes ago, Vule said: A dobro, ako je remap stock, onda ih je većina stock Pa dobro...tu možda i može ponekom da izađe na megdan sa Accordom... ali ponekom...poluispravnom.... Edited August 5, 2016 by drfedja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 5, 2016 Upravo... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 5, 2016 Aj napiši leba ti, kako si odrao Accorda 2.4 Koliko je dužina bilo, 100m? Al bitno je da se batica izvadio, kao ne radi mu varijator Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted August 5, 2016 (edited) Hahaha... dobro, nije baš bila fer borba.... Ja sam bio sam u kolima, kod njega ukupno troje...mada mu ništa to ne bi pomoglo da je kod mene jedan prešao. Drugo... Ja imam 204 KS na točku, batica u full stock ispravnom TypeS nema više od 160 na točku, plus kilaža... rezultat je bio poražavajući po benzinjaru. U prvoj se držao prvih 10 metara, posle prebacivanja u drugu više ga nisam video u retrovizoru. U pitanju je bio stariji Accord 2.4 Type S 192KS model pre CU...dakle 2005-6 godište, koji je ujedno i lakši od CU modela o kojem je ovde reč. Batica je kukao posle kako mu ne radi VTEC ventil pa kako eto ima samo 160KS umesto 190... rekoh... ne bi ti pomogao ni VTEC ventil, jedino turbo bi te izvukao. Edited August 5, 2016 by drfedja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted August 5, 2016 Da se ne lažemo, odrao bi ga momački i samo sa remapom od 100€, da su samo vozači u kolima Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted August 5, 2016 (edited) Mislim da bi.... dosta bi bilo 170 KS i 440 Nm. Evo grafikona iz NSP za Accord Type S 2.4 .... [ 179 KS na radilici, 157 KS na točkovima. Remapovan TDI 130, mJET 16V 140 itd... imaju oko 160 na točku na istim valjcima i to na dosta širokom opsegu. Dobar vozač u takvom dizelu dobija bez problema ovakvog accorda... (sa ispravnim VTEC ventilom ofc. ) S druge strane, pouzdanost je na strani K24 motora, bez sumnje.... jbg... no turbo, no problem! ...dok je potrošnja opet na strani turbodizelaša, ali i registracija. Doduše ni turbo danas više nije neka mudrost, mada ima još uvek mnogo majstora koji ne umeju da reše različite probleme sa kontrolom boost-a. Srećom sve ih je manje. Edited August 5, 2016 by drfedja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted August 5, 2016 Susreo se ja sa jednim TypeS, RU tablice, sivi sa led osvetljenjem tablice. Napisao sam vec iskustvo, ukljucio sam se u tunel, ka gradu, on od Miseluka ide. Preticem ga polako levom, on ide srednjom, cujem ja on dao gas, samo dubok zvuk. Pogledam desno u njega, cujem dao gas, a nista se ne desava, ja ubrzavam sa pola gasa. Vozim devojku kuci u sred noci hladan auto. I sta cu, morao sam, stisao gas do panja i negde dole na pola mosta ostao je 20-tak metara iz mene. Nisam bas hteo da ga navlacim preko *80, ali generalno nista posebno. Pitali momci da stanemo na crtu, ali sam dzentlmenski odbio zbog dame Zao mi sto ih nisam sreo na povratku kuci U sustini je bila fora da je suvozac rekao, to je moj auto, drug vozi, pa kao ajd da stanemo na crtu. Noga ko noga, do patosa stisnuta, njegova ili drugova, nece pa nece. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 5, 2016 Ja i dalje poredim dve fabricke varijante. Zagrizen sam isto kao i Milutin i nema sanse da me iko ubedi da je dizelas napravljen za "trkanje". Da je tako eno wrc wtcc etcc da ne nabrajam dalje, nigde dizela. Da ima logike bilo bi obrnuto. Ok dobri su za povlacenje tereta, masovno se u tome takmice u USA koji traktor ce dalje da odvuce Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites