marko.jovanovic 925 Posted August 5, 2016 Nije za stazu (mada ih ima, i na kružnim trkama i na reliju), ali za objašnjavanje u saobraćaju su dušu dali Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 5, 2016 Objasnjavanje koliko kosta zamajac koji ce da prolupa ili dal je reparacija ok I dalje ne vidim prednosti osim ako dva puta nedeljno nemas turu do Drezdena... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted August 5, 2016 (edited) Ne vidim zašto diesel ne bi bio za trkanje sa današnjim tehnologijama i materijalima. To su čiste predrasude. Uostalom, Audi, Peugeot, pa i Mazda furaju dizele u LeMans trci od 24h i dobro su se pokazali u toj trci izdržljivosti. Danas imaš serijske automobile sa dizel motorima od 3 litra koji bez ikakvih problema pariraju benzincima slične kubikaže i čak veće snage. Npr. BMW Alpina D3... Da ne pričam o kojekakvim dizel dragsterima što idu 6 sec na 400m...to je bolest. Možda pre 20 godina nije bio upotrebljiv za takve stvari, ali danas nije retkost da imaš serijskog dizela sa preko 100KS po litri. Što se tiče zamajca, ja tu stvarno ne vidim neki problem. Prvo, ne prolupava zamajac svake nedelje, već može da izgura dobrih 150.000 km, ako ne i više. Drugo, zamajac sa sve setom kvačila za npr. Audi A4 B8 2.0 TDI košta 750 evra sa sve zamenom, dakle u pitanju je Sachs orignalni zamenski deo, sa kojim si miran, bar 7-8 godina dobre vožnje. Problem je kada neko hoće dizela jeftino, za 1500 evra, pa treba da da 500 evra za zamajac... to je onda stvarno problem. Edited August 5, 2016 by drfedja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 5, 2016 Jednostavna stvar, pouzdanost. Zar ne mislis da bi svi fabricki timovi presli na dizele da su ok, imaju sredstava koliko hoce pa opet, nista. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted August 5, 2016 Mislim da tu ima više faktora. Ali tvrdnja da dizel nije za trke ne stoji...samo pitanje je za kakve trke. Ako je u pitanju trka izdržljivosti, potrošnje goriva itd... tu je dizel sasvim ravnopravan, ako ne i bolji od benzinaca slične snage. Problem koji postoji kod dizela jeste veća masa motora po kilovatu snage. Drugim rečima, trolitarski dizel od 250 KS je teži od trolitarskog benzinca od 250KS. Opet, turbo benzinac od 3 litra može da ima i 450KS serijski, dok turbodizel sa dva ili tri turba može da gura do 370KS uz veću masu naravno, ali i veći obrtni moment. Ta dodatna masa se u laganoj karoseriji oseti. Međutim, ako uporedimo snagu koju taj dizel isporučuje u odnosu na potrošnju goriva i autonomiju, dolazimo u pat poziciju. Zbog tog odnosa performansi i utrošenog goriva turbodiesel se pokazao kao jako dobro rešenje za svakodnevnu vožnju. BTW... koji fabrički timovi ? Na Lemans 24h su tu i Audi i PUG i Mazda. F1 ne verujem da ćemo videti sa dizel motorom, ali me ne bi čudilo ako bi uspeli da naprave turbodizel od 550-600KS koji bi bio težak približno kao sadašnji turbo benzinac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted August 5, 2016 Evo malo Alpine D3 vs M3.... Sa 70KS manje D3 bez problema izlazi na crtu M3.... toliko o inferiornosti dizelaša. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted August 5, 2016 meni se uvek vise svidjala vise alpina (mislima na stajling,dizajn) u odnosu na M. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted August 5, 2016 Može i staza, nemam ništa protiv. To mi je tek omiljeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted August 5, 2016 6 hours ago, drfedja said: Evo malo Alpine D3 vs M3... Sa 70KS manje D3 bez problema izlazi na crtu M3.... toliko o inferiornosti dizelaša. Ali kako, benzinci, obrtaji, superiorno pogonsko gorivo, dve turbine itd...? Ništa mi sad nije jasno, ja sam čitajući komentare po forumu očekivao da ga M3 oduva jedno 3 dužine, da ga ostavi u prašini i tako to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 6, 2016 To za stazu mozemo da krenemo sa kartinzima da utvrdimo ima li razloga za dalji pricu Sad poredite automobile od 50+k eur a ovde pricamo o dosta drugacijim... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted August 6, 2016 Imaš prelep auto, mnogo lepši od modela pre i posle, sad kad smo se navikli da ih gledamo na ulicama. Interesantan je svima i dan danas, odličnog enterijera (pogotovo Type S), još boljeg eksterijera. Nema veze što na forumu ima mjet koji su brži na ravnom, a još brži na stazi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 6, 2016 Cekaj sad hoces da kazes jos i da bi stilo ili bravo bolje lezao na stazi od accorda? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted August 6, 2016 Mozda jedan tdi sa koni + eibach Ticma, imas bre sve sto zelis, pusti nas traktoriste da se tripujemo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted August 6, 2016 (edited) 47 minutes ago, Ticma said: Cekaj sad hoces da kazes jos i da bi stilo ili bravo bolje lezao na stazi od accorda? Sent from my iPhone using Tapatalk Ide valjda mjet u još neke automobile? @FantomX:sam je počeo provokaciju. Edited August 6, 2016 by nidza Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted August 7, 2016 @nidza Sa iskustvom dolazi i mudrost Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 7, 2016 2 hours ago, FantomX said: Mozda jedan tdi sa koni + eibach Ticma, imas bre sve sto zelis, pusti nas traktoriste da se tripujemo I ti si iskusio to ležanje na putu Jel ti je bilo dobro posle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted August 7, 2016 9 hours ago, Ticma said: Sad poredite automobile od 50+k eur a ovde pricamo o dosta drugacijim... Ko bi vama ugodio? Kad se porede atmo benzinci i turbo dizeli, onda kažete aaa kmeee zašto benzinac nema turbinu pa onda poredite? Kad se stavi turbina na benzinca onda dizel ima dve turbine, pa opet kmeee zašto to poredite, a onda na kraju poredimo benzinca sa dve turbine i dizela sa dve turbine, gde dizel bez dodatnog remapa apsolutno parira rame uz rame čak i na crti, sa 70KS manje, pritom košta 10k€ manje, a onda ide konstatacija da nije baš smisleno poređenje jer poredimo automobile od 50k eura... Pritom, ti si sam počeo prozivke, kao, preskačeš dizele, ovo ono, a onda se pet nas ponudi da nas preskočiš, pa ipak kažeš, jbg, vi niste stock baš eto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted August 7, 2016 Na stranu raspravka, ali mi nije jasno kako su iz onih starijih motora 1.6vtec izvlacili po 160ks fabricki a ovaj 2.4 pa nema konja koliko bi trebao... Sent from my Nexus 6P using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 7, 2016 Ja sam rekao da cu svakog fabrickog preskociti toliko od mene. Nema vise konja zato sto je ogranicen softverski... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 7, 2016 (edited) Đoku ćeš. Znaš li kako će te usrati vagenovcov supeb 2.0tdi, koji je i teži od tebe Ili neki bravo 2.0mjet čipovan na 200ks. Edited August 7, 2016 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted August 7, 2016 26 minutes ago, Ticma said: Ja sam rekao da cu svakog fabrickog preskociti toliko od mene. Nema vise konja zato sto je ogranicen softverski... Sent from my iPhone using Tapatalk Nema vise konja zato sto je ogranicen i softverski i hardverski. Taj 2.4 sa remapom dobija 10-tak do 15 KS u vrh glave. Za više od toga potrebno je isprljati ruke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 7, 2016 Pricamo o 1.9 sve vreme Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted August 7, 2016 54 minutes ago, bojankov said: Na stranu raspravka, ali mi nije jasno kako su iz onih starijih motora 1.6vtec izvlacili po 160ks fabricki a ovaj 2.4 pa nema konja koliko bi trebao... Sent from my Nexus 6P using Tapatalk Profili bregastih osovina, adekvatne dizne i prečnik trotla... tj leptira gasa uz mapiranje. Uz takve modifikacije i 2.4 bi verovatno imao 240KS. 16 minutes ago, marko.jovanovic said: Đoku ćeš. Znaš li kako će te usrati vagenovcov supeb 2.0tdi, koji je i teži od tebe Ili neki bravo 2.0mjet čipovan na 200ks. Pričamo o stock neremapiranom... verovatno ga neremapiran neće dobiti, mada bi to trebalo probati. GTD mk7 bi ga dobio sa svojih stock 184KS i 380Nm i jednim turbom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 7, 2016 Kada se kaže stok, mislim remapiran bez izmena ardvera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 7, 2016 Pa kako je stok ako je remapiran i gura vise goriva i veci pritisak... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites