Jump to content
FAS Goran
Ticma

Honda Accord Type S

Recommended Posts

Nije za stazu (mada ih ima, i na kružnim trkama i na reliju), ali za objašnjavanje u saobraćaju su dušu dali :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objasnjavanje koliko kosta zamajac koji ce da prolupa ili dal je reparacija ok

I dalje ne vidim prednosti osim ako dva puta nedeljno nemas turu do Drezdena...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim zašto diesel ne bi bio za trkanje sa današnjim tehnologijama i materijalima. To su čiste predrasude. Uostalom, Audi, Peugeot, pa i Mazda furaju dizele u LeMans trci od 24h i dobro su se pokazali u toj trci izdržljivosti. Danas imaš serijske automobile sa dizel motorima od 3 litra koji bez ikakvih problema pariraju benzincima slične kubikaže i čak veće snage. Npr. BMW Alpina D3...  Da ne pričam o kojekakvim dizel dragsterima što idu 6 sec na 400m...to je bolest.

 

Možda pre 20 godina nije bio upotrebljiv za takve stvari, ali danas nije retkost da imaš serijskog dizela sa preko 100KS po litri. 

 

Što se tiče zamajca, ja tu stvarno ne vidim neki problem. Prvo, ne prolupava zamajac svake nedelje, već može da izgura dobrih 150.000 km, ako ne i više. Drugo, zamajac sa sve setom kvačila za npr. Audi A4 B8 2.0 TDI košta 750 evra sa sve zamenom, dakle u pitanju je Sachs orignalni zamenski deo, sa kojim si miran, bar 7-8 godina dobre vožnje. Problem je kada neko hoće dizela jeftino, za 1500 evra, pa treba da da 500 evra za zamajac... to je onda stvarno problem. 

Edited by drfedja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednostavna stvar, pouzdanost. Zar ne mislis da bi svi fabricki timovi presli na dizele da su ok, imaju sredstava koliko hoce pa opet, nista.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da tu ima više faktora. Ali tvrdnja da dizel nije za trke ne stoji...samo pitanje je za kakve trke. Ako je u pitanju trka izdržljivosti, potrošnje goriva itd... tu je dizel sasvim ravnopravan, ako ne i bolji od benzinaca slične snage. Problem koji postoji kod dizela jeste veća masa motora po kilovatu snage. Drugim rečima, trolitarski dizel od 250 KS je teži od trolitarskog benzinca od 250KS. Opet, turbo benzinac od 3 litra može da ima i 450KS serijski, dok turbodizel sa dva ili tri turba može da gura do 370KS uz veću masu naravno, ali i veći obrtni moment. Ta dodatna masa se u laganoj karoseriji oseti. Međutim, ako uporedimo snagu koju taj dizel isporučuje u odnosu na potrošnju goriva i autonomiju, dolazimo u pat poziciju. 

 

Zbog tog odnosa performansi i utrošenog goriva turbodiesel se pokazao kao jako dobro rešenje za svakodnevnu vožnju. 

 

BTW... koji fabrički timovi ? Na Lemans 24h su tu i Audi i PUG i Mazda. F1 ne verujem da ćemo videti sa dizel motorom, ali me ne bi čudilo ako bi uspeli da naprave turbodizel od 550-600KS koji bi bio težak približno kao sadašnji turbo benzinac. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo Alpine D3 vs M3....

 

 

 

Sa 70KS manje D3 bez problema izlazi na crtu M3.... toliko o inferiornosti dizelaša. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, drfedja said:

Evo malo Alpine D3 vs M3...

 

Sa 70KS manje D3 bez problema izlazi na crtu M3.... toliko o inferiornosti dizelaša. 

 

Ali kako, benzinci, obrtaji, superiorno pogonsko gorivo, dve turbine itd...? Ništa mi sad nije jasno, ja sam čitajući komentare po forumu očekivao da ga M3 oduva jedno 3 dužine, da ga ostavi u prašini i tako to...

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za stazu mozemo da krenemo sa kartinzima da utvrdimo ima li razloga za dalji pricu

Sad poredite automobile od 50+k eur a ovde pricamo o dosta drugacijim...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš prelep auto, mnogo lepši od modela pre i posle, sad kad smo se navikli da ih gledamo na ulicama. Interesantan je svima i dan danas, odličnog enterijera (pogotovo Type S), još boljeg eksterijera. Nema veze što na forumu ima mjet koji su brži na ravnom, a još brži na stazi.

 

:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj sad hoces da kazes jos i da bi stilo ili bravo bolje lezao na stazi od accorda?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda jedan tdi sa koni + eibach :D

Ticma, imas bre sve sto zelis, pusti nas traktoriste da se tripujemo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Ticma said:

Cekaj sad hoces da kazes jos i da bi stilo ili bravo bolje lezao na stazi od accorda? emoji43.png

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ide valjda mjet u još neke automobile?

 

@FantomX:sam je počeo provokaciju. :D

Edited by nidza

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nidza

Sa iskustvom dolazi i mudrost :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, FantomX said:

Mozda jedan tdi sa koni + eibach :D

Ticma, imas bre sve sto zelis, pusti nas traktoriste da se tripujemo :D

I ti si iskusio to ležanje na putu :P Jel ti je bilo dobro posle :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Ticma said:

Sad poredite automobile od 50+k eur a ovde pricamo o dosta drugacijim...

 

Ko bi vama ugodio? Kad se porede atmo benzinci i turbo dizeli, onda kažete aaa kmeee zašto benzinac nema turbinu pa onda poredite? Kad se stavi turbina na benzinca onda dizel ima dve turbine, pa opet kmeee zašto to poredite, a onda na kraju poredimo benzinca sa dve turbine i dizela sa dve turbine, gde dizel bez dodatnog remapa apsolutno parira rame uz rame čak i na crti, sa 70KS manje, pritom košta 10k€ manje, a onda ide konstatacija da nije baš smisleno poređenje jer poredimo automobile od 50k eura... Pritom, ti si sam počeo prozivke, kao, preskačeš dizele, ovo ono, a onda se pet nas ponudi da nas preskočiš, pa ipak kažeš, jbg, vi niste stock baš eto... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stranu raspravka, ali mi nije jasno kako su iz onih starijih motora 1.6vtec izvlacili po 160ks fabricki a ovaj 2.4 pa nema konja koliko bi trebao...

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam rekao da cu svakog fabrickog preskociti toliko od mene.

Nema vise konja zato sto je ogranicen softverski...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Đoku ćeš. Znaš li kako će te usrati vagenovcov supeb 2.0tdi, koji je i teži od tebe :D

Ili neki bravo 2.0mjet čipovan  na 200ks. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Ticma said:

Ja sam rekao da cu svakog fabrickog preskociti toliko od mene.

Nema vise konja zato sto je ogranicen softverski...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nema vise konja zato sto je ogranicen i softverski i hardverski. Taj 2.4 sa remapom dobija 10-tak do 15 KS u vrh glave. Za više od toga potrebno je isprljati ruke. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, bojankov said:

Na stranu raspravka, ali mi nije jasno kako su iz onih starijih motora 1.6vtec izvlacili po 160ks fabricki a ovaj 2.4 pa nema konja koliko bi trebao...

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

Profili bregastih osovina, adekvatne dizne i prečnik trotla... tj leptira gasa uz mapiranje. Uz takve modifikacije i 2.4 bi verovatno imao 240KS. 

16 minutes ago, marko.jovanovic said:

Đoku ćeš. Znaš li kako će te usrati vagenovcov supeb 2.0tdi, koji je i teži od tebe :D

Ili neki bravo 2.0mjet čipovan  na 200ks. 

 

 

Pričamo o stock neremapiranom... verovatno ga neremapiran neće dobiti, mada bi to trebalo probati. GTD mk7 bi ga dobio sa svojih stock 184KS i 380Nm i jednim turbom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kako je stok ako je remapiran i gura vise goriva i veci pritisak...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...