Maks031 0 Posted June 17, 2015 Malo reklame za klub pa da predstavim ovaj legendarni, danas jako rijedak autić...Imamo jedan prekrasan dijamant u rukama glavnog mehaničara, 101 Mediteran 1980. Auto se vozi svaki dan na posao i zasad je još samo suvenir, ali znate svi kakva je birokracija kod nas na brdovitom Balkanu.. Toliki su problemi s tehničkim i oko registracije, da su dečku ubili volju za autom. Preinake su neznatne, ispuh, malo je ojačan i unutra je 1.6 iz Tipa s duplim Webber karbom. Malo ozvučenja, malo električnih podizača itd.. Kako zasad stoji situacija, veliki su izgledi da će iduće godine iz istih razloga ova priča završit, i da će biti preinačen za utrke, ali dotad ćemo još malo uživat s njim i mamit poglede curica po gradu Street Style natjecanje, "Osijek Street-Race Show No.14" Stojka u pratnji sinjorine Alfe Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted June 17, 2015 Pozdrav,autic je ekstra. Nazalost sve ih je manje i manje u dobrom stanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted June 17, 2015 Svaka čast momci Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 17, 2015 Tablica mu je vrh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 17, 2015 Jesu ovi "Kečevi" ružni al' evo primera kako može biti dopadljiv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted June 17, 2015 To je moj prvi auto. Bio je 1978 sa fiatovim 1,1 motorom.Ekstra auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted June 17, 2015 Bilo je vec reci o njemu , bas fin mediteran, sacuvajte ga u sto originalnijem izgledu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted June 17, 2015 Da da, spominjali smo ga vec, sto je izgleda tice, jedino mi se ocigledan old-school abarth izgled ne uklapa sa stickerima, sve ostalo deluje da je za - svaka cast! Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted June 17, 2015 E ovo se zove auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted June 17, 2015 Jedino sto prednji branik nema a zadnji ima Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted June 17, 2015 a vidi ti te curice... uhhh Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 17, 2015 Prošle godine sam video jednog nebo plavog na otpadu, koji je bio spreman za presu, a zdrava školjka, smorio sam se živ što nam je standard takav da ne možeš da spasiš takav auto od prese, nego gledaš kako se uništava, a nema ih.. Prava mera za taj auto je 1.6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted June 21, 2015 Imalo je ranije na YFC forumu par njih iz HR vecinom sa 1,6 motorom iz Brava! Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 21, 2015 Taj motor bolje pase u motorni prostor u Zastavi nego u Bravi Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted June 21, 2015 On i ovako solidno vuce,a mogu da zamislim sta radi u Juga ili Keca,sto bi reko nas narod BRCKA ASVALT!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted June 22, 2015 moj deda je uzeo novog cini mi se 78 godine i znam da je bio sa italijanskim motorom...dok je bio ziv do 2007 ga je vozio i voleo ga vise nego ista...posle njega je zapusten i posle par godina prodat u staro gvozdje...tad mi nije bio nesto a sad bi voleo da ga imam vise nego ista...sjajan auto i lepo sredjen... cuvaj to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maks031 0 Posted June 22, 2015 Slažem za ovo sa stickerom.. Al tu je samo privremeno jer je malo stradao taj desni blatobran. Ima i prednji branik, ali je skinut za natjecanje i tu je malo bila žurba da se to sve prikrije. Istina, ide ko metak s duplim karbom. Malo je učvršćen da se ne raziđu mulde, ali svaka snaga iznad ove bila bi jako teška za kontrolirat. I sa ovim vrti do treće ko blesav Inače bio je bijele boje u originalu, preuzet od prvog vlasnika. Motor koji je izvađen vanka ima originalnih 40 000 km na satu Quote Share this post Link to post Share on other sites