Jump to content
FAS Goran
totti

C4, a nije eksploziv :)

Recommended Posts

Nije, baš samo kod njega na placu upoređivali kvalitet izrade unutrašnjosti i zaista ima velike razlike iako ne bi smelo da je bude....

Deda se ne šali sa Lanciom jer zna da bi me duboko povredio

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slušaj šta ti kaže! Čovek ima višedecenisko iskustvo!

Posle ovih hvalospeva za Deltu, očekujem da mi besplatno održavaš klimu barem narednih 10 godina

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Mnogo dobro izgleda ovo čudo iz Citrusa :wub: 

 

ds1.jpg ds2.jpg ds3.jpg ds4.jpg

 

 

A jel DS4 fabricki tako podignut ili ima ono podesavanje visine?

 

DS_1.jpg DS_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Mnogo dobro izgleda ovo čudo iz Citrusa :wub: 

Pa ne pricamo dzaba nas dvojica...

Uzivo i cetvorka i petica izgledaju jos bolje.

Pre neki dan videh DS4 u nekoj bordo boji, znaci usr*o sam se koliko je dobar :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

DS4 mi ne deluje nesto lepo sa slika ali verujem da je uživo druga priča. :) Za peticu sve u superlativu jer odavno nisam video nešto lepše od Citroena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trojka je, bar ovde po BG, "provaljena", ima ih podosta... A i prvi je model i rodonacelnik DS serije.

DS4 i DS5 su jos uvek raritet i, bar za mene, pojava na nasim putevima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

DS4 i DS5 su jos uvek raritet i, bar za mene, pojava na nasim putevima.

 

Sudeci po prodajnim rezultatima,raritet su i na drugim putevima :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D , generacijo, ja nemam snage vise :) ... Kada god opusteno caskamo o sjajanom dizajnu DS serije, mora da se ubaci prica o prodaji?

Pa valjda je poenta biti jedinstven i razlikovati se od okoline. Komentarisem ono sto mi se svidja i sto se izdvaja, sta me za*ole kako se prodaje. Poenta cele DS serije je razlicitost, delom ekskluzivnost i avangarda. A to automatski povlaci nesto vecu cenu i manji broj prodatih primeraka.

Kad uzeh Stila, isto je bio raritet na putu i odusevio me motorom i dizajnom. Ali nisam odustao jer je imao neocekivano slabu prodaju i fabrika je na svakom primerku gubila oko 2500 EUR. Daleko je naravno Stilo od te klase, ali eto samo paralela u razmisljanju.

Ako se neko zainteresuje za Deltu, sigurno ga briga sto se prodavala kao da izlazi iz porodicne manufakture...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...