Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

The Grand Tour

Recommended Posts

Najpopularniji auto magazin se gasi, a Clarkson dobija novi angažman?

 

177457-the grand tour.jpg

 

The Grand Tour je zajedno sa glavnim protagonistima od BBC-ovog Top Geara preuzeo i titulu najgledanijeg specijalizovanog serijala na svetu. Pokazao se kao Amazonov poslovni potez godine koji je doneo zaradu veću od 100 miliona evra. Trenutno se snima treća sezona serijala, koja će početi da se prikazuje kasnije ove godine. Kao što je poznato, Clarksonu nije produžen ugovor, a bolje nisu prošla ni ostala dvojica. ''Amazon Clarksonu nije ponudio ugovor za četvrtu sezonu i ne postoji naznaka da će se to desiti'', rekao je izvor blizak produkciji, piše britanski Metro. Podsetimo, Clarkson je sa godišnjom platom od oko 10 miliona dolara trenutno najplaćeniji britanski voditelj, a ubuduće ćemo moći da ga vidimo čak i u popularnom ''Milioneru''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Javio se i Clarkson: Glasine da se Grand Tour gasi su glupost, uredniku Daily Mail-a sledi otkaz

 

177509-clarkson.jpg

 

Nedavno se pojavila vest Daily Mail-a koji je najavio da je s emisijom The Grand Tour nakon treće sezone priča završena. Pominjalo se da popularnom trojcu ugovori neće biti obnovljeni i da Amazon ne planira daljnju saradnju. Uz to su naveli da su do ovih informacija došli preko pouzdanog izvora bliskog produkciji Amazona. Vest je naravno došla i do Clarksona, koji se doživeo ''blagi nervni slom'', a svoje frustracije je izrazio na Twitteru. Tako je za početak pomenute informacije nazvao ''sra**em''. Uz to, za osvetu Daily Mailu odlučio je da započne vlastitu lažnu glasinu napisavši: ''Urednik Daily Maila George Greig uskoro će dobiti otkaz. Šteta. Oduvek sam ga voleo.'' U svakom slučaju, stari lisac je pokazao da je spreman za nove avanture i nove sezone humorističke automobiliske serije. Filmska ekipa je tek završila drugu sezonu, a snimanje treće sezone još nije počelo. Zato je i rano za pregovore o produženju ugovora. Zbog popularnosti emisije, ali i ovih Clarksonovih oštrih reči na Twitteru, sada smo sigurni da ćemo popularni trio još neko vreme gledati na malim ekranima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

DriveTribe zabeležio astronomski gubitak

 

drive tribe.jpg

 

Veliki deo publike je polagao nade da će ''DriveTribe'' platforma i onlajn automobilski magazin doneti mnogo toga novog u način na koji konzumiramo vesti i zanimljive priče iz automobilske industrije. Osnovan je 28. novembra 2016. godine, od strane trojca, Džeremi Klarkson, Džejms Mej i Ričard Hamond, koji su prethodno raskinuli saradnju sa britanskom medijskom kućom BBC.

Međutim, brojna su razočaravajuća iskustva korisnika i čitalaca, prema čijim navodima očekivanja od novouspostavljenih plemena (Tribes - na engleskom) nisu ispunjena ni približno, a broj registrovanih članova stagnira već neko vreme. Ono što još više zabrinjava, kompanija DriveTribe je u svojim knjigama iskazala gubitak do zaključno sa krajem 2017. godine, u iznosu od 12.5 miliona britanskih funti, što je više od 14 miliona evra. Dakle, uprosečeno posmatrano, svaki mesec postojanja internet platforme Drive Tribe, vlasnicima je donosio gubitak koji premašuje 1,1 milion evra. U prvih pet nedelja, gubitak je bio rekordan i odslikao se kroz cifru od 4.2 miliona britanskih funti. Izvori koji su imali uvid u finansijske izveštaje kompanije označavaju administrativne troškove kao glavnog krivca za veliki gubitak. Ipak, DriveTribe i dalje uživa u podršci investitora, uključujući i čuvenu kuću ''21st Century Fox''.

Još da dodamo da će se Grand Tour vratiti na ''Amazon Prime'' u svojoj trećoj sezoni. Amazon još uvek nije odlučio u pogledu eventualne obnove ugovora sa poznatim licima, za naredne tri sezone.

 

preuzeto sa - autorepublika.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Grand Tour emisija potvrđena i za četvrtu sezonu

 

187148-the grand tour.jpg

 

Džeremi Klarkson, Džejms Mej i Ričard Hemond vraćaju se sedećeg meseca u trećoj sezoni The Grand Toura, koji je obnovljen i za četvrtu sezonu. Međutim, popularni trio će u četvrtoj sezoni napustiti pupularni šator što znači da The Grand Tour menja format.

 

''Posle treće sezone The Grand Tour se vraća u još većoj avanturi. Loša vest: imamo šator za prodaju'', najavili su promene u budućnosti u emisiji. Kako prenose britanski mediji, serija više neće imati desetak jednočasovnih epizoda, već verovatno četiri dvočasovna specijala sa ''velikim budžetom''. ''Tužan dan, nedostajeće mi šator kao i svima ostalima, tako i publici. Ali stvari moraju da se menjaju jer konstantno radimo ovo 17 godina, sedimo u studijima za snimanje, gledamo kao automobili kruže stazom'', rekao je Klarkson. Nove sezone će se koncentrisati na dugačka putovanja koja su i najpopularniji delovi emisija kod gledalaca. ''Samo nekoliko puta možete gledati BMW kako kruži stazom. Šta možete još da kažete? Da ima četiri točka i sedište. A i meni je 58 i previše sam debeo da bih se peo na binu'', našalio se Klarkson.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''The Grand Tour'' odustao od snimanja na Bliskom istoku

 

Grand-tour.jpg

 

Originalni ''Top Gear''-ovi specijali su uvek bili popularni, pre svega zato što bi prezenteri Jeremy Clarkson, Richard Hammond i James May zasmejavali publiku, najčešće međusobnim drugarskim ponižavanjem, na zanimljivim mestima koja obični turisti nikad nebi videli. Uz to, velik deo ovih putopisa su činili automobili, koji su najčešće bili potpuno neadekvatni za vrstu putovanja i lokaciju. Tri prezentera su nastavili pomenuti format u svojoj novoj emisiji, ''The Grand Tour'', a njihovo poslednje putovanje je bilo u Mongoliji.

 

Sledeće na redu trebalo je biti da tri Britanca prate korake Thomasa Edwarda Lawrencea, poznatijeg kao Lorens od Arabije, putujući od Saudijske Arabije, preko Sinajskog poluostrva, do glavnog grada Egipta, Kaira. Nažalost, ovaj specijal je otkazan zbog straha od terorista, otkrio je Clarkson u kolumni objavljenoj u ''Sunday Timesu'' 12. maja. Alternativa je već isplanirana, i snimaće se u gradu Slough u Velikoj Britaniji. ''Ovo bi bilo nezaboravno putovanje, osim što bi značilo prelazak preko Sinajskog poluostrva i, zahavaljujući ISIS-u, šanse da mi dođemo na drugu stranu sa našim glavama na ramenima bile su male'', napisao je Clarkson. Pre nego što su potvrdili grad Slough, prezenteri su razmotrili i druge opcije, ali su mnoge od njih zvučale previše opasne. Među tim opcijama su se našle neke države u Africi, kao i Indonezija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Džeremi Klarkson i tirada o biciklistima: Odjebite!

 

195369-london.jpg

 

Za razliku od emisija Top Gear, a sad The Grand Tour, gde je moralo u većinu slučajeva da se vodi računa o jeziku, na portalu Drive Tribe to ne mora. Džeremi Klarkson, kao jedan od njegovih vlasnika, to koristi da prilično ''plastično'' izrazi svoje mišljenje. Ovog puta su tema bili biciklisti, verovatno Klarksonov najmrskiji deo saobraćaja:

 

''Ovo predivno drveće gradonačelnik Londona želi da poseče kako bi napravio prostor za biciklističku saobraćajnu traku'', počeo je Klarkson svoju tiradu sedeći u bašti jednog kafea u centru Londona. ''Čovek je očigledno poludeo. Ne možeš poseći drvored da ljudi mogli da voze svoje bicikle. Znam da su biciklističke staze trenutno najbitnija stvar na svetu za one ludake sa pet stvrdnutih banana na glavi i malom GoPro kamerom. Odjebite, jer nisu'', iskren je bio Klarkson. ''Evo sad sam ulazeći u London bio u ogromnoj gužvi jer je put sužen zbog biciklističke staze, i jedno od zaglavljenih vozila je bila hitna pomoć. Neko je tad možda umirao zbog staze za bicikliste.'' Voditelj je rekao kako živimo u apsurdno vreme i to ilustrovao primerom kako su u londonskom Hajd parku suzili kolovoz za vozila, kako bi napravili traku za bicikle, iako već postoji staza koja je udaljena od puta deset metara. ''Niko ne želi da vozi bicikl. Tada se znojiš i smrdiš. Kako biciklista doprinosi ekonomiji? Nikako. A i ne možete se voziti gradskim automobusima, jer ćete dobiti neku bolest'', nastavio je Klarkson u svom stilu.

 

A preneo je i jednu zanimljivu teoriju iz britanskog dnevnika Gardijan.

''Ako ideš do posla biciklom, onda moraš da nešto pojedeš kako bi nadoknadio potrošene kalorije. Odlučiš se za avokado, koji doleteo avionom sa druge strane sveta. Pa po životnu sredinu je bolje da ideš na posao Hamerom, nego tako'', rekao je. ''Dakle, vožnja bicikla te tera da jedeš, da nadoknadiš potrošene kalorije. Da li neko vodi računa o ovome? Ne, naravno! Samo pričaju kako bicikl dobar po prirodu. Ne, nije! I znate kako to ide sa ''zelenim'' stvarima - svi smo vozili dizele, a onda smo morali da ih se otarasimo i pređemo na benzin, onda smo i njih morali da odbacimo i pređemo na hibride. Sad i njih moramo da ostavimo i uzmemo električne. Sa druge strane, uvedene su bile trake za autobuse jer je to bilo najbitnije, a sad su autobusi loši, pa moramo da imamo biciklističke trake. Očekujem da će uskoro reći i da su bicikli loši po životnu sredinu, što i jesu, i da ćemo morati na posao na skačući na onim velikim dečijim balonima'', rekao je Klarkson.

 

Predložena biciklistička traka u dužini od oko 6 kilometara trebalo je da košta oko 45 miliona evra. ''Trebalo'' jer je predlog gradonačelnika gradsko veće odbilo. ''Gradonačelnik je izjavio da će zbog odbijanja ljudi stradati. Da, apsolutno ste u pravu, gospodine Kan, jer ako napravite biciklističku traku doći će do ogromnih gužvi u kojima će biti zaglavljena i kola hitne pomoći, koja neće moći da se probiju. I znate šta je rešenje za sve ovo? Neko levičarsko udruženje predložilo je da se svim privatnim vozilima zabrani ulazak u London u narednih 11 godina. Pa zašto onda praviti biciklističke staze kad neće biti kola a onda ni potrebe da se odvajaju biciklisti? Niti bi trebalo trošiti 42 miliona na nešto što nam neće trebati'', zapitao se Klarkson. ''Ma odjebite svi, koliko vas ima!''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam juče valjda 6 epizodu zadnje sezone u Kini. Ko je gledao video je kakve su kamere za snimanje saobraćaja,samo škljocaju i danju i noću. Svaki auto se snima,onoliko bliceva nisam video ni na svadbi. Danju i nekako ali noću što blica samo da oslepi vozača. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vettel je morao da izabere između Ferrarija i Kadetta, evo kako je ispalo

 

5d7f99f7ce1be_vettelhammond.jpg.9c97575fdc98deeef485ec0d1354c212.jpg

 

Da vam neko ponudi izbor između preko pola veka starog Kadetta i bolida kalibra Ferrarija, jasno je šta biste izabrali. Ali kad tu počnu da se upliću vlasnici, James May i Richard Hammond, izbor se malo zakomplikuje. U kom god delu sveta, uključujući Rüsselsheim i Kikindu (IDA), ako bi vam dali ovakav izbor za iduću vožnju, verovatno bi svako izabrao Ferrari. A nikakvog uticaja ne bi imalo ni ko je vlasnik, pa makar to bili poznati voditelji The Grand Toura. Hamster je u svom Kadettu iz 1963. godine, od milja prozvanom Oliver, stigao na benzinsku pumpu baš kada i May u svom Ferrariju 458 Speciale. Odnos snaga u pogledu motora je nešto više od 10:1, ceni takođe, a o performansama da i ne govorimo. Zato je Vettel na koga su "slučajno" naleteli imao lak posao. Osim ako je priča Hamstera bila uverljivija.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klarkson poručio Greti: "Budi dobra i umukni!"

 

187654-clarkson.jpg.23e89e816ab83643fab43cd561a3ac1f.jpg

 

Kako se usuđuješ da tamo (u UN) ustaješ i držiš nam predavanje, derište razmaženo, odbrusio je britanski voditelj tinejdžerki iz Švedske, ekološkoj aktivistkinji, prenosi Beta. Britanski voditelj TV-emisija o automobilima, Džeremi Klarkson, ispalio je salvu oštrih komentara o 16-godišnjoj ekološkoj aktivistkinji koja se bavi promenom klime, Greti Tunberg kojoj je poručio: „Budi dobra devojčica i umukni!”.

 

Govorljivi 59-godišnjak koji ni inače ne bira reči, bacio se na mladu Šveđanku u napisu za britanski tabloid „San” posle njenog strastvenog govora na Samitu Ujedinjenih nacija o klimatskim promenama, prošle sedmice u Njujorku. „Kada tinejdžerka ima ljutit i plačljiv ispad, većina roditelja je pošalje u njenu sobu da se smiri. Međutim, kada je 16-godišnja Greta Tunberg izašla na binu u UN i izvela potpuni adolescentski nervni slom, dobila je zaglušujući aplauz, ali ne i od mene”, napisao je Klarkson. „Žao mi je gospođice Tunberg, ali pošto se ti bacaš na moju generaciju, moraš da prihvatiš da se ja bacim na tvoju”, poručio joj je on. „Mi smo vam dali mobilne telefone, i laptope, i internet. Mi smo stvorili društvene medije koje svakodnevno koristite i mi upravljamo bankama koje to sve plaćaju”, naveo je Klarkson. Napisao je zatim: „A šta je s tabletama koje uzimaš kada te boli glava? Šta je s čistom vodom koja teče iz tvoje slavine? Šta je s hranom..? Nijedan 16-godišnjak nije doprineo ničemu od toga”.

 

„Šta je s misijama pomoći u nekim od najsiromašnijih zemalja sveta..? Razmisli o svim filmovima u kojima si uživala, a snimili su ih odrasli”, napisao je Klarkson. „Zatim zastani i pomisli kako mirno spavaš, znajući da odrasli grade i održavaju, i ...čuvaju i tebe”, dodao je on. „Pa kako se onda usuđuješ da tamo (u UN) ustaješ i držiš nam predavanje, derište razmaženo!?”, zapitao je on u članku. Koristeći „ratni poklič” Tunberg iz njenog govora u UN „Kako se usuđujete!?”, Klarkson je pokušao da rasturi njenu argumentaciju upirući prst na jedrilicu njene porodice. „Kako se usuđuješ da doputuješ do Amerike jahtom od ugljeničnih vlakana, koju nisi ti napravila, a koštala je 15 miliona funti koje ti nisi zaradila, i koja ima rezervni dizel motor, a nisi ga ni spomenula?”, napisao je Klarkson. „Jeste, razmažena si jer, kada si mami i tati rekla da prestanu da putuju avionom i da se odreknu mesa, nisu se poneli kao razumni roditelji i ignorisali te, nego su rekli: 'Da, draga!' i učinili to što si tražila”, naveo je Klarkson.

 

Dalje je ukazao: „Trebalo je da ti kažu da je život tragičan: neki se rode pametni, a neki glupi. Neki su lepi, a neki nisu. Neki imaju bogate roditelje koji im daju sve osim ljubavi, a neki imaju siromašne koji nemaju šta da im daju osim ljubavi”. „Sad umukni... svet je takav, uvek je bio takav”, a „udaranje pesnicom o sto neće ništa promeniti. Saznaćeš to kada budeš imala nekoliko godina više nego sada”, poručio je Klarkson. Napisao je da se s Gretom Tunberg „slaže da se svet zagreva” i da „možda ... čovek ima nešto s tim, i da nema sumnje da pustinja guta naselja u Africi i na Bliskom istoku, a da je Evropa suočena s nezamislivom izbegličkom krizom. Nešto treba učiniti s tim”. „Mnoge hiljade ljudi koje si se drznula da okriviš, pokušavaju da urade upravo to što ti želiš!”, napisao je Klarkson. „Dakle, budi dobra devojčica, umukni i pusti ih da nastave da rade!”, dodao je on. Poručio je mladoj aktivistkinji: „Evo ti jedne ideje: vrati se u školu što pre i naporno radi na časovima nauke jer nauka će na kraju rešiti problem, a mrštenje i nervozno vrištanje svakih pet minuta neće”. Nastupajući kao otac, Klarkson je zaključio svoj članak: „I ne! Ne možeš ostati napolju posle deset uveče, i ne možeš izaći u toliko kratkoj suknji”. Greta Tunberg je postala poznata jer je prošle godine prestala da petkom ide u školu, već je tada protestovala ispred zgrade Parlamenta Švedske. Potom su joj se pridružili drugi đaci i pokrenuli akciju „Petkom za budućnost” koja je prerasla u masovnu, svakog petka širom sveta, da bi se od država zahtevala akcija protiv klimatskih promena, prenosi Beta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clarkson pozvao Britance da kupuju nove automobile kako bi se spasilo 400.000 radnih mesta

 

clarkson amazon.jpg

 

U ''The Sun''-u je Jeremy Clarkson pozvao čitaoce da već od sledećeg dana počnu da spasavaju britansku automobilsku industriju i upozorio ih da ''točkovi moraju da nastave da se okreću''. Prema istraživanju koje je sproveo, zaključio je da je trenutno 400.000 radnih mesta vezano uz trgovinu automobilima u opasnosti. Pritom ekonomski stručnjaci govore da bi paraliza automobilske industrije zbog Covida-19 mogla ove godine da košta britansko privredu najmanje 14 milijardi evra.

 

Clarkson je napisao da je pre krize izazvane koronavirusom britanska automobilska industrija oobezbeđivala zaposlenje za više od 800.000 ljudi. ''Dakle, kad primera radi odlučite da kupite novi set točkova najcrnji scenario će ostati podalje. I dok punite svoj automobil, osiguravate ga, servisirate i odlazite na tehnički pregled, točkovi će nastaviti da se vrte. Ako svi sedimo na rukama i očekujemo da će Boris Johnson sve srediti, ništa se uopšte neće rešiti. Sve ostaje na nama.''

 

Samo u Velikoj Britaniji posledice krize mogu da postanu pogubne za industriju vrednu 90 milijardi evra. Ako se automobili ne proizvode jer ih niko ne kupuje ugroženo je 80 od 163 hiljade radnih mesta. Institut za društvena i ekonomska istraživanja kaže da polovina od 823.000 radnih mesta povezanih sa auto industrijom može postati ''kolateralna žrtva'' ili ukupno oko 400.000 radnih mesta i predviđa da bi sektor veleprodaje, maloprodaje, popravke i servisa vozila - koji uključuje ograde, garaže i zastupništva - mogao izgubiti 47.6% svog osoblja.

 

U odnosu na prošlu godinu, u istom periodu ove godine u Velikoj Britaniji je registrovano čak 89% manje automobila, što je najmanje od Drugog svetskog rata. Zato kao i u brojnim drugim zemljama mnoge kompanije već prave rezove. McLaren će tako otpustiti 1.200 radnika, Lookers, jedan od najvećih britanskih auto servisa, trebalo bi da smanji 1.500 radnih mesta i zatvori 12 lokacija. Aston Martin i Bentley otkazaće ugovore 1.500 radnika dok su u Vauxhallu, koji zapošljava hiljade ljudi, rekli da će do kraja godine otpustiti puno radnika.

 

Za svaki posao u fabrici automobila postoje još četiri osobe koje se oslanjaju na lanac snabdevanja. Vlada će morati da se dugo i teško trudi da održi industriju živom jer se ne može dozvoliti da se potpuno paralizuje sektor od vitalne važnosti za zemlju. Sa druge strane Udruženje proizvođača automobila i trgovaca smatra da bi izgubljena proizvodnja ove godine mogla da košta 14 milijardi evra. Sada se grozničavo traži rešenje - da li će to biti popusti na kupovinu novih automobila ako se barem 10 godina star ekološki zbrine na otpadu ili nešto drugo još nije poznato. Problem Britancima je i Brexit koji bi auto industriji koja oko 80% od 1.3 miliona proizvedenih automobila godišnje izveze uglavnom u kontinentalnu Evropu bio dodatan uteg, pogotovo kod zapošljavanja kadrova van Britanije što više neće biti jednostavno.

 

Pritom je u veliko pitanje došao i plan o potpunom prelasku na električna vozila do 2035. u Velikoj Britaniji, a Robert Forrester iz Vertua, dela velike grupe Bristol Street Motors, rekao je: ''Problem sa električnim automobilima je u tome što su preskupi, a britanski potrošač je sve siromašniji.'' Na kraju ostaje i pitanje javnog transporta u idućem periodu vladavine Covida-19 pa ministri e-skutere stavljaju u centar nove saobraćajne revolucije kako bi ih ljudi koristili umesto metroa, automobila i vozova. To je puno problema, pa ne čudi vapaj Clarksona koji je u samo jednoj rečenici sažeo rešenje - kupujte nove automobile.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...