Jump to content
FAS Euroauto Goran
Ivan

192A1.000 - Torinska Mamba

Recommended Posts

Nemam pojma sa cega je, lici na Cromin ili mozda Puntov, ima malo krivinu i duzi je od ovoga za Bravo. A ja sam pi*ajzla, pa hocu da stavim originalni, 99% ljudi ni ne provali razliku, kome god sam pomenuo pitaju zasto menjas :D .

Ako tebi treba i odgovara - poklonicu ti.

4 hours ago, vladac81 said:

Nema ni kod mene a stvarno je zvuk odlican.Mislio sam da ga ugradim al ne videh konektor u autu niti neku semu ugradjivanja ni na nasem ni na nekom stranom forumu.

Kacio sam ja sve detaljno iz Eper-a - seme, opis, pozicija komponenti... Ali za Stila, vrlo moguce da je identicno, mogu da pogledam i za Bravo pa da uporedimo. Ja sam se iznenadio kako fabricka mjuza lepo zvuci, dosta bolje nego na Stilu, meni puna kapa...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad nabavim, kazem ti imas gratis, samo ako ti odgovara... Kod tebe bese petovratni (za kupe je kraci, mislim da je duzina metlice 33cm, ako me secanje ne vara)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes, petovratni. Ne znam tacnu duzinu. Dobro, dobro, nemoj da ne bijes će popijemo nesto, greota dzabe da ide.

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, Ivan said:

 A ja sam pi*ajzla, pa hocu da stavim originalni, 99% ljudi ni ne provali razliku,

 

 

 

Što volim kad sam u nekih 1% -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites



dosta bolje nego na Stilu, meni puna kapa...


Teska prica, moguce da ti zvucnici na stilu nisu bili u bajnom stanju.
Drugar kad je uzeo takodje brava sport je imao losiji zvuk nego kod mene na stilu sa fabrickim zvucnicima i navigacijom, a sad kad je kod mene ubacen fabricki hifi sistem ne moze da se poredi ni najmanje, ako na to sve dodamo da bravo pozadi ima 130mm zvucnike (koji inace jako cesto produvaju) a stilo sva cetri 165mm, onda bas nema logike....
Isto se negde spomenulo koliko je novi bravo ususkaniji unutra, ni sa tim se ne bi slozio, mozda ima veze od primerka do primerka, ovaj od 150ks mjet je svakako bucniji unutra od mog 140ks jtd 16v.
Dokaz tome je sto kad otvoris haubu jednog i drugog videces da nema nista vise izolacije, cak one supljine po ivicama krila deluju jako jeftino kao i na mnogim novijim automobilima, jedino ako je unutra pozarni zid dodatno ususkan, ali to ne mogu da vidim.

E da, dosta vaznije, cestitam i jednom i drugom na kupo-prodaji, i da vas dobro sluze masine....

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze jedna pokazna vezba menjanja prednjih zvucnika + sijalica prednjih maglenki? -_- jako me mrzi...

:D

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa naravno, kad je bio problem.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

Pa sigurno da je i do zvucnika, 2 komada sam menjao fabrickim polovnim na Stilu, a takodje sam imao navigaciju. Razlika je bila i izmedju Stilovog Visteon CD i Magneti Marelli navigacije.

Ali je zvuk u Bravu primetno bolji i dublji, cak i sa standardnim podesavanjima, vec na Vol 7 je sasvim lep ugodjaj. I to je prokomentarisao svako ko se provozao do sada.

I dalje stojim iza toga da je auto dosta ususkaniji, udobniji, mnogo manje oseca neravnine na putu i sa 17'', zvukove spolja (recimo sirena se spolja isto cuje kao na Stilu koji razara :) , a kada sam ga kupio i provozao slusajuci unutra mi je delovala da je sra*e). Stilo je autic sa kojim sam uzivao, ali prosto ne moze da se ne primeti razlika i korak napred u celokupnom dozivljaju. E sad, ja poredim prvu verziju Stila sa restyle Sportom koji je skoro 10 godina mladji, sigurno da i to ima uticaja... 

29 minutes ago, Kuvalja said:

E da, dosta vaznije, cestitam i jednom i drugom na kupo-prodaji, i da vas dobro sluze masine....

Hvala na lepim zeljama u kolegino i moje ime, mada mi smo se videli i ispricali, samo jos da castim ;) .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam ako vec nisam i zelim puno bezbriznih kilometara

 

Vidimo se neki vikend na skupu da me provozas malo da vidim kako to cudo ide, jedan drugar me je nedavno provozao u GP T-jetu 120ks i odusevio sam se kako je zivahan auto, pretpostavljam da je slican utisak i u tvom Bravu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve to sto pricas naravno da ima logike, aliii moje iskustvo govori malo drugacije, ista platforma, isti trap i napred i pozadi, ne vidim gde moze biti razlika, ne znam samo da li su im letve iste, na stilu je jako ne izdrzljiva, kazem po meni je jedina prednost to sto je mladji i naravno moderniji dizajn pogotovo unutra....

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Bane, ma samo da nabavim kompletnu originalnu ruku brisaca, pa posle imam "kanale" za gumice brisaca :) .

@Kuvalja

Jbm li ga, to je moj dozivljaj oba auta i razlika izmedju njih koje se trudim da realno prenesem. Sa Stilom sam se slatko i bez ikakvih problema navozao, tako da nemam ni jedan razlog da ga degradiram. Ili suprotno - da hvalim nesto tek kupljeno, sto tek treba da se dokaze u narednim godinama. Ali da ima razlika i da je Sport korak napred u dosta elemenata - to svakako, pricam o subjektivnom dozivljaju u voznji. Performanse, ponasanje na putu, ususkanost, kvalitet materijala (a opet je sto ti kazes sama platforma, gomila mehanike i elektronike povucena sa Stila).

Hvala @Sava, naravno, mozes i ti da probas - samo bez kidanja, molicu :lol: ... Ukusi su razliciti, ali ja sam prezadovoljan performansama za jednu 1.4 kosacicu. U odnosu na taj T-Jet 120 ima 20 KS i oko 25Nm vise, ali je i tezi auto. Za moje potrebe i stil voznje takodje puna kapa. Imao sam turu do Uzica i nazad, sve magistrala i autoput od Malog Pozarevca. Malo sam se zezao u povratku i uspeo po boardu da skinem potrosnju na fabricki deklarisanih 4.8l, samo jos treba da proverim da li je tacan :D . Ima par modova rada usisnih ventila, kada se zgazi bogami ide, ali i srce :lol: , deluje mi za sada da je tu najveca razlika u odnosu na dizel. Uz mirnocu rada, naravno...

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Ja sam svojevremeno promenio fabricke zvucnike u stilu i stavio sony explode i opet zvuk nije kao u bravi.

@Kuvalja

Ja sam vozio isto 1.9 16v i slazem se da je tisi od ovog od 110kw u leru.

Jedino taj koji si probavao ako nije imao izvadjen dpf ,onda zna da bude bucan.Licno sam video jedan takav,e sad dal su vadili ceo lonac ili samo srce to ne znam.

Na brzimama vec od 120km na sat bravo je tisi na 160 razlika i te kako primetna a vozim sa 18.

Probacu da nadjem sliku unutrasnjosti ako se vidi al mislim da ima mnogo vise izolacije nego stilo u pozarnom delu, kad sam menjao osovinu klapne za usmeravanje vazduha.Pukla je na kontra strani tj samom kucistu ventilacije.

Posao ne pitaj.Sve sam morao da skinem,cak i prednja vrata jer se ventilacija na bravi kaci na metalnu sipku (kao roll bar) a da bi nju izvadio moras da skines i vrata jer su srafovi predugacki.

U pravu si za trap,iste viljuske ,stabilizatori,solje pa cak i letva volana ali razliciti amortizeri i krace opruge nego na stilu pa.mozda otuda ta razlika u udobnosti.

Verovatno i generalno stanje auta i amortizera utice na subjektivni osecaj :)

Btw jesi namestio inst tablu kod tebe?ako se secas ja sam ti dao one motorice?:)

 

 

 

Edited by vladac81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po opisu auta sam odma pomislio da si ti, jesam namestio, i hvala jos jednom za motorice...

Kazem jedino ako je razlika u izolaciji na pozarnom posto to nisam imao prilike da vidim.. znam kako se skida, tako isto je i na 159 i jedna i druga vrata se skidaju da bi tabla isla napolje....

Za amorte koliko znam po katalogu razlikuju se... sto se tice trapa uvek mi je bio utegnut, jedino sa letvom nisam bas najsrecniji.

A da, ovaj fabricki nema dpf 2007 godiste je.

 

 

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na čemu,tu smo da se pomazemo kako god možemo.

Meni je taj 1.9 16v 140 apsolutno savrsen motor.Steta sto su ga zbog ekologije i dodataka (klapne,dpf) napravili problematicnim pa cak i sa diznama koje prave problem...Al sta je tu je...I da sa stilom 140ks  sam mogao potrosnju da svedem na 5 litara, sa bravom ispod 6-6.2 nema sanse al teoretske a isti rezim voznje,iste destinacije.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar je tolika razlika? Pricas za prosek na cistom otvorenom putu ili mesovito? Taman imam reper da uporedim sa ovom mojom kosacicom u istom autu slicne snage (benz vs diesel).

Fabrika za MultiAir kaze da u nekim uslovima trosi i do 2l manje nego stariji T-Jet. Na otvorenom je to u teoriji 4.8l, u gradu 7.3l (sto nema sanse da je izvodljivo u BG), a u proseku 5.7l .

Izlazi da je potrosnja na otvorenom i u proseku samo oko pola litra veca nego na mom starom Stilu JTD. Neka je i 1-1.5l vise, ja cu biti prezadovoljan.

Inace, sa Stilom (doduse slabiji od vasih, 8v 115) sam npr. na duzem magistralnom putu (ili uz mali procenat AP) potrosnju bez problema spustao i ispod fabrickih 4.2l . Brzom voznjom nesto preko ogranicenja, uz preticanja to se uvek vrtelo oko 4.5l u takvim uslovima. Na njemu mi se svidjalo sto i kada ga gazis nije trosio drasticno vise. A prosek kod mene otvoreno+grad (kada se ode na pumpu) je bio uglavnom ispod 6l (5.7-5.9). Ostaje mi da polako pratim potrosnju za MultiAir po cepu i uporedjujem, board za sada deluje prilicno bajkovito :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, vladac81 said:

 sa bravom ispod 6-6.2

 

Ja sam sa bravom krenuo od 6.4 prosek na tempomatu na 120.
SAda smo na 5.2-5.4 lagano. Cak na delovima puta pada i na 4.8, ali retko kada ide preko 5.6. Pricam o na oko ravnom putu...

Ali izmedju 6.4 i 5.2 je odradjeno brdo stvari. Cudno bi i bilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Ivan said:

Zar je tolika razlika? Pricas za prosek na cistom otvorenom putu ili mesovito? Taman imam reper da uporedim sa ovom mojom kosacicom u istom autu slicne snage (benz vs diesel).

Fabrika za MultiAir kaze da u nekim uslovima trosi i do 2l manje nego stariji T-Jet. Na otvorenom je to u teoriji 4.8l, u gradu 7.3l (sto nema sanse da je izvodljivo u BG), a u proseku 5.7l .

Izlazi da je potrosnja na otvorenom i u proseku samo oko pola litra veca nego na mom starom Stilu JTD. Neka je i 1-1.5l vise, ja cu biti prezadovoljan.

Inace, sa Stilom (doduse slabiji od vasih, 8v 115) sam npr. na duzem magistralnom putu (ili uz mali procenat AP) potrosnju bez problema spustao i ispod fabrickih 4.2l . Brzom voznjom nesto preko ogranicenja, uz preticanja to se uvek vrtelo oko 4.5l u takvim uslovima. Na njemu mi se svidjalo sto i kada ga gazis nije trosio drasticno vise. A prosek kod mene otvoreno+grad (kada se ode na pumpu) je bio uglavnom ispod 6l (5.7-5.9). Ostaje mi da polako pratim potrosnju za MultiAir po cepu i uporedjujem, board za sada deluje prilicno bajkovito :) .

Kod mene je uglavnom kombinovana voznja cak i vise otvorena nego grad,al ajde da kazemo da je kombinovana.

Razlika je bas primetna,evo presao sam 11000km od kako je kod mene,nikad ali nikad nije pao ispod 5.8 i to u varijanti kad sam isao za Grcku(rezim voznje 120  do 160)sa delimicno uklucenom klimom(citaj po potrebi)

posumnjao sam na dizne ali korekcije skroz ok,neretko oko nule...

IMG-e4e8473741933ec848064b22ede9581c-V.thumb.jpg.2d91a5eb2a001e282a0173a0a64e3e77.jpg

e sad famozni dpf, nemam pojma koliko on vuce goriva u regeneraciji,gledao sam prosek i sada radi regeneraciju na 396km ,znalo je da bude i 450 ali isto tako i 160km....

Ne divljam sa autom da se razumemo ali ga ne vozim ni 90 na sat,negde 100-120

15 minutes ago, Milutinac said:

 

Ja sam sa bravom krenuo od 6.4 prosek na tempomatu na 120.
SAda smo na 5.2-5.4 lagano. Cak na delovima puta pada i na 4.8, ali retko kada ide preko 5.6. Pricam o na oko ravnom putu...

Ali izmedju 6.4 i 5.2 je odradjeno brdo stvari. Cudno bi i bilo...

za tempomat ne znam ,upalio ga par puta ono da vidim jel radi:)

 

@Ivan  @Milutinac

u nekom poredjenju stilo bravo 140-150 tek se potrosnja izjednacila na nekom daljem putu (700km ),stilo sam mogao voznjom od 90 na sat da se bukvalno igram da displej izbaci 4 pa i 3 litre sto je verovatno nerealno dok kod brave nema tih radova..Mozda je bravo samo realniji sa potrosnjom,iskreno ne znam al osim nesto novijeg auta sebi sam podigao troskove goriva :))))

Edited by vladac81

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/06/2018 at 12:53 PM, Kuvalja said:

Isto se negde spomenulo koliko je novi bravo ususkaniji unutra, ni sa tim se ne bi slozio

Znam da smo negde caskali, pa trazim gde je ;) ... I ja sam to pominjao i naglasavao kao primetnu razliku u voznji, pa evo cisto da dodam i neku fotkicu, da ne ostane prazna prica sa moje strane...

Za vikend konacno uhvatio vremena za jedan pravi detailing enterijera Sporta, prvi put posle kupovine. Onako pi*ajzlisuci - 'aj reko da usisam i kuciste filtera klime (radio sam veliki servis u servisu :) , a uvek ostane trunja unutra, znam kada sam menjam). Jos sam skoro i kupio auto, mislim se unutra su sigurno kuke i motike :) .

Krenem da kupusam panel kod nogu suvozaca, spolja slicno, ali kada se skine velika razlika. Na Stilu je to bila obicna plastika, dok na Sportu postoji prilicno debeo sloj onog presovanog materijala kao zvucne izolacije, sa unutrasnje strane:

190820185810.thumb.jpg.f06a9ad5cbe2a58ade65a48af677184f.jpg 190820185811.thumb.jpg.2e8c8e637d52042b6590db8e9b4ed5fc.jpg

 

Dalje, takodje iznad nogu suvozaca (iza kasete) je poklopac koji mora da se pomeri, kako bi se izvukao filter klime. Na Stilu je to bila plastika sa tankim slojem sundjercica preko. Na Sportu opet lep sloj izolacionog materijala:

190820185814.thumb.jpg.9b741b8dc3979e1d641a6e42e5c3f5d2.jpg

 

Detaljno sam cistio i ispod zadnjih sedista - ista prica, mnogo bolje izolovano nego na Stilu. 

Dalje, po kupovini auta, falila su mi 2 stopera (fiksatora) za prednje patosnice u podu. Pa sam ih pazario i dok sam montirao, takodje sam primetio prilicnu razliku u izolaciji ispod tapacira poda. Za razliku od Stila, na Sportu je sloj nekog vrlo tvrdo presovanog sundjera od nekoliko centimetara, da sam ga (sa strane skinutog praga) jedva podigao i prisao da odozdo postavim donji deo stopera. Ne setih se da i to slikam...

Uglavnom, primera razlike je dosta i primecujem ih sve vise i vise tek kada ovako kupusam auto. Enterijer je definitivno ususkaniji, materijali su neuporedivo kvalitetniji i sve to doprinosi mnogo lepsem osecaju u voznji, tisini, udobnosti i izolovanosti od buke spolja. A sve uporedjujem na istim deonicama, istom stanju puta, samo sa 2 razlicita auta. Na nekim mestima prelazim manje neravnine i ostecenja maltene da ih ne osetim, a na nizem profilu guma. Opet kazem, ne degradiram ono sto sam slatko vozio 10 godina - samo da je razlika u dozivljaju voznje totalno drugacija i da su unapredili prilicno stvari na kojima se na Stilu stedelo ili je takva bila trenutna "moda" (prilicno modela C klase iz tog perioda imalo je slicne enterijere)... Pri tome, poredim Stilo sa pocetka produkcije i restyle Sport, gde je i razlika skoro 10 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da na stilu na ovome sa strane nema izolacije, ali na ovome iznad suvozacevih nogu ima, mozda je to kod tebe otpalo, tj kod nekog prethodnog vlasnika....
Uslikacu danas tokom dana da vidis, mislim da nije ova izolacija nego sundjer.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste sundjer kod Stila, juče sam skidao zbog nekih radova.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...