Jump to content
FAS Goran
Ivan

192A1.000 - Torinska Mamba

Recommended Posts

Opet se malo radilo i putovalo van majcice Srbije u proteklom periodu, detalj iz retrovizora :) :

101120163951.jpg

 

Poslom se skoknulo i do BiH, cenjenom kolegi @Mijailović P. zahvaljujem na ranijoj preporuci za klopu ;) . Provozali se u slobodno vreme, testirali, ocena odlican:

131120164285.jpg131120164286.jpg

 

Obisli i TC "Fis" Vitez, impresioniran sam velicinom hala i ponudom, posebno alata. Prosto je nemoguce posle par sati obilaska izaci, a ne kupiti nesto. Interesantna reklama i maketa etno-sela Fis na Vlasicu koja se nalazi u samom TC, kao i detalj sa deonice preko Romanije, sneg se uveliko topio:

131120164283.jpg161120164287.jpg

 

I ono sto me je posebno obradovalo tokom povratka kuci, testirana nova deonica autoputa na Koridoru 11, od Preljine do Ljiga, tacnije do mesta Dici. Na stranu politika i sve vezano za to, prelep je osecaj kada vidis da se u tvojoj zemlji nesto gradi i da neku poznatu deonicu sa uzivanjem prodjes modernom saobracajnicom. A ne da tako nesto gledas samo posle prizora sa prve slike ovog posta. Kvalitet asfalta je, cisto sudeci nakon prvog prolaska, prilicno dobar. Jedino je, po meni, smesno opravdavati one betonske ploce u tunelima, kao da prolazis preko GSP stajalista u Beogradu. I sto je ogranicenje najvecim delom samo 100 km/h, tako da se duzina putovanja na toj deonici smanji za nekih 20 min.

 

Mamba je, kao i do sada, odradila i ovo putovanje bez greske. Gorivo je i u odlasku i u dolasku nakrcano na "Petrolu" (aditivirani ED je oko 40 din jeftiniji nego kod nas) i sa njim sam prilicno zadovoljan. Nakon puta, masina utegnuta za zimu. Gume i zimska tecnost su vec bili tu, za vikend auto detaljno opran spolja i unutra, ocisceni svi kederi, premazani silikonom u spreju u 2-3 sloja, protiv mrznjenja. Isto je uradjeno i sa svim bravama i kvakama, tako da spremno docekujemo mraz i zimu, ako je uopste i bude bilo.

 

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, totti said:

Ograničenje baš najvećim delom 100? emoji58.png

Uglavnom. Kada se udje od Cacka odmah je 120 na onim duzim pravcima. Ali cim se udje u krivine kod Brdjana, Sarana, Savinaca, tu vec obaraju na 100 i tako je vecim delom.

Kroz tunele je 80, odmah nakon njih ide znak za prestanak svih ogranicenja, ali sreca nedugo traje jer se odmah iza njih opet pojavljuje 100-ka. Ima i onih displeja iznad traka, moguce da ce tu nesto menjati sto se tice brzine, videcemo. Sve u svemu od Preljine do Ljiga (tacnije do Dica i kruznog toka za ukljucenje na AP, jer do Ljiga ima jos par km starom magistralom) se vremenski skrati za oko 20 min, ako se vozi oko ogranicenja. Inace, ne znam da li je istinita prica koju plasiraju, da je po otvaranju napisano brdo kazni za prekoracenje brzine, na osnovu kamera. Koriscenje AP je besplatno do Nove godine.

Pun pogodak bi po meni bio da su odradili bar jos i deo oko Cacka, od Preljine i spojili na postojecu magistralu ka Uzicu, kako bi se izbegao onaj tupavi kruzni put oko grada, sa gomilom nesinhronizovanih semafora koji stvaraju ogromnu guzvu. Uz obilaznicu oko Sapca, jedna od najlosije semaforski regulisanih obilaznica u Srbiji koju sam video. Svaki put popi*dim kada putujem preko obe obilaznice i svaki put se pitam da li je moguce da to tako stoji godinama.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene nekad prosto bude sramota kad uhvatim sebe kako se oduševljavam sinhronizacijom semafora u uređenim zemljama, odsustva blokiranja raskrsnice itd... Nije to nikakva nuklearna fizika, al' jbg, stručni kadrovi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa tobom u vezi "strucnjaka", kojekakvih agencija i sl... Ali ima tu i do mentaliteta. Gledao sam recimo po Italiji - pali se zeleno, maltene i 1. i 10. u koloni krecu skoro u isto vreme. A ovde dok Pera vidi koga ima po ulici, cacne mobilni i sl. - dok 10. u koloni krene vec se pali crveno.

A ove obilaznice su sou, npr. dok iz industrijske zone Sapca stignes do Majura, osedis i kad nema guzve. Vozis po ogranicenju, SVAKI semafor te hvata na crveno i jos drzi toliko kao da si ti na sporednom putu, a ne na magistrali sa prioritetom. I to tako stoji koliko znam za sebe, nasa posla... I onda umesto da koristis obilaznicu, nateraju normalnog vozaca da prolazi kroz grad jer je brze.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima mnogo do mentaliteta, slažem se. Ono što sam primetio je da preko svi vozači "oštrije" kreću i dosta brzo postignu dozvoljenu brzinu. Ali šta oni znaju, mi sigurno važimo za najbolje vozače na svetu

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sprdnji od teme "Benzinci vs Dizeli" po ko zna koji put se povela rasprava o dizelima i teskom paljenju na minusu. Na telefonu sam natrcao na svoj stari snimak koji sam tamo postavio.

Pa neka moj video ostane zabelezen i u mojoj temi :) - kako mazgetina pali posle par dana pauze i stajanja napolju na parkingu, za vreme ledenih dana i zestokog minusa. Redovno i kvalitetno odrzavanje i priprema za zimski period, kvalitetno gorivo sa sto vecom kolicinom u rezervoaru i nema nikakvih problema, teskog paljenja, fantomskih lampica itd.:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zimska idila - Torinska Mamba @ Bjelasnica 2017.

 

Detalji iz puta:

040120174404.jpgIMG_6748.JPG040120174411.jpg040120174409.jpg040120174414.jpg

 

Bjelasnica:

020120174342.jpg020120174353.jpg020120174348.jpg020120174358.jpg020120174367.jpg

020120174374.jpg020120174378.jpg020120174387.jpg020120174393.jpg020120174397.jpg

 

Igman - Veliko Polje:

020120174399.jpg020120174398.jpg020120174402.jpg

 

Igman - Malo Polje, kroz krosnje se naziru 70 i 90-metarske Olimpijske skakonice:

020120174403.jpg

 

Masina kao i uvek bez problema odradila posao, a jos jednom sve preporuke za Michelin CrossClimate. Druga sezona sa njima, izuzetno sigurne i na snegu, lapavici, mokrom i suvom asfaltu, iz dosadasnjeg iskustva pun pogodak za moje uslove voznje.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6.12.2016. at 1:57 PM, Ivan said:

U sprdnji od teme "Benzinci vs Dizeli" po ko zna koji put se povela rasprava o dizelima i teskom paljenju na minusu. Na telefonu sam natrcao na svoj stari snimak koji sam tamo postavio.

Pa neka moj video ostane zabelezen i u mojoj temi :) - kako mazgetina pali posle par dana pauze i stajanja napolju na parkingu, za vreme ledenih dana i zestokog minusa. Redovno i kvalitetno odrzavanje i priprema za zimski period, kvalitetno gorivo sa sto vecom kolicinom u rezervoaru i nema nikakvih problema, teskog paljenja, fantomskih lampica itd.:

 

 

Rakoh tamo, a reći ću i ovde - dizel s dobrom kompresijom i podešavanjem zimi ne pali ništa lošije od benzinca. Meni je mečka 200D iz 1978. palila na minus 20 kao sad ovaj tvoj. Međutim, kad dizel izgubi kompresiju, onda neće paliti, a benzinac još neko vreme hoće. No, verovatno si ti još daleko od toga, bar ja ti tako želim. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala koleZi, a ovo sam davno okacio apropo iskustveno potkovanih komentara "dizeli i minus" na cuvenoj temi. Auto najnormalnije palio na -20 i kusur posle par dana stajanja napolju.

 

9 hours ago, Milutin-NS said:

Prva slika, kao da si mambu parkirao pod rucnom :D

Nisam parkirao, ali mislis da sam propustio priliku i poluprazan, zaledjen parking da se malo izvrtim :stuart: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome home, gratis pranje i voskiranje posle 700 km puteva u regionu :) .

Sneg + hatch + tamna boja = dobitna kombinacija :

 

060120174420.jpg060120174421.jpg060120174424.jpg060120174427.jpg060120174426.jpg

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani kolega Mijailovicu, moze to i mnogo bolje ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina bez problema pali i na ovim zestokim minusima. Anlaser za nijansu sporije zavrti, ali sve sljaka bez problema i blinkanja po boardu.

Sitnica, ali itekako znaci za bezbednost - moram da pohvalim tecnost za brisace "AutoTec", em sto vrlo lepo cisti, em bez mrznjenja podnosi ove minuse. Tako da ako natrcite, slobodno uzimajte, moja iskrena preporuka, u odnosu na neke druge koje sam ranije probao. "MOL Evo diesel" i "Petrol Q-Max 6" takodje na visini zadataka.

Ostade mi u telefonu jos ponesto sa novogodisnjeg putesetvija i odmora, mozda nekome bude interesantno da pogleda. Nas najnoviji autoput, Koridor 11 - na do sada pustenoj deonici je, prema najavi, krenula i naplata putarine od Nove godine, u iznosu od 140 din:

080120174442.jpg

I snimak prolaza kroz tunel "Brdjani", jedan od onih zbog kojih smo po medijima nedeljama slusali polemike oko visine, betonske podloge, itd...:

 

Poredjenje sa tunelima u okruzenju, konkretno na autoputu A1 kroz koje sam letos prolazio pri odlasku na more:

220820153051.jpg220820153056.jpg

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Ivan said:

Anlaser za nijansu sporije zavrti

Pozdrav, kako se manifestuje to da alnaser sporije zavrti? Meni ovih jutara kad je -13-14 onako 4-5 puta priličlno sporo zavergla auto i posle upali, ali verujem da to nije ništa loše s obzriom koliko je minus i koliko verovatna auta ne mogu ni da se upale. Da sporo zavergle jeste, onako jedan pa drugi pa treći, a svetla na tabli se priličnu smanje (da ne kažem ugase) između verglanja. Realno nisam ništa specijalno servisirao auto za zimu, redovno se servisira, gorivo na MOL sipam, Selenia, aditivi za dizne...  Auto stoji na parkinu natkriven (nije garaža ali prednji deo je pod pločom zavučen) ali promaja vuče  tako da ne pada sneg ali je hladno, i tu prenoći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djole81ar

Cuje se i oseti da anlaser malo sporije zavrti, sto je i normalno s obzirom na temperaturu. Kacio sam i onaj klip par postova iznad, otprilike tako nesto.

Kod mene "Exide Premium" gura trecu zimu, pre par godina sam zajedno remontovao i anlaser  i alternator, tako da se sve to (u kombinaciji sa gorivom i odrzavanjem) izuzetno pristojno ponasa na ovako niskim temeparturama. Pri verglanju nema padanja kazaljki, paljenja lampica, blinkanja kilometraze i sl. kao sto mi se ranije desavalao kada accu krene da slabi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Početkom 2000-ih kad su izašli, akumulatori nisu imali ni blizu udarnu snagu kao danas što imaju, pa im ništa nije falilo da startuju motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sreća te pali na čveger kod mene, inače ovaj Topla baš vole toplije dane.
Nije strašno već za nijansu promeni zvuk na prvom startovanju i bez light-showa.
Nadam se da ne smeta, poštovani kolega Ivane ,što sam našarao par rečenica!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...