Jump to content
FAS Goran
hamas

Fiat Punto 1.9 JTD 132ks

Recommended Posts

Po satu 8.6s do 100km/h. Koliko ti laže cajger? Nije loše za taj motor. Samo napred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo napred sa sređivanjem.

 

Moram malo da off-ujem.

Čekajte, motor dok prenese snagu na točak ima ukupne gubitke 20%? Znači snaga motora-20%= snaga na točku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare ... jel brzi od tebe?

:D

Vidiš da sam se popravio, nisam kačio nikakve snimke, samo sam kulturno prokomentarisao i pitao za laganje sata. Čovek se uči dok je živ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko laze nisam probao na navigaciju,ali kad sam isao jednom prilikom bas sam pravio poredenje navigacija-sat mislim da nije neko veliko ostupanje nesto tipa na satu 100km/h nav 97 98 od prilike nisam siguran.


Samo napred sa sređivanjem.

 

Moram malo da off-ujem.

Čekajte, motor dok prenese snagu na točak ima ukupne gubitke 20%? Znači snaga motora-20%= snaga na točku?

 Bas tako,posto nikada izlazna snaga iz motora ne moze da bude ista i na tocku,dok se prenese preko menjaca poluosovina  lamele izgubi +- 20%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je tvoj Punto 2001 god. onda bi trebao da ima 59kw tj. 80 ks. 63kw (86ks),se radio 2002-2003god. Ovo te pitam zato što moj Punto glatko trpi boost 1.4,bez paljenja greške (63kw),ne dimi ništa više od fabrike, a prethodni Punto je bio 59kw, i jedva da je mogao da pređe 1.3 bar. Niko ne zna u čemu je razlika između 59kw i 63 kw,pa sam pomislio da nije to ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

valjda je razlika turbina sa varijabilnom geometrijom? Ili ih ima i sa 80ks sa varijabilnom turbinom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je tvoj Punto 2001 god. onda bi trebao da ima 59kw tj. 80 ks. 63kw (86ks),se radio 2002-2003god. Ovo te pitam zato što moj Punto glatko trpi boost 1.4,bez paljenja greške (63kw),ne dimi ništa više od fabrike, a prethodni Punto je bio 59kw, i jedva da je mogao da pređe 1.3 bar. Niko ne zna u čemu je razlika između 59kw i 63 kw,pa sam pomislio da nije to ?

Razlika je u procesorima, ISO kodovi su drugačiji, mapa kod Punta sa 59kw ima više polja za obradu kad se doradjuje nego na 63kw

 

valjda je razlika turbina sa varijabilnom geometrijom? Ili ih ima i sa 80ks sa varijabilnom turbinom?

Ja koliko znam turbina na Puntu od 59kw i od 63kw je obična :)

Edited by MiroslavCurcic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbine su fiksne, IHI VL20, i to im je veeeliki plus,jer su nepokvarljive

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se sto je moja celava glava upala u kadar :D

Na onom prvom snimku.

 

 

Nije to tvoja glava :laughing: To je Ivan.ik.

 

 

Lep Punto i nadam se da će lepo služiti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ako je tvoj Punto 2001 god. onda bi trebao da ima 59kw tj. 80 ks. 63kw (86ks),se radio 2002-2003god. Ovo te pitam zato što moj Punto glatko trpi boost 1.4,bez paljenja greške (63kw),ne dimi ništa više od fabrike, a prethodni Punto je bio 59kw, i jedva da je mogao da pređe 1.3 bar. Niko ne zna u čemu je razlika između 59kw i 63 kw,pa sam pomislio da nije to ?

Razlika je u procesorima, ISO kodovi su drugačiji, mapa kod Punta sa 59kw ima više polja za obradu kad se doradjuje nego na 63kw

 

 

Jesi li siguran u to. Imam motorni komp od tog bivšeg Punta 59kw,mogao bih malo da se poigram !

 

cxcb240500.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se sto je moja celava glava upala u kadar :D

Na onom prvom snimku.

Nije to tvoja glava :laughing: To je Ivan.ik.

Lep Punto i nadam se da će lepo služiti!

Nije, ja sam lepsi od njega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes li da napises ukratko proceduru kojom si cistio i odmascivao motor i ostale delove? Ispalo je super sudeci po slikama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz JTD 59kw se moze izvuci 150ks sa stilovim diznama,a bez njih 140,to je vec radio Ivan iz hrvatske sa bijelim puntom,mislim da isto vrijedi i za 63kw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako,posto nikada izlazna snaga iz motora ne moze da bude ista i na tocku,dok se prenese preko menjaca poluosovina  lamele izgubi +- 20%

 

 Ukoliko tvrdiš da su ukupni gubici u prenosu 20%, onda moram da ti saopštim da ti motor ima 137ks. ;)

A to 20% je jako karikirano...koliki su stvarni gubici, ne bih da dalje ulazimo u to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može. Ako gubiš 20% onda da bi ti ostalo 110 na točku moraš imati 137 u startu. Ako dobijaš 20% na točku a početna snaga na radilici je 110 onda imaš 132.

Znači bitno je da li dobijaš ili gubiš 20%

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može. Ako gubiš 20% onda da bi ti ostalo 110 na točku moraš imati 137 u startu. Ako dobijaš 20% na točku a početna snaga na radilici je 110 onda imaš 132.

Znači bitno je da li dobijaš ili gubiš 20%

Kao kad se računa PDV, zavisi da li ga dodaješ ili oduzimaš :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kud uopste pomenu ovu konjazu na radilici, totalno nebitan podatak, a sad ce biti polemike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi prodao bih ovaj autic zao mi je ali moram da ulozim u posao,auto je stvarno dobar moze ovako sa cipom moze cip i da se skine svejedno je,ako je neko zainteresovan neka mi se javi,auto ima servisnu knjigu sertifikat za stakla garanciju na ksenone 2 kljuca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...