Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nisam još našao rešenje. Tj nisam još očistio.

 

Ugasio sam i softverski egr i opet prijavi grešku ponekad jer je zaprljan. Kada budem jedan dan dokon očistiću ga pa da vidim kako će da se ponaša :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas zamenjen map senzor prso totalno, ociscen protokomer i usisna grana. Bio je problem nije hteo preko 3000 obrtaja u jednom trenutku, u sledecem sve normalno i tako u krug. Sad je sve ok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima sigurno neko upustvo na netu ili pitaj nekog pa polako, kad vec imas prostor iskoristi da ne dajes pare. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo da osvezimo temu Stilo se malo sredjivao sredjeno je sledece: -Mali servis- Kit komerc delovi -Zadnji silen blokovi- od pune gume -Zadnji diskovi i plocice- Textar -Sajle rucne nove obe - ap sporting -Ulje u menjacu- kao sto fabrika kaze -Ostalo je da se uradi prednji trap viljuske (reparirane), uzete ali ceka se ugradnja, prednja desna plastika ispod motora , moram da nadjem neku dobru za ok cifru ili da uzmem novu od pvc, i posle ksenoni i zatamnim stakla :)

Edited by Lazoramix

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jesi se usrecio sa sajlama, pretpostavljam da su one od 10-ak EUR po komadu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joshi nisam u Inbaco servisu, trebalo je ali nisam mogao zbog posla da oteram auto kod njih, pa sam kod drugara sve zavrsio. Ivane mislis da sam se zeznuo sa tim sajlama? Nisam znao gde i koje druge da uzmem, obe sajle oko 4000 din su me izasle.

Edited by Lazoramix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa videces da li si se zeznuo vremenom i kad zazimi.
Za pocetak, sve te jeftine sajle nemaju plastifikaciju, tanje su sa krtim buzirima i mnogo lakse lede zimi, pricam iz svog iskustva. Desava se i da popucaju vlakna, pa krene da glavi i ne vraca klesta. Nije naravno pravilo, ali se desava.
Kvalitetne sajle su oko 40-50 EUR za par. Stavio ih pre 6 godina, ni jednog problema do sada. Cak ni kad je rucna morala da bude potegnuta i na -20 i kusur.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na informaciji, ako krene da zeza odmah je skidam. Ali kad sam gledao na netu nisam video skuplje od ovih sto sam uzeo, nadam se da nece biti tih problema ako bude stavicemo druge. Inace EGR opet zeza i veceras izbacio gresku engine fault, na malim obrtajima sam bio kad je izbacio, morace plocica da se izvadi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvoj bese 115? I prijavljuje ti gresku na tabli?

Jesi iscitao dijagnostikom da vidis bas koja je greska u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da mi imamo isti kompjuter, isto se i kod mene dešavalo.

 

Nije problem u pločici nego što je egr prljav i to izaziva grešku.

Ja sam čak i softverski zatvorio i opet je prijavljivao povremeno P0404.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako javlja sto egr koci onda se to resi tako sto operes i razradis egr a plocicu stavis ispred njega da izduvni gasovi ne dolaze do njega i onda on uvek lepo radi i ne javlja gresku.... A ako javlja gresku preko MAP-a kao i edc16 , zato sto se ne obori pritisak kad treba onda mora softverksi da se ugasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste Kuvalja moj je obican JTD nije JTDm, prijavljuje gresku na tabli a na dijagnostici pise greska EGR samo to, ako uspem da ga prikacim danas na dijagnostiku napisacu celu gresku. Znaci Igore posto imamo isti kompjuter mozemo da se dogovorimo za neko ubacivanje mape malo performanse da se poboljsaju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igor vec ima mapu sa ugasenim Egr-om ali izgleda da to nije kompletno, tj bas dobro odradjeno pa mu svremena na vreme javi gresku....ali detaljnije ce ti on o tome....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis Kuvalja da sam trebao prvo da ocistim EGR pa onda da stavim plocicu na kontra stranu tj pre EGR, ako me razumes, ja mislim da sam te razumeo u cemu je problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fora je u tome što se na jtd egr softverski zatvara tako što se sve vrednosti stave na max da ne bi otvarao, ali to ga ne sprečava da se žali ako je prljav :)

Ali jednom kada se očisti, ugasi softverski i stavi pločica bilo gde ne bi smeo više da se žali. Kod mene i dalje stoji na izlazu iz egr-a.

 

Inače, morala bi svakako mapa da se prepiše u tvoju jer ima tu dosta stvari pored parametara kompjutera koje ne treba promeniti (imobilazjer recimo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis Kuvalja da sam trebao prvo da ocistim EGR pa onda da stavim plocicu na kontra stranu tj pre EGR, ako me razumes, ja mislim da sam te razumeo u cemu je problem.

Dobro si me razumeo, ali sve pod uslovom da je ovako kako kaze Igor, da on i dalje radi pa kad zastopa tad javi gresku.....

Kod mene na jtd16v sa edc16, nije tako kod mene map senzor ocekuje da se obori pritisak u usisu onog trenutka kad komp zada egr-u da se otvori, pa je meni softverski drugacije ugaseno nego kod Igora, meni npr stoj uvek 0% otvorenost egr ventila u jednoj mapi ali u drugoj stoje odredjeni pritisci koji su prilagodjeni takvom stanju rada (nerada) egr-a......

Kontam da isto tako moze da se odradi i kod vas da ventil uvek bude u zatvorenom polozaju 0% otvorenosti ali onda treba znati prilagoditi drugu mapu sa pritiscima, a kontam da vama na jtd8v ne bi odgovarala moja mapa, pa vam treba neko ko bi vam taj deo mape napravio....iliiii mooozda da se zatvori pa da se u svim rezimima meri trenutni pritisak pa da se te vrednosti upisu i u zadate.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumeo sam obojicu sta hocete da kazete, sto se tice promene mape i vrednosti to ne znam stvarno, nikad nisam imao dodira sa tim parametrima, promenama itd, mogu da pokusam kad ugrabim slobodan dan da ocistim egr i plocicu prebacim na drugu stranu, on ce meni sad gresku ugasiti posle nekog vremena ili brisanjem preko dijagnostike, ali nije mi bilo u planu prilikom zatvaranja egr da problem ne resim, i da mi se javlja greska na tabli kao kod 16v JTDm, kad sam stavljao plocicu stavio iz razloga koji svi stavljamo/zatvaramo egr, ali nisam ocekivao trenutnu situaciju, koja me uvek iscima u toku voznju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...