Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nema leziste, ali povezuje balans stanglu i telo amortizera (imaju rupu kroz koju provuces sraf iz kugle stabilizatora). Tako da je malo zeznuto za  samostalnu zamenu ispred zgrade (podizanjem samo jedne strane) jer onda moras malo da sabijes amortizer jer je stabilizator nategnut. Ja sam to odradio pomocu jos jedne dizalice.

Najlakse ako imas nekog sa stubnom dizalicom :) , kada su obe strane slobodne sve je pesma. Moze da bude i problem sa odrafljavanjem starih srafova, sa jednim od 4 (na oba stabilizatora) sam muku mucio zato sto je zapekao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavio sam da je nezgodno, jedino da nabavim jos jednu dizalicu pa da probam. Drugar ima stubnu dizalicu ali stalno je zauzeta ako bude slobodna to bi bilo ekstra. Imam neke sprejeve itd sto ce nadam se pomoci ako su srafovi zapekli. Znaci ako nabavim jos jednu dizalicu, jednom dizem auto a drugom da pokusam da malo oslobodim amortizer jel si tako radio ili drugacije? Imam dve dizalice inace jedna je ona fabricka sto stoji u gepeku a druga je uljna. Ali izbegavam tu fabricku da koristim jedino ako je hitno. :) edit: ne znam ja sa ovim edit-om da radim kao da malo izmenim tekst, da bude lepsi za citanje i sve upropastim. :)

Edited by Lazoramix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema potrebe bratic da izbegavas fabricku dizalicu, odlicna je .Ja kada ne odem kod vulkanizera, sam menjam letnji i zimski set, bas uz pomoc fabricke dizalice. Samo nju koristim... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu fabricku je pametno osigurati nekim panjem dok je ispod auta. Sto je sigurno, sigurno je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem sa imenjakom. Ne da je pametno, nego je obavezno osigurati, ako se radi duze pod autom nikako drugacije. Pre svega zbog sebe, auto je tu u drugom planu. Pogotovo sa ovim nasim igrackicama od fabrickih dizalica, culi ste sigurno sta sve zna da se desi. One su tu samo kao pomoc. Pa pisao sam negde, nekako sam na tu temu dosao sa covekom koji je davno radio u Citroenu. Ako je on lagao mene, lazem i ja vas - da je njihova fabricka dizalica predvidjena za 80-ak podizanja.

Nidzo, upravo tako, samo drugom dizalicom malo podigao viljusku i sabio amortizer kako bi stabilizator bio nenategnut i lagan za skidanje. Sve je banja na stubnoj, ako mozes.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja moju fabricku koristim samo kad moram, tj na putu ako dodje do nezgode sa gumom ... kuci imam onu krokodil dizalicu i uvek se nadje neki panj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec smo se dogovorili, drzacu mu ja auto za krilo dok ne zameni :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma jedino ako je burazer vozio ili stric, ja sam radio. Hvala na obavestenju sad cu da vidim ko jos trosi gorivo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace nisam odgovarao na poruke na forumu jer sam bio u guzvi celu proslu nedelju, ali cuo sam se sa par kolega sa foruma kojima bi hteo da zahvalim na savetu i pomoci u vezi EGR i stabilizatora. Danas zatvorio egr i za vikend menjam ispred kuce stabilizator sa dve dizalice i jedan lep panj. :) evo dve slike posle zatvaranja egr

 

cxcv8841.jpg  cxcv8842.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što si ostavio ovu podloškicu napolju? :harhar:

 

Šalim se, samo nemoj kao ja da je zagubiš. Ja sam ostavio negde uredno i fino i pojma sada nemam gde je. Valjda neće zatrebati.

 

Inače, jesi isporao auto posle zatvaranja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah stavio sam je na sigurno ali provericu za 5-6 dana da li malo duva sa strane, ako duva da vratim da glumi dihtung. Jesam primetio sam razliku ali cekam neko vreme da prodje da ga produvam komplet, pa da vidimo da li je bolje. :)

Edited by Lazoramix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo da osvezim temu da ne propadne, stilo se vozi svaki dan i skoro je registrovan. Registracija izasla oko 27000 din sa sve tehnickim. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ti si počeo kao ja, samo registracije i kilometražu prijavljuješ :)

 

Jel ima razliike od zatvaranja egr-a?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore primetio sam razliku, od zatvaranja sam presao blizu 2000 km i dosta brze reaguje na gas. :) Angell registrovao sam u VP Beograd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo da osvezim temu, Stilo se svaki dan vozi, sto se tice EGR moracu da ga opet otvorim sa fabrickom plocicom. Opet mi pokazuje gresku za EGR ili tzv Engine fault, na dijagnostici pise EGR ventil, ovo je do sad drugi put da je prikazao gresku posle zatvaranja EGR-a. Do kraja meseca zavrsavam zadnji trap, tj. zadnje plocice i diskove i silen blokove i da montiram ksenone i zatamnim stakla :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem kako mislis na ispod 1500 obrtaja, upali gresku i stoji na tabli i onda je obrisem preko dijagnostike. Mislis da moram da cistim egr?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se i meni dešava.

 

A greška mi se uglavnom upali kada mi malo padnu obrtaji pa onda krenem baš laganim gasom. Verovatno u tom trenutku proverava zaprljanost egr-a pošto očekuje da ga otvori.

 

Po meni nema šta drugo da bude osim zaprljan egr.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta si ti uradio po tom pitanju? Da ga ocistim da se ne javlja taj problem ili nesto drugo.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...