Ivan 17680 Posted March 28, 2015 Nema leziste, ali povezuje balans stanglu i telo amortizera (imaju rupu kroz koju provuces sraf iz kugle stabilizatora). Tako da je malo zeznuto za samostalnu zamenu ispred zgrade (podizanjem samo jedne strane) jer onda moras malo da sabijes amortizer jer je stabilizator nategnut. Ja sam to odradio pomocu jos jedne dizalice.Najlakse ako imas nekog sa stubnom dizalicom , kada su obe strane slobodne sve je pesma. Moze da bude i problem sa odrafljavanjem starih srafova, sa jednim od 4 (na oba stabilizatora) sam muku mucio zato sto je zapekao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted March 28, 2015 (edited) Pretpostavio sam da je nezgodno, jedino da nabavim jos jednu dizalicu pa da probam. Drugar ima stubnu dizalicu ali stalno je zauzeta ako bude slobodna to bi bilo ekstra. Imam neke sprejeve itd sto ce nadam se pomoci ako su srafovi zapekli. Znaci ako nabavim jos jednu dizalicu, jednom dizem auto a drugom da pokusam da malo oslobodim amortizer jel si tako radio ili drugacije? Imam dve dizalice inace jedna je ona fabricka sto stoji u gepeku a druga je uljna. Ali izbegavam tu fabricku da koristim jedino ako je hitno. edit: ne znam ja sa ovim edit-om da radim kao da malo izmenim tekst, da bude lepsi za citanje i sve upropastim. Edited March 28, 2015 by Lazoramix Quote Share this post Link to post Share on other sites
Angell 11 Posted March 28, 2015 Nema potrebe bratic da izbegavas fabricku dizalicu, odlicna je .Ja kada ne odem kod vulkanizera, sam menjam letnji i zimski set, bas uz pomoc fabricke dizalice. Samo nju koristim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted March 28, 2015 Tu fabricku je pametno osigurati nekim panjem dok je ispod auta. Sto je sigurno, sigurno je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted March 28, 2015 (edited) Apsolutno se slazem sa imenjakom. Ne da je pametno, nego je obavezno osigurati, ako se radi duze pod autom nikako drugacije. Pre svega zbog sebe, auto je tu u drugom planu. Pogotovo sa ovim nasim igrackicama od fabrickih dizalica, culi ste sigurno sta sve zna da se desi. One su tu samo kao pomoc. Pa pisao sam negde, nekako sam na tu temu dosao sa covekom koji je davno radio u Citroenu. Ako je on lagao mene, lazem i ja vas - da je njihova fabricka dizalica predvidjena za 80-ak podizanja.Nidzo, upravo tako, samo drugom dizalicom malo podigao viljusku i sabio amortizer kako bi stabilizator bio nenategnut i lagan za skidanje. Sve je banja na stubnoj, ako mozes. Edited March 28, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 28, 2015 Ja sam moju onda skoro potrosio Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted March 28, 2015 Ja moju fabricku koristim samo kad moram, tj na putu ako dodje do nezgode sa gumom ... kuci imam onu krokodil dizalicu i uvek se nadje neki panj Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted March 28, 2015 U zivotu ne bi koristio fabricku,u gepeku uvek nosi drugu uljnu . Nikola dodji do mene,pozajmicu ti je dok radis to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted March 28, 2015 Vec smo se dogovorili, drzacu mu ja auto za krilo dok ne zameni . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted April 8, 2015 Vidjen u ponedeljak na Karaburmi, ispred T.C. Merkur. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted April 8, 2015 Nemam pojma jedino ako je burazer vozio ili stric, ja sam radio. Hvala na obavestenju sad cu da vidim ko jos trosi gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted April 8, 2015 Inace nisam odgovarao na poruke na forumu jer sam bio u guzvi celu proslu nedelju, ali cuo sam se sa par kolega sa foruma kojima bi hteo da zahvalim na savetu i pomoci u vezi EGR i stabilizatora. Danas zatvorio egr i za vikend menjam ispred kuce stabilizator sa dve dizalice i jedan lep panj. evo dve slike posle zatvaranja egr Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 8, 2015 Što si ostavio ovu podloškicu napolju? Šalim se, samo nemoj kao ja da je zagubiš. Ja sam ostavio negde uredno i fino i pojma sada nemam gde je. Valjda neće zatrebati. Inače, jesi isporao auto posle zatvaranja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted April 9, 2015 (edited) Hahah stavio sam je na sigurno ali provericu za 5-6 dana da li malo duva sa strane, ako duva da vratim da glumi dihtung. Jesam primetio sam razliku ali cekam neko vreme da prodje da ga produvam komplet, pa da vidimo da li je bolje. Edited April 9, 2015 by Lazoramix Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted May 23, 2015 Malo da osvezim temu da ne propadne, stilo se vozi svaki dan i skoro je registrovan. Registracija izasla oko 27000 din sa sve tehnickim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 23, 2015 I ti si počeo kao ja, samo registracije i kilometražu prijavljuješ Jel ima razliike od zatvaranja egr-a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Angell 11 Posted May 23, 2015 I gde si ga registrovao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted May 23, 2015 Igore primetio sam razliku, od zatvaranja sam presao blizu 2000 km i dosta brze reaguje na gas. Angell registrovao sam u VP Beograd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted June 24, 2015 116 konja ispred 170 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted July 17, 2015 Malo da osvezim temu, Stilo se svaki dan vozi, sto se tice EGR moracu da ga opet otvorim sa fabrickom plocicom. Opet mi pokazuje gresku za EGR ili tzv Engine fault, na dijagnostici pise EGR ventil, ovo je do sad drugi put da je prikazao gresku posle zatvaranja EGR-a. Do kraja meseca zavrsavam zadnji trap, tj. zadnje plocice i diskove i silen blokove i da montiram ksenone i zatamnim stakla Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted July 17, 2015 Jel greška na nešto ispod 1500 obrtaja?Nije kriva pločica već je musav egr pa kuka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted July 17, 2015 Ne razumem kako mislis na ispod 1500 obrtaja, upali gresku i stoji na tabli i onda je obrisem preko dijagnostike. Mislis da moram da cistim egr? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted July 17, 2015 (edited) To se i meni dešava. A greška mi se uglavnom upali kada mi malo padnu obrtaji pa onda krenem baš laganim gasom. Verovatno u tom trenutku proverava zaprljanost egr-a pošto očekuje da ga otvori. Po meni nema šta drugo da bude osim zaprljan egr. Edited July 17, 2015 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted July 17, 2015 Sta si ti uradio po tom pitanju? Da ga ocistim da se ne javlja taj problem ili nesto drugo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites