Lazoramix 8 Posted August 16, 2017 Hvala stefane za sliku, po meni fino uradjeno to farbanje dugmica, i hvala Kuvalja za informaciju. Koristim search na forumu ali ne mogu da nadjem, kako da operem kod mene motor na fiatu a da ne ostetim ili pokvarim nesto kao npr elektroniku. Da li zna neko ili ima neka tema o tome? Znam da sam negde cuo da stavim krpu preko motornog kompa i to je to onda moze da se opere motor, ali ne znam koliko je to tačna informacija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 17, 2017 To ne moze niko sa sigurnoscu da ti kaze U principu zastitis komp, osiguracku kutiju i peres pa sta ti Bog da posle 1 Lazoramix reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 17, 2017 Sačekaš da se motor ohladi, skineš minus klemu, zaštitiš komp, osiguračku kutiju krpama, plastičnim kesama i selotejp/izolir trakom sve to osiguraš.. Naprskaš nekim sredstvom za čišćenje motornog prostora, ostaviš malo da odstoji i ispereš vodom. Ja sam koristila Axel i odlično skida sve naslage prljavštine. Najbolje je da to radiš kada imaš imaš par sati vremena, dok je napolju toplo, da auto odstoji malo i da se osuši. Ali i pored svega toga, nikad ne možeš biti siguran da će sve biti ok. Voda nađe put svuda. Dok sa druge strane, ja sam to radila na Puntu 2 1.8 i mislila sam da ću imati probleme zbog kompa i ništa se nije desilo. 2 neshaoct and Lazoramix reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted August 17, 2017 Probaću tako kao što si napisala Irena, hvala na detaljnom opisu. Drugar je na istom automobilu i motoru prao komplet motor, s tim što je samo zaštitio motorni računar i eno sija mu cela tabla od grešaka i puko je MAP senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted August 26, 2017 Aj da osvežim temu Juce zakazao kod majstora da mi odradi vozačeva vrata, tj prekjuce mi krljao prozor dok se spusta dole i podize gore, i da ne bih još više pokvario, odem jutros na popravak kod tahografa u bulevaru ili coveka koji radi sajle itd. Evo i par slika sta se radilo ispod teksta. Okacicu i slike starih zvucnika koji su probili i danas zamenjeni. I slika gde mi je masno u motoru i bas me nervira... Skinuti tapaciri i zamenjena vozaceva strana, roler, sajla i još neke sitnice, suvozaceva strana prekontrolisala i sve ok, samo majstor malo dotegao da bude kao pracka. Pre nego sto sam krenuo ka njemu, poneo sam zvucnike da iskoristim priliku da zamenim zvučnike koji su probili, naravno zamolio sam majstora da li to može da uradi ako ne ja ću sam, ali jako ljubazni ljudi i odradio čovek sve sam. Sve ukupno kad se sabere, materijal sa rukama i častio majstora za pomoć oko zvučnika izašlo me 3.000 rsd. Eeeee sad kreću muke po mene Kad sam došao kući rekoh daj da probam da zamenim sam zadnje zvučnike kao što je Ivan(plavi stilo) rekao da nategnem zadnje tapacire i odozgo promenim zvučnike... Tako sam na kraju uradio i hvala Ivane ovim putem na pomoći i savetu! Problem je bio što sam imao dva ista zvučnika za pozadi, ljudi koji rade sa delovima mešaju da stilo sa 3V ima različite zvučnike a stilo sa 5V ima iste zvučnike, one velike napred i pozadi a kod 3V dva velika napred i dva mala pozadi. Drugi problem je taj sto kad nategnem tapacir rizikujem da polomim tapacir, Iako sam ga ja popustio na par mesta i odvojio od zabica, jako malo mesta ostaje za ruke i najmanji srafciger, aaaaaa srafovi koji su drzali te stare zvucnike kao da su stegnuti masinom..... Krenuo da tražim odgovarajući zvučnik, Sve telefone koje sam našao na internetu sa oglasima sa imenom Fiat Stilo Zvucnici ili polovni delovi za region Beograd niko nema zvučnike! Odem do Kaludjerice kaže čovek da ima kad on ima za 5V stila... I na kraju nadjem u Leštane starijeg lika za 500 rsd jedan zvučnik kao nov, Bane se zove i sve preporuke za njega vidim da radi baš sa delovima, čak sam spazio da mu stigao stilo sa sjajnim 16 felnama one GT verzija pa se maloo dogovarali.. Na kraju zamenjeni zvučnici i posle dužeg vremena probijanja zvuka u kabini sad je milina slušati neku dobru pesmu. Jedno pitanje za sve: Jedan od razloga zasto bih oprao motor je da ispratim da li mi jos negde slini ulje ili nesto drugo, posle remonta pumpe visokog pritiska vise mi ne curi nista na dnu motora ali zato videcete na slici, gore kod plastike ona pecurkica sliniiiii bas me nervira, kaze mi covek da je ona problem i da dodjem da je zamene jer su ovoj otisle neke gumice ako sam ga razumeo. Ako neko zna ili misli da je nesto drugo neka, kaže bio bih mu zahvalan na pomoci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 26, 2017 Nije ti ovo nista, vidis da se cak ni ne sliva na creva ispod. Ja to ne bih dirao. Ako oces da se zezas sa tim , prebrisi ga, operi pa vidi da li slini na sastavu creva i motora ili na osovini klapne za gasenje, onda ces znati sta da menjas Svaki jtd je mastan tu, nekome vise, nekom manje , jedino je Ivan menjao taj deo pa da kazemo da je mozda njegov suv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted August 26, 2017 Sto rece Mica, to nije nista i svaki JTD je tu musav, nista ja tu ne bih dirao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted August 26, 2017 Sliva se na creva ispod, ne znam koliko se vidi na slici, sve je dole masno kao i ovo veliko crevo sa desne strane.... Znam da je svaki JTD mastan tu na istom mestu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted August 26, 2017 Nije svaki JTD mastan tu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted August 26, 2017 I koje je rešenje da ne budem musav, majstor mi kaze da je problem pecurka kad je pogledao, da je skine i stavi drugu sa rukama 2.000 rsd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted August 26, 2017 5 minutes ago, @bane@ said: Nije svaki JTD mastan tu Nije da se hvalim, ali ni moja bivsa Lybra JTD tu nije bila masna, suva i cista 100%, Stilo JTD posle nje jeste (u granicama normalnog), ali zato kod burazera je masno za sve pare, curi dole po crevima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted August 28, 2017 On 26/08/2017 at 2:11 PM, Lazoramix said: Tako sam na kraju uradio i hvala Ivane ovim putem na pomoći i savetu! Problem je bio što sam imao dva ista zvučnika za pozadi, ljudi koji rade sa delovima mešaju da stilo sa 3V ima različite zvučnike Nema na cemu, mnogo je manje mucenje nategnuti gornji deo tapacira, nego kupusati sve pozadi. Imao si sve kod mene na temi, a i u temi o zvucnicima u Stilu. Najbolje da ti neko pomogne i drzi nategnut tapacir, a da se sto kracim krstakom sa neistrosenim vrhom skida zvucnik. Takodje da su levi i desni zvucnik RAZLICITI, po onom plasticnom klinu za obe strane. On 26/08/2017 at 6:41 PM, @bane@ said: Nije svaki JTD mastan tu Samo dodaj da je ovaj koji nije svaki od 80 KS, bez interkulera i raz'ladjenog vazduha. I sto je bitnije, sa metalnom cevkom, za razliku od onog plasticnog sra*a na 115, koje sam izvitoperio dotezuci i zezajuci se praveci novi dihtung, a na kraju pazario novo crevo. I j se slazem sa ostalima da nikako ne peres motor, lepo to pedantno ocisti i odmasti pa prati gde pusta uljne pare. Imaj u vidu da nagrizaju gumena creva, kod sebe sam preventivno zamenio to malo "S" crevce termostata da ne razmisljam. Skoro je kolegi puklo crevo hidraulike kvacila, koje se natapalo uljem. Dodatni tip o kome mozes da razmislis, kod mene je to slinjenje bukvalno zanemarivo (primeti se jedva posle neke dobre turaze magistralom ili autoputem) otkada sam Selenia WR zamenio sa Shell Helix Ultra (oba 5-40), u normalnoj voznji suvo kao barut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted August 28, 2017 22 minutes ago, Ivan said: Samo dodaj da je ovaj najbolji od 80 KS,a ne ovi naši krševi od 115 KS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted August 28, 2017 Pa to i ja kazem, pravi tehnicar . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted August 28, 2017 Probacu prvo da odmastim Ivane kao sto kazes, i posle toga da zamenim tu crnu pecurku koju mi kaze majstor da pravi problem jer su otisle na njoj gumice. Do sad sam sve sipao Seleniu u motor ali sto vise citam forumu vidim da svi prelaze sa nje na druge proizvodjace ulja, naravno nastavio bih i dalje sa ful sintetikom ne bih mesao i sipao polu sintetiku itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted August 28, 2017 (edited) Ja sam to odmastio sa vapovkom prošlog vikenda i odmah izduvao kompresorom, #nekideukrcgledamgakakoslinivećosamgodina. Čak sam danas usisao onaj tepih ili tapacirung koji se nalazi kod PK kaiša. Za sad obavlja svoju funkciju i nema problema, osim što slini. Kako sam kupio auto, a naročito poslednje 2-3 godine - bar dva puta godišnje očistim te delove koji budu "nauljeni" - baš iz razloga koje je Ivan naveo, a da ne nagrizaju ostala crevca koja u nekim trenucima mogu biti od vitalnog značaja. Edited August 28, 2017 by Martin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted September 4, 2017 Ocistio i ja danas, oprao samo taj deo i malo sa strane, sad pratim dalje sta se desava. Odradio sve za svaki slucaj kao sto je Irena napisala, da ne bih pobrljavio elektroniku i ostavio da se suši pola dana na parkingu ispred kuce. Hvala na savetima kako oprati motor ili deo motora. Inace stigao jos jedan Fiat u familiji, ovaj put 1.3 multijet ali zivahan je mali. Bice tema i za njega, ali pre toga jurim da mu nabavim i promenim, instrument tabla sa obrtajima, sporting volan jer mi se ne svidjaaaa njegov fabricki, zvucnici su i ovde probili pa cu verovatno isto fabricke a mozda cak i neki zvucnik u policu. Dobio dva seta guma uz njega, oba seta su r14, pa trazim i neke alu felne, da nabacim na njih letnje gume a ove zimske na celicne felne koje su na njemu. Iii mnogo mi se svidjaju Blade felne r15 na njemu ili neke sa vise kraka, ako neko ima nesto ili zna gde mogu da nadjem moze da mi posalje u inbox. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 4, 2017 8 hours ago, Lazoramix said: Inace stigao jos jedan Fiat u familiji, ovaj put 1.3 multijet ali zivahan je mali. Punto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted September 4, 2017 Da da Fiat Punto 2004 godiste sa motorom azdaja ispod haube i 69 konja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted September 11, 2017 Jel moze neka preporuka za nosac motora kod akumulatora, drugar je za isti model auta i motor uzeo nosac i platio 5.000 rsd i zviznuo mu posle dva meseca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 11, 2017 Ovlašćeni servis, originalan nosač. A može lako da bude da su i ostali nosači u "banani" pa taj strada tako brzo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted September 11, 2017 +1, kod mene jos uvek lepo sluzi original iz tadasnje Delte (ne auta, nego firme ) . Imas na vise mesta na forumu o izboru nosaca i bas dosta iskustava. Takodje se slazem sa Markom oko kotaca - GP ima Opelovske dimenzije, CB 56.6mm i PCD 4x100, dok Fiat ima klasicnih 58.1mm i 4x98. Za mene su obavezni prstenovi, kako bi se felna oslanjala na centralnu rupu, a ne samo na srafove. Neko vozi 4x98 na 4x100, ali bi ja opet i tu stavio plivajuce srafove. Baci pogled i na razliku u offsetu felni (kod Blade je to 41mm), a njena sirina je 7''. Koliko se secam, na GP ide par mm veci offset (uvucenija felna) i njegova 17'' je siroka 6.5'''. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted September 11, 2017 +2 za nosač Bogunovic, oko 5-6 hiljada. Izbegavaj Acron. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted September 11, 2017 Djomla taj nosac je uzeo i zviznuo mu posle dva meseca, a menjao je i ostale nosace... Hvala obojici na informacija za felne, ni sam nisam znao to sto si napisao Ivane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted September 11, 2017 Iz Bogunovica? Meni šljaka taj isti nosač već par meseci na Stilu, bez problema. Svaki dan koristimo auto. Da ne bude kako radi mesecima a stoji Quote Share this post Link to post Share on other sites