Jump to content
FAS Goran
Dule 021

P: Audi A6 2.0 TDI limuzina 2007

Recommended Posts

Kada sedneš u Golfa kažeš sebi to je to, mislim na položaj za volanom. U AR159 ne mogu da se namestim

Jel ovo večeras neko veče citiranja tottija?

Odavno ovo pričam i ne bih se mogao više složiti sa ovim. Lično mislim da mu je to jedna od najvećih tajni uspeha... Što kaže Beli, odgovara svima kao WC šolja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@sErGiO-AR

Eto ja zaista ne znam sta je to sportsko u Alfi 159 a pogotovo u dizel varijanti. Evo bas vozim Golf V koji je ozbilniji u voznji od 159-ke,konkretniji na volanu,bolje i lezi i zapamti da sam rekao da imam odlicnu 159-ku a stize mi jos jedna. Dovoljno je da uhvatis za kvaku vrata na jednom i drugom i da zatvoris vrata i vec tu ti je jasno gde ko stoji.

Nazalost u ovoj Srbiji je svako pristrasan ka onom sto trenutno vozi i nece da se prizna sta je u realnosti bolje dok je meni tako svejedno jer ih menjam  poprilicno i bitno mi je samo da je dobar.

 

Ja nigde nisam branio Alfu samo kažem ono što jeste a to je da 159 i A6 ne mogu da se porede jer nisu u istoj klasi i tu je kraj svake diskusije. Teško se može reći u ovom slučaju da sam subjektivan, samo sam realan. Ima ovde jedan član foruma koji je posle 159 vozio 166 pa je i sam shvatio kolika je razlika u klasama iako je 166 generacijski daleko stariji auto od 159. Neka ti on objasni razlku u klasama. Imao sam 164 skoro 4 godine i kada sam prešao u 156 video sam šta je razlika u klasama iako je 156 daleko mlađi auto a ne kada porediš 2 auto sličnog godišta. Ja se lično nikada nisam vozio u 159 i nemam pojma kakav je auto u odnosu na neke druge tako da i ne komentarišem ništa posebno u vezi 159. Vozio sam se više puta u A4 2006. godište i znam samo da ga nikad nebi kupio za sebe. Da li bi pre uzeo 159, verovatno da ali dok ne sednem i ne provozam ne mogu da garantujem da se nebi odlučio za neki treći auto.

Što se tiče sportskog u 159 tu dolazi do izražaja tvoje slabo poznavanje istorije AR i ne bih da ulazim u dalju raspravu. Šta je sportsko kod Audija sa TDI motorom koji je nekoliko godina pobeđivao na LeMan-u? Po meni ništa ali to je isto tako tema za sebe koja nema veze sa ovom temom.

Edited by sErGiO-AR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ 'armonikaš

Ima i u tome verovatno dosta istine, ali poenta je što se u Golfu lepo namesti i onaj sa 20 godina i onaj sa 80...

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je subjektivno, ja volim kada sedim nisko i odgovaju mi udobna i masivna sedišta kakva ima Alfa 164 QV pa i 156 a ne volim tvrda i relativno neudobna sedišta kakva WV ima običaj da ugrađuje. Opet sve zavisi od modela i klase, sasvim sigurno da se ne mogu porediti sedišta u Golfu i ona u A6...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf je univerzalni auto ... nesto kao wc solja, nikome nisu uzimali meru, a svima odgovara :D

Jedan od najboljih opisa cuvenog golfa!

Sluzi za ono za sta je napravljen i nista vise! Sve mi je jasno samo mi nisu jasni njegovi fanovi.

Audi je odlican ali dati tolike pare za auto 2007 godiste i 250 000Km ? Zasto?  Ponavljam auto je odlican ali u odnosu na konkurente iz Italije, Francuske... precenjen kao i svaka wc solja odnosno "narodni auto"

No fanovi kazu svabo je svabo!

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nazalost u ovoj Srbiji je svako pristrasan ka onom sto trenutno vozi i nece da se prizna sta je u realnosti bolje dok je meni tako svejedno jer ih menjam  poprilicno i bitno mi je samo da je dobar.

 

Ne ulazeci u kvalitet automobila (u mnozini), ovo sto si napisao nije nazalost vec na srecu jer je psiholoski mehanizam odbrane. U kakvim okolnostima zivimo i sta nam se sve desava da nije toga ovaj narod bi bio jos rastrojeniji nego sto jeste.

 

 

Paaaaa... komentar i nije baš potkovan ;) Kada je Alfa 159 tek izašla, iz Italije je lokalnim prodavcima stigla instrukcija da cenu prilagode modelu A6 tj. A6 su smatrali za glavnog konkurenta i želeli su da se izravnaju sa njim ;)

Moze prodavcima da stize instrukcija i da ravnaju cenu sa Golfom mk 1. ali Alfa 159 pripada evropskom D segmentu a A6 E segmentu, nisu u istoj klasi ;)

Edited by Dr Sidious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvezdo, kad malo "dublje" pogledaš neke stvari, shvatiš zašto je tako. Najbanalniji primer - na ovom Audiju se tepih suši tri dana posle dubinskog pranja, dok je na mom francuzu ili Alfi 159 suv za par sati, eventualno jedan dan. U A6 kao da je persijski. E, zato je premium

Share this post


Link to post
Share on other sites

I nema dileme da jeste. Samo ne treba mešati grandmas and frogs :D

Edited by sErGiO-AR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvezdo ako ce ti biti lakse lako moze da ima i 130k km a kako je sacuvan ti bi rekao da je i to mnogo.

Sad vidite zasto se smanjuju kilometraze jer ovo je ocigledan dokaz onog sto vecina danasnjih kupaca zeli.

Pritom se zvezda nije zapitao koliko je kostao nov ovakav Audi i siri price kako je skup i to one bez ikakve osnove.

Da, zvezdo, ovaj Audi je kostao nov 50000€ i reci mi samo kako bi se ti osecao da ga toliko platis i sad prodajes za petinu cene posle svega 7 godina? Ispalo bi da si godisnje gubio na njemu 5700€ vozio ga ili ne. Ako pogledas posto su preko  voleo bih da vidim da ga ti uvezes za ove pare koliko ga ja prodajem a da ujedno bude u ovakvom stanju.

E tad pricaj da je skup.

A sto se tice Alfe 159 ja je nisam poredio kao klasu  sa A6 nego sam rekao da je neki placaju po 9-10k eura a auto ne moze da pridje A6 ni po kvalitetu,ni po komforu,ni po udobnosti a da mi neko kaze da joj je toliko bolji motor pa zasto onda vecina skida usisnu granu  i skida klapne  koje su dosad upale u ko zna koliko primeraka i napravile havariju pa se morala raditi generalka? Kod 2.0 TDI motora su problem samo dizne i to mahom u Pasatu ali koje kad se promene sa Continental diznama tih problema vise nema. Sam motor moze da predje maltene koliko hoces i on nema problema.

Evo takodje jos jedan od primera kvaliteta je i detalj kad se gasi motor na Alfi ili pali to je grubo do balcaka a kod Audi-ja je to maltene kao kod benzinca.Eto imao sam dosad x Alfi koje su bile natprosecno sacuvane i kad je gasim ima propratne zvukove  kako god je gasio (pritom mislim na stisnutu papucu kvacila) dok kad ugasis Audi to je bez ikakvih zvukova i vibracija.

Zato se oduvek govori "Koliko para toliko i muzike".

To su finese koje vecina vas nema priliku da  vidi i oseti a ja sam evo 21 godinu vozac a neki od vas imaju toliko godina i to u vremenima kad se ne mogu kola tako lako menjati plus sto poslednjih 12 godina radim sa kolima i cifra je vrlo visoka  a pritom sam svakom autu posvecivao paznju kao da je za mene i otud i kvalitet mojih kola i veliki broj zadovoljnih kupaca.

Pritom se moramo razumeti da ja zaista nisam pristrasan i uopste ne navijam za nemce ali ni za italijane kao ni japance jer meni je sve dobro sto je dobro pa tako vozim i jednu Kiu koja me bas odusevljava kako se ponasa sa 1,3 motorom i 166k km.

Jednostavno kad sednete i provozate nesto shvatite  koliko je to bolje od necega za sta ste imali visoko misljenje a price su nesto sasvim drugo ali morate priznati da smo narod koji mnogo voli da prica  jer su culi od prijateljevog prijatelja da nesto nije dobro.

Cinjenica koja stoji cvrsto kao stena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazite ako sam ja pre neki dan prodao Golf GTI ED30 2007 za 10300€ ne vidim razlog da se to ne desi i sa ovim Audi-jem samo treba cekati.

Za prodaju Golfa sam cekao tacno godinu dana a on nije bio u stanju kao ovaj Audi tako da je pitanje vremena kad ce da ode jer sve se na kraju proda.

Problem je samo sto se prodaju krsevi bez servisnih knjizica sa manjom kilometrazom a ovaj sa pravom stoji jer neki izgleda smatraju da je bolje da uzmu kola sa 150k km a ne shvataju da  ako su to pravi kilometri da ih tu sve saceka (set kvacila,plivajuci zamajac,diskovi,delovi trapa...) dok je na ovim preko 200k km to sve uglavnom zamenjeno.

Ovo se iz prakse dosad pokazalo skoro uvek kao tacno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

Moras da se stopis sa masom, zvuci surovo ali nas narod voli da nesvesno veruje u lazi, lakse proguta cinjenicu da je stuko 10.000 (ej 10000 eura) na auto koji je preso 100000, ma tek razdadjen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf je univerzalni auto ... nesto kao wc solja, nikome nisu uzimali meru, a svima odgovara :D

:laughing: 

 

Zvezdo, kad malo "dublje" pogledaš neke stvari, shvatiš zašto je tako. Najbanalniji primer - na ovom Audiju se tepih suši tri dana posle dubinskog pranja, dok je na mom francuzu ili Alfi 159 suv za par sati, eventualno jedan dan. U A6 kao da je persijski. E, zato je premium

E pa sad, da li se kupuje auto zbog tepiha ili zbog voznje? Da li je taj tepih odlucujuci prilikom kupovine novog? Da li se kvalitetniji tepih naplacuje vise taman koliko treba ili papreno?

 

Eno, u Kini je Audi takodje skuplji od konkurencije pa mu nadjose asfalt u patosu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tepih je samo primer... Mogao sam da kažem i štof, koža, plastike... Svejedno. Zašta god da se uhvatiš, vidiš da je kvalitetnije od uobičajenog. A debljina tog tepiha utiče i na zvučnu izolaciju kabine, a samim tim i na kvalitet vožnje. E sad, ti možda voliš da ti se dernja unutra, pa ti to nije bitno

Nije toliki problem kilometraža, ja sam pre dva meseca prodao A4 '09 sa 244.000 km za nedelju dana.

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sme vec kod tepiha eto jedne cinjenice koja potvrdjuje kvalitet a to je da se ovaj auto da je ne znam kako prljav usisa bukvalno za 15 minuta i usisivac pokupi i najmanju tackicu dok kod nekih brendova mozes da usisavas satima i satima i moras da koristis celicnu cetku da bi izvukao travu koja se zavuce  i ne mozes drugacije da je izvadis. Ja ponekad neki auto uisavam dva dana jer ne mogu toliko da provedem vremena u sagnutom polozaju.

Ista je prica i kod BMW-a  ali ta kola opravdano zato toliko i kostaju kao nova a i drze cenu kao polovna.

Sto se tice kilometraze  ne diram je jer hocu da kad covek kupi auto kod mene da zna sta je kupio i da daje preporuku.Tako moj posao i funkcionise i mnogo kola prodam na preporuku starih kupaca i sad da ukaljam ime  zbog jednog problematicnog auta koji stoji?

Ne pada mi na pamet.

A i kao sto sam rekao vec ,jos da prodam ovaj Golf V i Saab i jednostavno cu sebi da registrujem Audi i da uzivam u voznji a onda zategnem cenu pa ako se proda proda  ako ne opet dobro. To je segment i limuzina u kojoj ima mesta napretek za razliku od Pasata,159,Insignie,Accorda i jedino moze sa prostorom da parira SuperB ali koji u voznji nije tako utegnut  kao A6  a bas zbog te duzine i slabije sasije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno je nepotrebno pričati o kvalitetu jednog Audija, Bmw ili pak Mercedesa. Ono čime sam se ja vodio prilikom kupovine auta je bilo to da je auto mlađi od 5 god i da ima ima manje od 100000 km.. Naravno da sam hteo nekog takvog nemca morao bih kuću da prodam. Uopšte nisam razmišljao da li fiat četri god star ili golf star 8-9 god. I u to me nikad niko neće moći ubediti. Jer razlika je u pet godina mlađem autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma potrebno je pricati ali u drugoj temi :) Potrebno je pricati o svim markama jer su ove "premijum" dosta popustile sa kvalitetom u odnosu na ove marke za siroke narodne mase koje su se dosta popravile! Ovaj audi ce naravno da se proda, samo ceka pravog kupca, tu nema nista sporno. Verovatno ce biti neka trampa, nesto jeftinije +2-3000e doplate

Share this post


Link to post
Share on other sites

 fiat četri god star ili golf star 8-9 god. I u to me nikad niko neće moći ubediti. Jer razlika je u pet godina mlađem autu.

Eto o ovome ja pricam!

Da li je iko od vas posedovao Jaguara XJ6? Da onog starog pravog cistog Britanskog Jaguara? Eto ja jesam doduse kratko ali dovoljno. Prema tome price o premiumu i debljini tepiha i kvaliteti koze i otvaranju vrata... su mi itekako poznate. Koliko je taj Jaguar kostao kao nov? Kupljen je star 15 godina u Nemackoj za razliku u ceni izmedju Forda Tranzita dizela i benzinca, Koliko je Nemacki gospodin tada na njemu izgubio?

Dule taj Audi sto prodajes je (po osnovu slika i tvoje price) zaista extra i po mom misljenju vredi i vise od trazenog iznosa i nema toga tko ga ne bi pozeleo ali onaj tko kupuje razumom ce za te pare izabrati nekog 2-3 godine mladjeg Francuza sa hidropneumatskim ovjesom i kozom unutra.

Ponavljam Audi je Audi, ali skup kao BMW i Mercedes koji su bili premium dok je Audi nastajao.

Izvinjavam se za zestoki Off!

Evo upravo zovem prijatelja koji je zaludjen Audijem da mu preporucim odlican primerak! Ozbiljno govorim.

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo povratne informacije od poznavaoca odnosno ljubitelja Audija.

Auto je stvarno extra ali je po njegovom misljenju premalo opreme u njemu i to ce jako stvarati problem pri prodaji. Kaze on licno nikada ne bi kupio Audi sa tako malo opreme. 

Ja se ne slazem sa njim ali ja volim Alfe a vozim Fiata.


Zaista? Ne kontam sta ovome autu fali od opreme???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za početak kožna/polukožna sedišta i DSG su must have za ovakav auto. Osim toga postoji tona opreme koja može da ide i priliči ovakvom autu, na primer parktronic, praćenje bele linije, držanje odstojanja, farovi koji prate volan...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...