vagenovac 4533 Posted June 8, 2014 Aha, sad kapiram, ma riknula je jedna sijalica, a ne znam kako da ju zamenim, a nisam hteo samo zbog te gluposti da cimam majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted June 8, 2014 Neverovatno jednostavno za razliku od pozicione sijalice levo napred gde je accu i kutija sa osiguracima pre neki dan sam pola h pokusavao da dodjem do nje.Dakle, potrebna ti je W5W sijalica i nista od alata posto je sve na zabicama Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 8, 2014 Hvala, probacu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 8, 2014 Sve pohvale za GP-a Zanima me samo potrosnja za onaj BMW 520i sa pocetka teme? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 8, 2014 Zavisi u kojim uslovima, na otvorenom je za toliki auto sa benzinskim sestakom bio ekonomican od 6l lagane voznje pa do 8l agresivne, ali po gradu, ispod 12l jako tesko, a prilikon agresivnije voznje i do 15-16l benzina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Semi 94 Posted June 9, 2014 Odlican Grande Punto i odlicno ide, svaka cast Nego, kad vec neko spomenu BMW-a, jel 520 sa 2000 kubika ili onaj od 2200ccm? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted September 22, 2014 Dobio sam fiks ideju da stavim duzi menjac na GP, malo sam se raspitivao i ispada da je to GM menjac M32-6 isti kao sto ode na alfu 159, opel astru, fiat bravo, zafiru, koji bedak, ali bukvalno isti, cak oni nemaju nista duzi menjac pa da se moze staviti taj sraf na sraf, a stariji fiatovi i alfini menjaci ne odgovaraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted October 6, 2014 Uzeh povoljno originalne felne od gp sporta, taman sam jednu stavio u gepek umesto onog nesrecnog kita za krpljenje, idealno naleze kada se izvadi ona plastika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 6, 2014 I zimske menjas na 17 ili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 6, 2014 Dobio sam fiks ideju da stavim duzi menjac Imao sam i ja takvu ideju, ali nigde nisam našao potvrdu da može kod mene menjač sa 1.9mjet bez zamene zamajca i kvačila.Izgleda da se takva intervencija baš retko kod nas radi.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 6, 2014 Naravno da je retko jer kad kupis menjac +set kvacila +zamajac, cilindri? +ruke majstora...tu lovu dodas uz tvoj i uzmes celog mjet-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 6, 2014 To stoji, ali kada sa druge strane pogledam ja sam uradio komplet trapove, imam solidnih 8 guma, relativno dobar i održavan auto, a to bih malo teže našao na već oskudnom tržištu Stilića.Nekako je lakše zameniti samo menjač ako ikako može Mada odustao sam od toga već odavno. Ne znam ni za jednog majstora da je to uradio.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted October 7, 2014 Ma nece kod nas ljudi da se petljaju sa tim uopste, a i da hoce ne znaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 7, 2014 Khm, pitajte Martinija, on je u Lybru 2.0 20v zbudžio menjač od Stila 1.9JTD ako se sećam, pa mu kao manje troši na većim brzinama. Ne znam samo zašto bi to uopšte radili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted October 7, 2014 Za fabricku snagu je odlican, ali je za vecu snagu prekratak, makar meni, pa zato, pa valjda bi ti trebao razumeti to, koliko se secam na bravu jtd je bas kratak menjac (izvlaci lepa ubrzanja zato), ali radi na nekih 2800-2900rpm na 120kmh, sto znaci da si vec na 180kmh preko 4000rpm, na 200kmh vec si u crvenom, dzabe ti 150ks i sva snaga kada ce te na autoputu odvaliti bilo koji auto sa duzim menjacem, pa neka je slabiji i tezi, pritom ce verovatno manje trositi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 7, 2014 Jbg, zaboravio sam da imaš nenormalan auto. To si u pravu, tebi šlajfuje ko lud u prve 2 brzine. Pa kontaktiraj Martinija, i pogledaj njegovu temu o lybri 2.0 20v, sve je čovek napisao, pa možda se dogovorite. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 21, 2015 Da se javim da sam posle nekoliko meseci potrage nasao ultra redak 3.35 diferencijal i spakovali smo ga juce Ubrzanja jos nisam detaljno testirao, ali se daleko lepse vozi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted February 21, 2015 Opa vagenovac sad nam znaci ni prva ni druga nece biti iste Svracas sutra na NS skup? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 21, 2015 Zahteva li to drugu mapu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 6, 2015 Da bumpujem temu, grande krnto, u daljem tekstu krntijak se i dalje kotrlja, sada opet na letnjem setu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted April 6, 2015 Sta bi sa tim diferencijalom? Utisci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 6, 2015 Prezadovoljan, u 6oj je na 120kmh malo ispod 2000rpm, duzi mi je menjac nego na superbu 170ks, pa cak je i duzi nego na 530d e60, oni su na cca 2100-2200rpm na 120kmh.Potrosnja je manja za par deci i malo je tisi na autoputu, ali su na magistrali preticanja pesma sa duzim menjacem, tj. Duze ga mozes razvlaciti, siri je opseg obrtnog sada kroz brzine. Definitivno jedna od boljih investicija sto sam napravio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted April 6, 2015 A od cega je taj novi? Bas mi se svidja kako zvuci to Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan_gt 0 Posted April 6, 2015 (edited) tako je fabricki prenos na mondeu 6b Edited April 6, 2015 by milan_gt Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 6, 2015 Da, ali taj motor gubi dah u obrtajima, pa mora duzi prenos, cini mi se da vec posle 3800rpm gubi snagu, dok vecina dizela, pa cak i stari tdi pd drze maks snagu do 4000rpm.Doduse zato taj mondeo ima dosta torka na nizim rpm, znacajno vise od mjeta, razlicito koncipirani motori.Nego, sto se tice menjaca, tj. Diferencijala, menjac je koliko znam identican u ar 159, vectri, astri, cromi, saabu 9-3 itd. I grande puntu sport, jedini izuzetak sa duzim diferencijalem (pitaj boga zasto) je grande punto 1.9mjet (znaci ne sport, vec obican sa 5v i 120ks).Tako da losa vest je da je taj diferencijal ultra redak, tipa 1 u 1000 takvih menjaca.Dobra vest je da taj duzi diferencijal pase "sraf na sraf" na ovaj obican kraci menjac. Quote Share this post Link to post Share on other sites