Jump to content
FAS Goran
vagenovac

Grande Punto 1.9 JTD Sport

Recommended Posts

Aha, sad kapiram, ma riknula je jedna sijalica, a ne znam kako da ju zamenim, a nisam hteo samo zbog te gluposti da cimam majstora
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neverovatno jednostavno za razliku od pozicione sijalice levo napred gde je accu i kutija sa osiguracima pre neki dan sam pola h pokusavao da dodjem do nje.

Dakle, potrebna ti je W5W sijalica 

 

cxcb52016.jpg

 

 

i nista od alata posto je sve na zabicama

 

cxcb52015.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi u kojim uslovima, na otvorenom je za toliki auto sa benzinskim sestakom bio ekonomican od 6l lagane voznje pa do 8l agresivne, ali po gradu, ispod 12l jako tesko, a prilikon agresivnije voznje i do 15-16l benzina.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican Grande Punto i odlicno ide, svaka cast :)

 

Nego, kad vec neko spomenu BMW-a, jel 520 sa 2000 kubika ili onaj od 2200ccm? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobio sam fiks ideju da stavim duzi menjac na GP, malo sam se raspitivao i ispada da je to GM menjac M32-6 isti kao sto ode na alfu 159, opel astru, fiat bravo, zafiru, koji bedak, ali bukvalno isti, cak oni nemaju nista duzi menjac pa da se moze staviti taj sraf na sraf, a stariji fiatovi i alfini menjaci ne odgovaraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeh povoljno originalne felne od gp sporta, taman sam jednu stavio u gepek umesto onog nesrecnog kita za krpljenje, idealno naleze kada se izvadi ona plastika.

cxcb180026.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobio sam fiks ideju da stavim duzi menjac 

 

Imao sam i ja takvu ideju, ali nigde nisam našao potvrdu da može kod mene menjač sa 1.9mjet bez zamene zamajca i kvačila.

Izgleda da se takva intervencija baš retko kod nas radi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da je retko jer kad kupis menjac +set kvacila +zamajac, cilindri? +ruke majstora...tu lovu dodas uz tvoj i uzmes celog mjet-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

To stoji, ali kada sa druge strane pogledam ja sam uradio komplet trapove, imam solidnih 8 guma, relativno dobar i održavan auto, a to bih malo teže našao na već oskudnom tržištu Stilića.

Nekako je lakše zameniti samo menjač ako ikako može :) Mada odustao sam od toga već odavno. Ne znam ni za jednog majstora da je to uradio..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khm, pitajte Martinija, on je u Lybru 2.0 20v zbudžio menjač od Stila 1.9JTD ako se sećam, pa mu kao manje troši na većim brzinama. Ne znam samo zašto bi to uopšte radili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za fabricku snagu je odlican, ali je za vecu snagu prekratak, makar meni, pa zato, pa valjda bi ti trebao razumeti to, koliko se secam na bravu jtd je bas kratak menjac (izvlaci lepa ubrzanja zato), ali radi na nekih 2800-2900rpm na 120kmh, sto znaci da si vec na 180kmh preko 4000rpm, na 200kmh vec si u crvenom, dzabe ti 150ks i sva snaga kada ce te na autoputu odvaliti bilo koji auto sa duzim menjacem, pa neka je slabiji i tezi, pritom ce verovatno manje trositi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, zaboravio sam da imaš nenormalan auto. To si u pravu, tebi šlajfuje ko lud u prve 2 brzine. Pa kontaktiraj Martinija, i pogledaj njegovu temu o lybri 2.0 20v, sve je čovek napisao, pa možda se dogovorite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se javim da sam posle nekoliko meseci potrage nasao ultra redak 3.35 diferencijal i spakovali smo ga juce :)

Ubrzanja jos nisam detaljno testirao, ali se daleko lepse vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prezadovoljan, u 6oj je na 120kmh malo ispod 2000rpm, duzi mi je menjac nego na superbu 170ks, pa cak je i duzi nego na 530d e60, oni su na cca 2100-2200rpm na 120kmh.

Potrosnja je manja za par deci i malo je tisi na autoputu, ali su na magistrali preticanja pesma sa duzim menjacem, tj. Duze ga mozes razvlaciti, siri je opseg obrtnog sada kroz brzine. Definitivno jedna od boljih investicija sto sam napravio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ali taj motor gubi dah u obrtajima, pa mora duzi prenos, cini mi se da vec posle 3800rpm gubi snagu, dok vecina dizela, pa cak i stari tdi pd drze maks snagu do 4000rpm.

Doduse zato taj mondeo ima dosta torka na nizim rpm, znacajno vise od mjeta, razlicito koncipirani motori.

Nego, sto se tice menjaca, tj. Diferencijala, menjac je koliko znam identican u ar 159, vectri, astri, cromi, saabu 9-3 itd. I grande puntu sport, jedini izuzetak sa duzim diferencijalem (pitaj boga zasto) je grande punto 1.9mjet (znaci ne sport, vec obican sa 5v i 120ks).

Tako da losa vest je da je taj diferencijal ultra redak, tipa 1 u 1000 takvih menjaca.

Dobra vest je da taj duzi diferencijal pase "sraf na sraf" na ovaj obican kraci menjac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...