Jump to content
FAS Goran
benedikt

Fiat Punto mk.2 - iskustva sa kvačilima

Recommended Posts

Ja sam reparirao Valeo fabricko kvacilo , cena 50 e + obradjen zamajac , Szr Fica -Ostruznica preporuku dao Ticma . Nisam se pokajao ni malo preporucujem.Meni pustalo visoko kvacilo , korpa ukopana 100% bila. I sve to oni lepo uradili poslali novi druk lager Skl Mislim da je tako ne mogu se setim, inace to salju novo to je uracunato u cenu.Probajte i vi 10000 sam preso super je za sad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

063 202 508 . evo kome treba , ako neko bude resio , nece da se pokaje
Adresa : Milorada Pantica 7 Ostruznica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosle godine juna meseca sam ugradio neki MAPA set koj ni najgorem neprijatelju ne bih preporucio. Posto je cale menjao aja nisam bio tu neko mu ga preporucio kao dobar i da je u rangu Valeo seta iako je jeftiniji za 1.500 dinara i njega je ugradio. Ja sam bio ubedjen da je bio Valeo ali kad sam danas video kutiju u podrumu videh da je taj Mapa bio u pitanji.Presao do danasnjeg dana oko 14.000 km i problem je poceo da se javlja od pre 10 dana. U mestu kad se pritisne kvacilo poceo je da se stvara neki zvuk pistanja. Odmah sam posumnjao na potisni lezaj jer je kvacilo bilo mekano i lamela nije proklizavala. Skinuli menjac i imali smo sta da vidimo, korpa se ukopala a lamela i lezaj kao novi. Posto nigde nije bilo da se posebno kupi samo korpa ugradio sam Valeo set za 7.400 din. i ruka jos 3.000 sto me je izaslo 10.400. Kvacilo mekano kao i sa proslim MAPA setom ali bezite od tog seta da ne biste naj**ali kao ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je deo koji se ne menja svaki dan i na kome ne treba štedeti, evo i ja sam imao loše iskustvo sa jeftinim setom, tako da ću sledeći put da se stisnem, ali da to bude kako valja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosle godine juna meseca sam ugradio neki MAPA set koj ni najgorem neprijatelju ne bih preporucio. Posto je cale menjao aja nisam bio tu neko mu ga preporucio kao dobar i da je u rangu Valeo seta iako je jeftiniji za 1.500 dinara i njega je ugradio. Ja sam bio ubedjen da je bio Valeo ali kad sam danas video kutiju u podrumu videh da je taj Mapa bio u pitanji.Presao do danasnjeg dana oko 14.000 km i problem je poceo da se javlja od pre 10 dana. U mestu kad se pritisne kvacilo poceo je da se stvara neki zvuk pistanja. Odmah sam posumnjao na potisni lezaj jer je kvacilo bilo mekano i lamela nije proklizavala. Skinuli menjac i imali smo sta da vidimo, korpa se ukopala a lamela i lezaj kao novi. Posto nigde nije bilo da se posebno kupi samo korpa ugradio sam Valeo set za 7.400 din. i ruka jos 3.000 sto me je izaslo 10.400. Kvacilo mekano kao i sa proslim MAPA setom ali bezite od tog seta da ne biste naj**ali kao ja.

Jbg, Axicu, nece te s tim kvacilom.  :thumbdown: Ako ti je za utehu, pre 2 godine kad sam ja menjao Valeo je u Ap sportu bio 9200 i dao sam 45eur za zamenu. Ti sada imas sve to za 90eur. Nadam se da ce te sluziti koliko i mene. Za sada 55000km i dalje lepo radi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se Gile. Na kraju sam i pivo kupio majstorima i sebi da zalijemo da me ne bi maler poterao. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da lije odgovarajuca tema pa ako nije neka admini prebace.Naime desava mi se da osetim neku blagu vibraciju kada malo pritisnem kvacilo.da lije pri izdisaju nemam pojma ali je to pocelo sad da mi se desava.Menjano je pre 25000 kod bivseg vlasnika ja sam opvu km presao za 2-3 god.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto meni odgovora na sajtu koji si postavio.

Postoji više znakova koji ukazuju na kvar ili istrošenost kvačila.
Evo nekih osnovnih, koje sami mozete da primetite:

  • Pedala kvačila “hvata” visoko, pred kraj puštanja pedale
  • Prilikom ubrzavanja, motor povećava broj obrtaja (bruji), a vozilo slabo ubrzava
  • Pedala kvačila hvata jako nisko, te prouzrokuje otežanu promenu brzaina.
  • Prilkom promene brzina menjač “krči”
  • Prilikom kretanja vozilo potrzava
  • Prilikom potiskivanja pedale kvacila čuje se šum
  • Prilikom promena brzina, oštrijeg dodavanja i oduzimanja gasa, čuju se tupi udarci (karakteristična pojava kod vozila sa “Plivajućim zamajcem”)
  • Kad motor radi na praznom hodu – leru, čuje se lupkanje u predelu kvačila
  • Prilikom paljenja i gašenja čuju se neprijtni udarci u predelu menjača

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Iggy NS

 

Raspitivao sam se kod njih u junu za kvacilo (Mk2b 1.3mjtd) I odgovorili su mi na mail sa ponudom za valeo set 10500 din. Pitao sam posle zemlju porijekla za set (preporuka od majstora je bila da izbjegavam valeo setove iz Turske i Makedonije). Ali na to mi nisu nikad odgovorili. Na kraju sam po preporuci trazio Luk ili Sachs i uzeo Sachs, nasao sam u Kit komercu cijena je bila negdje oko 13700din. Sa njim sam presao desetak hiljada i nemam nikakvih problema, isto odvaja kao i kad je kupljeno. Doduse nije ni ocekivati da bi bilo koji set kvacila pravio probleme vec nakon 10K, ali cisto ako ti znaci kao neka informacija.

Edited by zalutao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam mogao da zakljucim citajuci temu, meni ne gine zamena seta kvacila. Kada se ugreje, cvili najstrasnije, od skora zna i da zalepi skroz papucicu. U pitanju je punto 1.2 8v.

U jednom postu sam nasao preporuku za vsgroup (Tosin bunar)  i kod njih je Sachs set 8800din. Jel to u redu ili da trazim dalje, ne bih da se zajebem da kupim neki fals.. ?

Edited by Punto090

Share this post


Link to post
Share on other sites

To niko nece moci da ti kaze sem samog uvoznika verovatno. Ja se i dalje drzim teorije da je repariran set najbolji . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo imam Punto Classic i nedavno sam promenio set kvacila (ugradio sam Valeo Classic). Sa novim setom prosao sam 4 000 km i sad sam primetio da ako je auto u leru i pustim kvacilo brzo i naglo, čuje se samo jedan kratak i otsecan zvuk , a nakon toga sve je u redu. Ako kvacilo pustam lagano (auto je u leru) onda sve se necuje taj zvuk. Tokom pritiska na kvacila ne čuje se nikakav zvuk.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je onaj zvuk kada kvacilo cvili i kada pritiskam, i kada pustam. Majstor kaze da je problem u tom nekom plasticnom prstenu koji se nalazi kod papucice, on se ugreje i lepi. Desilo mi se da se kvacilo ne odvaja uopste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo moze mala pomoc, naime zanima me kako se ispusta vazduh iz kvacila?

e0dc754cd7c4468ec40ca6afccf055e1.jpg

Kapiram da se ispusta na ovi sisicu na cilindru ali me zanima kojom to tehnologijom? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro je zamenjen ceo set kvacila na puntu mk2 16v i od tada kada stiskam i pustam kvacilo cuje se neko skripanje,dole kod pedale koliko sam ja cuo,auto ne proklizava aman nista,malo cimne pri polasku al to je sto nisam dugo vozio benzinca verovatno pa dok se ne naviknem malo,drugar mi kaze da je on nesto dole podmazivao i da prestanevto skripanje na neki period,dta vi mislite sta to moze da bude? Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se culo i kod mene tako, culo se i pre zamene, culo se i posle i cuje se i danas posle vise od godinu dana, ali ne uvek, zavisi valjda od vremenske prognoze, putanje vage u odnosu na strelca, krize na bliskom istoku i tako ... ako hoces da vozis Fiat, moraces da se naviknes na te gremline koji nece da izadju iz auta :)

Edited by beli_Punto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo moze mala pomoc, naime zanima me kako se ispusta vazduh iz kvacila?

e0dc754cd7c4468ec40ca6afccf055e1.jpg

Kapiram da se ispusta na ovi sisicu na cilindru ali me zanima kojom to tehnologijom? :D

mislim da pase kljuc 8 na sisicu. A princip kao za kocnice, drukas kvacilo pa kad izdrukas vise puta odvrnes sisku da istera vazduh pa opet. I tako dok ne bije jak mlaz bez vazduha. Ali pazi se da te ne uprska :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema gde da se uvati kljuc, sve je okruglo i plasticno. Ja sam ovako ispustio pa ce pomoci jos nekom, na sisicu se navuce crevo i drugi njegov kraj ubacu u neku flasicu, nadruka se kvacilo i stisne se, onaj ko je pod haubom izvuce srafcigerom osigurac i malo izvuce crevo iz cilindra i na sisicu izlazi ulje i vazduh ako ga ima.

Mada problem nisam resio. Verovatno se druk utisnuo u korpu posto je pedala jako cudna, tvrdja, gumenasta nekako i kada stisnem skroz do kraja pedalu cuje se neko skripanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne zeza li te cilindar onda?

Kad si menjao set ako si uopste menjao? To sto je tvrdo je do korpe ja mislim.

Edited by Buca_Tipo

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa pedala je jako cudna bila, prvo je bila jako mekana do jednog dela pa onda tvrda, reko aj da krenem od vazduha, ispusten i sada je samo tvrda i skripi druk ili sta vec. Auto je presao 160k , kvacilo je fabricko tako da menjac ide dole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...