Jump to content
FAS Goran
bojan dim.

Biciklizam

Recommended Posts

Ja vozim drumas, poludrumas :-), mogu reci da je fenomenalan osecaj brzine i lakoce kad se sa mtb sedne na tako nesto. Problem je sto nije za gradsku voznju. Neudoban, tvrd i lako pucaju gume. Na visokom pritisku su. Ja ozbiljno razmisljam da dokupim jedan mtb za vozikanje po adi i bg-u

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje gume imaš i gde pucaju (ka felni ili ka spolja)? Ja vozim cyclo cross bicikl prepakovan na ravan volan i nemama problem sa gumama.

Mada, ne vozim klasične drumaške 23mm nego 28mm, ali nije poenta u širini nego u kvalitetu guma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juhu...jos jedna prava tema! ...a ja kasnim po obicaju. ;)
Vidim da ko ima sklonosti za automobilima ima i za ostala prevozna sredstva... zavidim vam i na opremi i na vremenu... zadnji put za presao vise od 50km biciklom pre vise oko 5 godina, ali sam pre toga znao da sastavim godisnje prosecno oko 5.000 km, a pojedinih godina i 10.000.

Nazalost, sada od toga imam samo uspomene, 15-tak kg vise, i dva bicikla. Na jedan sam posebno ponosan - Puch za polutubularima (ima klasicne unutrasnje) 622, oldtimer iz '70...i neke... jos u originalnom stanju! Slikacu ga cim odem do vikendice, gde je u zimovniku vec godinu dana! ...nikako da stignem da sednem na njega... a na njega nema smisla sesti bez 30-tak km. :)

Drugi je obican konfekcijski polar sa aluminijumskim ramom I prednjim amortizerima, koga I dan danas vozim po gradu i okolinia razdaljinama 10-15 km...

Share this post


Link to post
Share on other sites

za ove moje potrebe ja mislim da ce da me sluzi,a nije ni mali 22'' je.e sad sto se tice kvaliteta ne moze mnogo ni da se ocekuje za te pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa mozda su na nekoj akciji, jos pise da cena nije fixna

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemanja na tvom mestu bih gledao da ima prednje amortizere bajs, mnogo znace veruj mi pogotovo kod kocenja i prelazenja preko rupa. Ja sam samo zbog toga uzeo bajs sa prednjim amortizerima i ne kajem se uopste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

upravu si sigurno je udobnije sa amortizerom,ima ovaj sa amortizerom ali i sa diskovima za kocenje ali je 60e skuplji od onog sto sam ja mislio da uzmem

 

 

cxcb40101.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih uzeo sa amortizerom I diskovima... 60eura se brzo potrose, ako ne mislis bicikl brzo da menjas vredi... voznja je neuporedivo ugodnija, pogotovo kakvi su nam putevi I staze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj stav je da ne treba uzimati jeftin bajs sa amortizerima. Na njega su stavljeni jeftini amortizeri koji su samo teski a funkcionalnost je pod znakom pitanja. Tih 60e razlike bih potrosio na kvalitetnije sediste. Bicikli mnogo uticu na krvne sudove u preponama i na prostatu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj stav je da ne treba uzimati jeftin bajs sa amortizerima. Na njega su stavljeni jeftini amortizeri koji su samo teski a funkcionalnost je pod znakom pitanja. Tih 60e razlike bih potrosio na kvalitetnije sediste. Bicikli mnogo uticu na krvne sudove u preponama i na prostatu.

 

Apsolutno se slažem. Najveći amortizer je samo telo.

Kvalitetne suspenzije za bicikl su jako skupe, a često su nepotrebne. 

Imajte na umu i da suspenzije rasipaju energiju i da su korisne samo na neravnim terenima što asfalt ma kakav bio nije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam dva bicikla jedan čelični MTB sa krutom vilom i trekking sa jeftinim prednjim amortizerom. Stil vožnje mi je 50-50 asfalt-off road. Dok mi na nasipu i kroz šumu na MTB otpadaju bubrezi i dlanovi na trekkingu je pravo uživanje. Ja sad ne bih kupio bajs bez prednjeg amortizera nikada. Što se tiče rasipanja energije čak ni to nisam primetio da utiče amortizer u odnosu na krutu vilu. Jedino gde se oseti razlika izmedju amortizera i krute vile je kada ustaneš iz sica i pedaliraš što ja nikada ne radim.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni treba jednom nedeljno da predjem nekih 40km tako da mi ne treba bas sve u fulu.
Ili eventualno na posao da idem to je oko 10 tak km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amortizer je kao i dobar auto...luksuz, ali je uzivanje voziti sa njim. Naravno da su skuplji bolji, ali i bicikl sa jeftinim je lepse voziti nego bez njih... po gradu je svaki amort.dobar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da kupujes novi bajs, nije na odmet obratiti paznju i na servisnu mrezu, tj bajs ce ti biti 2 g. u garanciji i bilo bi dobro da tu mogucnost koristis ako bude bilo potrebe. Ne znam kakva je situacija sa njima, odnosno Venera bike u Sabcu, ima li ovlascenog servisera. Meni se sa dva capriolo bajsa desilo da je bila potrebna intervencija u garantnom roku i sve je besprekorno funcionisalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ima ja mislim da je servis u pop lukinoj ako se ne varam,al mozda ovaj bike nema garanciju posto vidim da covek prodaje od kuce a mozda i ipak ima garanciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...