zrnke 41 Posted April 27, 2015 Moze biti da je to slicna prica. Kod mene vidis na usisnoj isto postoji polugica koja pomera leptire, a na krajnjem vidis da se odozdo kaci polugica od el. motora. Motor pomera njega, a onda polugica pomera ostale. Ono seckanje se nekad javi, nekad ne. Nije se javljalo koji dan i zaboravih da kazem majstoru da vidi sta bi moglo da bude. Sledeci vikend cu do Banja Luke verovatno pa cu tamo u dvoristu lepo da rasturim sve, da skinem EGR da ga ocistim kako valja pa cemo da vidimo. Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 27, 2015 Neće biti teško ustanoviti...ako ima poluga ima klapne i obrnuto Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted April 27, 2015 Jel si ti mislio na tu da spricnem WD zbog onog cimanja ponekad ili neku drugu polugu? Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 27, 2015 Sorry nisam te skontao za koju poligicu pitaš....ti ai mislio na onu za koju sam ti pričao a ja pišem o leptirima u usisnoj grani....ccc. sad ću da nađem neku sliku pa ti šaljem... Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted April 27, 2015 Vidim i ja da se nesto ne gadjamo Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted April 27, 2015 (edited) Stariji mjet imaju te poluge dok moj sa novjiom granom nema poluge spolja vec su unutar grane. Ja provereno imam klapne a poluge nema na vidiku.. Edited April 27, 2015 by Sava92 Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 28, 2015 Mare ovo je tvoj izvod Zatvaranje overboost ventila: 29.06 %Izmjereni polozaj turbine: 8.17 mmCiljani polozaj turbine: 8.32 mmNaredba turbo 2: %Otvorenost EGR ventila: 128 %EGR izmjereni polozaj: -0.05 mmTrazena poz. EGR-a: -0.40 mmKontrola EGR-a: Iskljuceno Ventil za isklj. hladnjaka EGR: Ukljuceno Otvaranje sol. ventila leptira: 55.19 %Otvaranje Leptira modif. protoka: 34.67 % Temperatura dizela: 15.56 °CAD/C temperatura dizela: 3562.6 mV Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20057 Posted April 29, 2015 Vidim da se spremaš da ga pokriješ ćebencetom, da ne prehladi. Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 29, 2015 (edited) Pojačava se izolacija kada se nema za nove nosače.Ha ha , čije je ono parče bureka na ABS-u ?Srećno sa radovima, i sve cigančiće iz usisa vratite mamama. Edited April 29, 2015 by ivan.ik Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted April 29, 2015 a sta se operise? slepo crevo? Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted April 29, 2015 Operacija uspela, Jelta nije prezivela Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 29, 2015 Ti brre baksuze. Korodirali. Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 29, 2015 Reci mu Ivane, baksuz jedan!Pola motora napolje......još nismo skinuli granu ali tu smo ... Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 29, 2015 Bolje da si turbinu čistio Da je meni turbina toliko pristupačna došao bih u iskušenje da je skinem jednog dana i rasturim Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 29, 2015 Ne bih ja imao mooda da ovako nešto probam.Kaiš ne volim ni da vidim a kamoli da razupčim motor. Svaka čast. Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted April 29, 2015 Nije ni na 1,9 nepristupacna nego moras da legnes Share this post Link to post Share on other sites