Jump to content
FAS Goran
Markobgd

Nuova Delta 2.0 mjet 165hp Platinum

Recommended Posts

Ma Kuvalja, uredu je, ali tebi sa 140ks treba samo malo otvaranje da preskočiš neki kamion, dok onaj sa Puntom ili Kliom mora da čeka više prostora. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesporim, ali do pre desetak godina su kola sa 140+ konja bila vecinom rezervisana za one sa malo vise love, pa se i tada moglo voziti i obilaziti a i preticati jaca kola. Vidi na auto putu je brzi onaj koji ima brzi i jaci auto, a na npr ibarskoj onaj koji zna da vozi ne bitno da li ima slab ili jak auto. Poenta je da nije nezanimljivo ljudima sa slabijim autima na magistrali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste zanimljivije po magistrali ali bar ja imam konstantan stres od patrola i radara. Ne vozim sumanuto, ali mi stoji misao u glavi i stvara mi stres, tako da bi ipak birao auto put gde mogu.

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A slazem se i s Kuvaljom, obisao sam Srbiju uzduz i popreko punticem na metan (~55ks) i na kraju ja budem taj koji sve obilazi. Jeste da negde ne mogu samo da preletim ali kad se navikne covek na auto moze skoro svuda da obidje.

Edited by Sava92

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, ne trebaju tebi svi konji koje ti auto ima, ali, uvek je zgodnije i opuštenije preteći sa jačim autom. A većina ljudi nema hrabrosti, a ni vozačkog znanja i drskosti da pretiče sa slabijim kolima.
Primera radi, put koji sam prešao sto puta kada idem u vikendicu mi se uvek činio teži i naporniji kada sam išao Puntom, nego kada sam išao Alfom - a vremenski mi je trebalo gotovo podjednako. Jednostavno, manje brinem, radije ulazim u preticanje, i osećam se bezbednije. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogresno mislis, ko zna auto i zna da vozi uziva i sa takvim autom na magistrali a bogami preskace papane sa mnogo skupljim i jacim autima,

 

He he :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam išao, odustao sam...

…skidaću granu da je očistim i da vidim kakva je skalamerija unutra sa tim leptirima i ima li ih uopšte pa ću nakon toga da vidim šta i kako dalje. Cenim da ako to sve operem, podmažem i razradim (ako uopšte ima leptira) i spakujem nazad da sam miran bar još 50~70kkm ako je dosada radilo ovih 130kkm!

Sa zatvorenim EGR-om sam imao nepravilan rad motora...

Softversko gašenje već očišćenog i "zaštopanog" egr-a košta 5000din...pa jel nije logičnije da sa tih 5000 platim skidanje usisne grane, sve doteram u fabričko stanje i teram bez razmišljanja do sledećeg velikog servisa na kom opet bez nekog velikog podizanja cene ruku pošto je motor već razubčen ponovim kontrolu i eventualno zahvat čišćenja.

Pobornik sam onoga daako je neko nešto stavio negde da tu treba i da bude. Pokolebao sam se prilikom ovog skidanja egr-a i potrčao da isti zatvorim i ugasim ali sam malo oladio glavu i ipak rešio da uradim gore napisano tj. onako kako smatram da je i ispravno.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je na 2.0 mjet drugacije to reseno, slabo poznajem tu materiju pa ne bih da lupam, ipak ovo treba neko posle da cita.
Kod mene je egr bio ispravan, tj bar mislim da je bio ispravan, jer je normalno auto vukao, nije izbacivao nikakvu gresku i slicno. Ali mi djavo nije dao mira, kad sam jednom prilikom skinuo ono rebrasto crevo i video koliko garezi ima u njemu pitao sam se kako auto uopste ide. :D Posle sam skinuo sve komplet, ocistio lepo i zatvorio (pisao vec na temi) i nadam se da sam mu ucinio dobro delo i da je prodisao. Evo nekih 10ak dana otprilike sve je ok, radi normalno, sem sto sija greska. Iskreno, trenutno mi je to jaka cena za softversko zatvaranje, ne znam koji je proces, mozda ima tu posla, opet ne bih da nagadjam a i da se ne uvredi neko ko se time bavi, ali sacekace to malo, valjda mu ne smeta nista ovako. Sem sto meni bode oci.
Sta je Goran rekao na to oko zatvranja egr-a na tvom motoru? Neka druga metoda, ili samo redovno ciscenje?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li bio danas možda u Krnjači?

Bila jedna lepa Delta parkirana blizu mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam drug, upravo se vratih iz Šapca.

 

Evo još jednog odličnog rezultata BG-ŠA-BG preko Obrenovca, nas 5 u kolima (dvoje dece) i opet vožnja po ali uglavnom malo iznad ograničenja i rezultat

IMG_20150425_172054.jpg IMG_20150425_172106.jpg IMG_20150425_172057.jpg

Rezultat je još bolji nego prošli put jer je sad u povratku radila klima konstantno!

Jedino sa čime mogu da povežem ovakvo ponašanje auta je sa čišćenjem EGR-a i one cevi što vodi u usisnu granu jer do sada nikada nije išla potrošnja ispod 4,9l/km

 

IMG_20150422_190606.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko tandrlja , krenuo u 8 i 15 (po ladovini) , žena mu non-stop zvocala za brzu vožnju i sad kao čist EGR utiče na potrošnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha da nisam video svojim očima , mili Jelta magistralom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav HDR :D

 

Edit: Elem, jel se vidi ta polugica sto si pricao negde na slikama?

Edited by zrnkemiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je ovo u krugu leptir a u pravougaoniku treba da je poluga i negde iza ove budže na sredini elektromotor koji je pokreće. Potvrdiće se tek iz kanala ili ogledalom ali iako sam dobio info (od dede) i na tome mu hvala da nema leptire ostaje da samo vizuelno to i potvrdim kad budem kod majstora jer se na ovim slikama izgleda vidi....

5_2_1.jpg

 

Ovo je neka polovna grana sa Alfe 159 sa ja mislim istim motorom gde se lepo vidi sve....videćemo...

IMG_20150428_002237.jpg

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...