Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Maler me tera neki opasan... Prekjuce mi pukne remenica aletrnatora i izleti ka kraku sasije, usput PK isece uzduzno na froncle i jedan od tih komada podleti pod zupcasti... Dalje znamo sta se desilo. Uglavnom premotao ga je 21 zub i ventile je pokrivio definitivno. Danas ili eventualno sutra skidam glavu da vidim ima li sta od njega, da vidim sta  je sa klipovima i ostalo. Pedja iz Indjije mi nudi pun blok i glavu za 160e. U opticaju mi je i da jurim mjet 8v 120ks sa strujom. Zna li neko pouzdanu u slucaju te avanture sta sve mora da se menja? mjet nosi EDC16?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest vas krenulo...da mjet nosi edc16,mada sa edc16 ti nece raditi tabla.Bolje ubaci 115 jtd,pa nek ti neko remapira ecu za njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jbg Zemunac :(

Jel ti davala remenica neke znake da nije ok?

Cvrkutanje, škripa itd?

Iskreno nije mi jasno kako se zavukao komad pod kaiš?

Zar nema onaj poklopac između kaiša?

(verovatno sam postavio glupo pitanje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U voznji zaskripuckalo par puta kao spaner bas takav isti zvuk i bam. Skinuo sam alternator, razupcio sam auto i vratio sve na fazu, okrecem rucno ide bez problema sve, ne glavi nigde. Kasnije idem opet u garazu da probam da ga upalim da vidim sta ce se desiti. Jel zna neko jel me da se pali bez alternarora (kablovi su izolirani)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo mi sad sve cudno, na bregastoj sam izbrojao tacno 21 zub van faze, na tu razliku sam ocekivao ventile svarene sa celom klipa a on se sad ufaziran okrece bez problema?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze to sto ti okreces nema veze,ako su se stigli trebalo bi da si izgubio kompresiju.

Treba da proveris svakako.

Edited by asterix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da znači. Kod tih motora klipovi i ventili stoje u ravni. Eventualno probije šoljice. Prorobaj da upališ. Ništa ne možeš da izgubiš. Pogotovo što se okreće normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ufaziran, upaljen i na paljenju bas lepo zalupa, posle se samo malko cuje tak tak tak... Svakako necu da se zajebavam, motor otvoren i sad od nedelje nosim glavu na ravnanje i hidrotest i na proveru vodjica,ventila, soljica i td. Hteo sam da promenim ceo motor jer imam ponudu za relativno malo para ceo drugi motor da uzmem ali kad sam video blok odma sam odustao jer je u savrsenom stanju! Honovi se vide kao da je juce naslozen u fabrici.

 

12273113_10208269313232655_869800569_n.j

 

12279480_10208269313272656_1463481656_o.  12281654_10208269313112652_1535397531_o.

 

Gledam glavu i golim okom uopste ne primecujem gde je udarao, nema tragova ni na celu klipa ni na ventilima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne udaraju se oni baš mnogo. Dovoljno je da se poljube i stablo ventila se krivi jer je stisnuto bregastom odozgo i klipom odozdo. Sendvič!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mom iskustvu, trebao si prvo šoljice da proveriš. Znaju ventili da naprave mala udubljenja i zbog toga lupka. Bilo bi ti mnogo jednostavnije i jeftinije ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi da li se mrdaju ako malo zapnes ventile.

Mozda ga je iskrivio malo ali taman da se cuje.

Sredices ti to i bice pracka. :unworthy:

Edited by asterix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glavudza odnesena na obradu, na brzaka smo bacili oko, metodom benzin u kanal ustanovljeno je da je jedan ventil kriv i da su bar dve soljice dobile stomacic, sutra se cujem kada je decko raskupusa celu pa javlja tacno stanje. Jel istina da su soljice iste kao za juga/stojadina? I zamenjeno je dzubre na alternatoru, ***em mu sve po katastru.
 
df61d98f3d8b6b4c1d282745eb97c4c972775762
 

 

Evo malo po povratku iz sopinga.
 
6b9dbffcb64af9a97caeb83b5a9da323b773eaf8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam 16 soljica u garazi pa mu nosim sutra nek probere. Ono kad pogledam najveci trosak mi ispade remenica i dihtung glave. Ostalo sve sto sam nakupovao bi menjao svakako. I jos nesto me zanima, u original kutiji seta zupcenja dobijem Dayco kais, to ok ili da lomim noge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zavisi sta si uzeo od seta?

Ja sam uzimao skf spaner i conti kais. Sam birao bio. A reinzove dihtunge i corteco semeringe. Kad si vec rasturio motor uzmi i semeringe zameni. Nisu skupi ja mislim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...