sibonios 43 Posted August 12, 2018 Skini kompjuter, otvori poklopac (mozda je zaliven silikonom), proveri pinove da li su ok sa unutrasnje strane gde se kace konektori (dobro pogledaj i lupom ako treba), gurni ih nazad ako je to u pitanju i malo ih prelemi. Mozes sve koji su ti sumnjivi da blago prelemis. Kod mene je tako bilo. U gradu se comp vise greje jer je podji - stani i cetiri pina su se bukvalno pomerila nekoliko mm. Stavi malo silikona po rubu poklopca i vrati sve na mesto. To je jedna od mogucnosti, najjednostavnija i najjeftinija. Mozes sam to da uradis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted August 12, 2018 @Nikola014 Ovo što ti je rekao @sibonios ti govori da je u kompu problem. Tipično za Stila 1.6., ima dosta o tome već na Forumu. Sada, posle spajanja tema, pogledaj i sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Plus, baci pogled i na ovu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39880-stilo-asr-failure-loose-connection-ecu-problem/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3650 Posted August 12, 2018 Može biti ali ja blagu prednost dajem TP senzoru. Svakako dijagnostika mora pre svega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted August 13, 2018 On 10/24/2013 at 4:14 PM, neshaoct said: Kakvih bre 500 evra, odakle ti to... Ako je komp neće koštati ni pola od toga... Tacno ode 500 evra ja kupio nov proslog leta kod Gorana i svi problemi nestali Stilo kao nov , nisam hteo da se zezam sa reparacijom kompa , verujte mi isplati se. Ko moze ja preporucujem nov ECU. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted August 13, 2018 @freemen Nisam ni mislio da ćeš uzimati nov kada sam rekao da ne može toliko da košta...to retko ko uradi, svaka čast na odluci. Imao sam Stila 1.6 i nisam stigao do njegove zamene kompa, ali da sam došao dotle šanse nema da bi uzimao nov. Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted August 13, 2018 Ljubav nema cenu ja tezim ka perfekciji bez obzira na trenutnu vrednost automobila na trzistu. Reparaciju nisam ni uzimao u obzir. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
smeker192 3 Posted September 6, 2018 Ljudi, da li neko zna sta je problem?! Motor stilo 1,6 radio sve ok. i rasturen motor zbog zamene karika-sastavljen motor, kres na kljuc, motor radi, ali gasi se na leru( klapna ociscena, cak je probana i klapna sa drugog stila koji radi ok. i nista i dalje isti problem gasi se kad se oduzme gas), na otvorenom putu ide k*o zmaj! POMAGAJTE !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 97 Posted September 6, 2018 99% nije dobro ozubljen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3650 Posted September 6, 2018 A da probate da odradite jednu kalibraciju klapne i da pregledate vakume ... pre nego rasturite nanovo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted September 6, 2018 Jel dobro uzubljen korišćen alat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
smeker192 3 Posted September 14, 2018 Nije problem u zupčenju. Korišćen alat i provereno zupčenje, sve u redu. Promenjene 3 klapne, sa sve 3 različito se ponaša. Da li je moguće da je usled stajanja od 10ak dana dok je motor i instalacija bila rastavljena oslabio kompjuter ili crkao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7946 Posted September 14, 2018 On 9/6/2018 at 8:47 PM, Mijailović P. said: A da probate da odradite jednu kalibraciju klapne i da pregledate vakume ... pre nego rasturite nanovo? I meni ovo pade na pamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted September 14, 2018 Što se tiče stajanja nema šanse da crkne ako je bio odspojen od struje? Ako prima gas i vuče ko lud onda je komp ok..Ne bi ni upalio da je ecu crko.. Pogledaj ponovo vakume..Vidi dal je sve povezano i proveri vakum od serva..Ako na nekom crevu vuče vazduh mora da se gasi.. Druga stvar da ga povežeš na dijagnostiku pa vidiš dal ima neke greške..I klapna gasa ne moze tek tako da rikne.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
smeker192 3 Posted September 14, 2018 Na dijagnostici izbacuje neispravnost klapne gasa, ne znam da li moze da bude neki džek možda (slaba konekcija i tako nešto) ili da se rasturi klapna i očisti unutra mehanizam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted September 14, 2018 Kazeš da si kačio 3 klapne pa jel radi sa nekom normalno?Nemoguće da su sve neispravne..Kakav je maf senzor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3650 Posted September 15, 2018 Nema MAF senzor . Konektor klapne je problem. Ima tema gde je crnisale objasnio postupak sređivanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
smeker192 3 Posted September 15, 2018 Nisam pametan, stvarno izgleda neka glupost je u pitanju. Kad je hladan motor on cak i proradi, cim se zagreje on zeza i hoce da se ugasi kad se oduzme gas. Probace majstor u ponedeljak i taj senzor i konektor klapne gasa da proveri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 736 Posted September 25, 2018 On 9/15/2018 at 8:54 PM, smeker192 said: Nisam pametan, stvarno izgleda neka glupost je u pitanju. Kad je hladan motor on cak i proradi, cim se zagreje on zeza i hoce da se ugasi kad se oduzme gas. Probace majstor u ponedeljak i taj senzor i konektor klapne gasa da proveri. Naravno dok je hladan da hoce da radi jer je klapna sirom otvorena i obrtaji su 1200+, cim se ugreje nema snage da odrzava 800 obrtaja. Nesto nije sa konekcijom klapne u redu 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dexso 0 Posted June 8, 2020 (edited) Pozdrav svima,novi sam ovde i imam novi problem sa Fiat stilom 1.6 16v 2003god,ako neko moze da da savet bio BiH zahvalan. Vozim stila auto ko metak prosle godine radio motor komp auto održavan u fulu i sta se sad desava,auto u voznji upali lampicu engine fault obori obrtaje na 1200 dam gas do 2000 dodje i to je to,ugasim ga upalim lampica i dalje svetli oko motora nekad se ugasi i auto redovno radi a nekad posle par stotina metara opet sa obrtajima kako sam i napisao.Bio na dijagnostici tri puta sva tri puta sve u najboljem redu,jednom je izbacio gresku 122010 unknow name i to je to ,detonacija u redu,lamda svecice pritisak omski otpor ,klapna Kaze majstor nije prljava,odradio dizne opet ista stvar,da li neko ima ideju sta bi moglo da bude,unapred hvala. Edited June 8, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3650 Posted June 8, 2020 Uh, uh ... malo je sve ovo nejasno... Ono što sam ja razumeo iz svega je problem u klapni gasa. Čini mi se da majstor nešto debelo ne razume. Koja je dijagnostika korišćena? Ipak, svi simptomi ukazuju na klapnu a za to postoji tema. Da se ne bismo ponavljali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dexso 0 Posted June 8, 2020 (edited) Hvala izlistat Cu i procitati kad vec tako savetujes. Edited June 8, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted June 8, 2020 @Dexso Evo te teme oko klapne: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43499-stilo-16-16v-klapna-gasa/ A, pročitaj sada nakon spajanja i sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tonino 0 Posted September 3, 2020 (edited) Pozdrav, imam jedan fantomski problem. Kada startujem motor auto neće da primi gas tj prima ali jako slabo, i kad stigne do 2000 obrtaja tu stane, za to vreme na leru trokira i variraju mu obrtaji. Kada ga posle par puta upalim onda radi kako treba. Edited September 3, 2020 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19970 Posted September 3, 2020 @Tonino Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom . Mozes da procitas dosadasnja iskustva, uzroka moze da bude vise... Quote Share this post Link to post Share on other sites