Jump to content
FAS Euroauto Goran
Muske

Grande Punto - magle stakla / šoferka

Recommended Posts

Uvek mi magle stakla kad je kisa. Zamenio filter kabine, citio klimu i opet isto. Kad prebacim na toplo i upalim klimu odmagli se za 3 sekunde. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da je to sasvim normalno.

 

Relativno mala kabina, još ako ima više ljudi unutra sasvim normalna pojava. Meni se na oboje kola magle stakla čim krene kiša. Otvoriš prozor tek toliko da može da cirkuliše vazduh ili upališ ventilaciju i uživaš :)

 

Jedino ako se baš nerealno uvek magle može biti da ventilator kabine ne radi, mada bi verovatno primetio i ovako da se to dešava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to sam probao i nece. Imam i Opel Corsu C, u njoj mi ne magle a jos je manja kabina. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHAHAHAHA. Parkiran je na betonu. Moram da proverim sve to, klapna nije i to sam proveravao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri da li ti je klapna prebacena za uvlacenje spoljnog vazduha jer na recirkulaciji unutar vozila magli obavezno po kisi.pogledaj mozda je I ta klapna zaglavila pa stalno mesa unutrasnji vazduh

Edited by mikisxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

u slucaju da je "kazance" ili ti grejac kabine ili mali hladnjak osecao bi se smrad antifriza u kabini I postojao bi gubitak antifriza.pa to se primeti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta je problem da pustiš malo klimu i grejanje zajedno? Ako imaš manuelnu klimu to je baš lako podesiti, a biće lakše ne samo staklima, nego i tebi.

Tapatalk 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je ok ukoliko je sve ispravno, ali @Muske je napisao da mu uvek magle stakla kad pada kiša, a to baš nije skroz normalno i ukazuje na problem.

Za miris antifriza u kabini i gubljenje rashladne tečnosti se slažem, ali neko ko se prvi put sreće s tim problemom možda neće povezati to s magljenjem stakala, zato sam naveo kazanče kao jedan od mogućih uzroka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam i rekao. Kad uljucim klimu i prebacim na grejanje ne magli. Ja iskreo misli da su zapuseni kanali za odvod vode izmedju soferke i haube. Moram to da proverim.

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari,

 

Pre izvesnog vremena sam ustanovio da stagla poprilicno magle ( napolju kisa,a u kabini nije pomagalo ni grejanje ni hladjenje) i da se oseca kao miris plina kada ponekad pustim izduvavanje.

Proverili u servisu i konstatovali da je otisao mali hladnjak ( nisam siguran kako pogotovu sto nisu ustanovili curenje u kabini). tada su dolili litar ulja i oko 300-400 gr antifriza. Inace sam 2012 kupio polovni GP 2007 godiste. tada sam uradio veliki i mali servis,a antifriz je samo dosut. Presao sam od tada oko 8000 km pa mi je cudno da je potrosio 1 l ulja.

 

Danas sam ponovo bio u servisu jer sam ustanovio cudan miris u boci za antifriz.

Slozili se da se oseca plin i predlozili da se prvo uradi rasprsivac i provere membrane.

 

ZBUNJEN SAM RAZVOJEM SITUACIJE. I JA MOGU DA BUDEM MEHANICAR AKO SVE STAVIM NOVO PRINCIPOM ISKLJUCIVANJA.

 

Ima li neko savet kako da pouzdano utvrdim sta je u pitanju i kako videti gde eventualno gubi tecnost ispod haube.(Danas smo ustanovili da je izgubio deo antifriza sipanog pre neki dan)

 

Jedna napomena - rece danas majstor da je juce napravilo kao sapunicu dok je dolivao antifriz i pitao me da nisam sipao neko sredstvo(naravno da znam da ja nisam,ali nemam pojma sta je bilo u boci prilikom kupovine auta).

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se oseca miris plina iz boce za rashladnu tecnost,onda moras raditi rasprsivac,kao sto su i oni rekli.

A sto se tice malog hladnjaka ili grejaca kako ga zovu,vidi unutra,pipaj tepih da li je mokar,ispod table...

Oseca li se miris antifriza kada pustis ventilaciju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da da mora biti tepih morak ako je vrisnuo hladnjak kabine, a i malo malo bi morao dolivati rashladnu tecnost..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima.

Nismo nasli da curi bilo gde u kabini.

Nervira me sto rekose da mora cela instrument tabla da se skida ako menjam hladnjak.

{Probacu sa membranama i eventualno skroz novim antifrizom pa da vidim.

Vise se oseca na plin kada pustim ventilaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako su i meni pricali pa ispalo da je samo klapna zaglavljena...

Klapna usisa vazduha s polja ili iz kabine. To je sigurno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi je bila klapna i zbog nje magli,ali kolega iznad je rekao da gubi tecnost po malo. A kada gubi bas po malo,to je jako veliki problem naci gde pusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mu se cini da gubi po malo, nego gleda posudu kada je hladan autp i kada je vruc.... Ja sam istu stvar istripovao. Ako ne dospes pola litrea na 2oo km klapna je :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...