Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Guest 11484

Punto mk.2 - magli u kabini / gde je filter klime?

Recommended Posts

Guest 11484

Magli mi auto bez obzira što je uključen ventilator u kabini ? Da li je neko menjao hladnjak u kabini ? Nemam klimu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za početak prebaci klapnu da uvlači vazduh spolja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 11484

moguće da je riknuo grejač u kabini.kada pustim grejanje oseća se antifriz u kabini.smrdi za sve pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je bilo i kod mene dok sam imao punta. Maglilo je staklo, i smrdeo je antifriz. To mozes da probas da proverits tako sto ces ukljuciti grejanje i zatvoriti spoljni dotok vazduha. Ako se vidi isparenje onda sigurno je pukao taj mali hladnjak tj. grejac. Jedino sto je sad malo teze da vidis isparenje kada je napolju 30 stepeni. Nisi rekao koji je punto u pitanju. Ja sam imao jedinicu 98'. Kod menjanja tog grejaca mora da se cupa kompletna komandna tabla napolje, sve ispred vozaca i suvozaca. To moze da bude mac sa dve ostrice, ako nemas bas dobrog majstora, nema sanse da ti uklopi nazad sve kako treba. Mislim na plastike i dihtovanje sistema za hladjenje/grejanje. Nije nemoguce ali ja sam imao dobrog majstora pa je dva puta radio i opet nije mogao sve da vrati kako treba. Na kraju nije grejao kako je grejao sa fabrickim radiatorom, koji je bio pukao. Kada je napolju bilo -5 stepeni ja nisam mogao da ugrejem u kolima dok vozim 60km/h. Kad stojim sve OK, ali dok ide nema sanse. Koliko se secam sve komplet sa delovima sam platio oko 150 eura. Puno srece...

P.S. bas sam udavio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu mnogo price,curi ti mali hladnjak, i to jos uvek po malo!

Trk u prodavnice auto delova i kupi RADIATOR STOP LEAK od Valvolina i upotrebi ga po uputstvu i resio si problem za jedno duze vreme sem sto moras da vodis racuna ako menjas ili dolivas antifriz procurece opet,ali opet sipas ovo i cepas!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 5547

100% ti curi mali hladnjak.

Meni je isto bilo dok sam vozio Punta i nisam ga menjao bas zbog ovih prica, kao mora da se vadi cela instrument tabla, airbegovi itd.

Ali to nije tacno ! ! !

Nakon sto sam prodao auto rekao mi je covek u Junioru da su dugo mislili da je veliki problem i rad zameniti mali hladnjak na Puntu, ali da se on ustvari menja jednostavno. Citiram >moze da mu se pridje odozdo<.

Pa se ti sad raspitaj, i nadji nekog ko to zna da uradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako moze bez vadjenja cele inst. table onda super.

Mada ni RADIATOR STOP LEAK nije lose resenje kao sto je rekao Chila. To je sigurno samo naprslina a to moze da se sredi sa tim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam ovo procitao setio sam se, neko mi je rekao da na puntu ne mora dase skida cela tabla da bi se zamenio mali hladnjak,a to znam jer sam ja imao problem na kalibri sa malim hladnjakom i kod nje je morala da se skine tabla, a da bi to izbegao problem sam resio sa radiator stop leak i vozio 2 godine tako bez problema!

Ti vidi sta ces i kako ces,ali ti je moj savet radiator stop leak i gotov problem lako i jednostavno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam ja jedno pitanje vezano za ovu tematiku. Vozim Fiat Bravo 1.6 16V sa klimom.

Imam muke sa magljenjem stakla kad vozim nocu, bez ukljucene klime. Probao sam sve kombinacije, toplo, hladno da duva na naj jace na najslabije ukljucivo/iskljucivao onaj prekidac za spoljni vazduh i nista magli i dalje. Kad ukljucim klimu odmagli iz momenta.

Desava mi se isto tako da kad ukljucim klimu i neposredno kad je iskljucim da uduva vrlo malo ustajalog vazduha, kao prasnjavog.

Polen filter sam mu zamenio pre 1000km, otvarao ga, jos uvek je cist a klima radi savrseno, hladi ko luda.

Malo mi glupo da vozim nocu sa ukljucenom klimom samo da mi ne bi maglio stakla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 5866

grejac kabine, ninic radi zamenu bez skidanje table

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ste sigurni da je otisao grejac kabine ?

Prvo ne gubi tecnost, drugo u kabini nema nikakvih tragova, trece na polozaju za grejanje greje ko lud ali i dalje magli soferku. Sve dok ne ukljucim klimu.

Meni lici kao da ne prima vazduh spolja, rekose mi da je prekidac pored (levo) onog koji pali klimu zaduzen da zatvara/otvara dovod spoljnog vazduha. Lici kao da on ne radi kako treba, to jest da sve vreme vrti unutrasnji vazduh.

Jel imao neko slicno iskustvo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koliko ste sigurni da je otisao grejac kabine ?

Prvo ne gubi tecnost, drugo u kabini nema nikakvih tragova, trece na polozaju za grejanje greje ko LUD ali i dalje magli soferku. Sve dok ne ukljucim klimu.

Meni lici kao da ne prima vazduh spolja, rekose mi da je prekidac pored (levo) onog koji pali klimu zaduzen da zatvara/otvara dovod spoljnog vazduha. Lici kao da on ne radi kako treba, to jest da sve vreme vrti unutrasnji vazduh.

Jel imao neko slicno iskustvo ?

Ako je sve kao sto si napisao jedino,po meni,je da kao sto si i sam rekao ne prima vazduh spolja i zato se javlja magljenje a soferka ostaje zamagljena cak i ako postavite da na nju duva topao ili hladan vazduh,nebitno!

Probajte i sami,ovaj problem necete resiti sve dok ne okrenete ili postavite u polozaj da ventilator uvlaci vazduh spolja. Mozda ti se nesto otkacilo unutra i nemas ventilaciju spolja!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 10793

Da li taj slucaj ima veze sa mojim slucajem maglenja jer kod mene se magli iskljucivo kada je kisa i to bas u velikoj meri i hoce kada je valjda neka vlaga ja mislim ili napolju jako hladno... Nisam primetio da nesto isparava, smrdi i da lose greje i slicno. Inace imam klimu, nikada nisam menjao filter kabine pa ne znam da li moze i to da bude razlog povecanog maglenja ili je to normalna stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosla zima, nadam se da ce skoro i da ode, radi grejanje po ceo dan... Da li vam se magle prozori? Ne soferka nego bas prozori. Meni grejanje radi odlicno, odmagli prozor za "sekund" kao i stakla pozadi, ali mi magle ostala stakla. Da li to ima veze s tim sto sam zatvorio protok vazduha spolja, da bi bilo bolje grejanje ili je neki veci problem? Primetio sam da nije samo magla nego da je "mokro" kao rosa.

Tecnost je OK, dolio sam malo destilovane vode, bukvalno ni decilitar, bas zbog toga, nema nikakvih mirisa u kabini.

Probacu da otvorim protok vazduha, da tako proverim, ali me zanima ako nije to, sta bi moglo da bude. Da li taj mali hladnjak ili nesto vece i komplikovanije?

Edited by radoznali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do protoka vazduha je. Mora ti biti "otvoren" da se ne bi maglila stakla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo još jedne ideje koja bi možda mogla da bude uzrok magljenja - moj slučaj:

U početku mi se enterijer maglio, bilo leti, bilo zimi - na sve strane. I obavezno funkcija za brzo odmagljivanje, i to nestane. Medjutim, kada krene kišica, opet magljenje. Vidim da je to dosta česta pojava, medjutim nisam joj pridavao važnost jer je način za otklanjanje relativno efikasan.

MEDJUTIM

Promenim ja šoferšajbnu (izgrebanu i oštećenu, preko svake mere), a usput mi majstori saopšte da mi na donjem delu nije bila uopšte ni zalepljena, nego samo oslonjena na nasač!. Po izvršenoj zameni i dobrom dihtovanju šajbne očistili su i oluk od klime i cev odvoda kondenzata. Od tada prodjoše 3 godišnja doba i NIKAD mi se nije zamaglila! (jedino, ako baš skroz mokar udjem u kola, a prozori zatvoreni).

Moja pretpostavka: da li vam je prozor dihtovan za karoseriju?

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno se slažem. Šta znači protok vezduha otvoren? On je uvek postoji, samo može da cirkuliše samo unutrašnji,

što radimo kad koristimo klimu, ili da ubacuje (dodaje) i delimično spoljni vazduh. Tako to radi.

E sada, spoljni vazuh je hladniji a i zna da bude mnogo više vlage u njemu...

Ja ne otvaram tu klapnu za dodatak vazduha spolja ni leti ni zimi (čak i duže traje polen filter).

Malo mi magli kada je baš ledeno a auto hladan, ali posle odmagli. Za bočne treba podesiti i ono bočno duvanje.

Drugim rečima - proveri odakle tolika VLAGA da pravi i rosu.

Edited by Banetv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Šta znači protok vezduha otvoren? On je uvek postoji, samo može da cirkuliše samo unutrašnji,

što radimo kad koristimo klimu, ili da ubacuje (dodaje) i delimično spoljni vazduh. Tako to radi.

E sada, spoljni vazuh je hladniji a i zna da bude mnogo više vlage u njemu...

Ja ne otvaram tu klapnu za dodatak vazduha spolja ni leti ni zimi (čak i duže traje polen filter).

U svim uputstvima za koriscenje automobila pise da klapna za dodavanje spoljnog vazduha mora da bude otvorena kada zelite brzo da odmaglite stakla!!!!

A polen filter je predvidjen da se menja dva puta godisnje. Ja ga menjam jednom godisnje (skoro uvek mi je otvorena klapna za spoljni vazduh, osim po najvecim vrucinama i ako je ispred mene neki wagen dizelas) i nemam problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros otvorio klapnu i nije maglilo nigde. Praticu par dana, pogotovo sto ce biti ledenih dana od ponedeljka, pa cu videti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A polen filter je predvidjen da se menja dva puta godisnje. Ja ga menjam jednom godisnje (skoro uvek mi je otvorena klapna za spoljni vazduh, osim po najvecim vrucinama i ako je ispred mene neki wagen dizelas) i nemam problema.

A imam li ja taj filter polena? Punto Mk1 1.2 8V,nemam klimu niti bilo sta?

Inace,kao sto rekose,mora da bude uvek prebaceno na dotok spoljnog vazduha,meni je uvek tako i u kombinaciji sa zadnjim grejacem,nikad mi nista ne magli... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...