Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Guest 11484

Punto mk.2 - magli u kabini / gde je filter klime?

Recommended Posts

Jutros otvorio klapnu i nije maglilo nigde. Praticu par dana, pogotovo sto ce biti ledenih dana od ponedeljka, pa cu videti.

Neće ti magliti, odma' da ti kažem : :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sada ne magli, al se oseca neki cudni miris, nesto tipa plin, mada plin nemam. Ne, nije ni to sto vi "nevaljalci" mislite :)

Kako mirise antifriz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ciljaš na mali hladnjak, radijator kabine, on kad procuri miriše na antifriz i oće da magli, a kako miriše antifriz, najbolje da pomirišeš ispod čepa velikog hladnjaka (kad je tečnost hladna naravno, da ne postaneš irvas Rudolf :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ti gubi antifriz na malom hladnjaku onda treba i da ga gubi u posudi,pada nivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se ponekad desava, kada je bas jako hladno, da mi zamirise antifriz na prvo ukljucivanje ventilacije, ali brzo nestane i ne smanjuje mi se nivo u posudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miki spasavaj nas :), jel imaš neke slike kako se dolazi do malog hladnjaka na Mk2? Meni smrdi kad klimu upalim i ponekad se malo oseti na grejanju, menjao polen filter, koji je izgleda bio fabrički na kolima :( i ništa. Nisam primetio da gubi antifriz, pa bar da vidim na šta liči mali hladnjak - da se nije "ubuđao", ako nije akcija tipa rasturi pola auta. Za to je bolji servis...

Inače, gde Punto mk2 "uvlači" spoljni vazduh, ako ima neko sliku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pocetak curenja malog hladnjaka prvo krece da bali,meni je to sto je balavio :) sjebalo centralu air beg-a na bravu...

Edited by boki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miki spasavaj nas :), jel imaš neke slike kako se dolazi do malog hladnjaka na Mk2? Meni smrdi kad klimu upalim i ponekad se malo oseti na grejanju, menjao polen filter, koji je izgleda bio fabrički na kolima :( i ništa. Nisam primetio da gubi antifriz, pa bar da vidim na šta liči mali hladnjak - da se nije "ubuđao", ako nije akcija tipa rasturi pola auta. Za to je bolji servis...

Inače, gde Punto mk2 "uvlači" spoljni vazduh, ako ima neko sliku?

Za grejanje je radijator sa toplom vodom a za hlađenje isparivač sa freonom iz kompresora klime. Daklje različite stvari

a ako imaš mirise i kod grejanja i hlađenja onda je nešto valjda prljavo u kanalima za vazduh. Možda je i ventilator nalepio svašta. Vazduh ulazi ispod šoferke a kako izgleda znaju samo majstori Miki,Goran i ostali pa ako imaju slike...

Možda da očistiš prostor ispod motora brisača.

EDIT: Da dopunim priču oko klapne: svako neka sebi nađe optimalno rešenje, to je valjda poenta foruma.

Ja uglavnom vozim po gradu (čitaj: po smradu) i klapnu uvek zatvorenu i neki miris pa je podnošljivo

naročito iza autobusa. Evo danas sam vozio hladan i na magli (-5). Kada idem van grada na plac

(šume) uživam da otvorim i klapnu i prozor pa i zimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

skida se tabla ali moze se videti na kanalima za vazduh donjim ima li tragova antifriza i bez rasturanja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dosla zima, nadam se da ce skoro i da ode, radi grejanje po ceo dan... Da li vam se magle prozori? Ne soferka nego bas prozori. Meni grejanje radi odlicno, odmagli prozor za "sekund" kao i stakla pozadi, ali mi magle ostala stakla. Da li to ima veze s tim sto sam zatvorio protok vazduha spolja, da bi bilo bolje grejanje ili je neki veci problem?

Nema šanse da ne magli ako si zatvorio dotok vazduha pogotovo zimi kod duže vožnje i više putnika.

Disanjem se oslobađa vlaga (latentna toplota) koja ostaje u vazduhu. Kada relativna vlažnost pređe 100% vlaga se kondenzuje.

Grejanjem vazduha povećava se relativna količina vlage koju on može da primi pre kondenzacije ali na kraju opet će doći do kondenzacije.

Treba ti svež vazduh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probaj sta ti covek kaze ne kosta te nista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima, proradilo sve kako ste opisali.

Nisam uopste obracao paznju kad sam namestao tu precagu za "oslobadjanje" vazduha, mislio sam da je otvorena, tek naknadno sam utvrdio drugacije, ali nisam menjao. Pre neki dan sam je otvorio i sad je OK.

Edited by radoznali

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ne kapiram kako uopste iko moze da vozi sa ukljucenom recirkulacijom? Makar malo duze. Ja je koristim samo kad se priblizavam nekom kamionu u guzvi, ili kad ocekujem neki smrad (tipa, smetliste ili slicno). Kad zaboravim da vratim, pocnem da se znojim i nelagodno osecam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

LJudi, recirkulacija služi isključivo da spreči ulazak "smradova" u kabinu, a ne da bi grejanje bilo bolje!!! Ako je grejanje loše, onda imate problem sa grejačem kabine, tj. protokom rashladne tečnosti motora kroz grejač kabine.

Što se tiče klime, klima uređaj prvenstveno služi za regulisanje vlažnosti vazduha, tako da ne postoji potreba da se klima uređaj isključuje, bez obzira na spoljnu temperaturu.

Dakle, ako je sistem klime/grejanja ispravan, uključena klima na 22 stepena i isključena recirkulacija i stakla se nikada neće magliti.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dakle, ako je sistem klime/grejanja ispravan, uključena klima na 22 stepena i isključena recirkulacija i stakla se nikada neće magliti.

Matoree, u Srbiji jako malo Puntića ima mogućnost klime na 22 stepena ;), a kamoli da se voze sa klimom i zimi pa da troše 10l :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stavis na 22 stepena upalis klimu i vidis okrece li unutrasnju remenicu kompresora.i naravno sta vidis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% ti curi mali hladnjak.

Meni je isto bilo dok sam vozio Punta i nisam ga menjao bas zbog ovih prica, kao mora da se vadi cela instrument tabla, airbegovi itd.

Ali to nije tacno ! ! !

Nakon sto sam prodao auto rekao mi je covek u Junioru da su dugo mislili da je veliki problem i rad zameniti mali hladnjak na Puntu, ali da se on ustvari menja jednostavno. Citiram >moze da mu se pridje odozdo<.

Pa se ti sad raspitaj, i nadji nekog ko to zna da uradi.

ovaj post je malo stariji

ali nema trika da se zameni mali hladnjak na puntu mk1 ako se ne skine cela tabla

provereno i uradjeno danas

pokusavalo se na sve moguce nacine da se izbegne taj rad ali ipak i uz konstatacije sa strucnim majstorom prionuo sam na skidanje table

Share this post


Link to post
Share on other sites

Celu zimu mi je tako. Stavljeno je da uvlaci vazduh spolja.. Al uglavnom su mi zadnja stakla skroz zamagljena a suvozacko i vozacko onako do pola. Jedino je soferka cista i zadnje staklo (na kome postoji ona jedna linija koja ne greje...) Jel neko ima resenje?

Edited by neshaoct
moved post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako uljevala? Citam ovo a gubim tecnost u hladnjaku pa kako bi mogao da proverim jel mi curi iz malog hladnjaka? Gde se to cudo nalazi? Najbolje da vozim ovo ko i calovog golfa 2. :realmad: Vozim dok ne stane i ne popravljam nista (Golfa 2 jos nije stao). Mada samo mu kretanje unapred radi :)

Edited by despotbg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma meni je uljevala kisa kroz karoseriju,pa navlazi pod,pa magle stakla,vazda bilo mokro pod nogama.I moj tata vozi golfa 2 a ja Punta ali,ja kao mladji zelim lijepo auto i izabrao plavog spustenog punta.Ima mana ali se lijepo osjecam u njemu,primjete ga zene a ja to volim.Golf 2 je staromodan,a prije njega sam vozio tatinog mercedesa 123,onaj ciganski,tako da je ovo sad za mene Porse,jeah!A i golf mu je konacno stao pa mu je radio generalnu !Al mu je brate ruzan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovaj post je malo stariji

ali nema trika da se zameni mali hladnjak na puntu mk1 ako se ne skine cela tabla

provereno i uradjeno danas

pokusavalo se na sve moguce nacine da se izbegne taj rad ali ipak i uz konstatacije sa strucnim majstorom prionuo sam na skidanje table

i ovaj post je malo stariji...ali me bas interesuje, posto sam i ja skinuo celu tablu u nameri da zamenim mali hladnjak, ali nisam skontao kako se skida ono crno korito, kutija, sta li je vec, a i uplasih se da ne pokarabasim nesto oko klime, a i dal' cu uspeti da vratim sve kako je bilo i brze bolje se povucem sa bojnog polja, tj, vratim kontrolnu tablu nazad... :wallbash:

i sad vozim tako pola godine..i ne primecuje da mi nesto smeta..psihologija je cudo.. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...