Jump to content

Brzidan

Members
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Brzidan

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 01/13/76

Contact Methods

  • Yahoo
    brzijax@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac

Previous Fields

  • Garage
    Grande punto 1.4 dyn
  1. Evo malog opisa problema pa ko moze da pomogne neka se javi. Zadnja 2 meseca u 4 brzini cuje se kao "cangrtanje-drcanje". U servisu orvo rekli da mora semering biraca brzine i novo ulje,a li je zvuk i dalje prisutan. U principu zvuk postoji samo u 4 brzini i izgubi se kada pritisnem kvacilo ili bas ubodem brzinu oko 60 . Cim krene d apada ili da raste brzina zvuk postaje bas izrazen. 100 majstora 100 razmisljanja - neko kaze da je otisao sinhron, neko zupcanik,a vecina predlaze skroz nov menjac. Ima li neko iskustva sa ovim i sta je najbolje resenje.
  2. Ako nisi resio mogu da se raspitam - koleginica za nekih 10-ak evra uzela varijantu privezak koja radi sve sto i dugmici na orginal skakavcu.
  3. Gde mogu da kupim...?

    Nisam siguran sta je tacno isparilo,ali evo ako moze da pomogne: ( samo vidi da li je stranica uradila dobar search za far i grande - da nije izbacilo ovo bez obzira sto nije za grande) zabica - http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=30948 guma - http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=30918
  4. Hvala svima za odgovore. Jedan majstor je u utorak konstatovao da jeotisla jedna celija na akumulatoru i da mora da se menja. Dopunio ga i od srede radi kao masina. Juce u ovlascenom servisu radili proveru i ima 100 % charge i 86% helath. Zna li iko nesto o Dynamic akumulatorima ( [proizvodi FiAMM) Cena je 6000 za 55Ah i ima 3 godine garanciej pa mi deluje primamljivo.
  5. Kako da to ustanovim sa sigurnoscu. Skoro je bio na dijagnostici i nista nije pokazalo.
  6. Grande Punto - magle stakla / šoferka

    Sredjeno sa zamenom membrana. Zamenjen je i antifriz kompletno pa se nadam da se problem nece pojaviti. Za sada se ne oseca miris i nema gubitka tecnosti. Veceras je nenormalno zamaglio i bez paljenja.ali mislim da je to OK. Moze li objasnjenje kako da proverim klapnu i odvod vode izmedju soferke i haube.
  7. Evo kratkog opisa desavanja pa ko ima ideju neka kaze: - Zimus je auto stajao i rucica svetla je ostala na upaljenom,ali auto ugasen. Posle 8-9 dana krenem da ga uplaim i naravno nista. Skinuli i napunili akumulator i proradio. Nije mi jasno gde je vukao struju. Ponovilo se jos jednom, a tada je rucica ostala u polozaju iskljuceno. -Pre nekih mesec i kusr desilo se sledece. Vracam se iz Cacka i parkiram u Kragujevcu ispred prodavnice. Posle 10 minuta pokusam start i nista. Nije hteo da zavergla iako sam auto otkljucao na daljinac. Skinem plus klemu i vratim je i upali iz prve. Kazu da je labava bila klema. - veceras po onom potopu krenem da uplaim auto,ali nisam uspeo. Nije reagovao na daljinac. Kada sam ubacio kljuc pokazalo je sat i kilometrazu (negde oko 18 :00 na satu je pokazalo 17:30). Okrenem svetla u iskljucen polozaj. Isto uradim sa prekidacima klime . Ovo sam uradio zbog cudnog vremena na satu. Dam kontakt,ali nista od verglanja. Probam komande unutra i situacija je sledeca - moze pahuljica(svetli), kruzenje vazduha(svetli), zakljucavanje(svetli). Nece da upali grejace stakla, otvori gepek niti dozvoli ulazak u meni. Pokusao sam sa skidanjem plus kleme,ali bez rezultata. Jedino mi je cudno sto je ekran sa satom svetleo i posle skidanja kleme.
  8. Gremlini u GP

  9. Grande Punto - magle stakla / šoferka

    Hvala na odgovorima. Nismo nasli da curi bilo gde u kabini. Nervira me sto rekose da mora cela instrument tabla da se skida ako menjam hladnjak. {Probacu sa membranama i eventualno skroz novim antifrizom pa da vidim. Vise se oseca na plin kada pustim ventilaciju.
  10. Grande Punto - magle stakla / šoferka

    Drugari, Pre izvesnog vremena sam ustanovio da stagla poprilicno magle ( napolju kisa,a u kabini nije pomagalo ni grejanje ni hladjenje) i da se oseca kao miris plina kada ponekad pustim izduvavanje. Proverili u servisu i konstatovali da je otisao mali hladnjak ( nisam siguran kako pogotovu sto nisu ustanovili curenje u kabini). tada su dolili litar ulja i oko 300-400 gr antifriza. Inace sam 2012 kupio polovni GP 2007 godiste. tada sam uradio veliki i mali servis,a antifriz je samo dosut. Presao sam od tada oko 8000 km pa mi je cudno da je potrosio 1 l ulja. Danas sam ponovo bio u servisu jer sam ustanovio cudan miris u boci za antifriz. Slozili se da se oseca plin i predlozili da se prvo uradi rasprsivac i provere membrane. ZBUNJEN SAM RAZVOJEM SITUACIJE. I JA MOGU DA BUDEM MEHANICAR AKO SVE STAVIM NOVO PRINCIPOM ISKLJUCIVANJA. Ima li neko savet kako da pouzdano utvrdim sta je u pitanju i kako videti gde eventualno gubi tecnost ispod haube.(Danas smo ustanovili da je izgubio deo antifriza sipanog pre neki dan) Jedna napomena - rece danas majstor da je juce napravilo kao sapunicu dok je dolivao antifriz i pitao me da nisam sipao neko sredstvo(naravno da znam da ja nisam,ali nemam pojma sta je bilo u boci prilikom kupovine auta).
×