neshaoct 9592 Posted February 16, 2015 Šta bi bilo da je prvi Golf izgledao ovako? Kako bi izgledala automobilska industrija današnjice da je jedan od najuticajnijih automobila svih vremena napravljen po uzoru na zanimljiv prototip sa kliznim vratima? Odgovor na ovo pitanje nikada nećemo znati, ali slika prototipa VW Golfa sa kliznim vratima koja su odbačena za proizvodnju 1973. godine nam svakako pruža prostora za maštanje. Iako nema previše informacija koje bi objasnile ovaj prototip, zna se da ga je razvila firma koja je VW-u dobavljala šarke i vrata Lunke & Son. Iako su prednosti kliznih vrata velike - od potpunog pristupa kabini, lakšeg izlaska i ulaska na uskim parking mestima, ali i veće šanse za priklještene prste, ni dan danas nema previše modela malih automobila koji koriste ovu tehnologiju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 18, 2015 MotorWeek retro video: Volkswagen Golf II & GTi Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 18, 2015 Išli coast to coast sa njim i bez zamerki... A ovde ga prati fama da odvaljuje bubrege Koliko emocija navire dok gledam ovo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 8, 2016 Par restauriranih primeraka za ljubitelje... Golf mk1 1.6 GTI Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 26, 2016 Volkswagen Golf 2 dobija spomenik u BiH Bh. magistar kiparstva Daniel Premec predstavio je u okviru Festivala ulične umetnosti u Sarajevu idejno rešenje spomenika posvećenom putničkom automobilu Golf 2. Premec je otkrio da se ideja rodila pre 10 godina, ali da je sada odlučio i da je ostvari. ''Postoji posebna emotivna povezanost sa Golfom 2 svih građana i generacija BiH. Ima posebnu vrednost preratnog blagostanja i imućnosti jer ga nije svako mogao imati i izraženu potrebnost i heroizam u ratu jer u stvari mnogi ljudi duguju svoje živote upravo tom vozilu'', rekao je Premec. Istakao je da je shvatio da period od 1992. do 1995. godine, koji je veoma važan za Bosnu i Hercegovinu, nije skulpturski obeležen, a Golf 2 je pomogao građanima jer je prevozio razne stvari, ljude, ranjene i opet je izdržao. ''Ovo je konvencionalna skulptura koja je obeležila taj period. Golf 2 je jedno rešenje koje je univerzalna vrednost i što je svima nama na poseban način važno. On živi kroz naraciju ljudi s ovih prostora jer kada god pomenete ovo vozilo neko će ispričati neku anegdotu iz perioda 1992-1995'', kaže ovaj umetnik. Nakon prezentacije idejnog rešenja kreće u pravljenje projektnog rešenja, a na projektu će sarađivati s poznatim bh. fotografom Milomirom Kovačevićem Strašnim čije su fotografije iz ratnog perioda obišle svet. ''Fotografije će nas podsetiti šta je bio Golf 2'', rekao je Premec. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 12, 2016 Volkswagen Golf - svih 7 generacija Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 13, 2016 Ben Collins isprobao sve generacije Volkswagen Golfa GTI Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted September 16, 2017 Testosteeron test automobila: VW Golf 2 vs Golf 2 GTI Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted December 21, 2017 Volkswagen Golf I sa 455KS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 3, 2018 Volkswagen Golf II sa 600KS Motor je iz Golfa V, i to 2.0 TFSI turbo četvorocilindraš tjuniran na 600KS i 650 Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 6, 2018 CarFection video: Volkswagen Golf I GTI CarFection video: Volkswagen Golf II GTI Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 13, 2018 Volkswagen Golf I GTI sa dva motora Andreas Weibel iz Aarberga, severozapadno od Berna, poznat je kao nekonvencionalni tjuner. Ovaj 61-godišnji Švajcarac je posedovao automobile u šestom razredu osnovne škole, pretvorio je VW Bus T3 u raketu ugradivši Porscheov motor, napravio je čitav niz neobičnih vozila... Sada je odlučio da supruzi pokloni jedinstveni automobil. Njen VW Golf GTI, poslednju seriju jedinice iz 1983. godine, preradio je u možda najunikatniji GTI. U standardnu GTI-jedinicu ugradio je još jedan motor - u prostor prtljažnika! Spolja se Weibelov Golf GTI ničim ne razlikuje od originala, ali ispod limene kecelje je moralo da se uradi mnogo modifikacija. Tokom 1.200 radnih sati Švajcarac je ugradio posebni rezervoar, ojačao oslanjanje i kočnice, promenio bregaste osovine, modifikovao menjač i kvačilo… Srca bimotor Golfa su dva motora koja razvijaju po 125KS. Uz težinu vozila od samo 1.085 kilograma, jasno je da su performanse neverovatne. Golf GTI bimotor ubrzava za 5.2 sekundi do 100 km/h, razvija maksimalnih 248 km/h… Vlasnik kaže da je ogromno iznenađenje vozača novijih automobile kada ih na semaforu ostavi prastari Golf GTI koji spolja ničim ne odaje da je poseban. preuzeto sa - Auto Blog 1 cuore_sportivo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted May 23, 2018 Volkswagen Golf 2 R32 Turbo 4Motion sa 735KS i Nissan GT-R R35 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 29, 2018 Izuzetno očuvani Volkswagen Golf GTI prve generacije Mada je prošlo više od 40 godina od kada je Volkswagen Golf GTI prve generacije osvojio struku i publiku, to je model koji i dan danas izaziva posebnu pažnju, jer su nažalost retki ostali u originalnom stanju. Video koji Vam donosimo prikazuje vrhunski očuvani primerak sa 1.8 litarskim motorom, koji na najbolji način demonstrira zašto je Volkswagen Golf GTI prve generacije bio i ostao tolika legenda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 7, 2018 Ovo je najveći ljubitelj Volkswagen Golfa na svetu Volkswagen i njihov najznačajniji model Golf imaju brojne ljubitelje širom sveta, ali Jozef Juza je zaista poseban, jer poseduje impresivnu kolekciju od neverovatnih 114 primeraka Volkswagen Golfa. Za razliku od Jay Lena ili brojnih drugih poznatih kolekcionara, Jozef Juza iz Austrije u svojoj kolekciji ima samo jedan model. Naravno, među tih 114 primeraka Volkswagen Golfa ima svakakvih modela, a kako sam priznaje najveća slabost su mu prve serije prve generacije. Posebnu pažnju privlači ručno napravljen Volkswagen Golf G60 Limited, a zazubice rastu prilikom pogleda na Rallye Golfa sa trkačkom homologacijom. Filozofija Jozefa Juze je - pravi Golf za pravu priliku - a on ima i nekoliko jedinstvenih primeraka. Jedan od takvih je Volkswagen Golf I sa kliznim vozačevim vratima koji je proizvođač iz Wolfsburga koristio kao pokazni primerak na salonima automobila 1974. godine. Poseban je i Volkswagen Golf I CitySTROMer, s potpuno električnim pogonom. Dobar primer kiča je Volkswagen Golf GTI prve generacije u režiji tjuning kuće Oettinger, koji ima unutrašnjost presvučenu u kožu, armaturu s umecima od drva, pa čak i telefon. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 8, 2018 TestAutomobila video: Volkswagen Golf I Cabrio VW Golf Mk1 iz 1991. godine sa motorom 1.8 snage 98 KS, u kabriolet verziji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 4, 2019 AutoAnaliza video: Test Volkswagen Golf 2 - Da nije nas, niko ga ne bi vozio?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 15, 2019 Državni posao na Polovnim automobilima - Dragan Torbica testira Golf dva Državni posao na ''Polovnim automobilima''. U epizodi ''Dobro polovno auto'' Dragan Torbica testira svoj nedosanjani san, najbolje što je auto-industrija ikad izbacila, jedan jedinstveni, a u nazivu ima broj dva - ''Golf dvojka''. 1 majstormica reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 29, 2019 (edited) Ne kapiram. Sve su mrtvaci, sem trice tdi (koja, 90ks?). Kakve su bile dvice? Šta ako je bila neka 1.8 GTi KR od 139ks? Evo mog primera, posle Bravo-a 1.9JTD koji je na valjcima bacao oko 140ks sam prešao na Ideu 1.3mjet od 70ks, koja je teža od Bravo-a. Sada sam kupio Golf V 2.0TDi BKD od 140ks, i srce mi je na mestu, mada će ću se smiriti tek posle remapa na 170ks i 400Nm. Imao sam prilike da provozam Hyundai i30 1.4 od 109ks, i ide vrlo patetično, treba mu non stop voštenje da bi išao uzbrdo. Mini Cooper 1.6 od 115ks je druga priča, lakši je, i raketa je za tog Hyundai i30, i ne mora da se prži da bi išao. Edited June 22, 2020 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted January 29, 2019 Sve su 2-ke bile TDI nemam podatak o snazi. Pa zar to nije daleko od ovih opela , a pogotovo od Yuga. Kad pređeš sa Yuga na Golfa nikako nisi prešao na mrtvaka. Onda, sad je vidim došlo vreme da sam trebao kupiti nešto od 200KS. Makar kakav bio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 29, 2019 Ne postoji Golf 2 TDi, sem ako nije neki projekat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted January 29, 2019 cek cek, doduse nije bio sa oznakom TDi, ali je postojao turbo dizel. 2 marko.jovanovic and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14867 Posted January 29, 2019 (edited) 15 hours ago, marko.jovanovic said: Ne postoji Golf 2 TDi, sem ako nije neki projekat Oznaka je GTD Edited January 30, 2019 by Ivan Sredjena slika Quote Share this post Link to post Share on other sites