Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Volkswagen Golf GTi mk.1 / Golf mk.2 & GTi

Recommended Posts

Šta bi bilo da je prvi Golf izgledao ovako?

 

vw%20golf%20I.jpg

 

Kako bi izgledala automobilska industrija današnjice da je jedan od najuticajnijih automobila svih vremena napravljen po uzoru na zanimljiv prototip sa kliznim vratima? Odgovor na ovo pitanje nikada nećemo znati, ali slika prototipa VW Golfa sa kliznim vratima koja su odbačena za proizvodnju 1973. godine nam svakako pruža prostora za maštanje. Iako nema previše informacija koje bi objasnile ovaj prototip, zna se da ga je razvila firma koja je VW-u dobavljala šarke i vrata Lunke & Son. Iako su prednosti kliznih vrata velike - od potpunog pristupa kabini, lakšeg izlaska i ulaska na uskim parking mestima, ali i veće šanse za priklještene prste, ni dan danas nema previše modela malih automobila koji koriste ovu tehnologiju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Išli coast to coast sa njim i bez zamerki... A ovde ga prati fama da odvaljuje bubrege

Koliko emocija navire dok gledam ovo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf 2 dobija spomenik u BiH

 

vw%20spomenik.jpg

 

Bh. magistar kiparstva Daniel Premec predstavio je u okviru Festivala ulične umetnosti u Sarajevu idejno rešenje spomenika posvećenom putničkom automobilu Golf 2. Premec je otkrio da se ideja rodila pre 10 godina, ali da je sada odlučio i da je ostvari. ''Postoji posebna emotivna povezanost sa Golfom 2 svih građana i generacija BiH. Ima posebnu vrednost preratnog blagostanja i imućnosti jer ga nije svako mogao imati i izraženu potrebnost i heroizam u ratu jer u stvari mnogi ljudi duguju svoje živote upravo tom vozilu'', rekao je Premec. Istakao je da je shvatio da period od 1992. do 1995. godine, koji je veoma važan za Bosnu i Hercegovinu, nije skulpturski obeležen, a Golf 2 je pomogao građanima jer je prevozio razne stvari, ljude, ranjene i opet je izdržao. ''Ovo je konvencionalna skulptura koja je obeležila taj period. Golf 2 je jedno rešenje koje je univerzalna vrednost i što je svima nama na poseban način važno. On živi kroz naraciju ljudi s ovih prostora jer kada god pomenete ovo vozilo neko će ispričati neku anegdotu iz perioda 1992-1995'', kaže ovaj umetnik. Nakon prezentacije idejnog rešenja kreće u pravljenje projektnog rešenja, a na projektu će sarađivati s poznatim bh. fotografom Milomirom Kovačevićem Strašnim čije su fotografije iz ratnog perioda obišle svet. ''Fotografije će nas podsetiti šta je bio Golf 2'', rekao je Premec.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf II sa 600KS

 

Motor je iz Golfa V, i to 2.0 TFSI turbo četvorocilindraš tjuniran na 600KS i 650 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg CarFection video: Volkswagen Golf I GTI

 

 

 

photo.jpg CarFection video: Volkswagen Golf II GTI

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf I GTI sa dva motora

 

174624-vw gti 11.jpg

 

Andreas Weibel iz Aarberga, severozapadno od Berna, poznat je kao nekonvencionalni tjuner. Ovaj 61-godišnji Švajcarac je posedovao automobile u šestom razredu osnovne škole, pretvorio je VW Bus T3 u raketu ugradivši Porscheov motor, napravio je čitav niz neobičnih vozila...

 

174625-vw gti 111.jpg

 

Sada je odlučio da supruzi pokloni jedinstveni automobil. Njen VW Golf GTI, poslednju seriju jedinice iz 1983. godine, preradio je u možda najunikatniji GTI. U standardnu GTI-jedinicu ugradio je još jedan motor - u prostor prtljažnika!

 

174623-vw gti 1.jpg

 

Spolja se Weibelov Golf GTI ničim ne razlikuje od originala, ali ispod limene kecelje je moralo da se uradi mnogo modifikacija.

 

174626-vw gti 1111.jpg

 

Tokom 1.200 radnih sati Švajcarac je ugradio posebni rezervoar, ojačao oslanjanje i kočnice, promenio bregaste osovine, modifikovao menjač i kvačilo… Srca bimotor Golfa su dva motora koja razvijaju po 125KS. Uz težinu vozila od samo 1.085 kilograma, jasno je da su performanse neverovatne. Golf GTI bimotor ubrzava za 5.2 sekundi do 100 km/h, razvija maksimalnih 248 km/h… Vlasnik kaže da je ogromno iznenađenje vozača novijih automobile kada ih na semaforu ostavi prastari Golf GTI koji spolja ničim ne odaje da je poseban.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izuzetno očuvani Volkswagen Golf GTI prve generacije

 

180301-vw gti.jpg

 

Mada je prošlo više od 40 godina od kada je Volkswagen Golf GTI prve generacije osvojio struku i publiku, to je model koji i dan danas izaziva posebnu pažnju, jer su nažalost retki ostali u originalnom stanju. Video koji Vam donosimo prikazuje vrhunski očuvani primerak sa 1.8 litarskim motorom, koji na najbolji način demonstrira zašto je Volkswagen Golf GTI prve generacije bio i ostao tolika legenda.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je najveći ljubitelj Volkswagen Golfa na svetu

 

vw golf kolekcija.jpg

 

Volkswagen i njihov najznačajniji model Golf imaju brojne ljubitelje širom sveta, ali Jozef Juza je zaista poseban, jer poseduje impresivnu kolekciju od neverovatnih 114 primeraka Volkswagen Golfa. Za razliku od Jay Lena ili brojnih drugih poznatih kolekcionara, Jozef Juza iz Austrije u svojoj kolekciji ima samo jedan model. Naravno, među tih 114 primeraka Volkswagen Golfa ima svakakvih modela, a kako sam priznaje najveća slabost su mu prve serije prve generacije. Posebnu pažnju privlači ručno napravljen Volkswagen Golf G60 Limited, a zazubice rastu prilikom pogleda na Rallye Golfa sa trkačkom homologacijom. Filozofija Jozefa Juze je - pravi Golf za pravu priliku - a on ima i nekoliko jedinstvenih primeraka.

 

vw golf kolekcija 11.jpg

 

Jedan od takvih je Volkswagen Golf I sa kliznim vozačevim vratima koji je proizvođač iz Wolfsburga koristio kao pokazni primerak na salonima automobila 1974. godine. Poseban je i Volkswagen Golf I CitySTROMer, s potpuno električnim pogonom. Dobar primer kiča je Volkswagen Golf GTI prve generacije u režiji tjuning kuće Oettinger, koji ima unutrašnjost presvučenu u kožu, armaturu s umecima od drva, pa čak i telefon.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AN66SAx-QkbsdzTQBNfiytmU6cJbRULRe0rI4kAX TestAutomobila video: Volkswagen Golf I Cabrio

 

VW Golf Mk1 iz 1991. godine sa motorom 1.8 snage 98 KS, u kabriolet verziji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mBo9MA7IFQALAqywqZ04DpcbwbL3YhQ7jDH Državni posao na Polovnim automobilima - Dragan Torbica testira Golf dva

 

Državni posao na ''Polovnim automobilima''. 

U epizodi ''Dobro polovno auto'' Dragan Torbica testira svoj nedosanjani san, najbolje što je auto-industrija ikad izbacila, jedan jedinstveni, a u nazivu ima broj dva - ''Golf dvojka''. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kapiram. Sve su mrtvaci, sem trice tdi (koja, 90ks?). Kakve su bile dvice? Šta ako je bila neka 1.8 GTi KR od 139ks?

Evo mog primera, posle Bravo-a 1.9JTD koji je na valjcima bacao oko 140ks sam prešao na Ideu 1.3mjet od 70ks, koja je teža od Bravo-a. Sada sam kupio Golf V 2.0TDi BKD od 140ks, i srce mi je na mestu, mada će ću se smiriti tek posle remapa na 170ks i 400Nm.

Imao sam prilike da provozam Hyundai i30 1.4 od 109ks, i ide vrlo patetično, treba mu non stop voštenje da bi išao uzbrdo. Mini Cooper 1.6 od 115ks je druga priča, lakši je, i raketa je za tog Hyundai i30, i ne mora da se prži da bi išao. 

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve su 2-ke bile TDI nemam podatak o snazi. Pa zar to nije daleko od ovih opela , a pogotovo od Yuga. Kad pređeš sa Yuga na Golfa nikako nisi prešao na mrtvaka. Onda, sad je vidim došlo vreme da sam trebao kupiti nešto od 200KS. Makar kakav bio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, marko.jovanovic said:
Ne postoji Golf 2 TDi, sem ako nije neki projekat default_rolleyes.gif

Oznaka je GTD
g1.thumb.jpg.9f76706411c982bd3b3a0a705681783c.jpg

 

 

Edited by Ivan
Sredjena slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...