Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

F1: Ferrari

Recommended Posts

Prestiž je voziti Ferari,tako da nebi bilo čudno i da predje.A ako je tacna informacija da se Mercedes povlači od 2021 godine tj.prodaje ceo tim,što bi Hamilton onda i ostao u njemu više nebi vozio za fabrički tim.Tako je onda Ferari najbolja opcija 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Berger: Hamilton u Ferariju tek kad obori sve rekorde

 

berger.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, Austrijanac Gerhard Berger prokomentarisao je mogućnost prelaska Luisa Hamiltona u Ferari. S obzirom na činjenicu da važeći ugovor Britanca i Mercedesa traje do kraja 2020. godine, teoretski ništa ga ne sprečava da sedne u bolid giganta iz Maranela već od 2021. godine.

 

''Razumljivo je što se i samom Luisu sviđa mogućnost prelaska u Ferari jer italijanska ekipa je mamac za sve vozače. Ipak, važno je odabrati pravi trenutak. Mišljena sam da bi Hamilton mogao da pređe, ali tek pošto obori sve rekorde. Oko sebe je okupio sjajnu ekipu. Iz kolektiva koji pobeđuje nikada ne treba da odete. Dakle, sada verovatno nije pravi trenutak'', rekao je Berger. Hamilton je po broju pobeda i titula sada već za petama Mihaelu Šumaheru. Britanac u ovom trenutku ima jednu titulu manje i sedam pobeda manje. Mnogi su skloni tvrdnji da će već u narednoj sezoni Luis postati najuspešniji vozač Formule 1 svih vremena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šarl Lekler u Ferariju do 2024. godine

 

Matia-Binoto-Sarl-Lekler.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, 22-godišnji Šarl Lekler produžio je ugovor sa ekipom iz Maranela na još pet godina, do 2024. godine. Po pisanju medija, vozač iz Monaka zarađivaće 9 miliona evra po sezoni, što je tri puta veći ugovor od onog kojeg je Šarl imao ove godine. Ferari nije želeo da prezentuje javnosti finansijske detalje novog dogovora. U sezoni svetskog šampionata Formule 1 koja je nedavno okončana u Abu Dabiju, Lekler je zauzeo četvrto mesto sa 24 boda prednosti u odnosu na klupskog kolegu Sebastijana Fetela. Ostvario je dve pobede, jednu više od Nemca.

 

''Jedva čekam nastavak saradnje sa ekipom posle zanimljive 2019. godine. Biće interesantno da saznamo šta nam nosi budućnost''. Na drugoj strani, šef ekipe, Matija Binoto, izrazio je zadovoljstvo što će Lekler i naredne sezone voziti za Ferrari. ''Sa svakom trkom naša želja za produženjem ugovora sa Leklerom postajala je sve veća. Šarl i Skuderija imaju jasnu, zajedničku budućnost. On je deo naše porodice od 2016. godine i neverovatno smo ponosni na rezultate koje daje naša akademija. Siguran sam da ćemo sa Leklerom u budućnosti ispisati još mnogo sjajnih stranica naše ekipe'', rekao je Binoto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferari želi devojku u svom programu za mlade vozače

 

199406-ferrari f1.jpg

 

Ekipa Ferarija radi na tome da vrlo brzo pridoda ženske vozače svom juniorskom programu, prenosi Motorsport.com. Samo šest žena je tokom istorije učestvovalo u trkačkim vikendima Formule 1, a najuspešnija među njima bila je Lela Lombardi, koja je zauzela šesto mesto na skraćenoj Velikoj nagradi Španije 1975. godine. Ona je na taj način osvojila pola boda, i jedina je pripadnica lepšeg pola kojoj je to pošlo za rukom. Poslednja žena koja se našla na stazi tokom trkačkog vikenda je Suzi Volf, koja je vozila na četiri slobodna treninga za Vilijams 2014. i 2015. godine. Šampionka W serije Džejmi Čedvik i Tatjana Kalderon, koja se takmiči u Formuli 2, imaju uloge u Vilijamsu i Alfa Romeu, dok je Švajcarkinja ranije testirala Sauber.

 

Ferari se trenutno sprema da poveća broj članova svoje vozačke akademije jer želi da investira u svoju budućnost, kaže šef tima Matija Binoto. ''Nekoliko vozača će nam se pridružiti, to je nešto na čemu vredno radimo. Akademija je veoma važna investicija za nas. Šarl Lekler je najbolji primer. Moramo da tražimo buduće generacije talenata za Ferari. Akademija će tražiti i devojke u budućnosti. Žene treba da budu deo Ferarijeve akademije. To je nešto na čemu radimo u ovom trenutku da bismo se postarali da se desi vrlo brzo'', istakao je Binoto. Od prve sezone Formule 1 1950. godine bila su 772 vozača koji su startovali na trci, a samo dve su bile žene - Lombardi i Marija Tereza de Filipis.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekler: Neću se više sudarati sa Fetelom

 

Sebastijan-Fetel-Sarl-Lekler.jpg

 

Šarl Lekler najavio je da njegovi okršaji sa timskim kolegom Sebastijanom Fetelom neće izgledati kao oni viđeni tokom prošle sezone. Mnogo varnica je letelo između dvojca italijanskog tima, a sve je kulminiralo na Velikoj nagradi Brazila, sa koje su obojica odustali posle sudara.

 

''Ekstremno smo konkurentni i ponekad na stazi možemo da imamo određene sukobe. Ali, obojica smo dovoljni zreli da znamo da ono što se desilo na stazi ostaje na njoj i da smo van nje drugačiji'', rekao je Lekler za Autosport. ''Najvažnije je da radimo dobro van staze na razvoju bolida i da ne prelazimo granice kada smo na njoj, kao što je slučaj bio u Brazilu. Smatram da je to bila dobra lekcija za obojicu i neće se ponoviti''. Pre okršaja na Interlagosu, najdramatičnija situacija u kojoj su se Lekler i Fetel našli bila je ona u Rusiji, u septembru, kada je četvorostruki svetski šampion ignorisao naredbe tima da propusti svog timskog kolege. Sve je to bilo u okviru prvobitno dogovorenog plana pre samog starta da bi Ferari osigurao dvostruki trijumf u Sočiju. Prethodno je bilo varnica i na trkama u Italiji i Singapuru, kao i u nekoliko navrata početkom sezone.

Mladi Monegašanin, međutim, ističe da je sa Fetelom mogao svaki put mirno da progovara čim bi se prašina slegla. ''Bilo je situacija kada zapravo nismo razumeli jedan drugoga. Ali, nikad nije pametno razgovarati o tome odmah posle incidenta. Pustili smo da prođe vreme i posle Rusije smo seli u Japanu, razgovarali, razumeli smo se i napredovali smo zahvaljujući tom iskustvu'', naglasio je Lekler.

 

Lekler je već dobio novi ugovor sa Ferarijem čiji vozač će biti do 2024. godine. Pred novu sezonu koja startuje Velikom nagradom Australije 15. marta, Monegašanin kaže da mu je cilj da smanji broj grešaka u odnosu na prvu sezonu u italijanskom timu. ''Ekstremno vredno radim da bih smanjio broj grešaka u odnosu na 2019. Kao tim takođe moramo da se fokusiramo na to'', istakao je Lekler.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferariju se nije svideo Leklerov skok padobranom

 

lekler padobran.jpg

 

Šarl Lekler uživa u odmoru između dve sezone Formule 1, a slobodne dane u decembru je iskoristio da u Abu Dabiju proba skok padobranom. To se međutim upravi Ferarija nije dopalo jer Monegašanin nije dobio dozvolu za ovakav vid zabave. Poznato je da timovi Formule 1 ne vole da se njihovi vozači bave sportovima ili hobijima koji su ekstremne prirode i koji lako mogu da dovedu do neke vrste povrede. Ferari je zbog toga nezadovoljan ponašanjem Šarla Leklera koji nije ni prijavio svojoj kući da će skakati padobranom.

 

''Obično treba tražiti dozvolu. To nisam uradio jer sam rekao sebi da će u slučaju da kažem nešto poći naopako i bilo bi mi rečeno da odustanem od toga. Zbog toga sam samo otišao. Bili su samo malo uznemireni, ali to neću raditi drugi put. Bilo je sjajno ali sam to uradio samo jednom'', rekao je mladi Lekler. On je takođe rekao da voli i druge sportove koji nisu sasvim omiljeni timovima Formule 1. ''Volim skijanje. To nije najbezbednija stvar i vozači su ograničeni šta smeju da rade, a šta ne. Meni dozvoljavaju skijanje i to je verovatno najbolja stvar''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedan Lekler oblači crveno

 

Artur Lekler brat.jpg

 

Rođeni brat Šarla Leklera Artur postaće deo Ferarijevog juniorskog programa. Radi se o vozaču koji ima 18 godina i vodiće u evropskom šampionatu.

Da li zbog odlične sezone Šarla Leklera u Ferariju ili zbog pravih kvaliteta, Artur Lekler će biti korak bliže Ferariju. On će biti u Ferarijevoj vozačkoj akademiji. On je minule sezone imao jednu pobedu, sedam podijuma i dva puta je imao najbrže krugove na trkama u nemačkoj Formuli 4. Sada će se takođe pridružiti ekipi ''Prema'' koja je šampion Regionalne formule. U istom timu je Šarl Lekler osovjio titulu u Formuli 2 2017. godine.

''Veoma sam srećan što ću voziti u Regionalnoj formuli i to za jedan od najboljih timova u juniorskoj seriji. Radio sam prvi test u jednosedu baš sa Premom pre dve godine i uvek sam sanjao da ću voziti za njih. Ova velika šansa za mene dolazi sa još jednom velikom prilikom i ponosan sam da objavim da ću doći u Ferarijevu vozačku akademiju'', rekao je Artur Lekler. Inače, vozačkoj akademiiji i ekipi Prema će se pridružiti i Šveđanin Dino Beganović. Ovaj 15-godišnjak je trostruki šampion sveta u kartingu. U programu je i Brazilac Đanluka Petekof koji će voziti u italijanskoj Formuli 4.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razvoj Ferarijevog bolida ne ide kako treba

 

Sebastijan-Fetel f1.jpg

 

Razni mediji iz Italije i Nemačke pišu da je ekipa Ferarija očekivala da će više uraditi u razvoju bolida za narednu sezonu u ovom periodu godine. Izveštaji kažu da je period između dve sezone Formule 1 veoma izazovan za Ferari jer razvoj bolida izgleda ne ide kako treba. U timu su se nadali da će imati bolji napredak u ovom periodu godine, a posebni problemi postoje u razvoju aerodinamike. Nedostaci međutim još uvek nisu uočeni i na tome inženjeri tek rade.

Ferari baš i nema mnogo vremena da ispravlja nedostatke jer je predstavljanje bolida 11. feburara, a samo nedelju dana kasnije će Sebastijan Fetel i Šarl Lekler testirati novi automobil na stazi u Barseloni. Sa druge strane izvori bliski vrhu Mercedesa kažu da razvoj bolida tog tima ide i bolje nego što se očekivalo. Ferariju bi zato početak sezone mogao da bude veoma težak, a italijanski tim sigurno ne bi želeo da ponovi prošlogodišnji start kada je Mercedes na prvih nekoliko trka ostvario duplu pobedu. Lekler i Fetel su se probudili tek u drugo delu sezone kada je bilo kasno da se bilo ko od njih dvojice vrati u borbu za visok plasman.

 

Ferari predstavlja novi bolid u pozorištu

 

Ferari će predstaviti novi bolid za predstojeću sezonu u jednom od najvećih i najvažnijih pozorišta u Italiji. Promocija će biti održana 11. februara od 18:30 u pozorištu Vali, u Ređo Emiliji gde je u 18. veku nastala italijanska trobojka. Taj grad je 32 kilometra udaljen od Maranela, sedišta Ferarija, mesta gde je nastao novi bolid. Italijanski tim se odlučio za raniju promociju kako bi nastavio da razvija bolid pre početka prve nedelje testiranja u Španiji. Ferari je poslednji put bio šampion u konkurenciji konstruktora 2008. godine, a u konkurenciji vozača 2007. godine kada je najbolji bio Kimi Raikonen. ''Nivo takmičenja nikada nije bio ovoliko visok. Imamo sve potrebne rekvizite za uspeh, ali ništa ne uzimamo zdravo za gotovo pošto se naši protivnici, kao i mi, takođe jačaju kako bi napredovali'', rekao je direktor ekipe Matija Binoto.

 

Za sada je poznato da će Renault predstaviti novi bolid 12. februara u Parizu, dok će McLaren dan kasnije u Vokingu predstaviti svoje novo vozilo. Šestostruki uzastopni šampion Mercedes promovisaće novi bolid 14. februara na Silverstonu, a istog dana putem interneta promociju će obaviti i ekipa Alfa Tauri, koja se do prošle sezone zvala Toro Roso.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvanično predstavljanje novog bolida je 11.02.2020., a ovo je bilo prvo javno startovanje motora pre par sati:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sf1000 01.jpg

 

Ferrari je na svečanosti u pozorištu ''Romolo Vali'' predstavio bolid za predstojeću sezonu koji nosi ime ''SF1000'' u čast toga što će Ferrari ove godine učestvovati na svojoj 1.000. trci u šampionatu F1.

Boje na bolidu su ostale skoro iste kao prethodne godine, posebno mesto i dalje zauzima inicijativa glavnog sponzora tima kompanije Philip Morris: ''Mission Winnow''.

 

sf1000 08.jpgsf1000 03.jpgsf1000 04.jpg

 

''Jasno je da će ovo biti zanimljiva godina prepuna neizvesnog takmičenja, ali i važna zbog paralele koju moramo da kreiramo i razvijemo potpuno novi bolid u skladu sa propisima koji će stupiti na snagu od 2021. godine, tako da će tim biti izuzetno zauzet'', rekao je izvršni direktor Ferarija Luj Kamiljeri. Dodao je: ''Imam poverenje u naše žene i muškarce, u njihovu kreativnost, disciplinu i odlučnost, a pre svega radnu etiku koju su imali i ranije, što je zaštitni znak ove kompanije koju je pokrenuo naš osnivač Enco Ferrari. Matija Binoto i njegov tim rade odličan posao i radujemo se uspesima koji nas čekaju''.

 

sf1000 07.jpgsf1000 06.jpg

 

Boje Ferrarija će braniti ista vozačka postava kao prošle godine, tj. Šarl Lekler i Sebastijan Fetel. Mladi Monegašanin je pre nekoliko nedelja potpisao novi ugovor po kojem će u Ferariju ostati barem do 2024. godine, dok Fetelu ugovor ističe na kraju sezone i za sada nije potpisao novi. Tokom prošle sezone njih dvojica su zajedno upisali tri pobede i devet pol pozicija.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 startuje Velikom nagradom Australije 15. marta.

 

sf1000 05.jpgsf1000 02.jpg

 

by FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binoto: Seb nam je prva opcija, uskoro novi ugovor

 

binotto_o_das.jpg

 

Sebastijanu Fetelu na kraju aktuelne sezone ističe ugovor sa Ferarijem, a šef ekipe Matija Binoto kaže da je Nemac prva opcija ekipe i za saradnju u 2021. godini. Iako Sebastijan Fetel ima velikih problema poslednjih godina i daleko je od šampionske titule i bilo kakve borbe sa Luisom Hamiltonom, Ferari i dalje veruje u nemačkog automobilistu. Fetel je otvoreno govorio da će 2021. godina biti bitno drugačija i time možda nagovestio da neće voziti više u Formuli 1. Ipak takvi nagoveštaji verovatno nemaju utemeljenje i Ferari poručuje da će Seb i dalje biti u timu.

 

''Već sam pomenuo da nam je Seb prva opcija. Kao i uvek ovo je najbolji sastav, možda i najbolji koji smo imali u Formuli 1 i srećan sam i ponosan da su oni u Ferariju. Zaista tek smo u početnim pregovorima sa Sebom. Svi smo svesni da se aktuelni ugovor završava, ali blizu je završetak diskusije i videćemo šta će se desiti i to će biti u interesu obe strane'', kazao je Binoto koji očekuje dogovor uskoro. Fetel sa druge strane ne razmišlja mnogo o situaciji sa ugovorom i kaže da je opušten. ''Očigledno je da smo trenutno zauzeti drugim stvarima i zato bih rekao da ne razmišljam uopšte o otme. Vreme će reći da li će se nešto promeniti. Znao šta želimo da ostvarimo, gde želimo da idemo i gde smo sada. I dalje volim ono što radim, volim vožnju i mislim da sam zaista uzbuđen kada sam seo u bolid prošle nedelje'', rekao je Sebastijan Fetel.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rivali ogorčeni zbog nagodbe FIA i Ferarija

 

lekler f1.jpg

 

Timovi Formule 1 razmatraju naredne korake pošto su mnogi od njih šokirani i ljuti zbog ishoda kontroverze u vezi sa prošlogodišnjim motorom Ferarija. Svetska automobilska federacija (FIA) u petak je objavila da je postigla nagodbu sa italijanskim timom posle istrage. To je dovelo do nezadovoljstva jer timovi to vide kao nezadovoljavajuću i nerazumljivu odluku, pa razmišljaju o svom odgovoru na tu presudu. Predstavnici timova nisu želeli da daju zvaničnu izjavu o tom slučaju, ali pojedini jesu uz uslov da ostanu anonimni, prenosi BBC.

 

Glavna zabrinutost je da je pokušaj vladajućeg tela Formule 1 da stavi tačku na slučaj ne daje jasan odgovor da li će Ferarijev motor u pojedinim trenucima prošle godine bio po pravilima nije nije.

U saopštenju se nadovi da je FIA obavila temeljnu istragu Ferarijevog motora i da određeni detalji postignutog dogovora ostaju između dve umešane strane. Takođe se navodi da su se FIA i Ferari dogovorili oko tehničkih obaveza koje će poboljšati nadgledanje svih pogonskih jedinica u predstojećim sezonama. U timovima, osim Ferarija, veruju da postoje fundamentalna pitanja oko toga zašto je FIA odlučila da okonča istragu - da li nedostatak kazne znači da je bolid italijanskog tima bio po pravilima tokom cele sezone? Ako nije zašto se to ne kaže? Čemu potreba za nagodbu i šta ona tačno predstava? Koliko timovi mogu da veruju u Formulu 1 ako FIA ne može da obavi istragu i potom ne kaže da li je bolid u pitanju legalan ili nije?

 

Iz Ferarija nisu želeli da komentarišu odluku dalje od prvobitnog saopštenja, isto kao i vladajuće telo Formule 1. A do sumnje u legalnost bolida Ferarija došlo se kada su rivali, pre svih Red Bull i Mercedes, doveli u pitanje superiornost koju ima italijanski tim u brzini na pravcima. Kulminacija je usledila na Velikoj nagradi Sjedinjenih Država, kada je FIA objavila pojašnjenje posle pitanja koje joj je uputio Red Bull. I treće mesto Šarla Leklera u Abu Dabiju bilo je jedini podijum Ferarija na poslednje tri trke sezone otkako je pokrenuta istraga, a sve se ticalo toga da li može da se utiče na protok goriva tako da može da se zaobiđe limit od 100kg na sat.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binoto priznaje: Motor nam nije jak kao prošle godine

 

binoto_monako.jpg

 

Ferari na testiranju nije imao najbolje rezultate kao prošle godine. To međutim uglavnom ne mora ništa da znači jer ekipe znaju da kriju karte pred početak sezone, a šef Ferarijeve ekipe ipak priznaje da ove sezone njihov agregat nema toliku snagu. Utisak sa novog testiranja je da Ferarijev bolid SF1000 nema toliku snagu na pravcima koliko je pouzdaniji u krivinama. Ovo priznaje i šef ekipe Matia Binoto.

 

''Što se tiče snage motora, nije to kao prošle godine. Bili smo fokusirani na pouzdanost i nekako to čini da je brzina manja. Aerodinamika bitno utiče na brzinu. Kada tražiš veću brzinu onda moraš da vodiš računa o aerodinamici i snazi motora. Radićemo na obe stvari u budućnosti sigurno'', rekao je Matia Binoto. Šef italijanske ekipe kaže i da Ferari nikako ne krije potencijal svog agregata. ''To je naša prava mogućnost. Teško je razdvojiti šta je do aerodinamike šta je do snage, ali imamo manju brzinu u odnosu na konkurenciju. Sa jedne strane to je zbog aerodnimike sa druge zbog programa pouzdanosti''.

Novi šampionat Formule 1 počinje za 10-tak dana jer je 15. marta prva Velika nagrada u Australiji, u Melburnu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel: Nema razloga da se povučem

 

142422-fetel.jpg

 

Sebastijan Fetel istakao je da je zimus razmišljao o eventualnom povlačenju, ali da je odlučio da to ne čini, već da nastavi da radi ono u čemu uživa.

''Ne postoji bilo kakav znak ili razlog zbog kojeg ne bih mogao, ili ne bi trebalo da nastavim'', istakao je Fetel i dodao: ''Tokom zime sam imao malo vremena i intenzivno sam razmišljao o tome. Došao sam do zaključka da svakako želim da nastavim i da mi sport pričinjava zadovoljstvo''.

 

Ipak, ono što nije sigurno je da Fetel svoju budućnost vidi isključivo u Ferariju. Upitan da li bi nekada mogao da vozi za neki drugi tim, 32-godišnjak je rekao: ''Moglo bi da se desi. Ima dovoljno primera koji to potvrđuju, uključujući i Nemce. Mihael Šumaher je posle Ferarija otišao negde drugde, ako se dobro sećam''. Slavni vozač je član Ferarija bio od 1996. do 2006, da bi potom od 2010. do 2012. vozio za Mercedes. Kada je Fetel u pitanju sve ukazuje na to da će ostati u timu u kojem je od 2015. Šef italijanske ekipe Matija Binoto nedavno je izjavio da je Fetel prva opcija pored Šarla Leklera i da će uskoro, na večeri uz času vina, sa Nemcem započeti pregovore o produženju ugovora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, horvat said:

Ako su dosad imali onakve rezultate uz varanje, onda se siroti Enzo okrece u grobu :D

Svi varaju, samo neke otkriju pre, neke kasnije...a neki se dogovore sa FIA da ih ipak javno ne otkriju :D:D 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/77606-f1-10-otkrivenih-prevara/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglasila se FIA: Sve u skladu sa pravilima

 

fia.jpg

 

Dan nakon što se sedam timova Formule 1 oglasilo zajedničkim saopštenjem i uložilo protest na poverljivost dogovora FIA i Ferarija, stigao je i odgovor Svetske automobilske federacije:

 

''FIA je obavila detaljne tehničke analize na pogonskoj jedinici Ferarija kao što ima pravo da uradi kada je u pitanju bilo koji tim koji se takmiči u šampionatu Formule 1. Detaljne istrage koje su sprovedene tokom 2019. godine dovele su do sumnji da pogonska jedinica Skuderija Ferarija ne radi u okvirima dozvoljenim našim regulacijama koje važe za sve timove. Ferari je odbacio optužbe da njihov motor radi u suprotnosti sa bilo kojom našom regulacijom. FIA nije bila u potpunosti zadovoljna odgovorom i prduzete su dalje mere, ali je odlučeno da dalja istraga ne bi nužno dovela do zaključka da je bilo kršenja pravila jer bi bilo praktično nemoguće to dokazati.

Kako bi bile izbegnute negativne konotacije koje bi produženje istrage verovatno donelo uz nesigurnost da bi istraga dala rezultate, odlučeno je da je u najboljem interesu šampionata i svih koji u njemu na različite načine učestvuju, FIA je poštujući sve propise došla do nagodbe sa Fefarijem kako bi ovaj proces bio zaključen. Ovakav sporazum je legalan način rešavanja spora koji koriste mnoge sportske federacije u rešavanju nesuglasica. Pravila koja važe za sve takođe garantuju i poverljivu prirodu ovog sporazuma (Član 4(VI) Pravnog i disciplinskog kodeksa FIA). FIA će preduzeti sve neophodne korake kako bi zaštitila sport i reputaciju koju Formula 1 ima u svetu'', poručili su iz FIA u saopštenju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari obustavio proizvodnju, nema aktivnosti Skuderije

 

199406-ferrari f1.jpg

 

Zbog koronavirusa u Marinelu neće biti proizvodnje Ferarija neko vreme, a takođe su obustavljene i sve aktivnosti ''Skuderije'', tačnije Ferarijeve ekipe u Formuli 1. Proizvodnja u Maranelu i Modeni je obustavljena, a za sada radnici na posao neće dolaziti do kraja marta. Na ovaj potez se slavni italijanski brend odlučio zbog sve više slučajeva koronavirusa u Italiji. Iz Ferarija kažu da im je prvi prioritet da radnici budu zdravi. Takođe su operacione aktivnosti Skuderije Ferari obustavljene do 27. marta.

''U ovakvom vremenu se zahvaljujem Feraijevim ženama i muškarcima na njihovoj velikoj posvećenosti u poslednjih nekoliko dana. Pokazali su strast i posvećenost što definiše našu marku. Zajedno za dobavljačima su obezbedili rad kompanije. Zbog poštovanja prema njima i zbog njihovog mira i njihovih porodica odlučili smo se na ovakav potez. Naši klijenti i navijači su nam takođe na umu i spremamo se za snažan restart'', rekao je dirketor Ferarija Luis Kamileri. Ferarijeva ekipa u Formuli 1 nije vozila prvu trku u šampionatu, kao ni ostale ekipe, jer je otkazana Velika nagrada Australije u Melburnu zbog koronavirusa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...