Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Ferrari

Recommended Posts

Sainc: Prerano je da brinem zbog prelaska u Ferrari

 

carlos sainz f1 2020.jpg

 

Karlos Sainc je pred Veliku nagradu Mađarske dobio pitanje novinara da li je možda već sada zažalio zbog prelaska u Ferrari koji mu sleduje naredne sezone. Španac je trenutno u Meklarenu koji deluje da ima mnogo spremniji automobil od Ferarija. Ferrari je na dva trkačka vikenda u Austriji uspeo da dođe do drugog mesta i to velikom srećom, dok su oba vozača Meklarena Karlos Sainc i Lando Noris imali fantastične rezultate. Takođe Meklarenov bolid je osetno brži, pa Karlosa Juniora već pitaju da li se kaje zbog toga što je za 2021. već dogovorio prelazak u Ferrari.

 

''Osećam da nije pravo vreme da se odgovara na to pitanje. Mislim da je prerano. Treba da budemo strpljivi. Videli ste jasno kako bolid može da se promeni od jedne godine do sledeće, videli ste šta je Racing Point uradio i koliko Ferrari može da se promeni'', rekao je Karlos Sainc. ''Formula 1 nikada ne staje i to je dobra stvar i nisam zabrinut zbog toga šta se dešava u ovoj sezoni jer to može da se promeni. Zato se fokusiram na Meklaren. Sto puta sam rekao da mi je glavni cilj ove godine da uradim najbolje što mogu u Meklarenu i onda da se fokusiram na Ferari'', dodao je mladi Španac.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrarijev motor slabiji je za 50 konja u odnosu na Mercedes

 

ferrari motor 50 konja.jpg

 

Prema navodima britanskog portala ''The Race'' tim iz Maranela je u velikom zaostatku. Ferrari trenutno se trka sa vremenom kako bi napravio što bolju pogonsku jedinicu za 2021. godinu, u kojoj će biti još veća organičenja po pitanju razvoja agregata. Na račun ovoga ide da Italijani moraju da prate izričite direktive FIA posle sklapanja sporazuma u oktobru pošle godine, a one se odnose na protok goriva, distribuciju ERS-a i sagorevanja ulja. Kako the-race.com navodi sadašnji agregat izgubio je puno na snazi pre svega zbog promenenama koju su morali da naprave na polju protoka goriva.

 

Prema GPS podacima koje je ovaj portal imao na uvid, a tokom kvalifikacija za VN Austriju i tempa u Q1, Q2 i Q3, Ferrari je bio najmanje snažan agregat sa zaostatkom od 50 konjskih snaga za Mercedesom. U trci ova brojka je nešto manja, ali i dalje prisutna. Poznato je da se na kvalifikacijama koriste drugačije strategije sa motorom i smešom goriva koje su nazvane kvalifikacionim modovima. Ova strategija svakako podiže temperaturu same pogonske jedinice pa je tako predhodni sistem organičenja protoka goriva omogućio Ferrariju da koristi dovoljno goriva kako bi apsorbovao ovu veliku količinu toplote. Pored toga, to je donosilo i veću snagu motora kao i zahtevalo manji kapacitet rashladnog sistema.

 

Sada, od kako je Ferrariju zabranjeno da ovo radi nestala je čuvena snaga, pa je zbog toga tim primoran na velike promene od kojih je i zamena rashladnog sistema koja se i najavljivala. U ovoj godini samo određen broj promena na polju pouzdanost je dozvoljen, dok su veće modifikacije odobrene pre početka sezone. To su prema ovom izvoru iskoristili samo Mercedes i Honda. Ovo bi značilo da su promene dozvoljene samo još i u 2022. godini posle čega se motori zamrzavaju za 2023. i 2024. godinu.

 

Autor: Nikola Nedeljković

 

preuzeto sa - pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari priznao da su ih novi propisi oko motora koštali performansi

 

Sebastian-Vettel 2020.jpg

 

Šef tima Mattia Binotto je konačno potvrdio ono što su mnogi pretpostavljali već neko vreme.
Ferrarijev motor je bio jedna od jačih strana tima prošle godine, ali je njegova legalnost bila pod znakom pitanja, pogotovo u finišu sezone. FIA je uvela brojne promene oko motora i od tog trenutka počinje pad performansi Ferrarija. Detalji istrage koju je FIA naknadno sprovela ostaju tajna, a sada je po prvi put šef italijanskog tima Mattia Binotto priznao da su promene propisa uticale na njegov tim.

 

''Mislim da su pravila veoma teška i kompleksna. Mislim da postoje delovi tehničkih pravila koje bi tek trebalo utvrditi. To je proces koji traje i koji smo imali i ranije. Od prošle godine je uvedeno dosta novih direktiva i mi smo morali da ih ispoštujemo. Mislim da nismo samo mi pogođeni, ali svakako smo izgubili nešto performansi. Sada imamo čistiju sliku u vezi nekih delova pravilnika, i nadam se da će tako biti i u budućnosti'', izjavio je Binotto.

 

Kao što je za raskid ugovora sa Vettelom okrivio pandemiju korona virusa, Binnotto kaže da je zatvaranje fabrike u periodu karantina igralo ključnu ulogu u nedovoljnom razvoju novog motora. ''Razvoj motora je tekući proces i on nije stao još od 2012. kada smo se usaglasili oko novih agregata. Prošlo je dosta vremena od kako smo započeli njihov razvoj. Radili smo na novim specifikacijama za ovu sezonu, ali nismo mogli da ih donesemo na stazu, što nije bio slučaj kod svih proizvođača. Sada je razvoj zamrznut i pokušaćemo da razvijamo što više za sledeću sezonu'', dodao je Binotto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve bilo po propisu. Kad u Monci Mercedes nije mogao na pravcu sa drs-om  da  pridje.Ako se neko seća nek me ispravi,mislim da ni tada Mercedes nije uložio zvanično žalbu već je to kasnije uradio Red Bull valjda na GP USA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa verovatno nisu hteli jer i oni petljaju nesto a Ferrari sigurno zna, pa se ne diraju. Mada je Ferrari toliko odvrnuo taj motor da je bilo samo pitanje vremena kad ce ga otvarati FIA :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neophodne su radikalne promene

 

f1 ferrari 2020.jpg

 

Šef tima Mattia Binotto je priznao da je tim započeo sezonu lošije nego što se bilo ko nadao. Znaci za uzbunu su se pojavili još na testovima u Barseloni, a nakon prve tri trke je jasno da su se najgora predviđanja u vezi Ferrarijeve forme obistinila.

 

''Videli smo još u Barseloni da nismo dovoljno brzi, ali mislim da nismo očekivali ovako tešku situaciju. Imamo dve nedelje do Silverstona i u fabrici ćemo morati da razmotrimo sve aspekte bolida i šta sve treba da se poboljša. Potrebna je jasna analiza performansi bolida, ali i rada celog tima. Nije neophodno da radimo više. Prosto moramo da radimo bolje. Doneli smo neke nove delove, ali deficit je i dalje tu. Fali nam brzina i na pravcima i u krivinama. Prosto moramo da se popravimo svuda. Biće potrebno vreme. Iz ovoga ne možemo da se izvučemo za par nedelja. Moraćemo da rizikujemo i ako je neophodno da sprovedemo radikalne promene u razvoju ako želimo da napredujemo'', izjavio je Binotto.

 

Autor: Žarko Samardžija

 

preuzeto sa - pole-position.rs

 

Ferrari posle lošeg starta razmišlja da uvede i organizacione promene

 

fer_organ_promene.jpg

 

Italijanski tim razmatra sve načine kako bi se poboljšale performanse bolida. Tim iz Maranela ove godine nikako ne može da parira Mercedesu, koji je do sada uspeo da zabeleži pobede na svim trkama. Posle VN Mađarske, Mattija Binotto kazao je da je ova godina čak i lošija od njihovih predviđanja posle testova u Barseloni, pa je sada svima jasno da su trebali neke stvari da odrade drugačije.

 

''Mi smo još u Barseloni videli da nismo dovoljno brzi, ali nisamo očekivali da situacija bude ovako dramatična'', kazao je šef Ferrarija. ''Tako da su sada stvari lošije od onoga što smo očekivali. Imali smo tri trke u nizu a sada nas čeka mala pauza do Silverstona, pa tako je bitno da u Maranelu razmotrimo sve aspekte za dalji razvoj bolida kao i na polju organizacije, nije bitno kako, već samo da se poboljšamo.''

Već se ranije spominjala mogućnost da bi Ferrari mogao da zameni Mattiju Binotta, a kao mogući kandidat navodi se Antonello Coletta, šef GT projekta.

 

Autor: Nikola Nedeljković

 

preuzeto sa - pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binoto: Otkazi neće učiniti Ferrari bržim

 

binoto_monako.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, šef tima Ferarija Matija Binoto rekao je da njegov tim ne treba da poseže za otkazima da bi preokrenuo svoju situaciju ove sezone. Italijanski tim je imao težak start ovogodišnjeg šampionata Formule i na prve tri trke je bio daleko iza Mercedesa, koji se pokazao za klasu boljim od svih ostalih, ali je takođe morao da se bori sa ostalima. Zbog činjenice da su Šarl Lekler i Sebastijan Fetel osvojili samo 27 bodova, italijanski mediji uveliko spekulišu o Binotovoj sudbini, ali i ostalim čelnicima koji su radili na ovogodišnjem bolidu. Međutim, po povratku u Maranelo posle Velike nagrade Mađarske, šef ekipe Ferarija je naglasio da je sada vreme da se ojača organizacija, a ne da se traže krivci.

 

''Imam poverenje u ljude koji rade u sportskom odseku, započeli smo dug proces koji bi trebalo da dovede do pobedničkog ciklusa. Biće potrebno vreme, ali cela kompanija razume i podržava ovu viziju. Zbog toga mi je zabavno da čitam priče koje se pojavljuju jer otkazi ne mogu da učine bolid bržim'', naglasio je Binoto. Binoto je tokom prošlog vikenda rekao da je start sezone za Ferrari bio znatno lošiji nego što je bilo ko u timu očekivao, uprkos tome što su tokom testiranja ustanovljeni određeni problemi sa bolidom. Takođe je naglasio da je glavni posao svih ljudi u fabrici da se ustanovi u čemu je tačno napravljena greška sa sadašnjim dizajnom, a nagovestio je da će možda biti potrebna kompletna promena plana.

 

''Posle tri trke je jasno da smo u gorem stanju nego što smo očekivali i moramo da reagujemo bez odugovlačenja. Ceo projekat je revidiran, uz uzimanje u obzir ograničenja zbog pravila. Jasno mi je da ne postoji magični štapić u Formuli 1, ali moramo da promenimo brzinu da bismo preokrenuli situaciju, kako kratkoročno, tako i dugoročno. Možda će biti potrebno da razmotrimo našu organizaciju i unapredimo i ojačamo metode gde je potreba najveća. Ali, prvenstveno kao tim moramo da razumemo dinamiku koja je dovela do ove situacije'', istakao je Binoto.

 

Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se u Velikoj Britaniji 2. avgusta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perez o Fetelu: ''Ni ja ne bih izbacio svog sina''

 

Serhio-Peres 1.jpg

 

Meksički vozač Racing Pointa Serhio Peres je govorio o sve češćim spekulacijama da bi mogao da izgubi mesto u tom timu zbog dolaska Sebastijana Fetela. Kako timovi polako zatvaraju vrata u svojim timovima i dalje je veliko pitanje gde će voziti Sebastijan Fetel. Tokom Velike nagrade Mađarske je minulog vikenda prvi put bilo govora o prelasku četvorostrukog svetskog prvaka u RP koji je delovao kao tim u kom su pozicije zacementirane za Serhija Peresa i Lensa Strola. Peres je godinama imao veliku finansijsku podršku iz domovine, dok je Lens Strol sin vlasnika ekipe Lorensa. Ipak deluje da bi Meksikanac mogao da ostane bez bolida u Formuli 1.

 

''Mislim da je očigledno ako neko bude morao da ide ko će to biti. Ja sam otac, nikada ne bih izbacio svog sina, ali nema tu mnogo šta ja mogu da kažem. Ima mnogo tračeva, što se mene tiče sve ostaje isto. Imam ugovor sa timom'', rekao je Serhio Peres povodom spekulacija da dolazi Sebastijan Fetel. Čeko Peres ima ugovor za 2021. godinu, ali u njemu postoji i klauzula o prekidu saradnje. ''U svim ugovorima ima klauzula. Ona se tiče sponzorstva. To može da otvori klauzulu. Radimo naporno sa svim sponzorima da se to ne desi. Ne bih rekao da to zavisi od samo jednog sponzora'', kaže Peres. On je inače otkrio da je već dobio ponude nekih drugih timova da vozi u 2021. godini, a veruje se da je jedan od njih Alfa Romeo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel: Dajte mi konkurentiji bolid, biću u vrhu

 

fetel 1.jpg

 

Sebastijan Fetel je uveren da će, ukoliko mu Ferrari obezbedi konkurentiji bolid, biti na nivou Luisa Hamiltona. Bivši svetski šampion je u tandemu sa Šarlom Leklerom, rezultatima daleko od nivoa i renomea slavne italijanske ekipe. Zbog toga već stižu zluradi komentari kako Nemac treba da ide u penziju, iako on sam misli potpuno drugačije.

 

''Dajte mi podjednako dobar bolid, kakav imaju i ostali i siguran sam da niko neće biti ispred mene'', rekao je pomalo i iznervirani Fetel. U celu priču uključio se i bivši šef Mercedesa Norbert Haug, koji smatra da Hamilton ne bi bio tako brz da sedne u bolid Ferarija. ''Dajte Hamiltonu bolid Ferarija i neće pobediti, to je sigurno. Zato smatram da bi za Fetela bila dobra odluka da pređe u Racing Point, koji će od sledeće sezone biti Aston Martin. Imaće odličan bolid. Jedini ograničavajući faktor je Fetelova želja da osvoji titulu sa Ferarijem'', rekao je Haug.

Slično razmišlja i bivši automobilski as, Ralf Šumaher. ''Fetel je izvukao maksimum iz lošeg automobila. Uspeva da ga kontroliše i neuporedivo je bolji od svog timskog kolege. I pored toga, on zaostaje za Mercedesom ceo krug. Istini za volju, Mercedesov bolid je bolji nego prošle godine, a i tada je bio druga galaksija u odnosu na ostale konkurente'', rekao je Ralf Šumaher.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jake reci od njegovih sunarodnika. 2018. je delovalo da je imao konkurentan bolid, a 2019. nije bio bolji od timskog kolege ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferari se predao
Predsednik Ferarija Džon Elkan izjavio je da njegov tim neće biti dovoljno kompetetivan pre 2022. godine

 

john elkann ferrari.png

 

Elkan je takođe istakao da ima ''potpuno poverenje'' u prvog čoveka ekipe Matiju Binota. Ferari je loše počeo novu sezonu, a i prethodnih nekoliko godina ne može da parira dominantnom Mercedesu.

 

''Danas postavljamo temelje toga da postsanemo kompetetivni i da se vratimo pobeđivanju kada se promene pravila 2022. godine. Ubeđen sam u to. Binoto ima karakteristike i sposobnosti da pokrene novi pobednički ciklus'', rekao je Elkan za Gazetu delo Sport. Elkan je napomenuo da je Binoto bio deo dominacije Ferarija početkom 2000-ih godina sa Mihaelom Šumaherom. ''Pred nama je dugačak put. Kada je (Žan) Tod počeo istorijski ciklus tokom 2000-ih, tamo smo došli posle posta od više od 20 godina, još od 1979. Bilo je potrebno vremena od kada je došao 1993. i Ferari vratio na pobednički put. Tada je bilo bitno raditi na stazi i van nje, biti stabilan i napraviti Ferari kakav želimo - korak po korak''.

 

Ferari je 2020. godinu počeo sa bolidom koji je više od sekundu po krugu sporiji od i dalje dominantnog Mercedesa, koji je trijumfovao na sve tri dosadašnje trke. Oni su tek peti u poretku konstruktora, a najbolji rezultat ostvario je Šarl Lekler drugim mestom na prvoj trci u Austriji. Lekler i njegov kolega Sebastijan Fetel su se sudarili na početku druge trke, dok je na trećoj, u Mađarkoj, Fetel bio šesti, a Lekler tek 11.

 

''Ove godine nismo kompetetivni zbog grešaka u dizajnu bolida. Već duže vreme imamo seriju grešaka u strukturi bolida, kao i u aerodinamici i dinamici vozila. Takođe smo izgubili i na jačini motora. Realnost je da naš bolid nije kompetetivan. Videli ste to na traci, a videćete i opet'', iskren je američko-italijanski biznismen. Pravila koja obuhvataju promene bolida trebalo je da stupe na snagu 2021. godine, a Ferari je podržao odluku F1 da njihovo uvođenje odloži za godinu dana zbog pandemije koronavirusa.

 

Jedna od tema o kojoj se pričalo bila je vezana za to da Karlos Sains naredne sezone zameni Fetela. ''Poslednjih deset godina smo imali šampione kao što us (Fernando) Alonso i Fetel, koji su bili i šampioni sveta. Ali, mnogo je teže ući u ''ribilding'' i zahtevati strpljenje od vozača koji su već osvajali u poređenju sa onima kojima je cela budućnost ispred njih'', rekao je Elkan i zaključio: ''Postavljamo temelje nečega bitnog što će trajati, a ugovor koji smo potpisali sa Šarlom (Leklerom) to dokazuje: Ugovor na pet godina, nikad duži u istoriji Ferarija. Maranelo će biti nova kuća Leklera i Sainsa, pa će biti u saradnji sa inženjerima. Oni će učestvovati u rađanju nove mašine''.

 

preuzeto sa - b92.net

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel: Potpisao sam nešto...

 

Sebastijan-Fetel 1.jpg

 

Sebastijan Fetel i dalje nema obezbeđenu poziciju u Formuli 1 naredne sezone. Spekuliše se da će biti zamena za Serhija Peresa u 2021. godini u Racing Pointu, a sve je začinio podatak da je Seb viđen sa prvim čovekom tog tima Ormarom Šafnauerom. Sebastijan Fetel i Otmar Šafnauer su viđeni zajedno tokom pauze između dve trke u Silverstonu. Vozača Ferarija, koji još uvek nema ugovor za 2021. godinu, su novinari pitali da li to znači da ima dogovor sa kanadskom ekipom.

 

''Tačno je, išli smo do benzinske stanice. Posle toga je on nastavio kući, a ja sam išao negde drugde. Ima dobar auto, Ferari Pista. Sećam se da je pričao o tom automobilu i sada ga je nabavio. Rekao mi je da mu ponestaje goriva pa sam ga pitao kuda će i ispalo je da idemo u istom pravcu. Neobično je što ljudi prave frku oko svega. Ja tu ne vidim nikakve vesti'', rekao je Sebastijan Fetel. Fetela su pitali i da li je Šafnauer imao u svojim kolima neki ugovor koji bi Seb potpisao. ''Pa potpisao sam nešto, nisam siguran. Rekao mi je da je to ugovor o odricanju u slučaju da se sudari. To je bila šala, ljudi danas sve shvate pogrešno. Nema vesti sa moje strane, ništa što bih objavio. Znam Otmara dugo i bio sam sa njim u kolima i nikoga to nije zanimalo''. Fetel je takođe otpisao mogućnost da pređe u Mercedes, koji je inače obezbedio ostanak Valterija Botasa. Luis Hamilton i dalje nema ugovor, ali Seb ne veruje da će Britanac odustati od Formule 1 naredne sezone.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vettel: Doneo sam svoju odluku

 

vettel odluka 2020.jpg

 

Nemački vozač izjavio je da će proći još nekoliko nedelja pre nego što objavi svoje planove za budućnost. Četvorostruki šampion sveta se u poslednjih nekoliko nedelja dovodi u vezu sa trkačkim mestom koje trenutno pripada Sergiju Perezu u Racing Pointu, koji će naredne godine postati Aston Martin. U intrevjuu za nemački RTL, Vettel je izjavio da se situacija nije promenil u odnosu na poslednjih mesec dana.

 

''Biće potrebno još nekoliko nedelja, ništa se danas nije promenilo. Ne vidim zbog čega me stavljate pod pritisak. U nekom slučaju, ja sam doneo svoju odluku i to ću vam reći kada za to dođe trenutak ili ne'', kazao je Sebastian Vettel. Kako prenose pojedini izvori u padoku, Racing Point želi da se ugovor što pre potpiše, kao i da je nacrt već spreman. Trenutno Nemac nema puno opcija u Formuli 1, jer su Mclaren, Renault i Red Bull već spremili vozačke postave za narednu sezonu dok je Mercedes već u pregovorima sa Lewisom Hamiltonom.

 

preuzeto sa - pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto Bild: Vettel i Ferrari rastaju se pre VN Belgije?

 

vet_fer_spa_petak_rastanak_moguc.jpg.f8225edcb8b624f3b8c4d85cee30d287.jpg

 

Prema određenim navodima spominje se mugućnost da se Nemac i italijanski tim rastanu posle trke u Španiji.

Po povratku u padok, Sergio Perez je potvrdio da je njegova pozicija u timu Racing Pointa sigurna, pa se tako pronela vest gde bi Sebastian Vettel mogao da nastvi karijeru. Nemac nije na najbolji način započeo ovu sezonu, zbog čega mu je promenjenja šasija, a pritom je osvojio samo četvrtinu poena u odnosu na svog timskog kolegu.

Zbog toga spominje se da bi Nemac i ranije mogao da napusti Maranelo a kako prenosi autobild.de, to bi moglo da se desi već na narednoj trci u Belgiji. Kao moguće zamene navode se Nico Hulkenberg ili Kimi Raikkonen.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan prikaz Fetela u Ferrariju (2015-2020)

 

Sve bitno je tu, od dolaska u ekipu četvorostrukog svetskog šampiona, prve pobede odmah u drugoj trci za Ferrari, preko najvažnijih momenata u narednim sezonama gde ili nije imao sreće, ili je sam grešio u onim sezonama gde je Ferrari imao konkurentan bolid:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferarijevci ljuti, razočarani, frustrirani...

 

Sebastijan-Fetel-Sarl-Lekler.jpg

 

Ferari je dotakao dno u nedelju. Legendarna italijanska ekipa nije osvojila niti jedan bod na stazi Spa u Belgiji, a još od prvog slobodnog treninga je sve mirisalo upravo na to. Iz Ferarijevog tima se sada čuju samo oštre reči, prenosi Sport Klub.

 

Ferarijev šef Matija Binoto je rekao da je bolidima falila aerodinamička efikasnost kao i snaga motora.

''Veoma smo razočarani i ljuti, i siguran sam da su i naši navijači i to sa razlogom. Težak trenutak u sezoni za koju smo od početka znali da će biti naporna, ali u ovakvim trenucima treba da budemo čvrsti i da gledamo unapred kako bismo prebrodili ove teške trenutke. Jedino tako ćemo prebroditi ovu situaciju'', kazao je šef Ferarija Matija Binoto.

 

Šarl Lekler je u Belgiji imao dobar start pa je u jednom trenutku bio osmi i to je možda bio najblistaviji momenat crvenog bolida na vikendu u Belgiji.

''Ekstremno frustrirajuće, ceo vikend je bio takav. Trka nije bila ništa lakša jer smo imali probleme sa dva pit stopa koja smo napravli koji su učinili da sam izgubio mnogo vremena i dosta pozicija. Veoma je teško bilo preticati, čak i sa DRS. Moramo da radimo i da nađemo nešto jer je ovo veoma teško'', rekao je vozač Ferarija Šarl Lekler.

 

Možda i najoptimističniji stav ima Sebastijan Fetel od koga se to i može očekivati s obzirom na to da on napušta ekipu.

''Moramo naporno da radimo jer ima mnogo lekcija iz ovog vikenda, moramo da budemo jaki, da ostanemo zajedno i da uradimo najbolje što možemo. Imamo važne trke koje slede u naredne dve sedmice i moramo da se fokusiramo. Međutim, moramo i da budemo realni da ne očekujemo čuda. Imamo šta imamo, nismo jaki kao što bismo hteli i moramo da ostanemo optimistični i da vidimo dobre stvari iako ih nema mnogo'', rekao je četvorostruki šampion Sebastijan Fetel.

 

Slede trke u Italiji gde Ferrari na domaćem terenu mora mnogo bolje. Dva puta će se voziti u Monci i jednom u Muđelu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vettel: SF1000 nema ni jednu dobru osobinu

 

Ferrari-SF1000-Vettel.jpg.ae8c1c91ea7ba5f8c31e16a9654ac1de.jpg

 

Ovogodišnji Ferrarijev bolid je bio nekonkurentan na većini trka ove sezone.
„Dosta toga smo naučili tokom trke u Belgiji. Uspeli smo da pronađemo prave nedostatke našeg bolida. Ono što smo takođe zaključili je da bolid nema ni jednu dobru osobinu“, rekao je Vettel.

Veći deo kritike Italijanskih medija i navijača je usmeren prema Ferrarijevoj pogonskoj jedinici, koja je od najjače prošle sezone, sada postala najslabija. Međutim, i šasija je daleko od toga da je savršena pošto svakako nije u stanju da generiše isti nivo prijanjanja kao Mercedesov W11 ili Red Bullov RB16.

Nemca će sledeće sezone u Ferrariju zameniti Carlos Sainz i Španac je prošle nedelje izjavio da se nada da će Ferrari sledeće godine unaprediti svoj paket, iako očekuje da će i 2021. biti teška za italijanski tim.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Užasan Ferari će uticati na Sainca''

 

Karlos-Sainc 2020.jpg

 

Italijanski tim u 2020. godini ima prevelikih problema i sve je kulminiralo u Belgiji kada je Ferari ostao bez poena. Ovo može da bude priličan problem i za Karlosa Sainca koji naredne godine stiže u Skuderiju, prenosi Sport Klub.

 

Malo vremena je prošlo između objavljivanja da Sebastijan Fetel neće voziti Ferari u 2021. godini i vesti da će ga u crvenom bolidu zameniti Karlos Sainc. Bilo je to na proleće, a na leto se ispostavilo da je italijanski tim u katastrofalnom stanju i da bi Karlos mogao ozbiljno da zažali što odlazi iz Meklarena. ''Bila je ovo teška godina za njega, ali je prilično pozitivan. Jak je karakter i karijera mu nije bila laka. Odličan je vozač i uspeće da se izvuče. Ali ono što je delovalo kao san, taj prelazak u Ferari, nije toliko dobro sada i neizbežno je da će to uticati na nejga i da će biti nervozan'', rekao je bivši šef Ferarija Ros Bron. Ferari je ove godine bio za preko sekundu sporiji na stazi Spa nego u 2019, a Bron kaže da to nije samo do motor i snage. ''Nisu mogli da koriste gume kako treba. Hladnije vreme u Spa takođe nije pomoglo. Kada se to desi, nastup izgleda užasno. Ako im gume opet budu radile kako treab onda će se vratiti. Neće izgledati da mogu da dobiju trku, ali bar će biti respektabilniji'', dodao je Bron. Ferari pred sobom ima veliki vikend jer će voziti na svom terenu. Slede dve trke u Monci i jedna u Muđelu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sainc: Ne postoji loše vreme za prelazak u Ferrari

 

carlos sainz f1 2020.jpg

 

Karlos Sainc istakao je da ne žali zbog svoje odluke da pređe u Ferari, iako nekadašnji gigant ove sezone ne beleži dobre rezultate. Španac će od sledeće sezone biti u timu Ferarija. Italijanski tim ove sezone ne beleži rezultate koji se od njega očekuju, nalazi se tek na petom mestu u poretku konstruktora sa samo 61 bodom. Zbog toga je novinare zanimalo da li je Sainc zažalio zbog odluke da napusti Meklaren na kraju sezone.

''Ne, zadovoljan sam svojom odlukom. Siguran sam da ljudi u Ferariju znaju šta rade i kakvi su im planovi za budućnost, a već smo imali prilike da vidimo da znaju da naprave veoma dobar bolid'', rekao je 26-godišnjak. ''Iskreno, ne postoji loše vreme za prelazak u Ferrari. To je jedinstveno iskustvo i sigurno želja svakog vozača u Formuli 1. Pitajte me 100 puta, uvek ću pristati''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...