Jump to content
FAS Goran
bojan dim.

Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti

Recommended Posts

Čini mi se da su to 17" felne. Ako jesu u pitanju je Lounge jer Nacionale ne dolazi sa takvim felnama niti ima mogućnost doplate kao opcija.

Ispravite me ako grešim.

Sent from my Xperia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gresis:-) Mogu da se dokupe 17" oko 700e su.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se dokupljuju kao opcija, umesto standardnih čeličnih ili se kupuju kao da si ušao u radnju i rekao hoću te i te felne pa ti čelične sa gumama ostaju?

Edited by Suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao opcija. Dokupis ih, a celicne ti ostaju. Samo 16" idu u nacionale.

Edited by nikola0406

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno je to: čekajući da mi stigne auto, malko isčitavam gde šta piše o 500l, pa sam svuda pročitao da je i Cargo box deo opreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino ako nazivaju Cargo box ovu policu koja moze da deli prostor u gepeku.

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Auto  sam preuzeo 09.05. i za sad presao 120km gradske voznje. Potrosnja se krece izmedju 9 i 9.5 l ako je verovati racunaru. Imam primedbu za unutrasnje rukohvate na vratima. Po mom misljenju trebali su da ih skroz urade od plastike jer ce ono platno posle odredjenog vremena da se izlize-usija. Jedno pitanje za sve vlasnike koji su preuzeli auto. Da li ste primetili da kad date kontakt kima je upaljena? Izgasim je ali prilikom sledeceg paljenja ona se opet automatski upali. Moze li da se izgasi i da tako ostane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad god ti je izduvavanje okrenuto na sofersajbnu pali se klima automatski, zato drzi izduvavane u pravcu noge- lice! ako si me razumeo!?

 

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam, hvala. Postoji li mogucnost da iskljuci jer ja izduvavanje uvek drzim na soferku? 

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne verujem da moze, vidjao sam da je tako na nekim drugim modelima, tako kao brze odmagli soferku... i meni to smeta, ali sta je tu je. vise mi smeta ova potrosnja koju si spomenuo, a i preslab motor za ovu karoseriju, ali jbg, sve smo to znali kada smo kupovali najjeftiniju verziju motora :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neko neki novi info, jer ovaj da ce biti isporuceni do 15.05. Je ocigledno samo jos jedna laz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rođak moje žene je dobio svoj primerak pre nekoliko dana. Crveni, 1.6 mjet, alu 16-ce...izašao ga je 14.000. Meni je sve OK na tom autu osim sedišta koja su kratka i imam osećaj da su veoma neudobna za duža putovanja. Takođe mi se ne sviđa kako se sedi na zadnjoj klupi. Inače, mnogo gotivan prevoz.

 

E sad, da li bih dao toliki novac za njega? Iskreno, ne. Radije bih uzeo polovni Bravo za duplo manje prava i vozio se bolje i lepse. Da ne pominjem Afu 159 ili Lanciu Deltu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ti ne brani da kupis polovan auto. :-) Kako znas kako je to voziti se u 500l na duzim putovanjima? Neudobno je zadnja klupa?? Da te podsetim, zadnja klupa se spusta unazad, i sediste pomera. :-) To imas na tim modelima koje si pobrojao? Mislim ok, ako si se ti vozio na duzem putovanju u 500L i bilo ti je neudobno, postivam. A ako si samo citao negde o tome onda nije u redu da u ovoj temi iznosis takvo misljenje koje uz to nije tvoje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad, da li bih dao toliki novac za njega? Iskreno, ne. Radije bih uzeo polovni Bravo za duplo manje prava i vozio se bolje i lepse. Da ne pominjem Afu 159 ili Lanciu Deltu.

 

500L nije ni konkurent tim modelima.

Ljudi koji kupuju 500L i uopšte MPV ne žele auto C ili D segmenta jer automobili te klase ne ispunjavaju njihove potrebe. Ne kupuju oni MPV zato što nemaju pare za automobil C segmenta (jer imaju, platiće ga isto ili skuplje), već zato što im baš treba automobil karakteristika koje ima MPV. Tako je u iole normalnom tržištu.

Ali, kod nas klase automobila izgleda nemaju nikakav značaj :D, pa se tako poredi sve živo što se polovno ili novo prodaje za te pare, od Audija A1, preko C, D segmenta...još samo neko da kaže kako za 14.000 možeš da uzmeš znaš kakvu polovnu seriju 7 BMW-a... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne verujem da moze, vidjao sam da je tako na nekim drugim modelima, tako kao brze odmagli soferku... i meni to smeta, ali sta je tu je. vise mi smeta ova potrosnja koju si spomenuo, a i preslab motor za ovu karoseriju, ali jbg, sve smo to znali kada smo kupovali najjeftiniju verziju motora :thumbdown:

Pozdrav. Ja jos uvek cekam na svoj auto i tako da osim neke kratke test-voznje (pre vise od mesec dana), kada mi se jeste ucinilo da je motor nesto slabiji (1,4 benzinac) nemam nekog iskustva. Tada sam od dilera u auto-kuci dobio objasnjenje da tu postoji nekakva fabricka blokada, koja se,ne znam kako, uklanja na, cini mi se, 3000 km. Ako neko zna nesto blize o tome, bio bih zahvalan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam za blokadu, ali u uputstvu pise da se nakon 3000km motor potuno razradi. To ima uticaj na potrosnju, startnost i max brzinu. Tako pise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povodom tog mešanja klasa i poređenja stvari koje se ne daju porediti.

 

Imao sam prilike da pročitam jednu anegdotu koje se uvek setim kad naiđem na ovako nešto.

 

Jednom prilikom veliki strateški bombarder je išao na rutinski let uz pratnju jednog lovca. Pilot lovca, mlad i pun energije, celim putem je izvodio akrobacije i stalno ponavljao preko radija: "A je li možeš ti ovo, a je li možeš ti ovo...". Na to sve pilot bombardera nije odgovarao dok mu jednom nije prekipilo. Javi se lovcu i kaže: "Prekidam radio vezu na 10 minuta". Posle 10 minuta pilot lovca se javi i pita šta se dešava. Na to mu pilot bombardera odgovori: "Išao sam da pišam i da si skuvam kafu. A je li možeš ti to?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logično je da ima neku elektronsku blokadu na novom automobilu tj.motoru (recimo tih 3000km).

Znam kada je moj drug kupio nov Peugeot-ov skuter da je imao elektronsku blokadu na broj obrtaja i brzinu ne znam tačno koliko km. Tako da pretpostavljam da postoji i ovde tako nešto.

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuo sam da na forumu moze da se dodje do uputstva ili ti neke knjizice za FIAT 500L, pa dok cekam papirnu, ako neko moze da mi pomogne sa tom elektronskom, da citam malko... da prekratim vreme cekajuci auto. Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto se udobnosti sedista tice i ja mislim da su malo tvrdja, tj neudobna, ali posto sam do pre nekoliko dana vozio kromu koja je kod fiata sinonim za udobnostm mislim da imam visoke kriterijume. u vezi sa tom blokadom motora ili cega vec, niko mi nista u auto kuci nije rekao, mada cisto sumnjam da tako nesto postoji a bilo bi lepo da je istinito, jer za sada potrosnjom i snagom nisam zadovoljan. a sto se tice ove elektonske knjizice, cuvaj je k'o oci u glavi, jer papirnu verovatno neces dobiti, kao i niko od nas :book:

Edited by bojan dimitrijevic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, insajderi iz Kragujevca, jel ovo istina?

 

Prekinuta proizvodnja FIATA 500L?

 

 

Kako piše Market voč (izdanje Volstrit džornala) FIAT je saopštio da to što nisu primili komponente predstavlja "ozbiljan problem" i izaziva "štetu" proizvođačima automobila u Italiji.

I Fijatova sestrinska firma FIAT industrijal, koja proizvodi kamione i traktore, takođe je objavila da se suspendovala proizvodnju u svojoj fabrici iz istog razloga.

Dobavljač koji pravi problema, kako piše Market voč, je Selmat grup koja se nalazi kod Torina u Italiji.

I FIAT i FIAT industrijal su morali da zaustavljaju ili stopiraju proizvodnju i ranije ove godine kada je takođe dolazilo do kašnjenja sa isporukom kompnenti Selmat grupe. To je privatna kompanija koja proizvodi plastične dolove za unutrašnjost vozila kao i panele na vratima.

FIAT je tako saopštio da je stopirao proizvodnju u fabrici u Srbiji gde se proizvodi novi 500L koji se prodaje i na američkom tržištu.

Isto se desilo i u fabrici blizu Torina, gde luksuzni sportski brend Maserati proizvodi novu verziju Quattroporte sedan-a.

FIAT industrijal je saopštio da je zaustavljena proizvodnja i u madridskoj fabrici Iveko kamioni.

Zbog svega toga Fijatove akcije su pale na Milanskoj bezri za 0,4 odsto na 4,83 evra, dok su akcije FIAT industrijal pale 0,9 odsto na 8,8 evra.

Kako piše Market voč, zvaničnici Selmat grupe nisu bili dostupni za komentar.

 

Izvor: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=05&dd=13&nav_id=713457

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciao Fiat nemaju pojma, sad culi od mene. Radno vreme u fabrici je gotovo pa nije mogla da proveri. Zvace me ujutru. Nadam se da ima neko na forumu ko ovo moze da potvrdi ili porekne, mada guglajuci vidim da je ipak istina. Strasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...