Jump to content
FAS Euroauto Goran
bax76

FAS Punto Classic PROBLEMI sa garancijom

Recommended Posts

Bax, Najiskrenije ti zelim da resis problem sa kolima. Ali da su meni uradili sve to sto i tebi i da ti nikad nisu da linikakv papir za bilo sta sto su uradili (znam ja kako je kad odes u Fiatov servis sa novim kolima pa vidis kako se radnik zeza i posle pola sata ti zameni nesto za sta je potrebno 5 minuta) ali uvek sam dobijao papir i potvrdu u knjizici sta je uradjeno, za delove bas kao sto svi kazu, neke mogu da ti vrate, neke ne. Elem, da su mene toliko farbali i zezali kao sto su tebe batalio bih brate tu garanciju i otisao kod druga da vidi sta je sa tim kolima i sredio ih jednom za sva vremena. A iskreno mislim da ti pola delova sto su ti rekli da je menjano, u stvari nije zamenjeno.

Edited by Multijet forever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam jasan i koncizan, receno mi je da je zamenjeno kvacilo,  i zamajac, drugom prilikom.

Auto i dalje trese, ne trese toliko kad se zagreje, da li neko ko se razume u te stvari ima neki savet?

 

 

Što se tiče različitog intenziteta tresenja prilikom polaska hladnog i zagrejanog motora jedan od uzroka može biti i neki od nosača motora. Dalje treba tražiti u transmisiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam skontao, ne trese mu više ceo auto, nego on to oseti na samim pedalama...i to više na pedali gasa nego kvačila:
 

-auto pri polasku vibrira, mada se to vise oseca na papucici gasa nego na kvacilu, onaj fazon DDDD (auto nece naglo da krene...)


...zaista se pomenilo stanje na bolje, i to kad hocu na sitno da pomerim auto, posle prve reklamacije, je tada cela karoserija igrala....
 
Sada nema tog pomeranja haube, kad pokusavam da parkiram auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se cini da je jedino Dovla ponudio nesto pametno u ovoj temi.A to je pomoc Bax-u.Svaka cast. :cheers: I mislim da bi trebalo ici u tom pravcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate mili! Citam komentare I jezim koliki su serviseri hohstapleri oko pisanja I upisivanja u servisnu knjizicu a isto se jezim sto vise od polovine ljudi nezna koja su im prava. Jedno cu da kazem a to je da serviserima apsolutno nista neverujem oko delova koje mi ugradjuju u automobil. Mogu I u ovlastenom na reklamaciji da ti strpaju sta hoce a da pritom ne upisu reklamaciju u tvoju knjizicu. Da dokazes da si bio kod njih nikad neces moci jer ne postoji trag jer ga nisu ni upisali.Pa vi vidite sta rade sa originalnim delovima koje su ti navodno stavili u auto.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/61460-black-500l-13-multijet/page-6#entry1005415

 

Evo ne pisu ni u Stojanovu nista u garantnu knjizicu, niti dobijas bilo kakve pepire, sem ako im eksplicitno to ne zahtevas.

I u tom slucaju dobijas kopije nekih njihovih internih dokumenata.

A u mom slucaju su i za to slagali, jer su obecali da ce mi ih poslati, i nisu, cak i posle mog pismenog insistiranja i potsecanja.

 

Jer sada jasnije kako funkcionisu?

 

Sve sto ste vi to lepo zamislili da treba i mora, i sto je i na mestu, ovde se ne odvija, i to i jeste glavni i najveci problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, ''zamislili'' su ljudi...ovi koji su navodili svoje primere da im je pisano su ustvari zamislili da im je pisano.

Sve mora da se piše, ako to ne rade po default ponašanju, vlasnik treba da traži. Nije dovoljno imati hrabrost samo kad se sedne za tastaturu i dođe na FLCS Forum, slobodno može koja rečenica da se kaže i u servisu. Počni Bax slobodno tako.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Sta je sa ovim drugim ljudima koji ne dobijaju zapisnike, to su vec 3 ovlacena servisa koji ne pisu, i nedaju ti nista, ko je kriv musterije ili servisi?

Jel ja treba da poznajem njihov posao i obaveze, ako ih vec imaju, ili oni?

Bogunovic

Kompresor

Stojanov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji ''zapisnik''???

Treba da piše šta je rađeno, kog datuma i na kojoj kilometraži. Onda potpis odgovornog lica i pečat servisa. To je sve. Nikakvi ''zapisnici'', bakrači...

Znam da si tvrdoglav do bola i da misliš da si samo ti u pravu. Sve ok. Ne treba da se piše ništa, ja sam lud, i nekih drugih par ljudi su ludi, a najluđi su ovi koji su rekli da im je pisano. Eto. :)

 

A, izgleda je normalno da jednog dana kada budeš prodavao tvog Punta, iz dokumentacije koja ide uz njega se ne vidi:

- da je odstojao nekih ~godinu dana pre prodaje tebi (a, to se neće videti jer neće biti datuma prvog servisa koji se onda uporedi sa datumom proizvodnje i prve registracije)

- da je proveo mesece po servisima

- da je promenjeno to, to i to.

 

To je normalno, a ja sam lud što kažem da to nije normalno.

Eto, tako...sad kad smo to razjasnili, napiši sledeći post na ovoj temi kada budeš imao nešto novo o samom autu. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da znam odgovor na pitanje zasto se u servisne knjizice ne upisuje servis. E ovako: Upisivanje u knjizicu je dokaz da je auto bio na servisu tog dana a ako uspeju da zajebu komitenta I da ne upisu u knjizicu da su ga radili automatski ne prikazuju kroz fiskalni racun nista tj.ne kucaju kroz kasu znaci bave se sivom ekonomijom. E zato je sve to tako! Necu ni da pomislim gde onda nabavljauju ulja I filtere.

Ne verujem nikom nista. Kod koga mogu da sacekam servis I da vidim sta se radi na mom autu I sta sipaju od ulja tamo I radim servis. Samo tako I nikako drugacije! Filtere mozes sam da proveris koji su.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ neshaoct

 

ZAMOLIO BIH TE, da mi nadjes dokumetaciju ili propise na osnovu kojih tvrdis, da mogu od servisa da trazim to sto ti govoris da treba da mi daju:  delove zamenjene u garanciji(za ovo i ne moras da se mucis, posto toga nema...), zapisnik o zamenjenim delovima, zapisnik u servisnu knjizicu.

 

Da pojasnim , u svakoj radnji imas napismeno istaknuto da je radnja u obavezi da ti izda fiskalni racun, ili ne moras da platis robu.

 

Pruzi mi pismene dokaze za tvoje tvrdnje,  i tako pomozi meni i drugim clanovima, koji imaju problem da dobiju zeljena dokumenta od  FAS ovl.servisa. 

 

Gde to pise, da bih na to mogao sledeci put da se pozovom, i izbegnem da me zavlace, i rade na crno.

 

I zasto bi ja kao vlasnik i kupac Fiat vozila, morao da imam svadjalacki stav prema servisu, da bih dobio te papire, ako je to vec stvar koja je propisana u njihovim radnim instrukcijama i politikama poslovanja?

 

Ako se dobro secas bas ovde na forumu je islo dotle, da su neki clanovi iznosili pretpostvake da mi prave probleme sa reklamacijama, zbog mog navodno svadjalackog stava.

 

Kakav da budem ko bubica, ili  svadjalacki nastrojen? 

 

NAPOMINJEM, PISMENO sam trazio zapisnik o izvrsenim aktivnostima servisa, i u ovl.servisu, i naknadno u FAS-u.

Nisam ga jos dobio, vec skoro 3 meseca je proslo od tada

Na licu mesta mi je to i obecano, ali od toga nema nista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ neshaoct

 

ZAMOLIO BIH TE, da mi nadjes dokumetaciju ili propise...

 

:D :D :D

 

Kako ti zamišljaš da svet oko tebe funkcioniše, pa to je katastrofa...Mislim da treba da ti nađem papir u kome piše:

 

- kada vlasnik automobila dođe u servis dužni ste da mu priđete na 54,3 cm od njega, stisnete ruku srednje jako i kažete mu ''dobar dan''. Pri tom ste dužni da ga pogledate u oči... :D :D

 

Rekao sam ti kako treba da bude. Ti radi kako god misliš da treba, ne zanima me.

Rekao sam ti da slobodno kažeš dve rečenice u servisu, ne da se svađaš. Ne zanima me što naravno i to shvatiš pogrešno kao da ti neko preporučuje svađanje.

Neverovatno je da čoveku odraslom, punoletnom treba da se crta:

 

Bax: Dobar dan.

Serviser: Dobar dan.

B: Pozvali ste me, rekli da je auto gotov i da mogu da ga preuzmem.

S: Da, evo sad ću vam dati ključeve...znate, uradili smo vam zamenu seta kvačila, plivajući isto...evo, pođite za mnom do automobila. Mislim da je sada sve ok.

B: Molim Vas, napišite mi u servisnoj knjižici koje ste sve radove obavili, pečat servisa, potpis.

S: Mi to ne pišemo...znate, nikada nikome ne pišemo, nema potrebe...ima to u našoj evidenciji...

B: Verujem Vašoj evidenciji, ali bez napisanog šta ste radili ja ne želim da preuzmem svoj auto...a, znate koliko dana po Zakonu sme da stoji kod vas.

S: Ali, mi to ne pišemo...

B: Hvala na Vašem vremenu, nazovite me da preuzmem auto kada popunite dokumentaciju, samo pazite da ne prođe više dana nego što sme od dana kada sam vam predao auto. Doviđenja.

 

Ovo sve možeš i telefonom.

Kada popune dokumentaciju...onda:

 

Bax: Dobar dan

Serviser: Dobar dan. Evo, popunili smo sve kako ste hteli...potpišite nam samo još ovde da ste preuzeli auto i izvolite ključeve.

Bax: Odlično, hvala Vam...samo, hteo bih da obavim jednu kratku probnu vožnju u prisustvu nekog od vaših servisera pre nego potpišem da sam preuzeo auto, kako bih se uverio da je sada sve ok sa autom. Znate, ovo mi je 129. put da vozim auto u servis, pa mi je malo preko glave da se vraćam i 130. put.

Serviser: Evo, sad će Bojan (Petar, Pavle, Mirko, Janko...) da sedne sa Vama.

 

Obaviš probnu vožnju. Ako opet čuješ ta lupkanja, kuckanja, osetiš vibracije ovde, onde ili šta već...sve to kažeš serviseru...on će čovek da potvrdi sve to jer nema šanse da on ne vidi da auto trese (ako stvarno trese), ili da neće naglo da krene (ako neće da krene) ili na šta se već sve žališ sada...i, lepo se vratite do servisa, otvara se nov radni nalog i ae sve ponovo.

 

Ali, mislim da ti tamo ćutiš kao bubica.

A, onda kada sedneš za tastaturu mu...do Tokija, i udri tamo gde uopšte nije mesto za to. I onda zbog toga kilometarske rasprave na forumu u kojima niko ništa ne zna, samo Bax zna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odem kod trapadzije da mi zameni stabilizator-obavezno pisi u knizicu i pecat. Dopuna freona-potpis pecat!

 

Ti to ozbiljno?? Ja na poverenje idem, nisam imao nekih problema, a tamo gde sam ih imao papin pečat ne bi pomogao, tako da...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Ali, mislim da ti tamo ćutiš kao bubica.

A, onda kada sedneš za tastaturu mu...do Tokija, i udri tamo gde uopšte nije mesto za to. I onda zbog toga kilometarske rasprave na forumu u kojima niko ništa ne zna, samo Bax zna.

 

 

 

Dakle tvoj stav, vec vise puta ponovljen, je da musterija sa njima tamo treba da nastupa ostro i borbeno?

 

Samo sam tebi pisao da veze nemas sa tehnikom, tako da nemoj da generalizujes.

 

Pazi tvoja pitanja:

-da li potpisuje?

:thumbup:

 

kao mala deca u dvoristu, kad smo gledali koliko koji stojadin ima ugravirano....

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle tvoj stav, vec vise puta ponovljen, je da musterija sa njima tamo treba da nastupa ostro i borbeno?

 

Ali ono...bukvalno sam ti nacrtao kako treba konverzacija da izgleda, gde si tu video bila šta ''borbeno'', ''oštro''...pa, ti ni to nacrtano izgleda ne možeš da razumeš... :D :D :D

Pazi tvoja pitanja:

-da li potpisuje?

:thumbup:

 

kao mala deca u dvoristu, kad smo gledali koliko koji stojadin ima ugravirano....

 

:D :D :D

Pa, rekao si da ''onaj fazon DDDD (auto nece naglo da krene...)'', pa me zanimalo to oko onog fazona ''DDDDD''...kako si to probao ako si uopšte išta probao... :D

Kako objašnjavaš, tako i pitam...šta drugo da radim... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Nema potrebe tebi da objasnjavam,  ti ne znas da mi pomognes, pokazao si to u prici klizanja kvacila, i prenosnih odnosa, samo ti i niko drugi...

Obracam se ljudima koji nesto znaju o tome, ti si pisao neke nebuloze, tvoja pitanja tehnicke prirode, vise ne uzimam za ozbiljno. :thumbsup:

Edited by neshaoct
skinuto trolovanje + 3 warna shodno Pravilniku foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ne treba da se potresa I svadja na ovom lepom forumu. Ima ovde dosta kompetentnih ljudi pocev od mehanike pa na dalje. Ovde svako hoce da pomogne pa cak da salje delove drugim clanovima u bivse republike. Dakle! Sekire ste zakopali I krenuli opet u pricu. Imas mogucnost da opet odvezes auto kod drugog servisera (Autokuca Kole) kod prvog da odes da ti konacno daju papire o ucinjenom servisu a ako nece ili nemaju odma zovi inspekciju I Sat grupaciju(Mirka Alvirka) te ih napljuj najstrasnije. Bice ti tako lakse! Na kraju ce ti srediti problem kod Koleta I bices zadovoljan uslugom. Nista drugo ti ne preostaje. Moze I radikalnija varijanta! Zoves medije I zakazes spaljivanje automobila benzinom zbog tvog revolta kako se ophode prema kupcima. Verujem da ce ova zadnja preporuka da se cuje tamo gde treba I kod koga treba!

STILISTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da se prikljucim problemima u garantnom roku sa Puntom Classic 1,3 jtd. Elem na 26000 km ili 1,5 godina od kako je kod mene je utvrdjeno u servisu da su prednji kocioni diskovi krivi - volan vibrira kada se ukoci sa malo vecih brzina  i da je oslabio donji centralni nosac motora - povremeno se cuje  neko kvrckanje (ali ovo drugo bez vidnih znakova ostecenja). Da napomenem da su u servisu (da ga ne pominjem) vrlo korektni i da sam dobio papir sa konstatacijom ta dva kvara, ali sam odbijen za garanciju s obrazlozenjem da su diskovi potrosni materijal i da ne ulaze u garancuju. Sto se tice nosaca, rekli su da za sada nemaju osnovu da ga menjaju, iako su utvrdili da je oslabio (provera sa stanglom i stvarno motor udara u sasiju) pa su mi rekli da jos malo vozim dok se gumica u nosacu jos malo ne osteti i popuca. U garantnoj knjizici stvarno pise da diskovi ne ulaze u garanciju, ali ja sam kupio NOV auto da ne bih u Garantom roku razmisljao o kvarovima i trosio novac na popravke sem redovnog odrzavanja u Zvanicnom servisu. Do sada sam odradio dva redovna servisa, i jos sam skratio interval sa 15000 km  na 10000 km i te servise sam duplo vise platio nego sto bi platio u svojoj reziji. Smatram ja je krivljenje diska posledica loseg materijala od koga je napravljen, i da se zato iskrivio. Ako ja sad moram da pazim da ne udjem u baru ili da odem u perionicu kada su mi diskovi vruci, kako su mi rekli u servisu, onda ne lezi vraze. Sta to onda mora da se desi na autu, a da nije potrosni materijal  bi uslo u garanciju - jedino neka teska havarija motora ili slicno. Pa i radilica je potrosni deo i okrece se kao kocioni disk. Molim neki komentar i razmisljanje, jer sam malo ogorcen i razocaran da u garantom roku moram da kupujem nove diskove i plocice (koje inace cvile) ili da ravnam disk (koji ce se opet iskrivniti kroz baru ili posle perionice kada je vruc). Zvao sam i FIAT CIAO call Centar, pa su mi rekli kao da ce da mi jave sta mogu da urade. 

Inace citao sam na forumu i za gume Firestone da su obicno s.... jer su uzasno bucne i same od sebe se trose na unutrasnjim krajevima (zimske se ne trose (da ne navodim marku), a presle su slicnu kilometrazu, trap proveren dobar)

Dobra strana je motor (zbog koga sam i kupio auto) koji je zivahan i malo trosi i po gradu i na otvorenom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E druze moj,da ti ne stajem na muku,ali sta da ti kazem,diskove zameni o svom trosku jer ne daj boze,moze dovesti do nekih drugih problema,ai ne verujem da ce ti oni menjati diskove,jer oni zaista jesu potrosni materijal,kao i plocice.

A sto se tice nosaca motora,i to mogu da izmajmunisu uz obrazlozenje da prebrzo pustas kvacilo,da nosac mnogo trpi i ostalo.

Verovatno si dosta citao i dosao do zakljucka da garancija i nije neka garancija,vec samo na papiru.

Na zalost ali tako je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...