dudule1 0 Posted April 29, 2014 Napominjem, da sam vrlo pazljiv vozac i da vise koristim motorno kocenje nego kocnicu. Utvrdili su da plocice nisu istrosene ni do pola. Sto se tice kvacila normalno ga koristim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted April 29, 2014 Takođe. Diskovi se mogu pokriviti i na Mercedesu AMG. Nema to veze sa kvalitetom ili sa načinom vožnje. Jednostavno, nagla promena temperature krivi svaki disk. Naravno, da ne bude zabune, na AMG-u će se značajno teže pokriviti disk jer je ipak značajno naprednija tehnologija, a i cifra sa diskove je verovatno koliko ceo Punto Ali svakako će se i takvi diskovi pokriviti u nekim određenim uslovima. Što se tiče servisa, ne vidim poentu smanjivanja intervala, a onda posle kukaš kako si platio duplo više. Pa da si išao na 15kkm do sada bi uradio tek jedan servis, a tek za par hiljada drugi. Kad staviš matematiku na papir izađe tek nešto malo skuplje nego u sopstvenoj režiji. Što se tiče nosača motora... to je već diskutabilno... pošto imaš napismeno da je oštećen, onda otiđi za mesec-dva pred istek garancije i traži da ti ga zamene. Raspitaj se u CIAO FIAT-u kolika su tvoja prava oko toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dudule1 0 Posted April 29, 2014 Ne zalim se ja sto sam skratio servisni interval nego sto servisi inace kostaju duplo vise nego da uradis u svojoj reziji (3 l ulja i 4 filtera - 12000 din, a moze u privatnoj reziji da se uradi sa 6000) , a sa druge strane pola stvari ti ne priznaju u garanciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted April 29, 2014 Više puta je diskutovano o tome ovde na forumu. Ne možeš samo paušalno uzeti cifre 12000rsd i 6000rsd i reći - to je duplo manje. Ima tu dosta faktora. Prvo kvalitet delova koji se ugrađuju u ovlašćenim. Da su delovi iz sopstvene režije kvalitetniji ne bi majstori govorili da se servis radi na 10 000km već na 15 000km kao i u ovlašćenom. Drugo - usluga. Šta SVE uradi ovlašćeni servis, a šta ti uradiš u sopstvenoj režiji? Konkretno, ja nisam bio u ovl. Fiat servisu pa ne znam, ali znam za Audi... tamo ti u okviru malog servisa toliko pretresu auto da ti bukvalno podmažu vrata da ne počnu da škripe, podese ti prskalice na brisačima, izmenjaju sijalice itd itd... a sve to je uključeno u cenu. To je posao koji traje, ali zato posle malog servisa u ovl. ja nisam morao da idem na parking ispred zgrade da menjam sijalicu, podešavam prskalice i šta ti ja znam šta sve. I kad tako postaviš stvari na 30 000km imaš dva servisa u ovl. servisu koje ćeš platiti 24000rsd, ili tri mala u sopstvenoj režiji koje ćeš platiti 18000rsd. Na dve godine (koliko sam skapirao da ti treba da pređeš 30 000km) to je razlika od 6000rsd sa upitnim kvalitetom tvojih delova (ne kažem da su loši već samo ne možeš znati) i bez usluge detaljne kontrole vozila i možda uočavanja nekih bitnih nedostataka na vozilu Na ovakve stvari treba gledati malo dalje od danas. Staviti na papir 30-50-100 hiljada kilometara, pa izračunati šta je najpovoljnije Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 29, 2014 Taxisti prvih par servisa na novom vozilu rade u ovlašćenom i ako se sve pokaže OK sa motorom dalje servise rade u svom dvorištu. Čisto da bi izbegli dranje kože.Nosač izdejstvuj, a diskove kupi / dok još nešto ne sjebu.Ovlašćeni servis pored filtera i ulja malo šira priča pa zato usluge i toliko koštaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dudule1 0 Posted April 29, 2014 (edited) De ne zaboravim da sam pre toga vozio Ladu SAmaru koju sam kupio takodje novu i presao sa njom preko 200000 km. Samo sam plocice menjao, diskovi su bili originalni i nikakve probleme sa njima nisam imao. Sto se tice kvaliteta delova, u privatnoj reziji bih sipao Mobil koji je klasa za Seleniju, a sto se tice filtera ima ih dosta kvalitetnih afermarket (Ufi, Mann, Kneht,) koji su takodje kvalitetnji od Fiat originala (za koje ni ze znam ko ih pravi). Nisam primetio da su nesto drugo proveravali na redovnom servisu sem menjanja potrosnih delova, a i ja bi sa majstorom u radionici (ne na parkingu) isto proverio sve ko i oni. Taxisti prvih par servisa na novom vozilu rade u ovlašćenom i ako se sve pokaže OK sa motorom dalje servise rade u svom dvorištu. Čisto da bi izbegli dranje kože.Nosač izdejstvuj, a diskove kupi / dok još nešto ne sjebu.Ovlašćeni servis pored filtera i ulja malo šira priča pa zato usluge i toliko koštaju.Pozdrav, Pa nisu oni glupi, pametni su. Tako cu i ja. Zbogom zvanicni servis, da mi ne deru kozu. Znaci sada 6000 dinara filteri i ulje (Mobil i Ufi) a za ostale pare (ili malo vise) sto bi platio u Zvanicom servisu do 12000 din cu ostalo - plocice diskovi- LPR i nosac Akron. Boga pitaj koliko bi to kostalo da uradi u ovlascenom servisu sigurno sve preko 30000 dinara. A nikada vise ne bih stavljao te original Fiat Meteli diskove jer su se pokrivili ko banana. Edited April 29, 2014 by dudule1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 29, 2014 Odakle ti to da je Mobil iz prodavnice klasa za Seliniu iz ovlascenog i da je filter isto klasa za original (pritom ne znas proizvodjaca) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dudule1 0 Posted April 29, 2014 (edited) Selenija nije ni sintetika, nego je ulje dobijeno sintetskim tehnologijama. Mobil 1 turbo diesel 0w-40 je cista sintetika i tuce ga u svim poljima po karakteristikama, a za iste je pare. Cist je bezobrazluk sto Selenia WR Diesel kosta 1000 dinara. Ako su i filteri manjeti mareli kao diskovi, onda mi je sve jasno. http://motornaulja.blogspot.com/2010/01/top-10-motornih-ulja-za-fiat-punto.html Edited April 29, 2014 by dudule1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted April 29, 2014 +1 za Mobil Daleko od toga da je Selenija losa, nego nju Fiat preporucuje zbog toga sto se proizvodi u Italiji, a ne zbog kvaliteta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted April 29, 2014 Bas tako. Svaki brend ima "svog" proizvodjaca ulja...Koje se ulje preporucuje za Opel Insigniu sa Fiatovim mjt motorom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 30, 2014 Vidi se da lupas napamet, fiatovi filteri iz originala i jesu UFI.Isto tako cini mi se da ni diskovi iz originala nisu MM, nego bi trebalo da su ATE, ali za diskove nisam bas siguran koji su ali nisu MM. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted April 30, 2014 Zar nisu Bosch? Kočione pločice su kod mene bile Bosch, a negde sam pročitao da je u stvari ceo kočioni sistem uzet od Boscha (servo pojačivač kočenja je recimo takođe kod mene Bosch, što ide u prilog toj tvrdnji)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 30, 2014 Kod mene su kocione celjusti Bosch A u svim katalozima kad sam gledao delove pise da je orig. sistem Bosch Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 30, 2014 Moze biti, rekoh da ne tvrdim koje su ali da magnetijeve nisu, a to sve kazem da se vidi da decko ne barata bas materijom cak se nije ni informisao ali vazno da lupeta i onda neko koga to zanima dodje i procita njegov post i misli tako je. U svakom slucaju i da su bosch opet nisu MM, znaci ne ide bas smece i sve najgore u te aute. Kod mene su kocione celjusti BoschA u svim katalozima kad sam gledao delove pise da je orig. sistem Bosch Jeste ceo sistem bosch ali to ne mora iskljucivo da znaci da su zbog toga i diskovi i plocice njihovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 30, 2014 Ja sam mu zbog toga i postavio pitanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 30, 2014 Diskovi (prva ugradnja) su negde ATE, negde Bosch, negde Brembo...zavisi od modela do modela. Quote Share this post Link to post Share on other sites