Jump to content
FAS Goran
bax76

FAS Punto Classic PROBLEMI sa garancijom

Recommended Posts

Napominjem, da sam vrlo pazljiv vozac i da vise koristim motorno kocenje nego kocnicu. Utvrdili su da plocice nisu istrosene ni do pola. Sto se tice kvacila normalno ga koristim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takođe. Diskovi se mogu pokriviti i na Mercedesu AMG. Nema to veze sa kvalitetom ili sa načinom vožnje. Jednostavno, nagla promena temperature krivi svaki disk. Naravno, da ne bude zabune, na AMG-u će se značajno teže pokriviti disk jer je ipak značajno naprednija tehnologija, a i cifra sa diskove je verovatno koliko ceo Punto :D Ali svakako će se i takvi diskovi pokriviti u nekim određenim uslovima.

 

Što se tiče servisa, ne vidim poentu smanjivanja intervala, a onda posle kukaš kako si platio duplo više. Pa da si išao na 15kkm do sada bi uradio tek jedan servis, a tek za par hiljada drugi. Kad staviš matematiku na papir izađe tek nešto malo skuplje nego u sopstvenoj režiji. 

 

Što se tiče nosača motora... to je već diskutabilno... pošto imaš napismeno da je oštećen, onda otiđi za mesec-dva pred istek garancije i traži da ti ga zamene. Raspitaj se u CIAO FIAT-u kolika su tvoja prava oko toga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zalim se ja sto sam skratio servisni interval nego sto servisi inace kostaju duplo vise nego da uradis u svojoj reziji (3 l ulja i 4 filtera - 12000 din, a moze u privatnoj reziji da se uradi sa 6000) , a sa druge strane pola stvari ti ne priznaju u garanciju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Više puta je diskutovano o tome ovde na forumu. Ne možeš samo paušalno uzeti cifre 12000rsd i 6000rsd i reći - to je duplo manje. Ima tu dosta faktora. Prvo kvalitet delova koji se ugrađuju u ovlašćenim. Da su delovi iz sopstvene režije kvalitetniji ne bi majstori govorili da se servis radi na 10 000km već na 15 000km kao i u ovlašćenom. Drugo - usluga. Šta SVE uradi ovlašćeni servis, a šta ti uradiš u sopstvenoj režiji? Konkretno, ja nisam bio u ovl. Fiat servisu pa ne znam, ali znam za Audi... tamo ti u okviru malog servisa toliko pretresu auto da ti bukvalno podmažu vrata da ne počnu da škripe, podese ti prskalice na brisačima, izmenjaju sijalice itd itd... a sve to je uključeno u cenu. To je posao koji traje, ali zato posle malog servisa u ovl. ja nisam morao da idem na parking ispred zgrade da menjam sijalicu, podešavam prskalice i šta ti ja znam šta sve. 

 

I kad tako postaviš stvari na 30 000km imaš dva servisa u ovl. servisu koje ćeš platiti 24000rsd, ili tri mala u sopstvenoj režiji koje ćeš platiti 18000rsd. Na dve godine (koliko sam skapirao da ti treba da pređeš 30 000km) to je razlika od 6000rsd sa upitnim kvalitetom tvojih delova (ne kažem da su loši već samo ne možeš znati) i bez usluge detaljne kontrole vozila i možda uočavanja nekih bitnih nedostataka na vozilu ;) 

 

Na ovakve stvari treba gledati malo dalje od danas. Staviti na papir 30-50-100 hiljada kilometara, pa izračunati šta je najpovoljnije ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taxisti prvih par servisa na novom vozilu rade u ovlašćenom i ako se sve pokaže OK sa motorom dalje servise rade u svom dvorištu. Čisto da bi izbegli dranje kože.

Nosač izdejstvuj, a diskove kupi / dok još nešto ne sjebu.

Ovlašćeni servis pored filtera i ulja malo šira priča pa zato usluge i toliko koštaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ne zaboravim da sam pre toga vozio Ladu SAmaru koju sam kupio takodje novu i presao sa njom preko 200000 km. Samo sam plocice menjao, diskovi su bili originalni i nikakve probleme sa njima nisam imao. 

Sto se tice kvaliteta delova, u privatnoj reziji bih sipao  Mobil koji je klasa za Seleniju, a sto se tice filtera ima ih dosta kvalitetnih afermarket (Ufi, Mann, Kneht,) koji su takodje kvalitetnji od  Fiat originala (za koje ni ze znam ko ih pravi). 

Nisam primetio da su nesto drugo proveravali na redovnom servisu sem menjanja potrosnih delova, a i ja bi sa majstorom u radionici (ne na parkingu) isto proverio sve ko i oni. 


Taxisti prvih par servisa na novom vozilu rade u ovlašćenom i ako se sve pokaže OK sa motorom dalje servise rade u svom dvorištu. Čisto da bi izbegli dranje kože.

Nosač izdejstvuj, a diskove kupi / dok još nešto ne sjebu.

Ovlašćeni servis pored filtera i ulja malo šira priča pa zato usluge i toliko koštaju.

Pozdrav, 

 

Pa nisu oni glupi, pametni su. Tako cu i ja. Zbogom zvanicni servis, da mi ne deru kozu. Znaci sada 6000 dinara filteri i ulje (Mobil i Ufi) a za ostale pare (ili malo vise) sto bi platio u Zvanicom servisu do 12000 din  cu ostalo - plocice diskovi- LPR i nosac Akron.  Boga pitaj koliko bi to kostalo da uradi u ovlascenom servisu sigurno sve preko 30000 dinara. A nikada vise ne bih stavljao te original Fiat Meteli diskove jer su se pokrivili ko banana.  

Edited by dudule1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odakle ti to da je Mobil iz prodavnice klasa za Seliniu iz ovlascenog i da je filter isto klasa za original (pritom ne znas proizvodjaca)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selenija nije ni sintetika, nego je ulje dobijeno sintetskim tehnologijama. Mobil 1 turbo diesel 0w-40 je cista sintetika i  tuce ga u svim poljima po karakteristikama, a za iste je pare. Cist je bezobrazluk sto Selenia WR Diesel kosta 1000 dinara. Ako su i filteri manjeti mareli kao diskovi, onda mi je sve jasno. 

 

http://motornaulja.blogspot.com/2010/01/top-10-motornih-ulja-za-fiat-punto.html

Edited by dudule1

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 za Mobil :)
Daleko od toga da je Selenija losa, nego nju Fiat preporucuje zbog toga sto se proizvodi u Italiji, a ne zbog kvaliteta. ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi se da lupas napamet, fiatovi filteri iz originala i jesu UFI.
Isto tako cini mi se da ni diskovi iz originala nisu MM, nego bi trebalo da su ATE, ali za diskove nisam bas siguran koji su ali nisu MM.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar nisu Bosch? Kočione pločice su kod mene bile Bosch, a negde sam pročitao da je u stvari ceo kočioni sistem uzet od Boscha (servo pojačivač kočenja je recimo takođe kod mene Bosch, što ide u prilog toj tvrdnji)... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene su kocione celjusti Bosch

A u svim katalozima kad sam gledao delove pise da je orig. sistem Bosch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti, rekoh da ne tvrdim koje su ali da magnetijeve nisu, a to sve kazem da se vidi da decko ne barata bas materijom cak se nije ni informisao ali vazno da lupeta i onda neko koga to zanima dodje i procita njegov post i misli tako je. U svakom slucaju i da su bosch opet nisu MM, znaci ne ide bas smece i sve najgore u te aute.
 

Kod mene su kocione celjusti Bosch
A u svim katalozima kad sam gledao delove pise da je orig. sistem Bosch

 

Jeste ceo sistem bosch ali to ne mora iskljucivo da znaci da su zbog toga i diskovi i plocice njihovi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...