Jump to content
FAS Goran
bax76

FAS Punto Classic PROBLEMI sa garancijom

Recommended Posts

Hteo sam da zapocnem ovu temu, da ljudi znaju sa kim imaju posla.

Naime pre neka 4 meseca, sam kupio Punta Classica Mjeta novog u FAS-u, kod Skadarlije.

Vec posle nekoliko dana sam provalio da se drmusa auto, pri vecim brzinama oko 90km/h

Kontaktirao sam Fiat Ciao podrsku, i posetio servis Bogunovic.

Oni su balansirali gume, zamenili im mesta, i otprilike konstarovali, da ne znaju sta dalje da urade, i otisli da se bave drugim automobilima.

Potom sam otisao do Adama, vulkanizera pored, gde inace kupujem gume, koji mi je konstatovao da su sve 4ri gume krive od stajanja sto se i vizuelno vidi, kad se na balanserki zavrte, gume su jajaste. Auto je verovatno lose skladisten pre prodaje.

Opet zovem Fiat Ciao, i oni me salju kod svog dobavljaca Bridgestona, gde njihov vestak, pokrece reklamaciju, imam taj papir, meri gume nekim lenjirom, i konstuje da su gume jajaste, ali da je to jajasto u granicama tolerancije?!?!

Savetuje me da navodno FAS mora da mi zameni gume, jer su oni krivi, i tamo mi skida ratkapne, sto naravno nista nije pomoglo.

Onda odem do Conninga koji je oficijalni diler Bridgestona, i koji ima Hunter masinu, najbolju balanserku, i platim da mi balansiraju gume, gde mi ljudi kazu da ne moze, jer su gume krive i izvan specifikacija, i ocima gledam kako se cela masina drmusa od mojih guma.

Platim za stampani pecatiran izvastaj sa masine da mi gume ne valjaju, i da su bofl, posaljem to FAS, i kao sredice sada sve jer imaju napismeno.

I od tada je proslo dva meseca i NISTA, a tri meseca, ima kako sam poceo da se zalim.

PREVARILI SU ME.

Sta covek dalje da radi, planiram da kontaktiram RTS, kao i da pokrenem tuzbu.

Zar je moguce, da potrosaci, nemaju nikakava prava?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš zakon o zaštiti potrošača (ja zovem o zaštiti prodavaca) i mislim da ima stavka da svaki nedostatak-reklamacije treba da se otkloni u razumnom roku ? ili odbije kao neosnovana itd. I u slučaju ne rešavanja traži se zamena proizvoda ili povraćaj novca.

Trebao bi svaki proizvod da ima opšte uslove garancije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sve to stoji, ali sta ja da radim, oni su u stanju, da sve proglase kao ispravno.

Tako bi i bilo, da masina nije presudila da gume ne valjajaju, a sad cute mesecima, ja ih zivkam, i sve kao nesto se ceka da Italijani odluce.

To moze da traje do isteka garancije...

Drugo u FASu peru ruke, i tvrde da je odgovornost za gume u Bridgestonu, iako to nigde ne pise u garantnim uslovima, i ja nemam nikakava posla sa Bridgestonom.

Ma sve ce da urade, da prevare kupca, ja ne znam sta drugo da zakljucim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrošači imaju velika prava otkako je na snagu stupio novi zakon o potrošačima. FAS (kao i svaka druga firma) je u obavezi da ti odgovore najviše za 30 dana pozitivno ili negativno od dana dostavljanja tvoje žalbe. Ako to ne urade imaš sve uslove za gonjenje. Pozovi agenciju za zaštitu potrošača (ako se dobro sećam 0800 103 104 i moraš biti malo uporniji da bi ih dobio) i predoči im problem. Oni će te posavetovati tj. uputiti koji su dalji koraci koje treba da uradiš da bi se ti dobro pripremio za eventualnu tužbu, a oni će u međuvremenu kontaktirati FAS i predočiti im sve posledice koje mogu da snose ako ti ne zamene te gume. FAS ima pravo da odmah odgovori njima da li će ti izaći u susret ili ih ne interesuje.

Ako hoće da ti izađu u susret imaju rok od par dana da te kontaktiraju po tvojoj žalbi i da ti ponude rešenje, a ti onda možeš da tražiš ono što tebi odgovara (nove gume). Ako se tu ne dogovorite Agencija te onda usmerava dalje u proceduru šta i kako. Inače su zaista vrlo efikasni, samo im pripremi što više podataka (datumi, brojevi telefona, nazivi vulkanizera, broj ciao fiat-a itd itd) da vide da si se ti cimao, a i da im olakšaš/ubrzaš posao...

EDIT: Sad vidim post za Bridgestone... ti nemaš ništa s njima. Ti si kupio auto Fiat Punto uz koji dolaze ISPRAVNE gume. Ti nisi tražio ni Bridgestone ni Tigar. Samo ispravne gume. Oni posle neka jure Bridgestone i neka reklamiraju.

Inače ona zamena mesta točkovima mi je poseban smeh, ali nije tema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti na informacijama, nastavicu svoju rovovsku borbu, da dobijem ispravan nov auto, na sve nacine koji su dostupni.

Imam jos opcija, a oni nek se brukaju ako ne znaju bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nasao sam reklamaciski list, imam pismeno da sam pre 70 dana, isao do Bridgestone vestaka u Radulovic, koji me je usmeno otkacio, kao normalno je da je to malo krivo sve... Posto se i na obicnoj balanserki vidi kako gume skakucu.

Posle cega sam nastavio da se sam zajebavam, i tek u Conningu, na masini snimio da imam neupotrebljive gume.

90 dana, ima kako sam se javio FAS-u, 10 dana posto sam kupio auto.

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

90 dana, ima kako sam se javio FAS-u, 10 dana posto sam kupio auto.

A, što se nisi opet javio? Zašto nisi pitao šta je sa tvojim predmetom? Zašto puštaš da prolaze dani, čekaš šta...?

Traži ime osobe koja je zadužena za tvoj slučaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...pre neka 4 meseca, sam kupio Punta Classic...

posle nekoliko dana...Kontaktirao sam Fiat Ciao podrsku, i posetio servis Bogunovic.

Opet zovem Fiat Ciao, i oni me salju kod svog dobavljaca Bridgestona, gde njihov vestak...jajasto u granicama tolerancije?!?!

Onda odem do Conninga koji je oficijalni diler Bridgestona...gde mi ljudi kazu da...su gume krive i izvan specifikacija

Platim za stampani pecatiran izvastaj sa masine da mi gume ne valjaju, posaljem to FAS...I od tada je proslo dva meseca i NISTA

Ok kada je dobio napismeno da mu gume nisu dobre (od dilera Bridgestona) i to poslao FAS-u više ništa nije radio, nego shvatam da je to poslao i sad čeka...i tako već dva meseca.

A, ni oni nisu poslali ništa, tj. nije mu stigao odgovor tipa odbija se zbog toga i toga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvao sam svake nedelje, a slao i mejlove, na koje imam i odgovor, da cekam da im se javi Bridgestone iz italije.

Tri meseca cekam?!?

A preuzeo sam pokvarene gume, i odma to prijavio.

Bio sam do Bogunovica, do Radulovica, zatim samostalno do Adama i Conninga.

Rekli su mi, samo jos da im posaljem izvestaj iz Conninga i sve ce biti reseno, koji sam uzgred i platio, i dva puta i tamo bio. Prvo sam poslao fotografije sa displeja masine, jer i Conningu nisu imali neki modul za stampu. Onda su mi u Fasu rekli, jos samo da mi to u Conningu to i otstampaju i sve ce kao biti Ok.

Onda sam zvao ovog decka iz koninga koji je uvezao taj modul, ubrzano, maltene meni da izadje u susret. Zahvaljujem se i javno Mladenu. Cuo sam se Fasom svake dve nedelje, i cak su bili i neprijatni u insistiranju da nemaju oni nikakve veze sa gumama, vec da je sve do Bridgestona, koji se ama bas nigde ne spominje u papirima.

Sta je previse, previse je...

Da budem slikovitiji, Fas, i nihov vestak iz Bridgestona bi kockaste gume proglasio za ispravnim, jer mi je i rekao da ce napisati da su ispravne, iako smo zajedno gledali na balanserki da su jajaste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tri meseca cekam?!?

Niko nije rekao da čekaš tri meseca, već:

Platim za stampani pecatiran izvastaj sa masine da mi gume ne valjaju, posaljem to FAS...I od tada je proslo dva meseca i NISTA

Ok kada je dobio napismeno da mu gume nisu dobre (od dilera Bridgestona) i to poslao FAS-u više ništa nije radio, nego shvatam da je to poslao i sad čeka...i tako već dva meseca.

...a slao i mejlove, na koje imam i odgovor, da cekam da im se javi Bridgestone iz italije.

Daj Email adresu kome si slao mailove. Daj i te odgovore koje si dobio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja bih da vidim te FAS-ove odgovore, pa posle toga da vidimo da poguramo nesto, posto mi je drugar direktor sluzbe za reklamacije u FAS-u.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od mojih koje sam slao mogu da pustim kolko hoces, od njihovih imam samo jedan odgovor mejlom, koji je stigao, pre mozda dve nedelje, ostali su bili usmeni.

Adresa je customercare...

Rado cu da posaljem te mejlove, pustite mi mejl preko pp. Sad navodno cekam 5 da se nesto desi, to su mi danas rekli iz Fasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovde se vidi neki pocetak mojih poseta servisima pre ravno 3 meseca, a telefonom smo se culi i pre toga.

Ovo je neki moj pocetak prepiske.

cxca2020.jpg

Negde pre 70 dana, vestak iz Bridgestona, kojeg je FAS ponudio kao resenje, rekao je da ce da napise da su gume dobre, tj da nisu "previse" krive. I da zna da ne valajlu, mislim vidi se kako skakucu, i da nastavim sa FASom da se zamlacujem dalje.

Tad sam skapirao, da ne mogu normalnim putam od njih nista da dobijem, i krece ovo mucno natezanje, gde sam ja prikupio materijalne dokaze iz Conninga, tj izvestaj, da imam neispravne gume, pored ovih usmenih koje su mi rekli posle pregleda pneumatika u Adamu.

I onda krece ravno 2 meseca, kako sam im poslao izvestaje iz Conninga, i kako mi uporno govore da cekam, da mozda nesto bude.

A evo i poslednejg njihovog mejla, gde cekam da padne plafon, TRI meseca me vozaju za te gume. NOV auto sam uzeo, i odma javio da su neispravne, posle par nedelja, pa gde to ima.

Eto u FAS, se osecam ko magarac sto sam nesto kupio od njih...

cxca2021.jpg

Kao sto se vidi imao sam strpljenja i strpljenja, ali na svoju stetu, pojeo sam svoje zivce, zbog "ekipice"....

I koliko su ljudi jos ispalili sa tim gumama?

Pa oni nisu pomerali kola na tim parkinzima mesecima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta su bre oni proveravali u nekoliko navrata... da su ljudi za jedan dan bi resili tvoj problem. Daju te automobile bukvalni dzaba, rata manja od 100 evra, zarada im je minimalna, samo da ne stoje na placu, posle idu plene kuce i stanove kad ne mozes da im platis ratu ... A kad treba da kupe 4 gume koje kostaju 200 evra max onda nigde nikog zivog!

I kad kupis cd plejer moras kod njih u servis da ti ga strucnjaci ugrade, a ovamo se prave blesavi.

Jel si probao da se dogovoris da sam kupis gume pa da ti se to odbije kroz rate ili nekako vec da se dogovoris sa nekim normalnim, ako takav postoji u celoj prici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da su ljudi resili bi stvar, za pola sata, jos onog 31 otobra, kad sam prvi put otisao u servis na zakazan pregled.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj savet ti je da se obratis Zastiti potrosaca, Trzisnoj inspekciji itd, jer kao sto neko rece postoji zakonski rok za otklanjanje kvara. Ja sam tako za godinu dana nosio telefon deset puta u servis, dok nisam obavestio nadlezne i trazio trajno resavanje problema. Posle toga, roku od 10 dana sam dobio nov telefon, cak su mi nudili i novac u vrednosti telefona na dan kupovine... Nista te ne kosta da pokusas, ako vec nisi... :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U celoj priči mislim da nisi trebao da čekaš duže od 7-10 dana na rešenje problema. Nakon toga odeš lepo u salon gde je kupljen auto i kažeš evo vam auto nazad, nisam zadovoljan vratite mi pare. Ova priča bi mnogo ranije dobila epilog.

I što kaže majstomica obavezno pozovi zaštitu potršača čisto da i njima ostane u evidenciji, a i da ti malo "podmažu" to rešavanje da ide brže. Nemoj čekati ni 5 sati ni 5 dana prosto zovi ih odmah ;)

I dalje mi je hit zamena mesta gumama u Bogunoviću...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekam 5 dana, za razliku od njih ispostovacu dogovor, a posle cu da kontaktiram sve moguce medije, pa nek se razmisljaju gde su pogresili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, da. Ja sam auto u specijalni automobili zastava sombor kupovao od kraja novembra do pocetka februara. Navodno fiat nema vozila, strajkuje pa je ceo fiat na kolektivnom godisnjem.

Kad sam poceo redom da zivkam onda su poceli da prebacuju krivicu sa jednog kraja Srbije na drugi pa u krug. Tek kad su dobili pismo od mog advokata onda su oni mene poceli da zovu, pa se fiat vratio sa kolektivnog godisnjeg

pa je i proizvodnja pocela itd. Da ne duzim, treba kao ker pokazati zube i biti krajnje ne ljubazan pa cak i bezobrazan da bi bilo sta postigao.

I da dodam, NEMOJTE KUPOVATI VOZILA U ZASTAVI SOMBOR A POGOTOVO NEMOJTE ICI TAMO NA SERVIS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...