Jump to content
FAS Goran
jevta BG

Evo i Punto GT u mom vlasništvu

Recommended Posts

stvarno je lep , ja tek sad vidim tvog punta ,

 

ps: inspiracija a???   :) :)

 

punto_vrh.jpg

Edited by DRAGANCE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad vidjen kako prolece pored ade :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican nema sta,malopre gledam na slovenackom Avto netu,ima 2 komada samo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam te video kod beogume :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

malo da osvezim temu...
skinuta zadnja torzija ide na peskarenje i farbanje...
 
IMAG0050.jpg
 
pozadi ide sve novo osim amortizera koje sam uzeo polovne ali kao nove...dosta jace i malo vece...
 
IMAG0052.jpg
 
skinuta grana posto sam resio da pravim granu...
 
IMAG0054.jpg

ovako nesto

sq571.jpg sq572.jpg

ima jos dosta ali pisacu i slikati sve sto budem radio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

grana je ogroman poduhvat, nadam se da imas dobar plan i sredstva za rad, amortizeri koje planiras da stavis imaju dosta kraci hod same sipke, jesi li siguran da nece stosovati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bio sam malo u grckoj i uslikao par komada...nije mi telefon bio pri ruci da uhvatim jos par ozbiljnih auta

 

IMAG0064.jpg  IMAG0078.jpg 

 

6218360_8_b.jpg  6218360_5_b.jpg

 

sto se tice mog punta rastavljen je na cinioce i radicu na njemu narednih par meseci posto sam odlucio da ga ozbiljno uradim

ovako izgleda patos na autu starom 20 godina

 

IMAG0091.jpg 

 

IMAG0092.jpg  IMAG0094.jpg

 

skoro pa savrseno ...ima jedna mala rupa kod vozaca i malo je korodirao kod zadnjeg srafa za sediste sa obe strane, ali nije trulo

sto se tice turbine prosle godine sam kupio ovog garrett-a ali mislim da je previse velika turbina za mog punta...na njoj pise A/R 80 sto znaci da je skoro pa duplo veca nego fabricka koja je A/R 49... ima veliku turbo rupu pali se tek na 3500 i nemoze da predje 0,6 bari to je sa fabrickim diznama i benz pumpom... kada stavim jace dizne walbro pumpu koji sam kupio i mapu koja je pravlena za to neznatno se poboljsa...neko kaze da je do mape a ja ipak mislim da je do velike turbine...

 IMAG0095.jpg IMAG0096.jpg IMAG0098.jpg

na slikama se najbolje vidi razlika u velicini...

nznm sta da radim da li da prodajem ovu turbinu pa da uzmem neku manju ili da sa ovom pravim posao...

dobro bi dosao savet nekog iskusnjaka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pod je odlican, ja sam bas veceras odradio par flekica kod mene, nista strasno ali bilo je rupica, nazalost kod zadnjeg desnog srafljenja za pojas je bilo prilicno posla,,,,

 

drugar je na golfa mk6 1.6tdi ubacivao hibridnu turbinu i znam da je imao nekih problema sa njom, uradjena je mapa u "revochipu" i sve je bilo ok, savetujem da bas njih kontaktiras, jako su ljubazni i hoce da pomognu

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugo je hibrid... da sam pravio hibridnu ne bi imao problema, ne bi je mnogo povecao zato sto je fizicki neizvodljivo...

ovako je skoro pa duplo veca a to je za 1.4 motor previse...

vec sam se bacio u potragu za drugom tako da ako naleti ova ide na prodaju...

auto je i ovako ceo rasklopljen poceo sam da sredjujem mnogo stvari tako da nije hitno... tek treba da pravim granu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

skinuta bregasta posto stavljam sa atmo motora 1.6 punto ili sa tipa 1.4

 

IMAG0102.jpg IMAG0105.jpg

 

sutra skidam glavu ide na sredjivanje a kad sam ga vec raskupusao razmisljam da odradim i karike i lezajeve i da bude ful generalka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa 1.4 je slaba, a i neki 1.6 imaju slabe, gledaj od jacih verzija 1.6 ili 1.1 i 1.3 motori od Zastave :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

znam da pase sa floride 1.4 e sad bilo bi dobro da znam specifikacije od nekih motora...

citao sam po forumima pogotovo britanskim da su najvise stavljali od 1.6 sporting modela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najaca bregasta ti je iz 1.3 sa 73ks (Fiat 128, Z101 Specijal) i 1.5 sa 85ks (Ritmo), ima 269 stepeni i 9.9mm lift, onda 1.6 sa tih 88+ks varijante (Sporting) ima oko 260 stepeni mislim 9.6mm lift, pa onda iz 1.1 i 1.3 motora (ima nekih Fiata ali da bi bio sigurniji, ako trazis od Zastave onda ima sigurno), te su 244 stepena i 9.2mm lift i onda imas iz 1.4 i nekih 1.1 i 1.3 Fiata koji imaju kao ta iz 1.4, ona ima 222 stepena i 8.8 lift. A nisam siguran da li je tvoja bregasta ista kao iz Una Turba 1.4, on ima mislim 230 stepeni i 8.8 lift. Ta od sportinga je najaca koja se relativno najlakse nadje. Ona prva je kao zlato da se nadje :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...