nesobn 2 Posted February 3, 2020 Nije do pločica druže i pregledom mehaničara je otklonjena mogućnost da je bilo šta drugo u pitanju.Znači definitivno je do mjenjača i nekog od ležaja,samo je pitanje kog i na kojem mjestu.Znam da se ništa ne zna dok se mjenjač ne skine i ne pregleda al bih želio znati da li se ko susretao s ovim problemom i da li mjenjao neke od navedenih.Svi simptomi vuku na ležaj na snopu mada se zvuk prenosi i jasno čuje ispod diferencijala kada se stoji ispod auta koji je na dizalici.E sad,posao nije mali i moram jedan dan da zagovorim termin s majstorom da se baci na posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puntoman02 0 Posted February 27, 2020 Pozdrav, imam problem sa puntom u pitanju je gp 1.3 75ks, ponekad zakrci kad se ubacuje u rikverc i to sam provalio kad se malo auto zagreje, i da kazem da mi je kvacilo duboko, e sad cuo sam za jednu caku, prvo ga ubacim u trecu i malo samo pustim kvacilo i zatim ga brzo ubacim u rikverc i stvarno ne krci. Ako neko zna sta bi to moglo biti, znam da rikverc kod punta nema sinhrone pa planiram da mu zamenim ulje u menjacu. Hvala unapred na odgovorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 192 Posted February 28, 2020 Da li znate, Punto Evo/Punto od 2013. pa na dalje, da li u verziji 1.3 Mjet 85 KS imaju GMov ili Fiatov mjenjač? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 639 Posted February 28, 2020 @Elra, Fiatov C510 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Abram 0 Posted April 9, 2020 Pozdrav, Danas odjednom menjac poceo da zeza kad ubacujem u brzine. U prvu skoro pa nece, druga malo lakse i tako dalje. U trecu ide takodje tesko, ali lakse. Primetio sam da mi je kvacilo ostalo na pola pritisnuto, vratio sam ga rucno. Kad je auto ugasen menjac nema problem i ide lagano u svaku brzinu. Motor je 1.3mtj 75KS, 5 brz. Ako imate neki savet, bio bih zahvalan! edit: kada predjem preko nekih rupa ili neravnina, krene malo lakse, pa se vrati na staro posle minut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3472 Posted April 10, 2020 @Abram Da li pritiskanjem kvacila (tkz drukanjem), znaci skroz pustis da se podigne papucica pa onda do kraja pritisnes i tako par puta, bude lakse da ubacis u brzinu ? Ovo podrazumevam dok motor radi, jer tada sistem nabije pritisak. Takodje proveri tecnost za kocnice, da li isto gubi. To mozes tako sto ces npr preko noci ostaviti skroz pritisnutu pedalu kvacila (vezes necim). Ako se ispostavi da je tako, odlazi ti lagano hidro druk lager, tj potisni lezaj (vrlo verovatno). Sto se tice gornjeg cilindra kvacila, mozes proveriti da li i on curka, tj da li se na njemu gubi pritisak, cisto da ne bude on problematican. On se mislim (bar na Bravu) nalazi negde kod pedala. Meni se isto manifestovalo za druk lager. Tesko ide u skoro sve brzine, a onda drukanjem nabijem pritisak u sistemu pa ide lakse, dok na 2-3.normalno menjanje brzine (bez drukanja) opet na isto dodje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Abram 0 Posted April 10, 2020 @ISV_01 Hvala na savetu, probacu pa javljam. Sad npr radi normalno. Ne znam koja je fora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jeca731 15 Posted April 29, 2020 Grande Punto 1.3 MJ 2010... Zadnje dve tri nedelje mi se desava kad vracam u prvu da se cuje neko krckanje. Pre toga se desavalo s vremena na vreme da malo teze ubacujem u drugu i trecu ali nista specijalno. Da li neko moze da predpostavi sta moze biti to krckanje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefdza 0 Posted January 16 (edited) Zdravo svima, nov sam na forumu i napravio sam nalog specijalno kako bih podelio problem jer nikakvo rešenje ne mogu da nadjem. Naime kada stisnem kvacilo čuje se nekakvo pucketanje koje mislim da dolazi iz menjača. Fiat Grande Punto 1.3 MultiJet 90ks. Najviše se čuje na prvom startovanju kada se stisne kvačilo. Tako je već nekih 6 meseci do godinu dana otprilike medjutim sad je već postalo nepodnošljivo (ćale i ja vozimo zajednički auto). Ako se upali bez kvačila ne čuje se ništa. Kako se auto zagreva to pucketanje prestaje. Takodje se čuje u toku vožnje pri kočenju. Ako kočim i stavim auto u ler, u pokretu se čuje dok ne dodjem do potpunog zaustavljanja. Malo se još čuje i prestane (nije stisnuto kvačilo). Znam da nije zamajac ili slično jer auto ne trese ni pri kakvom kretanju i ne čuje se lupanje kao kad je zamajac već pravo pucketanje i kvačilo odvaja gde bi trebalo, ne odvaja skroz gore niti na dnu. Ako neko zna o čemu se radi ili je imao sličan problem bio bih mu zahvalan na iskustvu. Edited January 16 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Old school 34 Posted January 23 (edited) Da li će brzine ići lakše i preciznije ako se zamene sajle? Sr.nje se dešava kad zahladi ( nije u pitanju minus i smrzavanje ) . Palica tvđa, prva druga teško, treću četvrtu ciljaš, peta dobra. Kada je toplo ide ( da kažemo ) dobro. Lakše mi idu brzine u traktoru. Šta bi trebalo promeniti još uz sajle? Nervira me polomiću ga Edited January 23 by Old school Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefdza 0 Posted January 25 (edited) Imao sam isti problem, bile su sajle menjača, sada sam odradio auto i nov set kvačila zajedno sa njima. Imao sam iste simptome. Edited January 25 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites
Old school 34 Posted January 25 (edited) Ma ne bih dirao kvačilo jer je ok ( bar tako izgleda, mekano je i relativno je niska pedala ) samo bih menjao sajle. Nikad nisam imao auto sa sajlama a nisam bio ispod njega godinu ipo od kako sam ga kupio ( i to me nervira ) pa ne znam šta još ide uz njih. Da li ima još kakviš polugica gde se kače sajle ili nekih jabučica koje mogu da se potroše pa da i to zajebava. Edited January 25 by Old school Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13448 Posted January 25 (edited) @Old school Baci pogled na ovu moju temu, mada je u pitanju fini tuning FPT-ovog C635 (kod tebe je C510.5): Edited January 25 by Ivan 1 Old school reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Saša82 5 Posted January 25 Menjao sam pre neka dva do tri meseca, obe sajle, negde oko 6500 obe, menjac posle toga leti kao da ce da ispadne iz ruke. Pre toga kad je veliki minus ostane gde jeste tj u kojoj brzini je bio i nigde iz nje, dok se ne ugreje i neotpusti... majstor je rekao da je otisla ona zastita okolo same sajle i da ulazi voda i zamrzne.. pa mi je prepurucivao da uvek ostavim izbacen iz brzine jer ce se pre ugrejati u mestu nego dok vozim po velikom minusu.... 1 Old school reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites