Jump to content
FAS Goran
Zof79

Stilo 1.9 JTD - poplavljen auto, šta raditi?

Recommended Posts

Nema čoveka, zaglavio negde usput?

Trebalo je da ostavi ovde rutu kojom je planirao da se vrati da znamo kojim putem da krenemo po njega ako upadne u neko sr**** opet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi prijatelji, ja stigao!

Krenli juce oko 10h iz Grcke...dodatno natovaren auto sa zenom,detetom,2 kofera i ostala prateca morska oprema! Po ravnom sve ok,nizbrdo i prestignem nekoga, ali uzbrdo uzas, max 50 brzina, zivo mucenje, ali ide. Dodjem nekako do Makedonije,stanem na 1.pumpi,natankam ed,proverim ulje, sve u redu. Zvuci koje auto proizvodi u voznji nisu bas za opisivanje, pojacam muziku (zvucnici iako poplavljeni rade) i cepaj. Najgore je bilo na par uspona u Mkd i dole od Vranja dok nisam izasao na autopu, vozio sam 30km iza slepera brzinom od max 50 jer nisam mogao da ga predjem, taman se stvori situacija i dovoljno prostora al krene auto iza mene i opet nista, izludeo sam. Ali nema nazad,nego gas i polako..stajao par puta,proveravao ulje,tecnosti,sve ok...nista ulja nije potrosio,potrosnja goriva nesto preko 5L.. Nisam ni palio ventilaciju ni klmu,nisam hteo da opterecujem motor nepotrebno.

Skrenem na Kg,i dodjem u Cacak u pola 9 uvece, 720km za 10.5h sa par manjih stajanja...pa i nije tako lose. Stlo nije izneverio, e sad u kakvom je stanju ko zna. Jutros je uglavnom upalio normalno,probao sam.

Ako se pitate zasto sam otisao u Cacak, Evo da objasnim. Pozvao sam Bozec servis u Cacku jos dok sam bio na jugu Srbije, video sam neke preporuke na forumu za njega. Objasnio sam o cemu se radi,covek mi rekao da ostavim auto i da ce odraditi reparaciju turbine i ako je jos nesto otislo i to srediti. Reparacija turbine sa skidanjem i vracanjem 180-350€,u zavisnosti sta je otislo unutar turbine. Rekao je da u sredu treba da bude gotovo...

Eto tako se zavrsio ovaj deo sage o mom letovanju i Stilu i poplavi, slepu i servisima i ostaim za...ancijama koje su snaske za sada. Nastavak sledi...

P.S. Dodjem malopre u Bgd svastikinim tvingom, udjem u zgradu i ladno mi isekli sajlu i ukrali bajs!!! Pa dal je moguce ljudi??? Doslo mi da sednem na sred hodnika i zaplacem od muke jer vise nemam snage da se nerviram....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam dal pijes, ali idi u kafanu odma i napi se lepo da razbijes maler :) Nema sta drugo... Eto bre covece i biciklu ti maznuse, pih bre al si maler, ni biciklu da nemas, da nije svastike i njenog tvinga ti bi sroz bio gotov :)

Al nek si nam ziv i zdrav i hvala Bogu opet na svom, sad cemo lako i polako... A za bajs pa jbg. Sta bi da ti zakovo motor, kostalo bi te tamo boga oca da popravis, ovako si se spasao-kolko tolko, nesto si ustedeo u svoj toj muci, pa bice za novi basj :) Sta drugo da ti kazem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Bogu da si dosao bez problema, prosao si extra koliko god ti ovo smesno zvucalo sto sam rekao. A za stilo :clap: :clap: :clap::w00t::respect: . Taj auto nemoj da prodas jos duugo dugo, spasao te je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Bogu da si dosao bez problema, prosao si extra koliko god ti ovo smesno zvucalo sto sam rekao. A za stilo :clap: :clap: :clap::w00t::respect: . Taj auto nemoj da prodas jos duugo dugo, spasao te je.

nikad... nemoj da ga prodas jer nije on tebe... mogo je da odluci da ne upali i tacka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina... Samo da se covek javi kad bude znao konacnu cifru plivanja.

Neke stvari ce ostati nepozanica, najverovatnije, jer se motor sigurno nece rasklapati da se vidi sta su voda i pesak uradili unutra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

najverovatnije nista nije motoru... to ce malo da ebava ale dok ne istera tu prasinu i to je to... ali vecinu ostecenih stavvri ce da promeni na nekom od velikih servisa i to je to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da kad sredimo turbinu i kad detaljno operem auto (unutra,spolja,odozdo,motorski prostor, ona izolacija haube koja ima u sebi jedno 2kg prasine i skorenog blata) da ce to biti to. Jer ako mi za 3 dana opet nesto krene da zeza mislim da cu poludeti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nove sveze inforamcije :

* auto ostavljen u Cacku, sa namerom da se radi reparacija turbine u Bozec servisu

* s obzirom da je tast dobar prijatelj sa vlasnikom ovlascenog fiat servisa u Cacku, oterali su juce auto kod njih da se isproverava sve oko auta

* auto proveren, sem turbine sve je ostalo ok, odradjena kompletna dijagnostika i pregled auta po standardima

* nasli su da treba da se zameni neka viljuska i spona, ali nije urgentno...to je za stilo normalna stvar kao sto znate

* stavljamo ipak polovnu turbinu u tom ovlascenom servisu, oni garantuju kao za tu turbinu sto stavljaju, ubedili me da je bolje polovna u dobrom stanju nego bilo kakva reparacija - ne razumem kako je to moguce,ali to sam cuo od par ljudi

To je za sad to, obavestavam dalje o sudbini legendardne amfibije zvane Stilo SW!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa Bozecom nemas greske, momci su majstori ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre je, dobro je :) Sve u svemu neces lose proci. I ta turbina nije skupa nesto, a posto kazes da stavljas polovnu, onda svoju mozes da prodas, repariras za rezervu, kako god. U svakom slucaju, ne brini, ta turbina kad je skinuta sa auta moze tacno da se vidi sta je i kakva, tako da oni tamo u servisu svakako znaju u kakvom je stanju ta koju ti nude. ako kazu da je ok, verovatno i jeste tako! Viljuska i spona nisu stvari koje su urgentne, ali nisu ni skupe... to je i pak redovno odrzavanje i nema veze sa ovim sto ti se desilo. U svakom slucaju, srecno i ne sumnjaj da ce te stilo dobro sluziti... Dobra je to podmornica, samo kad budes imao para kupi nove keder gume za vrata, vidis da ti ove nedihtuju lepo :p nije plovan auto uopste...

Edited by Terza

Share this post


Link to post
Share on other sites

A slike, gde su :- ) slikaj i turbinu kad je budeš imao ako je otvorena :D

Inače, bolje je uzeti ispravnu polovnu turbinu nego raditi reparaciju zato što je turbina vrlo precizna stvar, razmak između lopatica u njoj i okolnog kućišta je takav

da maltene običan list papira ne može da stane a ipak nigde ne sme da greba nešto, reparacija mora da se radi sa preciznošću od desetog dela milimetra ako ne

i još preciznije što, verovao ili ne, ne može baš svako da uradi kod nas. Ja sam nedavno trašio nekog alatničara koji ima CNC mašinu, strugove i sl da mi napravi

neko obično kućište od aluminijuma, dobro nije baš obično ali recimo da kinezi nešto u tom rangu prodaju po ceni od 15tak-20 dolara, ovde, em što nisam našao

nikog ko bi mogao komplet stvar da odradi em što bi me tako nekompletan proizvod bez materijala i bez anodizacija koštao minimum 60€ pa ti vidi onda gde živimo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasno je da je reparacije dela kao sto je turbina mnogo nezgodan posao, u celoj zemlji ima servisa koji to rade da se nabroje na prste ruke (govorim o onim pismenim). Nesto sto ima rotaciju od 250.000rpm je ozbiljna stvarcica, ne bi kostala 1000eur i vise mozda da je samo komad gvozdja. Kod Bozeca sam mislio da radim turbinu jer sam video neke dobre preporuke za coveka, a i odgovara mi Cacak jer mi je tamo tazbina pa mogu da se organizujem. Na insistiranje ljudi iz Auto Garanta, ovlascenog fiat servisa, ipak sam se odlucio za polovnu, idem po ozbiljnoj preporuci kod njih i mislim da me ne bi presli...

Nisam im rekao da mi ostave onu rasturenu sa stila sto budu skinuli, ali valjda se to podrazumeva ??? Ima li neko predstavu kome i po koliko to mogu da prodam, bar okvirno?

Sto se tice kedera, tek kad sam bio poplavljen, video sam da mi fali komad kedera na vozackoj strani, nemam pojma kad je to otpalo! Gde mogu da kupim kedere i cime da ih polepim? Ima li neki savet oko toga,da ne napravim gore nego sto je sada?

Malo sam skeptican na sta ce auto da lici nakon ovog plivanja, ne znam zasto ako su ljudi pregledali i konstatovali da je sve ok...ipak me kopka neki djavo da ce se pokazati naknadno neki problem sa autom?

Inace u servisu u cacku su rekli da im je jako cudno kako je auto usisao toliku vodu u motor i nije nista u motoru stradalo, nisu pokrivljene klipnjace, nije pukao cilindar itd...kazu jtd je jedan od retkih koji to mogu da izdrze bez ostecenja! Npr.kazu da vec MJT nije toliko izdrzljiv, osetljiviji je od JTD-a.

Ne znam jesam li pomenuo vec, motor ima za sobom 240.000km :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za jtd ti je 240k (pravih naravno) SOLIDNE voznje bukvalno nista! Ajd da kazem da je na pola normalne explotacije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad samo dobro pranje i sušenje enterijera. To parče kedera što ti fali nije ništa stašno. Stilo nema amfibijske sposobnosti tako da je normalno što je popio vodu.

JTD=MJ samo dizne i komp razlika. Imao si sreću da nije napravio havariju, slikaj tu turbinu, živo me interesuje šta je stradalo. Da li se lopatice izlomile i da li se mogu okretati ?

Što se tiče remonta, pitanje kakvog kvaliteta delove ugrađuju, ima tu puno stvari koje treba odraditi da bi sve bilo u fabričkom stanju.

Imao si puno sreće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta da radim s tom rasturenom turbinom kad ju zamene? Kome da prodam ako je to moguce uopste i koliko mogu da ocekujem za nju eventualno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sacuvao sam i kamen koji je majstor izvadio iz zadnjeg tocka, taman za akvarijum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...