igor0511 2882 Posted June 19, 2013 Slažem se za motore. U Evropi je 4.0 motor retkost dok u Americi teraju i po 5000 kubika kao porodični auto. Sa druge strane, prosečan Evropljanin neće znati šta da radi od sreće ako mu date 1.4 turbo motor ili 2.0 dizel sa 170 konjića. Prave dosta grešaka u Fiatu po meni. Isto tako je i velika greška što nemaju trenutno u ponudi kupe koji bi evenutalno nasledio Stila tako da se ljubitelji sportskog izgleda okreću ka Azijatima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 19, 2013 Slažem se, Stila su izbacili pre 12 godina, pa čak i kada su izbacili restajling, nije doživeo nikakvu izmenu spolja.. Jako čudno za Italijane kojima je dizajn uvek bio jača strana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 19, 2013 Posrnuće jedne marke Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 19, 2013 Svaka čast za slike Priča o 30 miliona Golfova Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 19, 2013 U Americi se ne prodaje Lancia nego Chrysler i naravno da ima motore u njemu na koje su Amerikanci navikli...za Evropu se prave posebne vezije motora, ne obrnuto.Fiat 500 ide u Americi sasvim ok, naročito Abarth verzije. Nije problem tamo prodati mali auto sa skoro 170KS, to je sasvim ok motor i za amerikance. Fiat je oduvek živeo od malih automobila, to radi i danas.U C segmentu Fiat grupacija trenutno ima Bravo (skoro prestala njegova prodaja), Deltu (nikada nije ni bila jaka sa prodajom) i Giuliettu (imala odličan start, ali je sada i to već model star par godina).U B segmentu tu mu je Panda (izašla nova i opet razvaljuje sa prodajom kao i stara verzija...kao i ona pre nje poznatija kod nas kao ''kockica''.). Punto Evo (Grande Punto) koji je već veoma, veoma star model, ali eto...još uvek se kako tako prodaje. Od Evrope, Fiatu je najvažnije italijansko tržište, a još kako ima prostora za napredak u ostalim. Međutim, nema globalno uspešne kompanije koje nema u Americi i Kini. Fiat zato sada sve snage udara na to.Evropa je prezasićeno tržište koje kupuje sve manje i manje automobila iz godine u godinu. Još dosta vremena će proći pre nego se Fiat ponovo okrene pre svega evropskom kupcu, a taj kupac najviše kupuje C segment. A, kada se okrene upravo pare koje bude zarađivao od Amerike i Kine će trošiti po Evropi. To već i radi kad je rezultat Chryslera u pitanju...http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=59969 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted June 20, 2013 (edited) Evropa je prezasićeno tržište koje kupuje sve manje i manje automobila iz godine u godinu. Još dosta vremena će proći pre nego se Fiat ponovo okrene pre svega evropskom kupcu, a taj kupac najviše kupuje C segment. A, kada se okrene upravo pare koje bude zarađivao od Amerike i Kine će trošiti po Evropi.Samo se bojim da tada vec ne bude kasno, cak i ako uspeju u toj nameri sa SAD i Kinom...Licno, da kupujem nov auto, trenutno mi Fiat grupacija (sem eventualno Giuliette) ne bi bila na kraj pameti. Edited June 20, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 20, 2013 Zasićeno ili ne zasićeno mora da se prodaje i da se novim i atraktivnim modelima drži pažnja.Kinesko i rusko itd tržišta nisu zasićena pa jedva prodaju koliko i Golfova za tri/četri dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 24, 2013 Nikada neću razumeti poređenja sa VW ili Toyotom u stilu da se zaključi da ''oni više prodaju.'' Pa, naravno da više prodaju, zato i jesu dva najveća proizvođača automobila na svetu...baš zato što više prodaju.VW je inače jedan od prvih evropskih proizvođača koji je ušao u Kinu sa parama, fabrikom, posebnim modelima samo za to tržište. Fiat zahvaljujući menadžemntu koji je sada aktivan ispravlja greške, pozicionira se tamo gde je trebao da radi menadžment pre njih, a niije to radio već se borio da održi fabriku likvidnom. Amerika, Kina...bez nastupa na tim tržištima nijedan proizvođač automobila nema budućnost. A, onaj koji je prvi krenuo u to naravno da ima prednost zbog toga...Evropa nije tržište na kome se bazira nii trenutni rezultat VW grupacije, niti bilo kog drugog velikog proizvođača. Prodaja opada iz godine u godinu, a konkurencija je najveća. Ali, npr. pozicija Fiata na sledećem velikom tržištu posle ova dva (u Južnoj Americi) je bolja nego VW...tako su se karte jednom podelile. Najveće zarade na prodatim automobilima nisu u Eropi, odavno nisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 24, 2013 Evropa je i dalje nosioc razvoja auto industrije i tu se proda popriličan broj vozila. Preko 13 miliona i pored konstantnog pada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 26, 2013 Ae ovako...ako te nema na evropskom tržištu to će biti 50% razloga propasti nekog proizvođača automobila...ali isto tako to isto evropsko tržište će biti samo 10% zaslužno za tvoj dobar poslovni rezultat (ako ga ima).Sa druge strane, ako te nema na Američkom i Kineskom tržištu, to će biti 90% razloga propasti tog proizvođača u narednih 5 do 10 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted June 26, 2013 bogami ko ne prodaje na kineskom trzistu,koje je u ekspanziji,taj ga je ugasio,evo bas kod mene imam auto bild,nemacko izdanje koje je imalo na test vw lavida,i tamo se prodaje i proizvodi i koji se jako dobro pokazao u odnosu na kineske rivale ,koji su blago receno,katastrofaa vw,a i sam brend Golf se prodaje,jer ima ime,dal ga mi fiatisti voleli il nevoleli,ja nikako nisam ljubitelj vw vozila pa ni golfa a da se vratim na golf sedmicu,izgleda dobro,cak pomalo i zanimljiv,a Gti sjajno,super auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 26, 2013 Kina 2012 oko 14 680 000 komada. http://bestsellingcarsblog.com/2013/01/21/china-full-year-2012-ford-focus-triumphs/#more-27157 http://bestsellingcarsblog.com/category/china/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 13, 2013 Prvi VW Golf 7 GTI uništen u udesu u Južnoj Africi Ukoliko imate mogućnost, da među prvima u svetu isprobate neki hot-hatch model, doza adrenalina je sigurno povećana, a samim tim i mogućnost pravljenja greške. Glavni aktert ovog događaja je novinar, koji je pokušao da isproba novi Golf VII GTI na prezentaciji u Južnoafričoj Republici (Kejptaun). Ono što je najvažnije, jeste činjenica da niko od učesnika ovog saobraćajnog udesa nije povređen. Ovoga puta, novinar za volanom nije napravio grešku, odnosno krivica nije na njegovoj strani, istakao je suvozač u automobilu. Direktno ispred njega, iz suprotnog smera, pojavio se Toyotin pick-up, kojim je upravljao lokalni vozač. Kako brzina nije bila mala, novinar nije uspeo ništa da uradi, osim da testira rad vazdušnih jastuka. S obzirom da brzina nije bila mala, pasivni bezbednosni sistemi modela VW Golf GTI mk.7 funkcionisali su na izuzetno visokom nivou i niko u ovom incidentu nije teže povređen. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 21, 2013 HG Motorsport VW Golf GTI Performance sa 308KS i 435 Nm Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 1, 2013 Oettinger Volkswagen Golf GTI Oettinger GmbH je promovisao svoj tjuning program za doterivanje novog VW Golfa GTI. Ukratko, Oettinger za Golf GTI (kao i za Golf GTD) nudi aero paket po ceni od 1.990 evra (prednji spojler, set pragova, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor), komplet novih petokrakih točkova od 19 inča u Black Redline ili Black Silverline izdanju (po ceni od 475 evra po komadu), sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljenje, pojačane kočnice, kao i pakete za pojačanje motora (do 261 kW/350KS). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 2, 2013 Eibach Volkswagen Golf GTI VII Eibach se pobrinuo za još jednu modifikaciju VW Golfa GTI sedme generacije.Njihov Golf GTI se odlikuje upadljivim grafičkim detaljima na eksterijeru, setom 19-inčnih Borbet CW2 alu točkova (gume ContiSportContact 5P 225/35 R19), novim oprugama (auto je niži za 25 mm napred i 20 mm pozadi) i distancijalima, poboljšanim upravljanjem i novim izduvnim sistemom, dok je 2,0 litarski turbo motor pojačan sa fabričkih 160 kW/220KS na 209 kW/284KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 5, 2013 Kažu švabe , skandal na testu izdrživosti sa Golfom VII generacije. http://www.autobild.de/artikel/vw-golf-vii-skandal-im-dauertest-4362680.html Loše montirano crevo za odvod kondenzata iz klime uzrok za poplavu kod suvozača. Prijavljeno oko pedesetak slučajeva sa mokrim nogama suvozača. Ovim nedostatkom ugroženi pored Golfa, Audi A3 i Seat Leon. Procenjuje se oko 300 000 vozila do juna 2013. g. Fabrika neće za sada praviti opoziv, mada je u proizvodnji nedostatak uklonjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 6, 2013 Iz današnjeg broja AB. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 9, 2013 Auto Bild otkrio da novi VW Golf propušta vodu Nemački magazin Auto Bild je tokom testiranja novog VW Golfa otkrio grešku u sistemu klime zbog koje voda prodire u kabinu. Problem je nastao zbog loše montiranih cevi za odvod vode, pa voda kaplje kod suvozačevih nogu. Problem je tim veći jer istu platformu imaju Audi A3, Seat Leon... Auto Bild piše da će zbog greške u sistemu klime s tržišta možda biti opozvano i do 300.000 automobila iz Volkswagen koncerna. Iz nemačke firme kažu da većih problema nema i da je samo 46 automobila moralo biti popravljeno.- Mi na testiranju nismo imali problema sa propuštanjem vode, za teškoće smo saznali putem individualnih slučajeva. Takođe, za sada nam se niko od vozača Audija A3 i Seata Leona nije javio - rekao je predstavnik Volkswagena. Korišćenje modularne MQB platforme na mnogim modelima unutar Volkswagen grupe snizilo je cenu automobila u odnosu na konkurenciju, ali svaka greška ih zato može koštati mnogo novca jer su pogođeni svi automobili rađeni na istoj platformi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 11, 2013 ABT Volkswagen Golf GTIAero body kit, sportski izduvni sistem, alu točkovi od 19 inča, 2.0L turbo motor pojačan na 300 KS i 420 Nm, ubrzanje do 100 km/h za 5.8 sekundi, najveća brzina 260 km/h http://www.youtube.com/watch?v=lcaRh7Jh9mA Quote Share this post Link to post Share on other sites