Jump to content
FAS Goran
nsgaghy

Volkswagen Golf VII & GTI

Recommended Posts

Slažem se za motore. U Evropi je 4.0 motor retkost dok u Americi teraju i po 5000 kubika kao porodični auto. Sa druge strane, prosečan Evropljanin neće znati šta da radi od sreće ako mu date 1.4 turbo motor ili 2.0 dizel sa 170 konjića. Prave dosta grešaka u Fiatu po meni. Isto tako je i velika greška što nemaju trenutno u ponudi kupe koji bi evenutalno nasledio Stila tako da se ljubitelji sportskog izgleda okreću ka Azijatima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, Stila su izbacili pre 12 godina, pa čak i kada su izbacili restajling, nije doživeo nikakvu izmenu spolja.. Jako čudno za Italijane kojima je dizajn uvek bio jača strana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Americi se ne prodaje Lancia nego Chrysler i naravno da ima motore u njemu na koje su Amerikanci navikli...za Evropu se prave posebne vezije motora, ne obrnuto.

Fiat 500 ide u Americi sasvim ok, naročito Abarth verzije. Nije problem tamo prodati mali auto sa skoro 170KS, to je sasvim ok motor i za amerikance. :thumbup:

Fiat je oduvek živeo od malih automobila, to radi i danas.

U C segmentu Fiat grupacija trenutno ima Bravo (skoro prestala njegova prodaja), Deltu (nikada nije ni bila jaka sa prodajom) i Giuliettu (imala odličan start, ali je sada i to već model star par godina).

U B segmentu tu mu je Panda (izašla nova i opet razvaljuje sa prodajom kao i stara verzija...kao i ona pre nje poznatija kod nas kao ''kockica''.). Punto Evo (Grande Punto) koji je već veoma, veoma star model, ali eto...još uvek se kako tako prodaje.

 

Od Evrope, Fiatu je najvažnije italijansko tržište, a još kako ima prostora za napredak u ostalim. Međutim, nema globalno uspešne kompanije koje nema u Americi i Kini. Fiat zato sada sve snage udara na to.

Evropa je prezasićeno tržište koje kupuje sve manje i manje automobila iz godine u godinu. Još dosta vremena će proći pre nego se Fiat ponovo okrene pre svega evropskom kupcu, a taj kupac najviše kupuje C segment. A, kada se okrene upravo pare koje bude zarađivao od Amerike i Kine će trošiti po Evropi. To već i radi kad je rezultat Chryslera u pitanju...

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=59969

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evropa je prezasićeno tržište koje kupuje sve manje i manje automobila iz godine u godinu. Još dosta vremena će proći pre nego se Fiat ponovo okrene pre svega evropskom kupcu, a taj kupac najviše kupuje C segment. A, kada se okrene upravo pare koje bude zarađivao od Amerike i Kine će trošiti po Evropi.

Samo se bojim da tada vec ne bude kasno, cak i ako uspeju u toj nameri sa SAD i Kinom...

Licno, da kupujem nov auto, trenutno mi Fiat grupacija (sem eventualno Giuliette) ne bi bila na kraj pameti.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasićeno ili ne zasićeno mora da se prodaje i da se novim i atraktivnim modelima drži pažnja.

Kinesko i rusko itd tržišta nisu zasićena pa jedva prodaju koliko i Golfova za tri/četri  dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikada neću razumeti poređenja sa VW ili Toyotom u stilu da se zaključi da ''oni više prodaju.'' :) Pa, naravno da više prodaju, zato i jesu dva najveća proizvođača automobila na svetu...baš zato što više prodaju.

VW je inače jedan od prvih evropskih proizvođača koji je ušao u Kinu sa parama, fabrikom, posebnim modelima samo za to tržište. Fiat zahvaljujući menadžemntu koji je sada aktivan ispravlja greške, pozicionira se tamo gde je trebao da radi menadžment pre njih, a niije to radio već se borio da održi fabriku likvidnom. Amerika, Kina...bez nastupa na tim tržištima nijedan proizvođač automobila nema budućnost.  A, onaj koji je prvi krenuo u to naravno da ima prednost zbog toga...

Evropa nije tržište na kome se bazira nii trenutni rezultat VW grupacije, niti bilo kog drugog velikog proizvođača. Prodaja opada iz godine u godinu, a konkurencija je najveća. Ali, npr. pozicija Fiata na sledećem velikom tržištu posle ova dva (u Južnoj Americi) je bolja nego VW...tako su se karte jednom podelile. Najveće zarade na prodatim automobilima nisu u Eropi, odavno nisu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evropa je i dalje nosioc razvoja auto industrije i tu se proda popriličan broj vozila. Preko 13 miliona i pored konstantnog pada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ae ovako...ako te nema na evropskom tržištu to će biti 50% razloga propasti nekog proizvođača automobila...ali isto tako to isto evropsko tržište će biti samo 10% zaslužno za tvoj dobar poslovni rezultat (ako ga ima).

Sa druge strane, ako te nema na Američkom i Kineskom tržištu, to će biti 90% razloga propasti tog proizvođača u narednih 5 do 10 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 bogami ko ne prodaje na kineskom trzistu,koje je u ekspanziji,taj ga je ugasio,evo bas kod mene imam auto bild,nemacko izdanje koje je imalo na test vw lavida,i tamo se prodaje i proizvodi i koji se jako dobro pokazao u odnosu na kineske rivale ,koji su blago receno,katastrofa

a vw,a i sam brend Golf se prodaje,jer ima ime,dal ga mi fiatisti voleli il nevoleli,ja nikako nisam ljubitelj vw vozila pa ni golfa

 

foto_vw_lavida_2013_03.jpg

a da se vratim na golf sedmicu,izgleda dobro,cak pomalo i zanimljiv,a Gti sjajno,super auto

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prvi VW Golf 7 GTI uništen u udesu u Južnoj Africi
 
99720-vw%20golf%20gti%203.jpg
 
Ukoliko imate mogućnost, da među prvima u svetu isprobate neki hot-hatch model, doza adrenalina je sigurno povećana, a samim tim i mogućnost pravljenja greške. Glavni aktert ovog događaja je novinar, koji je pokušao da isproba novi Golf VII GTI na prezentaciji u Južnoafričoj Republici (Kejptaun). Ono što je najvažnije, jeste činjenica da niko od učesnika ovog saobraćajnog udesa nije povređen. Ovoga puta, novinar za volanom nije napravio grešku, odnosno krivica nije na njegovoj strani, istakao je suvozač u automobilu. Direktno ispred njega, iz suprotnog smera, pojavio se Toyotin pick-up, kojim je upravljao lokalni vozač.
 
99721-vw%20golf%20gti%2033.jpg
 
Kako brzina nije bila mala, novinar nije uspeo ništa da uradi, osim da testira rad vazdušnih jastuka. S obzirom da brzina nije bila mala, pasivni bezbednosni sistemi modela VW Golf GTI mk.7 funkcionisali su na izuzetno visokom nivou i niko u ovom incidentu nije teže povređen.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oettinger Volkswagen Golf GTI
 
oettinger%20golf%201.jpg
 
Oettinger GmbH je promovisao svoj tjuning program za doterivanje novog VW Golfa GTI.
 
oettinger%20golf%2011.jpg
 
Ukratko, Oettinger za Golf GTI (kao i za Golf GTD) nudi aero paket po ceni od 1.990 evra (prednji spojler, set pragova, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor), komplet novih petokrakih točkova od 19 inča u Black Redline ili Black Silverline izdanju (po ceni od 475 evra po komadu), sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljenje, pojačane kočnice, kao i pakete za pojačanje motora (do 261 kW/350KS).
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 



Eibach Volkswagen Golf GTI VII
 
101881-Eibach%20golf%20gti%20111.jpg
 
Eibach se pobrinuo za još jednu modifikaciju VW Golfa GTI sedme generacije.
Njihov Golf GTI se odlikuje upadljivim grafičkim detaljima na eksterijeru, setom 19-inčnih Borbet CW2 alu točkova (gume ContiSportContact 5P 225/35 R19), novim oprugama (auto je niži za 25 mm napred i 20 mm pozadi) i distancijalima, poboljšanim upravljanjem i novim izduvnim sistemom, dok je 2,0 litarski turbo motor pojačan sa fabričkih 160 kW/220KS na 209 kW/284KS.
 
101879-Eibach%20golf%20gti%201.jpg
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kažu švabe , skandal na testu izdrživosti sa Golfom VII generacije.  http://www.autobild.de/artikel/vw-golf-vii-skandal-im-dauertest-4362680.html

 

vw_1.jpg vw_2.jpg VW_3.jpg
 

 

 
 
Loše montirano crevo za odvod kondenzata iz klime uzrok za poplavu kod suvozača. Prijavljeno oko pedesetak slučajeva sa mokrim nogama suvozača. Ovim nedostatkom ugroženi pored Golfa, Audi A3 i Seat Leon. Procenjuje se oko 300 000 vozila do juna 2013. g. Fabrika neće za sada praviti opoziv, mada je u proizvodnji nedostatak uklonjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Auto Bild otkrio da novi VW Golf propušta vodu
 
97228-vw%20golf%20r%2011.jpg
 
Nemački magazin Auto Bild je tokom testiranja novog VW Golfa otkrio grešku u sistemu klime zbog koje voda prodire u kabinu. Problem je nastao zbog loše montiranih cevi za odvod vode, pa voda kaplje kod suvozačevih nogu. Problem je tim veći jer istu platformu imaju Audi A3, Seat Leon... Auto Bild piše da će zbog greške u sistemu klime s tržišta možda biti opozvano i do 300.000 automobila iz Volkswagen koncerna. Iz nemačke firme kažu da većih problema nema i da je samo 46 automobila moralo biti popravljeno.
- Mi na testiranju nismo imali problema sa propuštanjem vode, za teškoće smo saznali putem individualnih slučajeva. Takođe, za sada nam se niko od vozača Audija A3 i Seata Leona nije javio - rekao je predstavnik Volkswagena. Korišćenje modularne MQB platforme na mnogim modelima unutar Volkswagen grupe snizilo je cenu automobila u odnosu na konkurenciju, ali svaka greška ih zato može koštati mnogo novca jer su pogođeni svi automobili rađeni na istoj platformi.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...