Jump to content
FAS Goran
nsgaghy

Volkswagen Golf VII & GTI

Recommended Posts

U Wolfsburgu počela proizvodnja novog Volkswagen Golfa GTI

96462-vw%20golf%20gti%2011.jpg

Prvi serijski primerak novog Golfa GTI napustio je montažnu liniju u Volkswagenovoj fabrici u Wolfsburgu. Premijerno vozilo je GTI Performance sa 4 vrata u Tornado crvenoj boji sa sportskim sedištima u klasičnom kariranom uzorku i dvolitarskim motorom sa turbo punjenjem i direktnim ubrizgavanjem (TSI) sa 169 kW/230KS.

Novi GTI je doživeo svoju svetsku premijeru početkom martka na Salonu automobila u Ženevi. Volkswagen fabrika u Wolfsburgu sada planira veliki rast iako se vozilo u mnogim detaljima razlikuje od osnovnog modela. ''GTI, član velike porodice Golfa, ima sportske karakteristike koje su do sada najviše naglašene u odnosu na ostala vozila koja proizvodimo ovde u Wolfsburgu. Tim za proizvodnju želi da zadrži visoki nivo kvaliteta i kod novog modela. Siguran sam da će GTI kao i njegovi prethodnici iz Wolfsburga postići velik uspeh'', rekao je direktor fabrike Siegfried Fiebig na početku proizvodnje. Član veća Jürgen Hildebrandt je dodao: ''Novi GTI ne samo da doprinosi iskorišćavanju kapaciteta fabrike, već je i pravi sportski predstavnik imidža marke Volkswagen.''

GTI se od prvog modela iz 1976. godine razvio u jedno od najuspešnijih Volkswagenovih sportskih vozila: do sada je proizvedeno više od dva miliona primeraka (bez Kine).

Novi GTI je još jednom povećao efikasnost vozila u vožnji: u Performance verziji vozilo sa motorom od 169 KW/230KS ubrzava za 6,4 sekunde do 100 km/h i postiže maksimalnih 250 km/h. Istovremeno je GTI zahvaljujući start-stop automatici, laganoj konstrukciji i drugim poboljšanjima znatno štedljiviji u potrošnji: potrošnja goriva se smanjila u poređenju sa prethodnikom za 18 posto.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volkswagen Design Vision GTI: ekstremni Golf sa 503KS

 

vw%20golf%20vision%20gti%202013.jpg

 

Nakon brojnih najava vezanih za modifikovane modele Seata, Škode, Audija i nekoliko Volkswagena spremnih za ovogodišnji Wörthersee skup tjunera u Austriji, poslednje saopštenje iz Volkswagen Grupe se odnosi na najatraktivniji projekat - Volkswagen Design Vision GTI.

 

vw%20design%20vision%205111.jpg

 

U pitanju je vizija ekstremnog Golfa GTI sedmice, i to sa 3.0 litarskim V6 TSI twin-turbo motorom (u paru sa DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom) koji ovde razija 503KS i 560 Nm obrtnog momenta. Volkswagen navodi da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3.9 sekunde, dok je najveća brzina 300 km/h.

 

vw%20design%20vision%2051111.jpg

 

Za razliku od standardnog Golfa GTI, Volkswagen Design Vision GTI ima pogon na sva četiri točka, a tu su i kompletan aero body paket, modifikovano ogibljenje, jače kočnice (diskovi 380 mm napred i 356 mm pozadi), širi trag točkova, set 20-inčnih točkova (gume 235/35 i 275/30), kao i izmenjeni enterijer.

 

vw%20design%20vision%20511.jpg

 

vw%20design%20vision%2051.jpg

 

Na kraju i podaci o dimenzijama. Volkswagen Design Vision GTI je dugačak 4253 mm, širok 1870 mm i visok 1385 mm, što znači da je 15 mm kraći, 71 mm širi i 57 mm niži od standardnog Golfa GTI.

 

vw%20golf%20g.jpg

 

vw%20golf%20gg.jpg

 


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ABT Volkswagen Golf GTD
 
98194-abt%20golf%201.jpg
 
Novi Volkswagenov Golf GTD je upravo prošao tretman kod ABT-a i rezultat su pojačani motor i doterani izgled. To u praksi znači da je 2,0 litarski turbo-dizel pojačan sa fabričkih 135 kW/184KS i 380 Nm na 185 kW/210KS i 430 Nm obrtnog momenta, dok aero body kit sadrži novi prednji spojler, masku, "obrve" za prednja svetla, set pragova i zadnji difuzor.
 
98195-abt%20golf%2011.jpg
 
ABT je takođe pripremio i komplet ER-C i DR točkova od 18 odnosno 19 inča, novi sportski izduvni sistem, kao i sportske opruge.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 000 000-ti Golf 

 

 

U petak 14.06.2013. godine napravljen kao što u naslovu kaže. Lepa cifra za 39 godina produkcije i sedam generacija modela. VW je treći proizvođač koji je uspeo sa jednim modelom (pre serijom sa jednim imenom)  da pređe cifru 30 000 000. Pre njih to je pošlo za rukom Toyota-i sa Corolla-om o Ford-u sa modelom F. Ipak VW je u tom trilingu najbrže uspeo da dođe do te cifre, prvih 10 000 000 vozila 1988.g. posle 14.godina produkcije. 20 000 000 posle 13 godina (2001.) i zadnja cifra posle 12 godina. Otprilike za 39 godina u proseku 2107 vozila se dnevno prodalo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozemo mi da o VW pricamo i mislimo sta hocemo, ali im se za rezultate mora skinuti kapa... Zadnjih 10 miliona vozila u toj klasi, u periodu od 12 godina (2001-2013), pa jos u doba ekonomske krize... Cak su i vremenski skratili izbacivanje 10-milionskih serija - samo za respekt.

A onda taj rezultat uporedimo sa recimo Fiatovom C klasom, tj. ukupnom proizvodnjom nesrecnog Stila (krenuo krajem 2001.) i kvantitativno jos nesrecnijeg Brava (2007.). Imamo i odgovarajucu temu za to, odnosi su nazalost i vise nego porazavajuci.

Na svu srecu su se u Fiatu "opametili" :thumbdown: , Punto se sa manjim prepravkama pravi od 2005., Bravo od 2007., evo izbacen je i novi MPV kao kopija Countryman-a (enterijer biser dizajna Virgilia Fernandeza), stavljen je Fiat/Lancia bedz na Chrysler grdobine...

Znam da su Brazil i USA ogromna trzista, ali opet poprilicno razlicita od evropskog shvatanja automobila. Tako da ovakvom politikom u Evropi mogu samo da sanjaju o prodajnim rezultatima koje npr. Golf postize, pogotovo pod ocekivanim naletom Korejanaca. Da ne idem vise u off - jos jednom kazem NAZALOST, kao ljubitelj italijinskih vozila i njihovog dizajna.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li Stilo i Bravo mogu zajedno da naguraju milionče za skoro 12 godina ?

Koliko sam gledao zajedno do 2012.  958 000 kom.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam - tako nesto...

Stilo cirka 600 hiljada, Nuova Bravo skoro duplo losije... Daj Boze da je i milionce.

Nas i Golfova 10 miliona :laughing: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat mnoga tržišta u Evropi još nije uspeo da probije, mnoge Evropske zemlje baš slabo voze Fiate, a VW je svuda zastupljen i to prilično, pa čak i po Aziji, Americi... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne samo sto ne uspeva da se probije, nego je pukao kao zvecka i na postojecim trzistima zahvaljujuci politici koja se vodi, izboru modela, zastarelom i "zastranjenom" dizajnu...

A upravo C klasa (po broju prodatih primeraka nije ni cudo sto se zove Golf klasa) treba da bude udarna... Sta reci kad u njoj Fiat trenutno ima samo 6 godina staru 5-vratnu karoserijsku izvedbu... Gde je kupe, karavan, ne daj Boze kabrio...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeste, poslednjih par godina su baš tanki... Fali im neki sportski kupe, od karavana jedino Croma, mada nisam siguran ni da se ona čak uopšte i vodi u karavan, konkretno nemaju ni zanimljivu sedan limuzinu... Mnogo nelogičnosti sa strane ovih koji su u vrhu Fiata, te pominju prodaju Alfe VW-u, pa Lanciu pretvoriše u Amerikanca, pa neko pokušavanje da probiju Američko tržište sa Fićom, umesto da naprave neko logično rešenje, kad već imaju dobru paletu motora, mogu da razmotre i o novim modelima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znate vi ništa , a ni oni. :laughing:  :laughing:  :laughing:  Bitno da loše ide.  :thumbdown:

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikter, a o Alfi ili ne daj Boze Lanci (sta to bese) u C segmentu trenutno bolje da i ne govorimo. Na nivou su statisticke greske u odnosu na Das Auto.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za brojke skidam kapu, ali pre neki dan iz daleka vidim ide Stilo prema meni, kad se priblizio malo blize ono Golf 7, koliko podseca na Stila to nije normalno, gledano spreda, farovi, branik ... isti Stilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW treba u proseku 40 dana da stigne ukupnu evropsku produkciju Fiat grupacije na godišnjem nivou.



Fiat u 2012. prodao 581 885 -14.9%
Lancia......................93 624 -9.2 %
Alfa.........................89962 -31.1 %
Jeep.........................28263 +19 %
Fiat Bravo ................12 223 komada
Lancia Delta................9 756 komada
500 L Španija jan 2013. 58 komada, cela 2012. 270 kom
500 L Italija jan 2013. 3115 kom, cela 2012. 6161 kom
Recimo 500L se ne pojavljuje u statistikama za Nemačko tržište, mada je prodaja tamo krenula od oktobra. Pretpostavka da su sabrali sa 500.
Čak je komentar za Bravo na UK tržištu, da je Aston Martin prodao više Vantage modela (372) nego Fiat Bravo (349), razlika u ceni poprilična.

 Dodati Giulietta 61465 kom.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

U, jbt, nisam znao da Giulietta ovako razbija sa prodajom :) .

Jbg, kad Sergio nece da slusa forumase ;) .

Bez zezanja, sta reci za brojke - tuga.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat,ALfa,Lancia(n.delta) jeste da se vec duze prave,ali i danas se nose sa dizajnom ovih novih sto izlaze,verujte,pogledajte samo 147cu 10 god se pravila pregazila 3 golfa ,nosila se sa njima ,a za tih 10 god imala jednu izmenu,pogledajte kada je krenula delta i kako izlgleda jos,e sad to sto se ne kupuju nije samo stvar dizajna,ne prodaje se golf samo zbog dizajna,ko mi kaze da je golf dvojka ,lepsi u to vreme bio od tipa,taj je corav po meni,od entterijera,pa dok eksterijera,u svemu mu je bezao tipo...,ali tu se radi o drugim pojmovima....pozz

 

p.S. i dalje tvrdim da italijani beze od svih po lepoti vozila,izbace minimum godinu ,dve ranije nesto sto drugi jos nisu videli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već sam napisao negde, ali ajde da ponovim. Po meni su Italijani ubedljivo najlepši, ali od 2005  jedina vozila koja mi se dopadaju su 159 i Đulijeta. Sve ostalo je lepo, ali nema onaj šmek kao stari Bravo, Brava, Lybra, Stilo, 156,147,Tehssis i da ne nabrajam dalje. Nekako imam osećaj da su negde zalutali sa novim modelima. Kruna svega toga mi je 500l za koji mislim da su mogli malo i lepše da se potrude oko dizajna. Ponuda je odlična, oprema vrhunska za te pare, motori isto jako dobri, ali mi je izgled enterijera kao da sam u autiomobilu igrački.

 

 

Što se prodaje Golfa tiče barem će kod nas dobro ići još jako dugo. Nije mi ni to baš najjasnije. U poređenju sa Stilom jtd, G4 tdi je skuplji za održavanje, pre će mu crži turbina i zamajac i još će više koštati zamena, gume na oba idu, ako se upadne u rupu na oba će stradati trapovi, a jtd mi deluje izdržljivije od tdi-ja. A opet, da prosečnom Srbinu ponudite koji će od ova dva automobila da uzme, mislim da bi razmišljanje jako kratko trajalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Setite se bube ružnoća od auta a prodavala se u osnovi ista 65 god i milioni prodatih primeraka. Ipak Golf 1 je izvukao VW iz propasti i u to vreme bio lep imoderan auto sa prednjom vučom i sa savremenim agregatima. I čuveni 1,5 dizel koji je došao u pravo vreme (naftne krize). Golf 2 , 3, 4 itd su nastavci dobre priče koja donosi lepe pare. 

Žabari su se sjebali kada su od rusa uzeli truli lim. I u nastavku imali puno avantura sa žicama. Koliko god voleli lampice , check i ostale mambo-džambo gadgete to je vlasnicima zadavalo velike glavobolje i nervozu. Sećam se Martin Česenj testira Lancia vozila i non stop se pali lamica ulja itd, zove ove iz Torina a oni mu odgovaraju ako baš hoće da gori pusti je nek gori.

E onda su krajem osamdesetih (do tada Fiat se borio za prvo mesto sa VW na tržištu evrope) švabe Auto Motor und Sport razvalili gomilu vozila više klasa ali jadna Croma je bila ubedljivo najgora. Naravno prošli su samo BMW 5 i Merc W124, kasnije je isto tako katastrofalno razvaljen Tipo i onda je krenuo lagani sunovrat. Bez obzira što je Golf 2 loše prošao sa zidom i dalje se dobro prodavao.

Sada se vodi neka globalna politika, preuzimanje Chryslera ne bi li imali veliku ukupnu produkciju i plasmane na svim kontinentima. U tom preuzimanju se malo zaboravili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je samo akcenat previše bačen na Američko tržište, a čisto sumnjam da tamo može da zaživi ta priča, prvenstveno zbog palete motora kojima Fiat raspolaže.. Ne mogu oni u novu Themu (300c) da stave dizel motor, kada Ameri ne vole dizel, već im je potreban neki visokolitražni benzinac, neki 2.0 turbo, 2.5, 3.0 i nešto što odgovara njihovom standardu i prohtevima, jer oni generalno vole automobile velike kubikaže.. Bolje je da kada već imaju dobar dizel motor, a isto tako od benzinskih taj 1.4 i 1.4 tJet da se malo baziraju na Evropsko tržište, jer to je nešto što zadovoljava jednog Evropskog čoveka i da porade na kvalitetu i izdržljivosti elektronike, konkretno senzora i tih lampica koje se kod svih pale i tu je svaki problem rešen, imaš brend koji zadovoljava sve kriterijume..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...