Jump to content
FAS Goran
nsgaghy

Volkswagen Golf VII & GTI

Recommended Posts

Snimljen prototip novog VW Golfa GTI

 

vw%20golf%20gti%207.jpg
 

I novi VW Golf (sedme generacije), koji je predstavljen prošle nedelje u Berlinu, imaće sportsku GTI verziju. Po nekim ranijim najavama, koncept novog Golfa GTI možemo da očekujemo već krajem ovog meseca na Salonu automobila u Parizu, dok će prodaja definitivne, serijske verzije početi u prvoj polovini sledeće godine.

 

vw%20golf%20gti%207771.jpg

 

Dok se to ne desi, objavljen je set fotografija jednog prototipa tokom test vožnji.

 

vw%20golf%20gti%2077.jpg

 

Novi Golf GTI bi trebalo da ima 2.0 litarski turbo motor sa 220-240KS, a biće i lakši od prethodnika i ekonomičniji (nemački magazin Auto Bild je nedavno pisao da će potrošnja biti smanjena za oko 15%). Deo GTI paketa će između ostalog činiti i atraktivniji eksterijer, modifikovano ogibljenje i sportska unutrašnjost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

85-skalamerija-4.jpg

 

(NADREALISTI) "Za ovu radnju nijesu Vam potrebni radionica, alat, i nove opruge. Jok. Namjesto toga uzećemo nekoliko vezica koje ćemo potom malo nakvasiti, da se one malo rastegnu je l' da. Onda ćemo ovog malog ođe puštiti podauto kako bi on stegao opruge koje dolje viđu, a da bismo ih pozbili uzećemo dva tri teška đetića te ih sjesti na zanimljivi točak. Nakon sjeđenja opruge se pozbiju, a mali jađo ih stegne onim tregerima dolje. I to nije sve jadan, kada se trake osuše, auto će da bude još niži što će reći biće još više GTI. Toliko za ovaj put pozdravlja vas vaš Ogulin Ćulibrg Ooooglo" (za one koji ne razumiju ima googole.com)....

 

....Dosta zezancije, Vau-max.de je odgovoran za slike koje vidite. Na predstavljanju konceptnog Golfa GTI na bazi Golfa Mk7 su se sageli ispod, kao što i mi to radimo na testovima, i uslikali unikatno ogibljenje ovog koncepta. Volkswagen kao Volkswagen, pošto nije unificirao opruge do te mjere da iste idu u Touareg i Up! je uradio .... vidite na slikama.

SRAMOTA!

 

85-skalamerija-1.jpg

85-skalamerija-2.jpg

85-skalamerija-3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se svakodnevno ubeđujem sa drugarima o VW-u. G2 je bio dobar auto i posle toga je krenuo sunovrat ovog proizvođača. Danas Golf nije ništa kvalitetniji od Stila,a posebno ne od Brava. TDI motori redovono idu na generalnu na svakih 150kkm, drugaru 1.9 tdi 105ks poblesavio na 180 000km i čak ni u ovlašćenom servisu ne mogu da srede turbinu da stalno radi! Otišao na kolima ecu, menjane sve 4 dizne i komplet generalna rađena+remont turbine..ali izgleda da danas više prodaje ime nego kvalitet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se svakodnevno ubeđujem sa drugarima o VW-u. G2 je bio dobar auto i posle toga je krenuo sunovrat ovog proizvođača. Danas Golf nije ništa kvalitetniji od Stila,a posebno ne od Brava. TDI motori redovono idu na generalnu na svakih 150kkm, drugaru 1.9 tdi 105ks poblesavio na 180 000km i čak ni u ovlašćenom servisu ne mogu da srede turbinu da stalno radi! Otišao na kolima ecu, menjane sve 4 dizne i komplet generalna rađena+remont turbine..ali izgleda da danas više prodaje ime nego kvalitet.

VW je precjenjeno smece :) to je moje misljenje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se :) Gledao sam ja i G4 kada sam tražio kola, nema pristojnog ispod 4500e i to 2001god.! Odem na plac da pogledam 1.9tdi 130ks, a auto pred umiranjem, zuji turbina kao da je bombardovanje počelo. Posle probne vožnje me pita čovek jel uzimam i ja mu rekao da mi ne odgovara stanje kola jer planiram auto dugo još da vozim i da je ovaj u lošem stanju, posebno turbina. Kaže čovek šta bi ti, ako je ovom Golfu crkla na 120000km(kao toliko na satu), onda će nekom Fordiću posle 50 000km. Takvim ljudima možeš da objasniš da je tdi prevaziđen samo ako im gurneš glavu u haubu multijeta i nateraš ih da slušaju ceo dan motor kako radi :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da ovaj "dizajn" nikada necu moci da svarim. Da li im je neko nekad rekao da donja linija prozora ne mora uvek da bude paralelna sa podlogom :laughing: . Pa jos na 3v modelu... Rekoh u prethodnim postovima, sa strane i otpozadi maltene Golf IV, sa onim ogromnim zadnjim bocnim staklima.

Ali dobro, treba pohvaliti napredak, osmelili su se da poklopac rezervoara ne bude okrugao ili pravougaoni ;) .

Izvinjavam se za kratki off, ali za mene je ovo primer dizajna za 3v model:

 

2013_Kia_Pro_Ceed_00011.jpg 2013_Kia_Pro_Ceed_00010.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se radovi ovog De Sllve uopšte ne sviđaju. Nekako mi je G5 iil evenutalno 4 vrhunac njihove lepote i posle toga idu ka što ružnijem. Čak mi je i novi Polo lepši od G6,a za 7 ću reći kada ga vidim uživo, ali sa slikama me nije uopšte impresionirao. Možda je stvarno vreme da ostave više Golf i krenu sa nekim drugim proizvodom. Više to nije kvalitet koji je nekad bio i samo blate sjajnog keca i dvojku koji su i danas jako zastupljeni kod nas.

Inače, totalni off, ali sam morao da podelim sa ostalima :laughing: Predavanje o serverima kod mene na faxu, objašnjavaju odnos server klijent i p2p odnose,nebitno već, ali primer me je oduševio. Kaže čovek " Vi lepo odete da kupite auto i vi ste klijent, a prodavac na autoplacu je server. Kažem vam čovek da auto troši 1l ulja na 100km, ali ga vi, naravno, kupite jer je u pitanju Golf i transakcija je obavljena" :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen primio više od 40.000 prednarudžbina za Golf VII

 

Volkswagen%20Golf%2081.jpg
 

Sedma generacija Volkswagenovog Golfa će se kod dilera naći od 10. novembra, a nemački proizvođač je saopštio da je do sada već dobio više od 40.000 prednarudžbina za ovaj model. Novi Golf je inače zvanično predstavljen početkom septembra u Berlinu, a zatim je krajem istog meseca bio izložen i na Salonu automobila u Parizu. Golf VII će u početku biti odstupan sa četiri benzinska (sa rasponom snage od 86KS do 140KS) i sa dva dizel motora (sa 105KS i 150KS), dok cene na nemačkom tržištu startuju od 16.975 eura.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas smo na Navaku imali priliku da testiramo Golf 7, 2.0 TDI od 150 ks DSG u Highline opremi. Ukratko:

Odličan izgled (za Golfa), kako unutrašnjosti, tako i spoljašnosti. Po prvi put primećujem da se vodilo računa o detaljima. Naravno, sve ovo se odnosi na jače verzije opreme sa 17" ili 18" cola točkovima. Moram pohvaliti to da u sve nivoe opreme ulazi ESP, automatska klima sa senzorom za vlagu i još po neke inovacije. :thumbsup: :thumbsup:

Konkretan model koji smo vozili na stazi Navak, nipočemu ne odaje utisak o 150 ks, ali je to nešto što možemo pripisati DSG menjaču u standardnom modu vožnje. Nismo imali priliku da isprobamo Sport mod.

Velike pohvale za ležanje automobila u krivinama i volan Golfa, na kojeg se odlično prenose informacije sa asfalta. Samo upravljanje Golfom je na veoma visokom nivou i za to takođe sve pohvale!

Sve ovo što sam napisao je zaista tako i novi Golf 7 je verovatno odličan automobil, ali cena od preko 31000 E za 2.0 tdi Highline je u najmanju ruku bezobrazna da se baš ne isprostačim ovde. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

cvv800.jpg cvv801.jpg

cvv802.jpg cvv803.jpg

cvv804.jpg cvv805.jpg cvv806.jpg

cvv807.jpg cvv808.jpg cvv809.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf VII u Srbiji od 15.500 eura

 

vw%20golf%2041.jpg
 

Poslednja generacija Folksvagenovog bestselera u kompaktnoj klasi stigla je i na domaće tržište, a novitet odlikuje bogata ponuda motora i visok nivo opremljenosti već u najosnovnijim verzijama. Na pre neki dan održanoj promociji u Centru NAVAK domaćim medijima je predstavljena sedma generacija Folksvagenovog Golfa, čime je ujedno ozvančen i početak prodaje ovog popularnog nemačkog kompaktnog modela.

 

vw%20golf%204.jpg
 

Reč je o automobilu C segmenta, koji je tradicionalno na vrhu prodajnih statistika u Evropi, a po običaju Folksvagen je ponudio kontinuitet i evoluciju šeste generacije, koja je u prodaji od 2008. godine. Danas, Golf ne nudi radikalno drugačije izdanje i dizajn koji će izazvati kontroverze već po oprobanom receptu pre svega nudi proverene vrednosti i linije koje će biti aktuelne i u godinama koje dolaze. Novi Golf dug je 4.255 milimetara, što je za 56 mm duže od prethodnika, i dolazi sa 59 milimetara većim međuosovinskim rastojanjem koje iznosi 2.637 mm. U enterijeru i dalje predstavlja merilo celokupne klase jer je kvalitet materijala i izrade na najvišem nivou, a kupcima će biti dostupna tri paketa opreme – ''trendlajn'', ''komfortlajn'' i ''hajlajn''.

 

Od motora u ponudi će biti 1.2-litarski TSI agregat od 85 KS kao i 1.4 TSI agregat od 138 konjskih snaga i tehnologijom aktivnih cilindara koja opcionim deaktiviranjem dva cilindra postiže prosečnu potrošnju od 4.8 litra. Takođe u ponudi će biti idizel motori zapremine 1.6 litara sa 104 konjske snage čija prosečna potrošnja iznosi 3.8 litra, kao i dvolitarski litarski agregat od 148 konja. Osnovni model se trenutno nudi po akcijskoj ceni od 15.500 eura, što se odnosi na model pokretan 1.2 TSI agregatom, dok je za 1.6 TDI dizel potrebno izdvojiti 19.000 eura.

Treba napomenutu da je standardna oprema sedmegeneracije Golfa izuzeno bogata, a podrazumeva sva četiri elektro pomična prozora, klima uređaj, kožom opšiven upravljač i ručicu menjač, kao i muzički uređaj sa ekranom oserljivim na dodir.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre vidoh Golf VII u Kg-u, ništa specijalno, izgleda malo oštrije od šestice, ali mi uopšte nije zanimljiv, samo eto to je najnoviji Golf, i paćenici će da ga kupuju zbog toga..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf VII 4Motion

 

Volkswagen%20Golf%204Motion%201.jpg
 

Volkswagen je i zvanično ponudio kupcima novi Golf sa 4Motion pogonom na sva četiri točka.

U početku će Golf VII 4Motion biti dostupan samo sa TDI dizel motorima, i to sa 1.6 TDI dizelašem sa 77 kW/105KS i 250 Nm obrtnog momenta (ubrzanje do 100 km/h za 11,5 sec, najveća brzina 187 km/h, prosečna potrošnja goriva 4,5 l/100 km) i sa 2.0 TDI agregatom sa 110 kW/150KS i 320 Nm (do 100 km/h za 8,6 sec, najveća brzina 211 km/h, potrošnja 4,7 l/100 km).

4Motion pogon na sva četiri točka kod Golfa VII se inače doplaćuje 1.800 evra (u Nemačkoj).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

01_2013_VW_Golf_Abnahmefahrten_Polarkreis_Golf_B.jpg 01_2013_VW_Golf_Abnahmefahrten_Polarkreis_Golf_G.jpg 01_2013_VW_Golf_Abnahmefahrten_Polarkreis_Golf_G.jpg

01_2013_VW_Golf_Abnahmefahrten_Polarkreis_Golf_S.jpg 01_2013_VW_Golf_Abnahmefahrten_Polarkreis_Golf_R.jpg 01_2013_VW_Golf_Abnahmefahrten_Polarkreis_Golf_V.jpg

ovaj crveni je novi gtd, sivi je jos u prototip fazi, al to je novi GTI sa jedno 220KS,a tu je i karavan

prava slozna porodica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bio u prilici da opovrgnem neke svoje pretpostavke.Krenucu redu.

Danima prolazim pored bilborda na kome pise GOLF 7 1.2 tsi 14500 eur.

Da li je Golf jos uvek br 1?

Svaka generacija je bila domaci zadatak za konkurente i taman kada ga svi sustignu VW izbaci novu generaciju i tako vec 30 i nesto godina. Reci cu da je posle serije 5 ova nova generacija sto se dizajna tice bas po mom ukusu. Namerno sam zahtevao osnovni paket i bazni motor. Isticem pre svega robusnost, onaj tupi zvuk prilikom zatvranja vrata i prelaska preko neravnina. Sve je nemacki precizno uklopljeno.

Pozicija odlicna ali to vec sve znamo iz drugih testova. Vraticu se na agregat koji me je prijatno iznenadio. Iako 86 ks deluje malo jako se lepo nosi sa karoserijom Golfa. Nije agilnost kao kod dizelasa ali za svakodnevnu upotrebu i krstarenje autoputevima je ok. Tih 86 ks je mnogo bolje iskorisceno nego 110 ks u Turcinu. Zapanjuje agilnost u 4-oj i ubrzanje na autoputu od od 100 do 120. U -oj se na 120 vrti na oko 4000 ob. U 5-oj na 140 je ravno 3000 ob i potrosnjom od 6.5 ,dok je na 120 potrosnja malo vise od 5.5 l. Dakle VW jw konstrusio benzinca koji trosi na otvorenom putu kao dizel.

Druga stvar koja impresionira kod Golfa 7 je izolacija. Neverovatno tih auto. Dakle opet domaci zadatak.

Ako ga poredim sa i30 od 130 ks koga sam realtivno skoro vozio Golf je bas napredniji koliko god to drugi tvrdili da je VW precenjen. Osnovni paket sadrzi sve sto treba. audo uredjaj je vise nego solidan. Dakle,da li bih ga posedovao ,odgovor je da. Da li bih se zadovoljio osnovnom motorizacijom, odgovor je DA. Sa pravom konkurencija treba da se brine.

Kralje je ponovo rodjen.Sada se ceka odgovor konkurencije.

Inace ovi TSI motori su nanovo doradjeni i otklonjeni su svi nedostaci koje su imali ranije ali ostaje da se vidi da kako ce se pokazati u eksploataciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/5/2013 at 10:04 PM, zunto said:

...U 5-oj na 140 je ravno 3000 ob i potrosnjom od 6.5 ,dok je na 120 potrosnja malo vise od 5.5 l. Dakle VW jw konstrusio benzinca koji trosi na otvorenom putu kao dizel.

Nije to ništa bolje od konkurencije (svih velikih proizvođača) sa njihovim benzincima. Pogledaću brojeve kasnije (mada dosta zavisi i od mase automobila u koji se stavi određeni motor jer u lakšem autu isti motor troši manje, a znamo da svi koriste iste palete motora i za manje i za veće modele), ali od ranije što sam gledao, čitao...ove cifre koje navodiš mu dođu čak i da je malo žedniji nego ostali moderni benzinci (direktno ubrizgavanje, turbo).

 

Serijski Volkwagen Golf VII GTI na Salonu u Ženevi

 

92658-vw%20golf%201.jpg
 

Sem Golfa R Cabrio (na bazi šeste generacije) i Golfa VII Variant, Volkswagen za predstojeći Salon automobila u Ženevi priprema i serijsku verziju novog Golfa GTI koji je inače kao koncept predstavljen na prošlogodišnjem Salonu u Parizu. Za pogon će se brinuti 2.0 turbo motor sa 220KS i 350 Nm obrtnog momenta (ubrzanje do stotke za 6.6 sec, najveća brzina 246 km/h), a kao opcija će biti dostupan i Performance paket sa 230KS i 350 Nm (6.5 sec, 250 km/h).

 

92659-vw%20golf%2011.jpg
 

Potrošnja obe verzije će iznositi 6,0 l/100 km, a emisija CO2 je 139 grama po km.

Deo GTI paketa će između ostalog činiti i atraktivniji eksterijer (uključujući i karakteristični saćasti prednji gril sa crvenom linijom, hromirane izduvne cevi, crvena kočiona klešta, alu točkovi, modifikovano ogibljenje i sportska unutrašnjost (GTI volan prošiven crvenim koncem, sportska sedišta sa karakterističnim dezenom...). Prodaja Golfa VII GTI će početi u maju ove godine, i to po ceni od oko 28.500 evra u Nemačkoj (sa Performance paketom oko 30.000 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf VII Variant: prve zvanične slike

 

volkswagen%20golf%20variant%2010.jpg
 

Novi Golf (za koji je Volkswagen do sada već primio više od 100.000 narudžbina) je za sada dostupan kao hatchback sa 3 i 5 vrata, a uskoro će njegovu ponudu dopuniti i karavan verzija.

 

volkswagen%20golf%20variant%20101.jpg
 

Tačnije, novi VW Golf Variant će premijeru imati za nekoliko dana na Salonu automobila u Ženevi, a dok se to ne desi evo i njegovih prvih zvaničnih fotografija.

 

volkswagen%20golf%20variant%201.jpg
 

U ponudi motora će biti 1.2 TSI i 1.4 TSI benzinci, kao i 1.6 TDI i 2.0 TDI dizelaši (detalje o motorima pogledajte u priloženoj tabeli). Na ovim prvim slikama je inače Golf TSI BlueMotion Variant.

 

92811-vw%20golf%209.jpg
 

Takođe, kupcima bi kasnije na raspolaganju trebalo da budu i verzije sa 4Motion pogonom na sva četiri točka. Novi Golf Variant je dugačak 4562 mm, širok 1779 mm, visok 1461 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2635 mm, dok se zapremina prtljažnika kreće od 605 do 1665 litara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

------

 

ABT Volkswagen Golf VII na Salonu u Ženevi

 

abt%20golf%201.jpg
 

ABT Sportsline će pored više modifikovanih Audijevih modela na Salonu u Ženevi izložiti i dorađenu verziju Golfa ''sedmice.'' U ponudi će biti body kit i set novih točkova, kao i novi izduvni sustem i paketi za pojačanje benzinskih i dizel motora.

 

abt%20golf%2011.jpg
 

Body kit sadrži prednji spojler, set pragova, doterani zadnji branik sa integrisanim difuzorom, novu prednju masku i ''obrve'' za prednja svetla, a deo ABT paketa za ''sedmicu'' čine i alu točkovi od 18 i 19 inča, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, sportski podešeno ogibljenje i ABT grafika na retrovizorima. Pojačani su i motori, pa tako 1.2 TFSI sada ima 105KS (serijski 86KS), 1.4 TFSI je pojačan sa 140 na 165 konja, 1.6 TDI je dobio 20KS više (sa 105 na 125KS), dok će 2.0 TDI biti dostupan sa 180KS odnosno 210KS.

ABT Sportsline za sada nije saopštio cenu ovih dodataka za Golf VII, ali se to očekuje tokom sledeće nedelje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...