Jump to content
FAS Goran
nsgaghy

Volkswagen Golf VII & GTI

Recommended Posts

Volkswagen Golf 8 dolazi 2018. godine

 

151860-vw%20golf%208.jpg

 

Volkswagen je 2012. na tržište lansirao sedmu generaciju Golfa, prvi model iz Wolfsburga koji se bazirao na MQB platforrni. U međuvremenu na ovoj vrlo fleksibilnoj arhitekturi počivaju brojni modeli, uključujuči i mnogobrojne derivate. Standardizacija različitih komponenata i grupa poput motora, oslanjanja, sistema asistencija i infotainmenta trebalo bi između ostalog da pojednostave automobil kao sklop i da značajno snize troškove proizvodnje. U međuvremenu su predstavljene sve verzije Golfa VII, kao i sve vrste pogonskih jedinica (plin, elektro-verzija i plug-in-hybrid). Sve tehničke pikanterije koje su prikazane u Passatu, u bliskoj budućnosti videćemo i u Golfu. Reč je o displeju koji nudi mogućnost slobodnog programiranja, upozorenje za pešake ili infotainment najnovije generacije. Blagodeti MQB-a će omogućiti njihovu ugradnju bez komplikovane adaptacije. Golf će biti obogaćen ovom opremom najkasnije u svom osmom izdanju. U Wolfsburgu su reagovali na mnogobrojne kritike u pogledu dizajna, pa su odlučili da će se osma generacija Golfa distancirati od sedmice znatno više nego ona od svog prethodnika. Dizajneri će prema prvim nezvaničnim informacijama promeniti proporcije (veća širina i spljoštenija silueta), a neke detalje će učiniti markantnijim (prednja svetla). Naravno, sve ovo treba uzeti s popriličnom dozom rezerve jer je poznato da u VW-u ima veoma malo mesta za optičke manevre - Golf uvek i po svaku cenu mora ostati prepoznatljiv automobil.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

------------------------------
 

Auto Bild najavljuje Volkswagen Golf VIII

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piše A.Masera:

 

‪#‎Volkswagen‬ ‪#‎Golf‬ 7 DSG ottobre 2012:

- Mozzi arrugginitisi immediatamente dopo l'acquisto

- Portellone posteriore che si blocca

- Infiltrazioni d'acqua dal finestrino lato guida

- Cigolii provenienti dalle sospensioni

- Rottura degli ugelli tergicristallo a 45.000 km (ancora da sistemare)

- Portiera lato guidatore che spesso non si apre (elettronica)

- Sensori anteriori che spesso suonano a caso (elettronica)

- Finestrini anteriori che non scendono più del tutto

- Rottura della centralina che gestisce il Discover Pro a 35.000 km: 3.100 Euro + manodopera

- Oggi a 52.000 km: probabile rottura del variatore di fase, prezzo: ancora sconosciuto probabile >1000 €

Ergo: non comprate Volkswagen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf VIII u prodaji od 2019.

 

151968-vw%20golf%208.jpg

 

Aktuelna, sedma generacija VW Golfa (predstavljena 2012. godine) će uskoro pretrpeti modernizaciju koja će uz restilizaciju podrazumevati i nove tehnologije i sisteme pomoći vozaču. Obnovljeni Golf VII se dakle očekuje još tokom ove godine, i to sa manjim vizuelnim promenama koje će između ostalog činiti izmenjeni branici sa drugačijim otvorima za vazduh, doterana svetla sa LED tehnologijom, novi dizajn alu točkova... Izmena će biti i u unutrašnjosti, u vidu doteranog volana, digitalnog kokpita i 9.5-inčnog ekrana osetljivog na dodir. U međuvremenu, nemački Auto Bild se bavi i Golfom ''osmicom'' koji se u prodaji očekuje tokom 2019. godine.

 

151969-vw%20golf%2088.jpg

 

Golf VIII će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi (automobil će imati 35-70 kg manje od ''sedmice''), a kako navode nemački izvori automobil će biti praktičniji, snažniji, ekonomičniji i prostraniji, sa više upmarket enterijerom. Takođe, po nekim ranijim infoemacijama, Golf VIII će biti širi i niži u poređenju sa sadašnjim Golfom VII. U pogledu izgleda ne treba očekivati nikakva iznenađenja, jer Volkswagen tu igra na sigurno. Dakle, čeka nas evolucija postojećeg dizajnerskog rečnika... Što se motora tiče, možemo očekivati gamu benzinskih motora (između ostalog verovatno i 1.0 litarski trocilindraš) i dizelaša, uz električne i hibridne verzije (u benzinsko-električnoj i dizel -električnoj kombinaciji). Posebnu pažnju privlači najava o 1.5 litarskim turbo benzincima i 1.5 litarskim TDI dizelašima koji će početi da se ugrađuju već u redizajnirani Golf VII. Naravno, kao i do sada u ponudi će biti više karoserijskih varijanti (uključujući i kabriolet i karavan), a pominju se i novi infotainment sistem, head-up displej, automatsko kočenje, tehnologija kontrole gestikulacijom, digitalna instrument tabla. U ponudi ostaju i sportski Golf GTI i Golf R, ovaj potonji sa do 420KS. Takođe, razmatra se i Golf GTI Plug-in-Hybrid, koji bi pored benzinca imao i elektromotor.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf GTI Clubsport S već rasprodat u Velikoj Britaniji

 

148696-vw%20c%20111.jpg

 

Volkswagen će proizvesti samo 400 jedinica ''kralja'' Nirburgringa u klasi automobila s prednjim pogonom, a od toga će čak 150 završiti u Ujedinjenom Kraljevstvu. Međutim, Golf GTI Clubsport S je rasprodat na ostrvu, tri meseca pre oficijelnog predstavljanja. Sa startnom cenom od 33.995 funti, značajno je skuplji od još jedne specijalne edicije, GTI Clubsporta Edition 40, dostupnog od 30.935 funti (serija od 1.000 primeraka). Edition 40 nudi 265 konja iz 2.0-litarskog turbo benzinca, dok Clubsport S raspolaže sa moćnih 310 ks. Perjanica među GTI modelima je aktuelni vladar kruga u na Nordšlajfeu, u konkurenciji automobila s pogonom na prednje točkove, sa vremenom od 7 minuta, 49.21 sekunde.

 

148698-vw%20c%2011111.jpg

 

Naravno, rezultat na Nirburgringu nije ostvaren samo zbog povećanja snage, veći smanjenju mase (na 1.285 kilograma). ''Dijeta'' je sprovedena u vidu uklanjanja zadnjih sedišta, patosnica, police, poda prtljažnika, amortizera haube i nešto izolacionog materijala. Iz istog razloga, GTI Clubsport S dolazi isključivo sa manuelnim menjačem, koji je lakši od DSG-a. Nema ni klima uređaj, koji po želji kupca može biti instaliran bez dodatnih troškova. On dodaje 10 kilograma na ukupnu masu automobila. Ovaj moćni hečbek do stotke ubrzava za 5.8 sekundi, a može da pojuri do 264 km/h. Maksimalna snaga od 310 konja je dostupna pri 5.800 o/min, dok je maksimalni obrtni moment prisutan već pri 1.850 o/min.

Prve isporuke počinju u oktobru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Volkswagen Golf GTI Clubsport

 

abt%20golf%205.jpg

 

ABT Sportsline je obratio pažnju i na VW Golf GTI Clubsport koji je i sa fabričkih 265KS i 350 Nm obrtnog momenta itekako interesantan ljubiteljima hot hatch modela. Ipak, za one koji žele još više ABT Sportsline u svojoj ponudi ima i kit za pojačanje njegovog 2,0 litarskog turbo motora koji sada razvija 340KS i 430 Nm.

 

abt%20golf%2055.jpg

 

Sem toga, ABT nudi i nekoliko različitih kompleta alu točkova (od 18, 19 ili 20 inča), kao i modifikovano oslanjanje i jači kočioni sistem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za zastoj u proizvodnji Golfa krivi dobavljači u vlasništvu bosanskog preduzetnika

 

Volkswagen%20Golf%20Pack%20Style%2011.jp

 

Nemački VW morao je da obustavi proizvodnju Golfa, a kako pišu nemački mediji, VW razmišlja da do neisporučenih delova dođe zaplenom. VW je suočen sa novim problemima zbog prekida proizvodnje automobila Golf, jer kompanija Prevent iz Volfsburga ne isporučuje komponente. Ovakva odluka dobavljača uticala je na stopiranje proizvodnje Golfa, ali je pogodila i oko 25.000 radnika kojima će biti smanjeni radni sati. Naime, dobavljači kožnih i presvlaka od tkanine za sedišta, kao i kućišta menjača Kar trim i ES Gas obustavili su isporuke VW-u. Nedeljnik Der Špigel u internet izdanju piše da je reč o dva dobavljača iz sastava Prevent grupe, čiji je vlasnik poznati BiH preduzetnik Nijaz Hastor.

Sud je Car trimu i ES Gas naložio da VW i dalje snabdevaju presvlakama za sedišta i kućištima menjača, što bi ES Guss trebao da čini do februara 2018. Nemački dobavljač žalio se na tu odluku. U međuvremenu, u toku su intenzivni razgovori između VW-a i dobavljača o mogućem rešenju. U VW-u razmatraju i dodatne pravne mere, uključujući i mogućnost da do delova dođu zaplenom.

''Trenutno ispitujemo sva pravna sredstva kako bismo okončali prekid dostave delova'', rekao je predstavnik VW-a. Dve firme-kćerke Prevent grupe - Kar trim i ES Automobilgas saopštile su da nisu krive za sukob sa VW-om, kao i da su zainteresovane za dogovor. ''Mi i dalje ciljamo na prijateljsko rešenje sa VW-om i otvoreni smo za predloge'', navodi se u saopštenju članica Prevent grupe. Preventovi dobavljači navode da su prisiljeni da zaustave isporuku delova zbog toga što VW odbija da raspravlja o naknadi za otpuštanja zbog raskida novog ugovora. Otkazani ugovor uključuje posao vredan 500 miliona evra sa Kar trimom, čija je realizacija trebala da počne sledeće godine, navodi osoba upoznata sa poslovanjem dobavljača. VW je u međuvremenu zatražio kažnjavanje dobavljača i omogućavanje proizvođaču automobila da zapleni autodelove u fabrikama. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen postigao dogovor sa dobavljačima

 

Volkswagen%20Golf%20811111.jpg

 

Volkswagen je saopštio da je postigao dogovor sa dobavljačima o isporuci ključnih delova čija obustava je naterala grupu na prekid proizvodnje u nekoliko fabrika. ''Pogođene fabrike se polako pripremaju za nastavak proizvodnje'', objavio je VW u saopštenju. Automobilski gigant i dobavljači presvlaka za sedišta i kućišta za menjače Cartrim i ES Guss nastavili su pregovore, nakon neuspelog subotnjeg pokušaja. U saopštenju VW-a se navodi da su se dve strane složile da će detalje dogovora zadržati u tajnosti. Iz VW-a su upozorili da će u slučaju da dogovor ne bude postignut biti prisiljeni da skrate radno vreme za oko 28.000 radnika u šest fabrika. Nekima je radno vreme već skraćeno zbog obustavljene isporuke ključnih delova. Predstavnik Preventa, matične firme dva dobavljača, rekao je za poslovni dnevnik Handelsblatt da VW dobavljačima nameće ''neprihvatljive uslove''.

Političari su takođe podvrgnuli pritisku dve strane da postignu dogovor. ''To ne bi trebalo da bude primer iz kojeg će drugi učiti'', upozorio je premijer savezne pokrajine Donje Saksonije Stephan Weil, inače član nadzornog odbora VW-a.

U toj saveznoj pokrajini živi nekoliko desetina hiljada radnika VW-a čije sedište je u Wolfsburgu. Radnici su ''postali žrtve sukoba koji se nepotrebno vodio preko njihovih leđa'', rekao je Weil. Volkswagen još oseća i posledice najveće krize u svojoj istoriji nakon što su u septembru 2015. priznali da su na testovima lažirali podatke o emisijama štetnih gasova iz dizelskih motora ukupno 11 miliona automobila širom sveta. Automobilski gigant je pristao da plati 14.7 milijardi dolara za podmirenje štete u SAD-u, iako neki analitičari procenjuju da će se konačna cena te afere kretati između 20 i 30 milijardi dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

----------------------------------------
 

Procureo Volkswagen Golf VII facelift?

 

vw%20golf%20f%201.jpg

 

Aktuelna, sedma generacija VW Golfa (predstavljena 2012. godine) će uskoro pretrpeti modernizaciju (uz restilizaciju, nove tehnologije i sisteme pomoći vozaču), što potvrđuju procurele slike koje je objavio holandski Autoblog (uz standardni Golf hatchback, tu su i slike sportske GTI verzije i karavanskog Golfa Variant).

 

vw%20golf%20f%20111.jpg

 

Obnovljeni Golf VII se očekuje uskoro (možda već na predstojećem sajmu u Parizu), i to sa manjim vizuelnim promenama koje će između ostalog podrazumevati blago revidirane branike, doterana svetla sa opcionom full LED tehnologijom, novi dizajn alu točkova i trapezoidnu izduvnu cev kod regularnog modela. Izmena će po ranijim najavama biti i u unutrašnjosti, u vidu doteranog volana, digitalnog kokpita i 9.5-inčnog ekrana osetljivog na dodir.

 

vw%20golf%20f%2011.jpg

 

Očekuje se i Head-up-Display, dok će cena automobila navodno ostati ostati neizmenjena u odnosu na aktuelni Golf. U gami motora će se između ostalog naći i 1.0 litarski trocilindraš, a biće modernizovane i hibridna i električna verzija (sa dužom autonomijom). Takođe, u ponudi ostaje Golf GTI, a studija R400 bi trebalo da bude ponuđena u maloj seriji (i to sa 420KS). Treba podsetiti da je iz Volkswagena još ranije ove godine stigla i najava o novoj porodici 1.5 litarskih turbo motora koji će kupcima biti na raspolaganju od 2017. godine. To je za medije potvrdio prvi čovek brenda Volkswagen Herbert Diess, precizirajući da se radi o 1.5 litarskim turbo benzincima i turbo dizelašima koji će se ugrađivati i u redizajnirani Golf VII. Golf VII facelift međutim neće odmah biti dostupan sa pomenutim motorima, već će u njega početi da se ugrađuju od 2017. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf ubuduće isključivo sa petoro vrata

 

vw%20golf%20match.jpg

 

Izgleda da Volkswagen razmišlja racionalno kada je Golf u pitanju. Mali broj kupaca se odlučuje za model sa troje vrata, što znači da će sve buduće verzije popularnog modela biti sa petoro vrata. Volkswagen je potvrdio ove vesti, a one su podržane VW-ovim onlajn konfiguratorom. Čak je i GTI dostupan isključivo u verziji sa petoro vrata. Ako se pređe u modelnu godinu 2016., varijanta sa troje vrata se pojavljuje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo me trenutno u Surčinu, ispred jedne mesare tamo kod Smederevke. I čujem neko ubacivanje u brzinu, menjač krči hoće da se raspadne. Ja mislio Lada Niva, kad ono Golf. Golf VII. Sivi. Devojka neka izlazi u rikverc, odlazi i gleda nekako čudno. Valjda ni ona nije očekivala taj zvuk. Eto morao sam da napišem, nemoj da brišete uradio sam printscreen. Haha.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i Volkswagen Golf Cross Country

 

vw%20golf%20xc.jpg

 

Krajem osamdesetih pojavio se povišeni Golf 2 sa 4×4 pod nazivom Country. Uskoro nešto slično dolazi na tržište. Golf Cross Country dugačak 4.30 metara će biti predstavljen na proleće 2017., a nudiće više prostranosti i veću zapreminu prtljažnika od svog kompaktnog uzora - Golfa. Kokpit će biti prenet iz facelift verzije Golfa. Značajno je redukovan broj prekidača u unutrašnjosti, a displej će biti većih dimenzija. Paleta motora će biti kompatibilna onoj u kompaktnom uzoru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf facelift u novembru

 

vw%20golf%20f%201.jpg

 

Aktuelna sedma generacija Volkswagen Golfa je predstavljena 2012. godine, a po poslednjim vestima tokom sledećeg meseca će i zvanično proći kroz opsežnu modernizaciju (uz restilizaciju, nove tehnologije i sisteme pomoći vozaču). To su uostalom još ranije potvrdile procurele slike koje je objavio holandski Autoblog.

 

vw%20golf%20f%20111.jpg

 

Obnovljeni Golf VII dakle dolazi sa manjim vizuelnim promenama koje će između ostalog podrazumevati blago revidirane branike, doterana svetla sa opcionom full LED tehnologijom, novi dizajn alu točkova i trapezoidnu izduvnu cev kod regularnog modela.

 

vw%20golf%20f%2011.jpg

 

Izmena će po ranijim najavama biti i u unutrašnjosti, u vidu doteranog volana, opcionog digitalnog kokpita i 9.5-inčnog ekrana osetljivog na dodir. Očekuje se i Head-up-Display, dok će cena automobila navodno ostati ostati neizmenjena u odnosu na aktuelni Golf. Treba pomenuti i modifikovano oslanjanje, poboljšane vozne osobine, kao i unapređeni komfor. U gami motora će se između ostalog naći i 1,0 litarski trocilindraš, a biće modernizovane i hibridna i električna verzija (sa dužom autonomijom). Takođe, u ponudi ostaje Golf GTI, a studija R400 bi trebalo da bude ponuđena u maloj seriji (i to sa 420KS).  

Treba podsetiti da je iz Volkswagena još ranije ove godine stigla i najava o novoj porodici 1.5 litarskih turbo motora koji će kupcima biti na raspolaganju od 2017. godine. To je za medije potvrdio prvi čovek brenda Volkswagen Herbert Diess, precizirajući da se radi o 1.5 litarskim turbo benzincima i turbo dizelašima koji će se ugrađivati i u redizajnirani Golf VII. Golf VII facelift međutim neće odmah biti dostupan sa pomenutim motorima, već će u njega početi da se ugrađuju od 2017. godine. Prvi Golf je inače predstavljen još pre 42 godine, pri čemu se u vesti navodi da je tokom tog perioda nemačka marka u proseku prodavala jedan Golf svakih 40 sekundi. Takođe, do kraja 2015. godine Volkswagen je širom sveta ukupno isporučio 32.590.025 Golfova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ukida neke verzije Golfa

 

141981-vw%20golf%20gti%20c.jpg

 

Volkswagenovi planovi za redukovanje troškova će između ostalog za posledicu imati i ukidanje neke karoserijske varijante Golfa, a akcenat će biti, pogađate - na krosoverima. ''Moramo da pojednostavimo ponudu sledeće generacije Golfa, koja će imati manje varijanti u ponudi, jer moramo biti efikasniji u smislu troškova'', rekao je šef VW marke, Herbert Dis. Svoju karijeru će najverovatnije završiti Cabrio ili SV, jer nijedan od ova dva modela nije dostupan globalno. Lošije šanse se daju modelu bez krova. Unapređeni Golf će debitovati u novembru, a najavljena su značajna poboljšanja, mada po špijunskim fotografijama, unutrašnjost izgleda uglavnom identično. Dis želi manje skupu verziju modela na MQB platformi, koja bi bila prikladnija Golfovoj cenovnoj polistici. Umesto verzija Golfa, VW prednost daje modelima sa povišenim klirensom, poput Atlasa i Tiguana sa međuosovinskim rastojanjem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf VII facelift zvanično

 

vw%20g%205.jpg

 

Neko veće iznenađenje je izostalo, pre svega jer su se slike restilizovanog Golfa VII pojavile i pre zvanične premijere, a i zbog jednostavne činjenice da vizuelne promene u odnosu na dosadašnju verziju uopšte nisu velike.

 

vw%20g%2055555.jpg

 

Aktuelna, sedma generacija Golfa je inače predstavljena 2012. godine, a ova najnovija modernizacija uz manje estetsko osveženje donosi i nove tehnologije i sisteme pomoći vozaču.

 

vw%20g%205555.jpg

 

Obnovljeni Golf VII dolazi sa manjim vizuelnim promenama koje između ostalog podrazumevaju blago revidirane branike, hromiranu lajsnu za donji deo grila, doterana prednja LED svetla, full-LED zadnja svetla, novi dizajn alu točkova i izduvnih cevi, kao i par novih boja.

 

vw%20g%20555555.jpg vw%20g%205555555.jpg

 

Izmena ima i u unutrašnjosti, u vidu opcionog 12.3-inčnog digitalnog kokpita i Discover Pro infotainment sistema sa 9.2-inčnim ekranom osetljivim na dodir i kontrolom gestovima.

 

vw%20g%2055555555.jpg

 

Golf VII će moći da se naruči i sa Traffic Jam Assist funkcijom koja omogućava polu-autonomnu vožnju, a tu su i Adaptive Cruise Control ACC, Emergency Assist sistem i Trailer Assist sistem.

 

vw%20g%206.jpg

 

Treba pomenuti i modifikovano oslanjanje, poboljšane vozne osobine, kao i unapređeni komfor.

 

vw%20g%20666.jpg vw%20g%2066.jpg

 

Novosti ima i u gami motora, pre svega tu je novi 1,5 litarski TSI Evo benzinac sa 110 kW/150KS i 250 Nm. Motor raspolaže i sa sistemom deaktivacije cilindara, prosečna potrošnja goriva je 4.9 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 110 grama po km. Tu je i njegova BlueMotion verzija sa 96 kW/130KS i 200 Nm, čija potrošnja je 4.6 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 104 g/km.

 

vw%20g%2099.jpg

 

 Pojačan je i Golf GTI, pa sada bazna verzija umesto 220KS ima 230KS, a GTI Performance varijanta razvija 245KS.

 

vw%20g%20999.jpg vw%20g%209999.jpg

 

Ponuđen je i potpuno novi sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom koji će zameniti dosadašnji šestostepeni DSG.

 

vw%20g%207.jpg

 

U gami ostaje i hibridni Golf GTE, dok će unapređena verzija električnog e-Golfa biti predstavljena na predstojećem sajmu automobila u Los Anđelesu pa konkretni detalji tek slede. Ipak, po ranijim najavama e-Golf će dobiti nove litijum-jonske baterije od 38.5 kWh i dužu autonomiju koja će iznositi 300 km.

 

vw%20g%2077.jpg

 

Na kraju, ranije najave kažu da će i studija R400 biti ponuđena u maloj seriji (i to sa 2.0 litarskim turbo agregatom sa 420KS i 4x4 pogonom).  Golf VII facelift će u Nemačkoj moći da se naruči još krajem ovog meseca, s tim što će se kod dilera naći u februaru/martu sledeće godine.  Cena bazne verzije sa 1.2 litarskim benzincem sa 85KS i manuelnim petostepenim menjačem na nemačkom tržištu ostaje nepromenjena, što znači da tamo košta 17.850 evra. Prvi Golf je inače predstavljen još pre 42 godine, pri čemu se u vesti navodi da je tokom tog perioda nemačka marka u proseku prodavala jedan Golf svakih 40 sekundi. Takođe, do kraja 2015. godine Volkswagen je širom sveta ukupno isporučio 32.590.025 Golfova

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf GTI Clubsport S prešao Nirburgring za 7 minuta i 47.19 sekundi

 

Volkswagen Golf GTI Clubsport S je ponovo oborio rekord na Nirburgribngu za produkcijska vozila sa prednjim pogonom. Njegovo vreme na Nirburgringu sada iznosi 7 minuta i 47.19 sekundi, a za poređenje Seat Leon Cupra ovu nemačku stazu prelazi za 7 minuta i 58 sekundi, Renault Megane RS275 Trophy-R za 7 minuta i 54 sekunde, dok Hondi Civic Type R treba 7 minuta i 50 sekundi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oettinger Volkswagen Golf

 

159140-oettinger%20111.jpg

 

Oettinger je jedan od najpoznatijih nemačkih VW tjuning specijalista i nedavno je lansirao potpuno novu liniju preme i izduvnih sistema za sve brze Golf verzije, uključujući tu i GTD, GTI i R modele.

 

159141-oettinger%201111.jpg

 

Novi izduvni sistem predstavlja četvrtastu postavku namenjenu svim modelima, dok su GTD i GTI dobili dodatni par izduvnih grana smeštenih sa desne strane automobila. Golf R ima dodatne pogodnosti kao što su kontraola ventila za nov izduv koji meri 84 mm u prečniku za sve modele.

 

159138-oettinger%201.jpg

 

Tu je i mnogo agresivniji zadnji difuzor koji uvećava aerodinamične sposobnosti svih modela i savršeno se slažu sa ostatkom novog izgleda. Takođe, u ponudi se nalazi i novi krovni spojler koji u sebi sadrži otvorene klapne.

 

159139-oettinger%2011.jpg

 

Oettinger oprema za Golf uključuje nove besprekorne splitere i bočne pragove koji su dizajnirani da vazduh kanališu ispod automobila toliko efektno da nemački tjuner tvrdi kako je njihov dizajn imao savršene rezultate u vazdušnom tunelu i dostigao najviši nivo kvaliteta koji su zahtevani od strane Volkswagen korporacije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

B&B Automobiltechnik Volkswagen Golf GTI Clubsport sa 480KS

 

159324-bb%201.jpg

 

B&B Automobiltechnik je svoju ponudu proširio i novim paketima za Volkswagen Golf GTI Clubsport, pri čemu ovaj hot hatch u najjačoj verziji sada razvija 480KS. Ukratko, u ponudi su četiri paketa za 2,0 litarski turbo benzinac. Stage 1 znači 360KS i 460 Nm, Stage 2 ima 385KS i 480 Nm, Stage 3 podrazumeva 430KS i 550 Nm, dok Stage 4 razvija 480KS i 620 Nm. Ovaj najjači sada do 100 km/h ubrzava za 4.5 sekunde, do 200 km/h stiže za 12.8 sekundi, dok mu najveća brzina iznosi 285 km/h.

 

159325-bb%2011.jpg

 

Takođe, u paketu su i modifikovano KW oslanjanje, jače kočnice (diskovi 342 mm), alu točkovi od 18 inča i optimizovani DSG menjač.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...