Dezurni 399 Posted January 23, 2016 I mi imamo 12 automobila koji u proseku prelaze 100.000 km godišnje. Od 2013. se toči samo na MOL-u. Ne znam ni sam šta da kažem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 23, 2016 Da kazes da je Opel-Reno njesra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 23, 2016 Neviđeno sr.njeMilutin je bio prisutan kad sam vraćao dizne. Može da posvedoči Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 23, 2016 Nema potrebe kad ti ovaj Milutin kaze Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted January 23, 2016 U firmi gde radim sipamo na NIS-u evro dizel obican i ove godine nismo imali problema sa paljenjem vozila (putnicka vozila, kamion, viljuskari...). za viljuskare inace donosimo naftu u burice pa onda sipamo u njih i po pocetku rada posle nove godine kad smo pretocili naftu iz bureta u balon da sipamo u viljuskar videlo se kako je krenula da se muti nafta Pre jedno dve ili tri god ne znam tacno bio je neki opasan mraz i u caletovom autu redovno smrzavala nafta u filteru i tako mi se ugasi auto bas preko puta lukoilove pumpe, i posto sam nosio u gepeku balonce od 5 litara odem na pumpu da sipam naftu i da prevezem direkt dovod u balon... sipam na pumpi naftu a ona mutna pitam onog radnika sta je ovo kaze pa jbg mraz Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 23, 2016 (edited) Tih godina, stanem nesto kasno uvece na Omv pumpi da sipam i radnik kaze ne moze, zaledilo crevo Edited January 23, 2016 by MS PK Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 23, 2016 Nema dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 23, 2016 Nekad bilo svasta Editovao sam pre nego sto si pisao, matori liscu Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted January 23, 2016 te godine krenemo za novi sad sa drugarovim golfom mk1 i krene uz put da nam smrzava filter a covek stavio nov pre nego sto smo krenuli sipao benzin u naftu pripremio se sve al nista ne pomaze... i sta cemo stajemo na svaku pumpu i punimo flase vrelom vodom i polivamo filter kad smrzne a ujedno nam sluzile i za grejanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted January 23, 2016 Jedno vreme sam radio drugi, honorarni posao u Kragujevcu, a ziveo i radio regularni posao u Vrnajckoj Banji, pa sam svako poslepodne isao za KG i vracao se nocu u zlo doba. Jedna noc je bila toliko hladna da mi se smrzla nafta u toku voznje. Isto sam vozio Golfa keca, 1.6D. Poceo da trokira u sred nicega, oko mene samo bele njive, svetla nema kilometrina na vidiku... Ledio je u predfilteru ali sam srecom imao malo duza creva pa sam ga grejao na blok motora. Jeeedva sam se dovukao do prve pumpe (nis) i posle nije bilo problema. Ali uzasan osecaj... Sa Eurodizelom stvarno nisam imao nikakvih problema, gde god da sam ga sipao Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 23, 2016 Ledilo je meni u voznji vise puta, nekada davno . Jednom, vracamo se iz Ks, bas nesto extremno hladno je bilo. Ajde u Blacu da sipamo gorivo, imali smo nego ajde. Od tog sipanja je isao normalno jos 2-3km i posle nikako, bez gasa samo bukvalno Malo smo skrenuli sa teme "sta kada nafta zaledi" . Pa ja ne znam sta, ako je problem u filteru jedino da se greje ili zameni, ako je problem u rezervoaru....pa na putu..nista. Jedino ako pomogne sipanje na nekoj drugoj pumpi usput. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted January 23, 2016 Drugar je posle toga ugradio grejanje filtera uzeo bakarnu cev neku tanku i umotao je iko filtera i prikljucio na sitem negde na creva ne znam tacno gde Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 23, 2016 Pa na vodu iz motora, gde bi drugde Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted January 23, 2016 (edited) @Milutin i DezurniAha, sad je jasno. :-) Edited January 23, 2016 by Skile Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 23, 2016 Nece ti trebati Skile, nije bitno Quote Share this post Link to post Share on other sites
casssper 0 Posted January 23, 2016 Hvala ljudi. Danas popodne sam otisao do parkinga i upalio bez problema. Jeste da je bio minus ali ni blizu -17. Poslusacu savet. Prelazim na MOL i sledeci put kad se desi tj. ako se desi pusticu ga da radi dok ne slozi rad. Sve najbolje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted January 24, 2016 Jutros u dedinom komšiluku i benzinci morali da se greju,polivali se raspršivači vrelom vodom samo tako.Bio na slavi u komšiluku pa prespavao kod dede,jutros kad sam ustao samo nose šerpe sa vrelom vodom.Ja upalio na keca dva grejanja i to sam grejao dva puta čisto onako da budem siguran.Akumulator Duracell 62A,grejači novi stavljeni pre 500km,filter goriva nov gorivo sa Mol-a. Al skuter je sinoć platio cenu,mislio sam da je dobar antifriz jutros da proverim,prc zaledila tečnost nije 100% al se zgusnulo pošteno.Stavio sam skuter do kotla pa kako mu bude Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 24, 2016 (edited) Nisu to benzinci Edited January 24, 2016 by Dezurni Quote Share this post Link to post Share on other sites
bgolubovic 0 Posted December 14, 2016 Imam Grande Punta 1.3 jtd, 2006. god, i jutro u pola voznje, stade, prijavio gresku za motor, zbog hladnoce, verovatno je zamrslo gorivo, i ili pumpa za isti. Posle u toku dana je upalio bez ikakvih problema, i voznju sam nastavio, kad je temperatura otisla preko 0. Medjutim ostala je da svetli lampica za motor, zuta, check engine. Ne znam dal ce da nestane, da li moze da se resetuje nekako to, ili moram da odem na dijagnostiku? Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted December 14, 2016 Najbolje na dijagnostiku, da se vidi zbog cega je greska i da se obrise ako moze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted December 14, 2016 (edited) Ja sam dok sam vozio dizela sipao Kastrolov aditiv u gorivo i nije bilo problema. Još mi je malo i lepše radio s tim i malo bolje vukao. Ne znam koliko sad košta, verovatno oko 1000, ali to ide na 500 litara. Sve je lepo izgraduirano, samo sipaš jednu ili dve crtice u zavisnosti od toga koliko goriva sipaš. Mada sam ja dodavao i malo više.A u baš prastara vremena dodavali smo normal benzin u gorivo. Nećete verovati, ali čak sam u Mercedesovoj fabričkoj knjižici (200D W123) ima tablicu mešanja s normalom. Naravno da u novije dizele to ne ide, a i nema normala već odavno. Šta kad zamrzne? Kompresorom se produvaju cevi ako se do njih može doći. I zamena filtera. A može i dugo stajanje u toploj garaži, ko ima mogućnost za to. 9 hours ago, bgolubovic said: Imam Grande Punta 1.3 jtd, 2006. god, i jutro u pola voznje, stade, prijavio gresku za motor, zbog hladnoce, verovatno je zamrslo gorivo, i ili pumpa za isti. Posle u toku dana je upalio bez ikakvih problema, i voznju sam nastavio, kad je temperatura otisla preko 0. Medjutim ostala je da svetli lampica za motor, zuta, check engine. Ne znam dal ce da nestane, da li moze da se resetuje nekako to, ili moram da odem na dijagnostiku? Hvala. Moraš obavezno i da promeniš pumpu na kojoj sipaš, jer uopšte nije bio neki težak minus dovoljan za zgušnjavanje, bar ne u BG, ako si odatle. Edited December 15, 2016 by nesa 169 Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted December 15, 2016 Castrol TDA aditiv, dok sam vozio VW 1.6D nisam smeo da docekam zimu bez njega Quote Share this post Link to post Share on other sites