Jump to content
FAS Euroauto Goran
Brkic

Fiat Bravo/a / Multipla - šta obuhvata veliki servis, cena?

Recommended Posts

mislim da puno zavisi kakav remen stavis, jer su meni ispucali vec nakon 30 hiljada km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvao sam Radulovica i pitao za cenu delova za veliki servis rekao mi je org. delovi sve komplet oko 280 E.Jel to ta cena.gledao sam u AP delovi za veliki servis kostaju 20.000 i neku hiljadu,ali nigde ne vidm spaner pk kaisa koji je najskuplji deo za veliki servis i kod radulovica kosta oko 90 E.

Pa mi onda orginalni delovi jos dodju jeftiniji od SKF i tako slicnih.Ako je neko radio molim savet sta je kupovao i gde.

 

Marea 2.0 20v

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto mi tu ne pije vodu. U spisku Ap sporta su zaista data 3 lezaja PK remena koliko ih ima ali od njih samo jedan postoji takav na autu kakav je kod njih na slikama. Od ostala dva jedan je sa kanalima za dupli PK na sebi a spaner PK kaisa i ne lici na ova dva uopste. A i kod Radulovica bih voleo da vidim sta nude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel si se raspitao za još neku "neoriginalnu" varijantu (Kit , Euro, ...) ?

 

Taj 2.0 nikad nije bio jeftin za održavanje al je čudno velika razlika Radulović vs Stojanov :o

Edited by Flavio

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesam imaju samo SKF rolere spanere gates kais koji je stvarno dobar ali spaner SKF oce brzo da prozvekece,a ona nije stvarno laka za zamenu zupcastog i pratecih delova pa sam hteo bar tu kvalitenije delove,ali koji su stvarno kvalitetni delovi kad od servisa do servisa variraju cene i to u velikoj razmeri pa se onda pitam sta je to kod Radulovica a sta je kod Stojanova i kod koga su stvarno orginalni delovi.Hteo sam da kupim kod Radulovica to mi je ok cena posto radim sam.ali kad sam nazvao stojanova i kad je razlika bila oko 20.000 hiljada poceo sam se zabrinjavati,pa je onda mozda bolje uzeti neku neorginalnu varijantu.posto su cene slicne u svim radnjama jel nekad je neoriginal bolji od kopije originala ili original sa nekog lagera od 2005 godine.Hvala svima na pomoci,probacu da resim ovu zagonetku.Ako je neko radio na ovom autu tako nesto voleo bi da se javi cisto da cujem sta je kupio i gde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slike u internet prodavnicama cesto nemaju veze sa mozgom. Uvek je najbolje prvo proveriti u Eper-u jer su skoro uvek slike verodostojne:

slika.jpg

 

Ovo je spaner duplog PK kaisa:

slika1.jpg

 

Klizac duplog PK kaisa:

slika4.jpg

 

Spaner PK kaisa klime i alternatora:

slika3.jpg

 

Dobro se raspitaj sta kupujes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tako je druze hvala to sam video da slike kakve su pola tih delova nema na mom autu,cak mi je jedan prodavac rekao da izbrojim zube na zupcastom da vidi koji kais ide  :D ,cak sam jedno vreme sumnjao u eper ali kad sam video na kolima reko to je to,a u prodavnicama druga prica.uglavnom hvala jos razmisljam sta cu,dosta ste mi vec pomogli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moraju svi ovlašćeni da imaju iste cene. Ostavljena im je mogućnost takmičenja, konkurencije.

Naročito za starije automobile treba dva puta proveriti (pitati) kod ovlašćenih šta ugrađuju, tj. nude, šta konkretno obuhvata njihova ponuda za određenu cenu (naročito kada je toliko velika razlika između dva ovlašćena).

Nije nemoguće da za starije automobile, a nema Marea mlađa od 11-12 godina, ugrađuju (nude) ustvari izabrane zamenske delove, zato ih treba pitati dva puta. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko ima iskustva sa ovim likom iz Požarevca koji kako mogu da vidim izgleda da prodaje originalne delove, tj. najviše bih voleo da čujem mišljenje nekog od moderatora/administratora, da li se može reći da je ovo na sledećem linku originalni set zupčastog za bravu 1,6 i da li mu je cena ok ?

 

http://autoricambi.rs/index.php?route=product/product&path=65_67&product_id=65

 

Na osnovu broja vidim da se radi o ricambi originali setu, ali nešto mi se čini da je jeftin. Trebao bih sledeće godine da menjam kaiševe, a ne znam da li ću moći da pronađem originalni set dogodine, pa me interesuje da li da kupujem pa da čuvam, ili da čekam sledeću godinu pa da tražim ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradio sam veliki servis na fiat mareju 1.9 jtd u  Nisu servis DR.FIAT .Zamenjeno oba kaisa,vodena pumpa,spaneli,remenica altenatora,lageri altenatora.Sve to me kostalo sa ruke 27000 din.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=42052

 

zanima me npr prva stavka su : set zupcastog kaisa , da li se bira jedna od tri ponudjene  npr ovaj od 7700 din  pa se ide na sledeci tj kanalni kais i ovde u popisu potrebnih delova nema vodene pumpe za ovaj model brava 1.9 jtd da li to znaci da se ona kod ovog modela ne menja ili je greskom izostavljena , hvala na odgovoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

...da li se bira jedna od tri ponudjene  npr ovaj od 7700 din  pa se ide na sledeci tj kanalni kais i ovde u popisu potrebnih delova nema vodene pumpe...

 

Sve i da hoćeš da pogrešiš ne može, tj. tako je napravljeno na AP Sport sajtu da ako si već izabrao kaiš, ne možeš istovremeno izabrati istu vrstu kaiša drugog proizvođača. To što ih ima više je zato što ih ima više u ponudi, a ti izaberi onaj koji želiš. Vodena pumpa greškom nije bila navedena, biće ispravljeno. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas uradih famozni veliki servis za Bravo 1.9 JTD, i još po nešto:

- set za zupčenje

- vodena pumpa

- španer i roler PK kaiša (PK kaiš je skoro menjan, Continental je ugrađen i nisam ga menjao)

- antifriz

- motorno ulje

- svi filteri

- ulje u menjaču

- servo ulje

- kočiona tečnost

- zadnji doboši

- zadnji paknovi

- prednja kočiona creva

- skinute, očišćene i podmazane kočione čeljusti, tj klizači.

Ceh sve ukupno: 52.300din (od toga ruke 11.000din).

 

Morao sam da rešim problem sa kočnicama, jer je zanosio. Napred sa desne strane jedna pločica je bila zaglavljena u nosaču. Nazad sa jedne strane (zaboravih sa koje), paknovi potrošeni do metala, i nisu se vraćali lepo na mesto, i tresao je nazad pri kočenju sa većih brzina. Inače doboše i paknove sam menjao kod Gorana pre oko 30.000km.

Koči neuporedivo bolje, i naravno ne trese.

 

I posle kako neko radi famozni veliki servis za neverovatnih 150€?

 

Ženi je pozlilo kada sam joj rekao cifru :D Rekoh, jer hoćeš da voziš i da budeš sigurna u auto? E pa ni kod babe nema za džabe.

A da, pre 2 nedelje sam zamenio viljušku i centrirao trap, nema više lupkanja na rupama i ležećim :)

PS

Jbt, pa sada kontam, veliki servis sam platio više nego Cile celu pretposlednju kofu :p

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne postoji Bravo 1.9JTD sa diskovima nazad.

Servis sam radio kod majstor Dragana, na staroj okretnici kod Kluza. Veliko hvala čika Vicentu za preporuku :)

Hteo sam kod Neše na Altini, ali mi je zaista predaleko.

I dalje ne kapiram kako može da se veliki servis uradi za 150€? Možeš za te pare da kupiš samo set za zupčenje i vodenu pumpu. A gde je sve ostalo. Zato ič ne verujem stoci od (pre) prodavaca kada kažu da je urađen veliki servis, kao na primer onaj ljakse što preprodaju Lybru 2.0 koju je kupio od dellasa-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Set za zupčenje i vodena pumpa za 11700? Može, ali Dayco. A gde su PK kaiš, njegovi roleri i španer, ulja, filteri, antifriz...i ruke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je set za zupcene Skf za jtd 115 kostao 12600din ( skuplje malo od originala) a pk kais neki dobar da lupim 1400din, roleri ne secam se posto su bili

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pumpa? Nisu ni roleri i španeri džabe. Ali dobro, razumem da ljudi vole da preuveličavaju. I kako se to veliki servis  radi bez zamene svih ulja i tečnosti? Jel propisano da se ulje u menjaču menja na 60.000km, antifriz valjda na 3-4 godine, servo ulje i kočiono po potrebi (kod mene je servo ulje pocrnelo), a kočiona creva i kočionu tečnost bih svakako zamenio. I to ne možda da bude nikako 150€.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pumpa naravno, ceo set. Pa ova ulja mi tad nisu bila za menjanje, za servo nemam, u menjacu sam pre toga zamenio a u motoru, ono, redovno, samo mu tad nije bilo vreme. Za kocnice iskreno nisam menjao. Samo sam ti naveo da konkretno v.servis moze da se uradi za 150e ako ne placas ruke.

Delovi 2seta ( pk i zupcasti) ne prelaze 16000din :) To mu dodje bukvalno 150e :D

Edited by MS PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...