Jump to content
FAS Goran

npetrovic

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About npetrovic

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd
  1. Desi se da se greska upali i sa otkacenim dzekom protokomera ali kako se upali tako se sama ugasi samo se auto malo žustrije provoza momentalno gasi gresku, pri cemu sa otkačenim džekom protokomera ne ide u safe mod vec auto normalno ide ali cim se džek vati i nabije gas na 3500 obrt u 4 brzini pali gresku i ide u safe mod- Svratim do majstora i on mi kaze ili vozi tako sa skinutim džekom sto vecina i radi ili blokiraj EGR ventil, da li to uopste ima logike ? Ima li svrhe menjati protokomer? Moze li me iko,ako cita ovaj forum posavetovati kojim redosledom da krenem, ili protokomer ili blokada egr/a
  2. Danas otkacim protokomer greska se sama ukloni auto ima snage kao i ranije prima gas ,povlaci kao lud, kako da budem siguran da je on u pitanju posto mi u opisu greske PO 236 nije pisalo nista za protokome vec samo za over boost, da li je verovatno da je on otkazao? Ono sto mi jos pada na pamet je filter vazduha koji je menjan prilikom servisa pre 1500 km ali se razlikovao od filtera koje sam stavljao kod ranijih servisa posto je bio opšiven slojem čoje( kao na sunđeru za sudove) da li postoji mogucnost da je zbog toga dobijao nedovoljno vazduha i da je zog toga isao u safe mode prilikom nabijanja obrtaja. probacu najpre sa drugim filterom ako ne, ide drugi protokomer, ako ovaj nije u redu. Postoji li nacin da se on proveri?
  3. molim i dalje za neko misljenje posto smo sve ovo vec probali i eliminisali ocito da je nesto vezano za vakum posto se nikako ne cuje klapna prilikom gasenja motora a i sam over boost pre svih ovih proba i zamena proban je sa ispravljacem na 12 v i skljoca i lepo se oseti rad klipa
  4. Postovani prijatelji , prilikom povratka sa odmora iz CG kod Niksica prilikom preticanja pojavljuje mi se nesto kao zvuk ,zvizduk tipa pssssssssst nakon cega auto pocinje da bruji kao da se otkacio auspuh. Momentalno stajem pregledam creva i cevi koliko mogu da vidim nista nigde ne curi i krecem lagano. Auto nema snege , bucan je ali postepenim doziranjem gasa postize brzinu i ja tako stizem u Srbiju, dovukla me kuci , VELIKO joj HVALA. Sutradan detaljnim pregledom utvrdjujem da je spala selna na spoju metalne cevi koja ide sa turbine na koji se nastavlja sire gumeno crevo, vracam selnu na mesto auto samo sapuce ima snage ali primecujem da prilikom gasenja NEMA ONOG ZVUKA VAKUM KLAPNE, test voznja ponovo preticanje , cetvrta brzina oko 3500 obrtaja izbacuje upozorenje za proveru motora i kontakt garaze. Vracam se kuci kacimo je na dijagnostiku pokazuje gresku PO 236 over boost valve. Pregledam creva i nalazim da je vakum crevo tanko plasticno osteceno skracujem ga i nastavljam sa sirim vakum crevom, brisemo gresku ponovo se pojavljuje kako se nabiju obrtaju u trecoj, skidamo map senzor cistimo ga opet isto, uzimamsa bratove multiple over boost ventil kacim njega, greska se momentalno sama izgubi ali opet se javlja nabijanjem obrtaja u trecoj, skidamo i njegov map senzor i opet isto. Vracam moje delove na auto i opet isto .... ali sve vreme ovih proba nikako mi se NECUJE VAKUM KLAPNA PRILIKOM GASENJA Jos da napomenem da je moja multipla 85 kw a da je bratova 77 kw mada mislim da to ne igra ulogu prilikom probe sa njegovim delovima. Molim za pomoc posto vidim da se slicne stvari desavaju ali nigde na forumu nisam nasao neko konkretno resenje sem zamene ventila i senzora Unapred zahvalan Nenad Petrovic
  5. Fiat multipla 1.9 jtd 85 kw, 115 ks , 2002 god problem sa grejacem , nakon kontakta pogasi lampice upalim motor nakon cega se pali lampica grejaca(spirala) koja blinka jos neko vreme potom se ugasi. Kakva je pristupacnost kod multiple za samostalno menjanje ili mora kod majstora
  6. http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=42052 zanima me npr prva stavka su : set zupcastog kaisa , da li se bira jedna od tri ponudjene npr ovaj od 7700 din pa se ide na sledeci tj kanalni kais i ovde u popisu potrebnih delova nema vodene pumpe za ovaj model brava 1.9 jtd da li to znaci da se ona kod ovog modela ne menja ili je greskom izostavljena , hvala na odgovoru
  7. Posedujem Fiat bravu 1,9 jtd i zadnjih dva tri dana skala temperature stoji nesto iznad optimuma tj izmedju crte optimuma radne temperature i prve sledece crtice, pritom je nivo tecnosti u sudu normalan ali ono sto sam primetio je da se na onom platnenom crevu na jednom mestu ostetilo platno i tu je po malo izduvavao hladan vazduh pa sam privremeno rupu zatvorio platnenim flasterom dok ga ne zamenim jer me uhvatio vikend, ali se time nista bitno mije promenilo pa me zanima sta jos od eventualnih uzroka ovog podizanja temp moze da bude u pitanju? Unapred zahvalan na svim odgovorima i savetima Nenad

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...