Jump to content
FAS Euroauto Goran
Dare038

Stilo JTD - prva brzina ventilatora / brzine ventilatora hladnjaka

Recommended Posts

Pa znam gde ali ne znam koji i sta.

Evo ovde imas sva uputstva za stilo, imas i na Sprskom. Pogledaj koji osigurac za sta sluzi, ne secam se da li bese ima i releji

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38944-uputstvo-fiat-stilo/

Edited by MS PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilisti juce na dijagnostici mi ocita da mi ne radi prva brzina ventilatora za hladnjak na mom stilu, gde da trazim problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od toga da kreneš sa čitanjem teme na kojoj smo od početka, od prvog upisa na njoj:
 

new_resistor_1.jpg
(engines radiator fan slow speed resistor).

Ovaj deo sluzi za regulisanje prve brzine ventilatora hladnjaka. Ko zna neka kaze gde se tacno ugradjuje taj deo ili neka uslika pa jos verodostojnije da bude prikazanao.
Ne mogu da vidim gde se nalazi. Neki ga zovu otpornik, neki rezistor. Na deklaraciji pise relej.


:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne radi mi ventilator hladnjaka 1 i 2 brzina da li mogu da palim klimu dok ne sredim ventilator, u pitanju ja stilo 1,9 JTD a temperaturu mi drzi do pola ne prelazi preko pola

 

 


 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ne radi mi ventilator hladnjaka 1 i 2 brzina da li mogu da palim klimu dok ne sredim ventilator, u pitanju ja stilo 1,9 JTD a temperaturu mi drzi do pola ne prelazi preko pola

 

 

I ja sam tako mislio da mi ne radi pa kad sam otvorio haubu vidim on se okrece :D Radi a ne cuje se

Proveri i ti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee ovako, par dana cujem cudan rad motora, kad ono cuje se ventilator, testiram sve dijagnostikom a i peske, ne radi prva brzina a druga kad upali ventilator kaci.... Vadio osigirace, releje....inace nalaze se na osigirackoj kutiji pored akumulatora i nista, i onda ispitnom lampom utvrdim da na reostat( ono sa slike iz prvog posta) dolazi napon ali nema ga na drugom pinu, skinem i vidim da fali onaj veliki otpornik od 50w i 30k oma, znaci upao je dole i ventilator kaci o njega.

Inace poceo je da pali ventilator na 75-6℃, sto mi je bilo sumljivo o to drugu brzinu, kontam da to ima veze sa reostatom, koji cu kupiti i zameniti pa ovde napisati epilog.

Mene muci kako da skinem sada ventilator, ima jedan sraf koji kad se skine ventilator treba da se zarotira u jednu stranu i da moze da se izvadi ka motoru ali negde zapinje i sada nemogu da ga izvadim ali vise nemogu ni da ga vratim u prvobitni polozaj, da li je neko skidao i ima iskustva?

Svakako cu nastaviti sutra preko dana posle posla, sad me uveliko uhvatio mrak i pljusak pa sam morao da prekinem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nastavak, nisam ventilator ni vadio uspeo sam da ga odglavim i da ga vratim u svoje leziste, sada se necuje uopste, inace reostat je kupljen nov i kosta 1290 dinara, i sada sve lepo funkcionise.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/7/2013 at 10:07 PM, mikisxy said:

znaci da organizujemo nekog veterinara :laughing: prvu a I drugu brzinu pali komp.drugu pali kad je velika vrucina,opterecenje motora ili radi klima znaci ne zato sto rikne prva.dovoljno je prikljuciti na dijagnostiku I testirati obe .javi se I da ti to istestiram I ako ima kvar nadjem-besplatno inace ce ova prica potrajati ovde :smoke:

Druze kako resiti problem druge brzine ventilatora hladnjaka, preko multiecu scan pali prvu a drugu niako nece, Zoran Kosovo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, imam problem Fiat Stilo 1.6, sada kada su velike vrucine kada vozim po gradu pod klimom krene da podize temperaturu preko pola, kada ugasim klimu vrati se na polovinu. Na otvorenom kada vozim pod klimom kazaljka ne prelazi polovinu.

Prvu brzinu, koja ide preko reostata pali.

Prvu brzinu mogu da testiram preko dijagnostike, a drugu kada testiram samo se cuje da odradi relej a ne upali ventilator.

Majstor kada mi je punio klimu, dok je auto nakacen na aparat za punjnje klime, kada upalim klimu pravi veliki veci pritisak nego sto bi trebalo u delu visokog pritiska. I majstor kaze da nema dobro hladjenje hladnjaka klime i zato pravi veliki pritisak.

 

Ako hoce neko da proveri na svom autu da li preko dijagnostike pokrece drugu brzinu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pozdrav ljudi. U pitanju stilo 1.9 jtd 2002god. Ne pali drugu brzinu ventilatora hladnjaka. Kad skinem dzek od termodavaca koji se nalazi na termostatu upali drugu brzinu samo kad je auto upaljen. Ako je samo na kontaktu ne desava se nista. Prva brzina ispravna i radi, termostat nov, termodavac nov. Dijagnostika ne izbacuje greske ali zato na dijagnostici moze prva brzina da radi. Druga ne radi. Znam da  bi komp trebao da pali drugu brzinu na 105-7 °C ali je ne pali. Prvu mi pali reostat na 96 °C.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje / spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Identičan sam imao problem, majstor mi je to lako sredio, ne mogu da otkrijem kako...jbg. nije moja struka...zamoliću majtora da odvoji vremena da ti odgovori.

 


 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Miroslavjtd

Skinuo sam mu to pisanje iz posta, ako možeš molim te napiši šta je bio problem :D 

 

@Aca90idea

Pogledaj sada, nakon spajanja, celu temu na kojoj smo. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=18018]Miroslavjtd[/mention]
Skinuo sam mu to pisanje iz posta, ako možeš molim te napiši šta je bio problem  
 
[mention=22635]Aca90idea[/mention]
Pogledaj sada, nakon spajanja, celu temu na kojoj smo.  
Nisam imao takav problem, nadam se da neću ni imati...samo sam iskarikirao da uvidi koliko je loš pristup imao.

Послато са SM-J730F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, Aca90idea said:

Dijagnostika ne izbacuje greske ali zato na dijagnostici moze prva brzina da radi. Druga ne radi.

Ako ti je mozda od pomoci za samo kolo ventilatora - signal za drugu brzinu salje motorni ECU, sa pina 59 A konektora. Na rele T7 za drugu brzinu, koji ga salje direktno na ventilator. Ispred relea T7 je osigurac F7 od 50A.

(Kod prve brzine redosled je pin 55, rele T6, dodatni rezistor za prvu brzinu, ventilator, a osigurac je F6 od 30A).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...