Jump to content
FAS Euroauto Goran
Dare038

Stilo JTD - prva brzina ventilatora / brzine ventilatora hladnjaka

Recommended Posts

new_resistor_1.jpg
(engines radiator fan slow speed resistor).

Ovaj deo sluzi za regulisanje prve brzine ventilatora hladnjaka. Ko zna neka kaze gde se tacno ugradjuje taj deo ili neka uslika pa jos verodostojnije da bude prikazanao.
Ne mogu da vidim gde se nalazi. Neki ga zovu otpornik, neki rezistor. Na deklaraciji pise relej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da tu se vidi. Neko ko je menjao na Stilu JTD on zna gde se nalazi. Cekacemo da vidimo ko ce se javiti. Zahvaljujem u svakom slucaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko ima jos neku ideju zasto ne pali drugu brzinu ventilatora, a pritom ecu  ne pokazuje gresku na dijagnostici ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece ti ni prijaviti gresku za drugu brzinu. Nije to osnovni problem jer ne bi smeo uopste da dize temperaturu toliko ! Resi ventilator, to je posledica ali uzrok je sasvim drugo. Gore navedeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa kontam da cim ne radi druga brzina ventilatora da zato i dize temperaturu, to je vec potvrdjena za sada jedino indicija, majstor sumnja da neka zica ima prekid, mada dok ne pogleda sve zice nije siguran ni u to, ili neki modul kaze da je mozda otisao, 

 

Da je samo termostat , to je najprostije kupim novi i zamenim, najgore je ovako kada se ne zna dijagnoza, to je zajebancija pronaci uzrok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat kada rikne ostane otvoren, mada može svašta da se desi pa i da zaglavi tj da ne otvara do kraja.

Kakvo ti je grejanje u kabini ? Generalno prvo začepi mali hladnjak u kabini  jer ima i najmanje cevke. 

Kakva je bila voda kada su je izbacivali iz sistema ?

Nisam 100 % siguran / proveri ,ali mislim da sam negde u FES-u video da može preko dijagnostike da se upale obe brzine ventilatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze preko dijagnostike, i uspeo je da upali samo prvu brzinu, drugu nije uspeo,, cudno je kada je izvadio osigurac onda radi druga brzina ventilatora,  koliko sam supeo da vidim i da skapiram, to je cudno, nesto je u vezi struje otprilike tako kaze majstor 

 

Ne znam kakva je bila voda , a grejanje radi ok , nisam ga mng ni palio, sem uvece ovo kad je pocelo da bude svezije 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi upali ga, pusti ventilator u drugu brzinu i isprati da li vazduh koji izduvava od toplog postaje hladan (to probaj kada auto postigne radnu temp) ili pipaj creva koja vode ka malom hladnjaku, ako ima začepljenje u istom dovodno crevo je tvrdo i povratno znatno mekše.

Nisam pratio kada je ovo sa temperaturom krenulo pre ili posle velikog servisa i sipanja antifriza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pre sipanja antifriza tj pre velikog servisa jos dok je bila voda u sistemu, pa je bila prva pretpostavka da dize temperaturu zbog nedostatka antifriza, medjutim ispostavilo se da iz nekog razloga ne pali drugu brzinu ventilator, po meni ima logike da zato dize temperaturu, e sad jos samo da otkrijemo zbog cega se ne pali druga brzina, na dijagnostici je upalio samo prvu, a majstor je nesto cackao okom osiguraca i kada skine neki osigurac verovatno za drugu brzinu, tada se pali druga brzina, nesto skroz nelogicno , i on misli da je neka zica u prekidu, tj da je do elektrike nesto, to je za sada sto je utvrdjeno, ali mi je trazio da mu ostavim auto ceo dan, da bi mogao da sve lepo isproverava te zice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da jeste moguce da je do druge brzine jer dize temp samo pri velikom opterecenju.

Imao sam slican problem sa Primerom 2.0td, nije pritegnuta glava kako treba ili dihtung nije bio 100% ispravan pa je pri jakom opterecenju tipa velike brzine-uzbrdice-klima-terer dizao temp ali trenutno! U sekundi skoci skroz do pred crveno pa naglo vrati na pola. Ispostavilo se da uspe nekako da gurne malo gasova iz cilindara na senzor u vodenom prostoru i onda pobrljavi....

Resenje je nasao neki priuceni majstor..... prvo na koleginom passatu pa kasnije i na primeri. Meni je to bilo za ne verovati u 21. Veku!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene ne ide toliko daleko, ali dovoljno da ne bih da iskusavam dokle bi isla, znaci nekad predje prvu liniju posle polovine, i vrati se kada smanjim brzinu, ali motor je u odlicnom stanju, radi ko sat, ja se nadam da je to samo do te druge brzine, i kad to regulisemo videcemo dal ce dizati,opet temp, 



a dobro jbg nije ni stilo spejs satl, valjda ce se otkriti uzrok, ono sto me najvise plasi je situacija kada ne moze da se postavi dijagnoza, da je u pitanju ono tipa termostat, odes kupis nov stavis i teras, a ovo je najgora varijanta, sad dok se ne otkrije uzrok, ali videcemo, 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa jesi pogledao stanje filtera za vazduh. Znam da mi je neki auto dizao temp pri punom gasu zbog manjka vazduha. Mozda manjak vazduha......

Sto kaze ćale za filter vazduha - zamisli da ti neko stavi ruku na usta i tera te da hodas - nista strasno. A da te tera da trcis???

Share this post


Link to post
Share on other sites

bolje nek ti padne na pamet koja zica prekida dovod struje do releja druge brzine :D 



na kraju krajeva  vozikacu ga po gradu samo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao otac golfa 2 1.6d, star 3god.
Vozen je sve pun gas, a na aauto putu pun gas pa posle pet minuta digne temp. onda spusti na 120kmh, golf skine temp, onda opet pun gas i tako u krug.

Prodat je 3 godine kasnije. Preziveo je za to vreme ~180.000km i bio spreman za trecu generalnu! Toliko je duvao da je pri jacem gasu znao da izbaci sipku/merac. Vezali smo je zicom :D

A sa zicama sam slab. Ja sam masinac :D mi ne ummemo sa strujom.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cekaj hoces da kazes da mi je motor u k.... , pardon u out-u? , :D, ali ne duva, radi ko mackica, ne kontam :)



ili hoces da kazes da i ako ne regulisem ovo da ce izgurati dosta ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da skinete džek sa termodavača možda tada upali drugu brzinu (tako se pali na velikim mrcinama).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, kada dođeš pred vrh brda ti staneš , digneš haubu otkačiš i onda nastaviš da voziš. Kad spusti temp vratiš sve u predhodno stanje. Prosto.

 

Da nije možda do termodavača.

Ili kad upališ klimu da li pali ventilatore / morao bi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel me zajebavas ?? :D, pa ako cu to da radim, onda ima da ga prodam i vratim se na juga :D, ipak se nadam da ce se naci resenje, tj da ce majstor naci kvaku

Share this post


Link to post
Share on other sites

klima radi, ali nema freona, mozda treba da napunim freonom, ali mi to nema logike, a nije pominjao danas nista vezano za termodavac, 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...